Задайте питання юристу

842 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Військове право, 27 травня 2024, питання №110631 1000₴

Обновление данных для отца 3-х детей за границей

Какой линии поведения должен держатся отец трех несовершеннолетних детей если и он и дети находятся за границей и возвращатся не собираются.
1) В чем заключается процесс обновления данных? входит ли сюда медкомиссия или нет
2) После обновления данных поступит повестка и приглашение на медкомиссию, она поступит на зарубежный адрес?
3) Повестка на медкомиссию игнорировать или не обновлять данные, что эффективней?
4) Штраф могут присудить только уведомив о нарушении нарушителя. Есть ли практика защиты в таком случае.
5) Ну и обобщенный вопрос есть ли возможность у отца трех детей оставаться в рамках закона, если он не планирует ни возвращаться ни посещать Украину. Т.е. иметь в дальнейшем возможность получать консульские услуги?

Відповіді юристів (5)

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня!

    1) В чем заключается процесс обновления данных? входит ли сюда медкомиссия или нет

    Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень закону ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» (набув чинності 18 травня) :

    громадяни України, які перебувають на військовому обліку, зобов’язані протягом 60 днів з дня набрання чинності цим Законом уточнити адресу проживання, номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти (за наявності електронної пошти) та інші персональні дані.

    Уточнити свої облікові дані (адресу місця проживання, номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти (за наявності) та інші персональні дані) можна

    • через центри надання адміністративних послуг або
    • електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, або
    • у районному (міському) територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем свого перебування або місцезнаходження чи відповідному підрозділі розвідувальних органів України, Центральному управлінні або регіональному органі СБУ.
    2) После обновления данных поступит повестка и приглашение на медкомиссию, она поступит на зарубежный адрес?

    Отримати направлення на ВЛК цілком можливо через електронний кабінет військовозобов'язаного або поштовим зв'язком.

    3) Повестка на медкомиссию игнорировать или не обновлять данные, что эффективней?

    Відповідальність однакова - штраф за статтею 210 КУпАП.

    Проте, положення статей 210, 210-1 цього Кодексу не застосовуються у разі можливості отримання держателем Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів персональних даних призовника, військовозобов’язаного, резервіста шляхом електронної інформаційної взаємодії з іншими інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами (у тому числі публічними), базами (банками) даних, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи.

    4) Штраф могут присудить только уведомив о нарушении нарушителя. Есть ли практика защиты в таком случае.

    Згідно статті 61 Конституції України ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.

    Тому, якщо Вас притягнуть до адміністративної відповідальності за неоновлення даних - другий раз не мають права накладати штраф.

    Проте, в реаліях сьогодення -ТЦК можуть виписувати штраф по декілька разів, що є підставою для звернення до суду та оскарження їх дії. За кордоном Ви можете це зробити за допомогою адвоката або через систему Електронний суд https://id.court.gov.ua/

    Ви повинні знати, що без виненесення постанови керівником ТЦК про притягнення до відповідальності - штраф сплачувати не потрібно. А притягнути Вас до адміністративної відповідальності буде досить складно, адже Ви знаходитесь за кордоном.

    Сам процес накладення штрафу виглядає так:

    1. Спочатку ТЦК повинен належним чином повідомити військовозобов'язаного про місце та час розгляду справи.

    2. Потім проходить сам розгляд справи за присутності військовзобов’язаного. Відповідно до ст. 268 КУпАП, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи; виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

    3. Після розгляду справи, керівник ТЦК виносить постанову, яка повинна містити:

    • найменування органу (прізвище, ім’я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову;
    • дату розгляду справи;
    • відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування;
    • опис обставин, установлених під час розгляду справи;
    • зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення;
    • прийняте у справі рішення.

    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

    Для інформування особи про час та місце розгляду справи можуть використовуватися різні способи: рекомендований лист, особисте вручення повідомлення. При цьому, надсилання повідомлення (без доказів його отримання) не свідчить про її поінформованість. У разі неналежного поінформування особи, яка притягується до відповідальності, уповноважена особа не може розпочинати розгляд справи.

    ОТЖЕ, якщо ВАС не повідомлять про час та місце розгляд справи та винесуть постанову про накладення штрафу - ТЦК порушить ВАШІ права як особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Таке рішення ТЦК може бути оскаржене у судовому порядку.

    5) Ну и обобщенный вопрос есть ли возможность у отца трех детей оставаться в рамках закона, если он не планирует ни возвращаться ни посещать Украину. Т.е. иметь в дальнейшем возможность получать консульские услуги?

    Теортично, якщо Ви оновите свої дані, то поки що Вас не повинні направляти на ВЛК. Але, якщо Вам прийде повістка в електронний кабінет військовозобов'язаного або на адресу проживання/реєстрації, а Ви її проігноруєте - тоді Ви порушуєте правила військового обліку.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Айвазян Юрий Климентьевич
    50%

    Доброго дня, Олександре!

