Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Гражданское право, 29 декабря 2023, вопрос №99477

Якими мають бути налаштування сторінки у word при електронному зверненні, скаргі або заяві по електронній пошті?

Якими мають бути налаштування сторінки у word при електронному зверненні, скаргі або заяві по електронній пошті?

Ответы юристов (5)

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, треба щоб ваше звернення відповідало ЗУ про звернення громадян.

    Пономаренко Наталія

    Доброго дня, шановний Дмитро! Як правило органи державної влади самі не знають цих вимог і правил. Тож до громадян, які звертаються, критично не ставляться.

    Що про це говоре законодавство.

    Організаційно-розпорядчі документи, що мають обґрунтовані підстави для опрацювання в паперовій формі відповідно до Інструкції з діловодства в електронній формі та не є примірниками або копіями документів, створених в електронній формі, оформлюються на бланках, що виготовляються згідно з вимогами цієї Інструкції.

    Для виготовлення бланків використовуються аркуші паперу формату А4 (210 х 297 міліметрів) та А5 (210 х 148 міліметрів). Дозволено використовувати бланки формату А3 (297 х 420 міліметрів) для оформлення документів у вигляді таблиць.

    Бланки документів повинні мати такі поля (міліметрів):

    30 - ліве;

    10 - праве;

    20 - верхнє та нижнє.

    20. Види бланків документів визначаються Інструкцією з діловодства в електронній формі.

    Для оформлення текстів службових документів використовується гарнітура Times New Roman та шрифт розміром 12-14 друкарських пунктів або 8-12 друкарських пунктів для друкування реквізиту “Прізвище виконавця і номер його телефону”, виносок, пояснювальних написів до окремих елементів тексту документа або його реквізитів тощо.

    При оформленні застосовується шрифт:

    напівжирний шрифт великими літерами - для назви виду документа;

    напівжирний (прямий або курсив) - для заголовків та короткого змісту документа.

    При оформленні текстів міжрядковий інтервал повинен становити:

    1 - для складових тексту документа, реквізиту “Додаток” та посилання на документ, що став підставою для підготовки (видання) поточного документа;

    1,5 - для складових частин реквізитів “Адресат” та “Гриф затвердження”;

    1,5-3 - для відокремлення реквізитів документа один від одного.

    Власне ім’я та прізвище в реквізиті “Підпис” розміщується на рівні останнього рядка назви посади.

    Максимальна довжина рядка багаторядкових реквізитів (крім реквізиту тексту) - 73 міліметри (28 друкованих знаків).

    Якщо короткий зміст до тексту перевищує 150 знаків (п’ять рядків), його дозволяється продовжувати до межі правого поля. Крапка в кінці заголовка не ставиться.

    При оформленні документів відступ від межі лівого поля документа становить:

    125 міліметрів - для ім’я та прізвища реквізиту “Підпис”;

    100 міліметрів - для реквізита “Гриф затвердження”;

    90 міліметрів - для реквізиту “Адресат”;

    10 міліметрів для абзаців у тексті;

    0 міліметрів:

    для слів: “СЛУХАЛИ”, “ВИСТУПИЛИ”, “ВИРІШИЛИ”, “УХВАЛИЛИ”, “НАКАЗУЮ”, “ЗОБОВ’ЯЗУЮ”;

    для реквізитів: “Дата документа”, “Короткий зміст документа”, “Текст” (без абзаців), “Відмітка про наявність додатків”, “Прізвище виконавця і номер його телефону”, “Відмітка про виконання документа і надсилання його до справи”, слово “Додаток”, реквізити “Додаток” та слово “Підстава” запису про посилання на документ, що став підставою для підготовки (видання) поточного документа, найменування посади у реквізиті “Підпис”, засвідчувального напису “Згідно з оригіналом” та для першого реквізита “Гриф затвердження”, якщо їх в документі два.”;

    Під час оформлення документів (додатків до них) на двох і більше сторінках друга та наступні сторінки повинні бути пронумеровані.

    Номери сторінок ставляться посередині верхнього поля сторінки арабськими цифрами без зазначення слова “сторінка” та розділових знаків. Перша сторінка не нумерується ні в документі, ні в кожному з додатків. Документ і кожен з додатків мають окрему нумерацію.

    Тексти документів друкуються на одному боці аркуша. Документи не постійного строку зберігання обсягом більше 20 сторінок допускається друкувати на лицьовому і зворотному боці аркуша, при цьому реквізит “Підпис” повинен бути розміщений на лицьовому, а не на зворотному боці останнього аркуша документа.

    QR-код розміром 21 на 21 мм розміщується в нижньому лівому куті першої сторінки документа.

    Більш детально про це в Постанові КМУ "Деякі питання документування управлінської діяльності" від 17 січня 2018 р. № 55.

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2018-%D0%BF...

    З повагою, адвокат Наталія Пономаренко

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю.

    Головне - аби звернення відповідало вимогам, передбаченим Законом України "Про звернення громадян".

    Айвазян Юрий Климентьевич

    Доброго дня, Дмитро!

    Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

    Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

    У зверненні має бути зазначено:

    • прізвище, ім’я, по батькові,
    • місце проживання громадянина,
    • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
    • письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
    • в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

    Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

    Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону.

    Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню

    Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

    Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

    Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

    https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/Вимоги_до_оформлення_звернень_громадян_та_терміни_їх_розгляду

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Богун Сергій Павлович

    Вимоги до звернення викладено в ст. 5 Закону України "Про звернення громадян".


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України