    Відповіді на Ваші питання.

    1) В чем заключается процесс обновления данных? входит ли сюда медкомиссия или нет

    Ні, ВЛК в оновлення даних не входить. Мова йде лише про такі персональні дані, як адреса проживання, номер телефону та електрона адреса.

    2) После обновления данных поступит повестка и приглашение на медкомиссию, она поступит на зарубежный адрес?

    Повістка на ВЛК може бути надіслана Вам або через електроний кабінет (передбачається) або на адресу Вашого проживання (реєстрації) в Україні.

    3) Повестка на медкомиссию игнорировать или не обновлять данные, что эффективней?

    Станом на зараз однаково. Можуть притягнути до відповідальності за статтею 210 КУпАП у зв'язку з неоновленням данних. За неявку по повістці без поважної причини притягнуть по 210-1 КУпАП. В обох випадках сума штрафу становить від 17000 грн до 25500 грн.

    4) Штраф могут присудить только уведомив о нарушении нарушителя. Есть ли практика защиты в таком случае.

    Якщо Ви не з'явитесь по поважній причині, то протокол мають право скласти без Вашої присутності.

    Стаття 258 КУпАП:

    "Протокол не складається у разі вчинення в особливий період адміністративних правопорушень, передбачених статтями 210, 210-1 цього Кодексу, розгляд яких віднесено до компетенції територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, Центрального управління або регіональних органів Служби безпеки України (у частині правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України), якщо особа не з’явилася без поважних причин або не повідомила причину неприбуття на виклик територіального центру комплектування та соціальної підтримки, Центрального управління або регіонального органу Служби безпеки України, будучи належним чином повідомленою про дату, час і місце виклику, та за наявності у територіального центру комплектування та соціальної підтримки, Центрального управління або регіонального органу Служби безпеки України підтвердних документів про отримання особою виклику".

    Практика захисту єдина - оскарження постанови про притягнення до адмінистративної відповідальності.

    5) Ну и обобщенный вопрос есть ли возможность у отца трех детей оставаться в рамках закона, если он не планирует ни возвращаться ни посещать Украину. Т.е. иметь в дальнейшем возможность получать консульские услуги?

    Не бачу в тому проблеми, оскільки Ви виїхали за кордон на законних підставах.

    Проте, врахуйте, аби отримати консульські послуги Ви повинні мати військово-обліковий документ.

    Стаття 20 Закону України "Про правовий режим воєнного стану":

    5. Вчинення консульських дій у закордонних дипломатичних установах України в умовах воєнного стану за заявами громадян України чоловічої статі віком від 18 до 60 років, які не оновили персональні дані у строки, визначені цим Законом, здійснюється за умови одночасного їх оновлення.

    Дійсність військово-облікових документів перевіряється консульською посадовою особою закордонної дипломатичної установи України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю В ас!

    Какой линии поведения должен держатся отец трех несовершеннолетних детей если и он и дети находятся за границей и возвращатся не собираются.1) В чем заключается процесс обновления данных? входит ли сюда медкомиссия или нет

    Щодо уточнення даних.

    Норми законопроєкту 10449 з приводу уточнення облікових даних передбачають наступне:

    "...громадяни України, які перебувають на військовому обліку, зобов’язані протягом 60 днів з дня набрання чинності цим Законом уточнити адресу проживання, номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти (за наявності електронної пошти) та інші персональні дані:

    ...

    у разі перебування за кордоном – шляхом повідомлення на офіційну електронну адресу або на офіційний номер телефону, які зазначені на офіційному сайті територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем перебування на військовому обліку або через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста (за наявності)..."

    Таким чином, Закон надаватиме з 18 травня можливість оновити дані особам, що перебувають за кордоном, в один із 3-х способів:

    - через мобільний телефон ТЦК та СП.

    - через електронну пошту.

    - через електронний кабінет.

    При чому мова йде про уточнення таких даних: адреса проживання, номери засобів зв'язку, адреса електронної пошти. Мова про стан здоров'я не йде.

    2) После обновления данных поступит повестка и приглашение на медкомиссию, она поступит на зарубежный адрес?

    Звісно, що ні. Ви взагалі можете не показувати своє фактичне місце проживання за кордоном, достатньо буде вказати місце реєстрації в Україні. Так, наразі Ви перебуваєте за кордоном, але життя може змінитися і через 1 місяць Ви можете повернутися до України. Тому навіщо показувати своє місце перебування за кордоном. Ви можете уточнити дані через електронну пошту або телефон ТЦК та СП, і Вам буде просто нікуди надсилати направлення на ВЛК. Більше того, наразі видача електронних направлень на ВЛК чинним законодавством не передбачена.

    3) Повестка на медкомиссию игнорировать или не обновлять данные, что эффективней?

    Радив би уточнити дані, ніякого направлення на ВЛК не буде, не хвилюйтеся. Більше того, аби спокійно жити, радив би Вам подумати над питанням ставання на військовий облік в консульстві. Так Ви позбудетеся взагалі будь-яких приводів для можливих маніпуляцій щодо себе. Але консульства повідомляють, що вони фактично здійснюють постановку на військовий облік тільки тих, хто звертається для постановки на тимчасовий консульський облік добровільно та має підстави на взяття на військовий облік.

    4) Штраф могут присудить только уведомив о нарушении нарушителя. Есть ли практика защиты в таком случае.

    Звісно, якщо є правові підстави для оскарження штрафу, Ви маєте право оскаржити його в судовому порядку. Але за умови уточнення даних не бачу підстав для Вашошо штрафування. З 18 травня 2024 року ТЦК та СП може накладати адміністративні стягнення заочно (для загальної інформації).

    5) Ну и обобщенный вопрос есть ли возможность у отца трех детей оставаться в рамках закона, если он не планирует ни возвращаться ни посещать Украину. Т.е. иметь в дальнейшем возможность получать консульские услуги?

    Так, звісно. Для початку - уточнити дані.

    Якщо провести комплексний глибокий аналіз норм законопроєкту 10449 стає очевидним, що він не містить якихось безглуздних та неможливих до реалізації норм щодо повернення військовозобов'язаних чоловіків до України. Як Ви можете побачити, вони передбачають варіанти оновлення персональних даних, зокрема через офіційну електронну адресу, електронний кабінет і так далі. Тобто мова про обов'язкове повернення в Україні не йде і йти не може, це практично реалізувати неможливо. Це все, що Вам може бути цікаво. Як буде в майбутньому, спрогнозувати складно.

    Пояснюю, що може бути за законодавством, яке набирає чинності з 18 травня, за неуточнення даних.

    1. Адміністративна відповідальність за статтею 210-1 КУпАП. Наразі штраф 3400-5100 грн, але планується підняття штрафу до 17-25 тис грн. Це влада трактуватиме як порушення законодавства у сфері оборони, мобілізації і так далі.

    2. ТЦК звертається до Нацполіції про Вашу доставку до них.

    3. Нацполіція, якщо не може доставити, повідмоляє ТЦК про неможливість доставки.

    4. Далі ТЦК направляє на Вашу адресу ВИМОГУ - це новий документ. Це та вимога, яка вважатиметься врученою, навіть якщо вона не буде вручена.

    5. Якщо протягом 10 кал. днів з дня отримання вимоги Ви не зв'яляєтеся, ТЦК подає до суду позов про обмеження у праві керування ТЗ.

    Ось коротко такий алгоритм дій. Загалом недолік для влади нового Закону в тому, що якщо людина тупо сидить вдома, за кордоном, її не так просто дістати. Штрафи - то таке питання. Особа не може бути притягнути до відповідальності двічі за одне і те ж правопорушення. Тому не оновили - понесли відповідальність і по суті все. Обмеження у праві керування ТЗ - це інше, але також не критичне, як на мою точку зору. Найгірший сценарій розвитку подій за новим законодавством - обмеження у праві керування ТЗ.

    Щодо консульських послуг, радив би звернути увагу на дане роз'яснення МЗС України.

    https://www.kmu.gov.ua/news/roziasnennia-mzs-shcho...

    Чи маєте Ви актуальний для Вашого віку військово-обліковий документ?

    З повагою!

    Турчин Ярослав
    50%
    Турчин Ярослав місяць тому

    Юрист, м. Харків, 16 років досвіду

    Спілкуватися у чаті

    ЗДРАВСТВУЙТЕ АЛЕКСАНДР!

    В Вашем случае рекомендовал бы во-первых никуда не спешить.

    Во-вторых, дождаться середины июня - начала июля и уже тогда принимать решение.

    Если у Вас есть право на отсрочку, уже хорошо.

    В таком случае Вы можете выполнить формальные хотелки ТЦК и в случае ожидаемого беспредела, т.к. после обновления данных - многие автоматом получают статус "В розыске", заткнуть рот ТЦК в суде.

    Сейчас очень много блогеров, онлайн-ютюб юристов и адвокатов с пеной у рта орут - что ТЦК вспомнит и найдёт всех, оштрафует всех и тд. Учитывая объемы военнообязанных в Украине задаюсь одним лишь вопросом - КТО ЭТО БУДЕТ ДЕЛАТЬ?! Бывшие участники боевых действий переведенные в ТЦК с образованием в лучшем случае ПТУ? Юристов в ТЦК на это всё не хватит явно.

    Если обновлять данные - рекомендую дождаться возможности подать заявление на отсрочку дистанционно, которое обещают интегрировать в онлайн-програму Резерв + , которая уже сейчас вызывает множество нареканий даже у самих ТЦК.

    Формально, если у Вас есть трое детей в браке, Вы имеете право на отсрочку.

    Человек, имеющий право на острочку, не должен проходить ВЛК.

    ВІдповідно до пункту 58 Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 560, За наявності підстав для одержання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період військовозобов’язані (крім заброньованих) особисто подають на ім’я голови комісії районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу заяву за формою, визначеною у додатку 4, до якої додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку, зазначені у переліку згідно з додатком 5. Заява військовозобов’язаного підлягає обов’язковій реєстрації.

    Пункт 59 Порядку передбачає, що Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації може оформлятися за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів на підставі даних, отриманих з інших державних реєстрів або баз даних, які підтверджують, що військовозобов’язаний має право на відстрочку з підстав, визначених статтею 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”.

    Відповідно до пункту 60 Порядку, Комісія вивчає отримані заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів.

    Комісія зобов’язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади.

    На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки.

    Рішення комісії оформляється протоколом. Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв’язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.

    У разі позитивного рішення військовозобов’язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6.

    У разі відмови у наданні відстрочки військовозобов’язаному повідомляють письмово із зазначенням причин відмови за формою, визначеною у додатку 7.

    Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.

    До ухвалення комісією рішення військовозобов’язаний не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.

    Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації надається на строк дії відповідних законних підстав, але не більш як на строк проведення мобілізації, встановлений Указом Президента України.

    У разі продовження строку проведення мобілізації перевірка підстав у військовозобов’язаного на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації, крім підстав, зазначених у пункті 2 частини першої, пунктах 3, 4, 5 частини третьої статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, здійснюється за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    Для продовження строку дії відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період військовозобов’язаний з виданням Указу Президента України про продовження строку проведення мобілізації подає (надсилає) на розгляд комісії заяву у паперовій або електронній формі, зокрема, у разі технічної реалізації засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста.

    У разі неможливості провести перевірку у військовозобов’язаного підстав для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів територіальний центр комплектування та соціальної підтримки повідомляє про необхідність надання відповідних підтвердних документів.

    ВІдповідно до пункту 63 Порядку, Військовозобов’язані, які звернулися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки з заявою про надання відстрочки, до прийняття рішення відповідною комісією не направляються для проходження медичного огляду для визначення придатності до військової служби.

    У разі ухвалення комісією рішення про відмову у наданні відстрочки військовозобов’язаний, який підлягає призову на військову службу під час мобілізації, направляється на медичний огляд для визначення придатності до військової служби. Військовозобов’язані, у яких строк дії відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не завершився, на медичний огляд не направляються, крім випадків, коли військовозобов’язані приймаються на військову службу за контрактом.

    То есть с Вас, формально, не имеют право требовать возвращаться в Украину, доносить какие-то документы.
    У ТЦК доступ ко всем базам - пусть проверяют и свидетельство о браке, и свидетельства о рождении детей.

    Если решите вообще не обновлять данные, то нужно учитывать возможность наложения штрафа. Если у Вас нет имущества в Украине. То Вам вообще переживать нечего.

    В любом случае обязанность обновить данные можно выполнить в любое время после 18.07.2024 года.

    Обновление данных людьми за границей осуществляется с учётом постановления КМУ № 565 від 17.05.2024 р. "Про реалізацію експериментального проекту щодо уточнення облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які постійно або тимчасово перебувають за кордоном"

    Фактически обновить нужно только контактные эмейл, телефон и адрес. Всё. Фактический адрес - это адрес за границей.

    Разумеется никто никакие повестки туда прислать не сможет. Во-первых дорого, во-вторых - уметь надо.

    Как будет развиваться ситуация дальше Вам сейчас никто не скажет, т.к. неизвестно. Будут ли всех подряд обелечивать в автоматическим режиме, кто не явился в ТЦК, или же будет специфика .

    Существует мнение, что использование Резерв+ для формального выполнения Закона ничего не даст военнообязанным, т.к. они лишь сами напишут на себя заявку в ТЦК и СП для последующей с ними работы, угроз, запугивания и вынуждения стать мобилизованным "мясом" (понятие, используемое в публичной журналистике и общественно-политическом дискурсе Украины в наше время), путём возврата в Украину.

    В общем это равносильно, что Вы дадите свои данные коллектору, который хочет выбить с Вас денег. Только основная задача ТЦК и СП не выбивание долгов. Хотя именно выбивание долга, но долга быть призванным в ВСУ.

    При этом методы используются как раз именно коллекторские. Обман, угрозы, шантаж, запугивание, давление на родственников, имущество и тд.

    Решать Вам как поступить. В Вашем случае есть вариант поиграть в законность, т.к. у Вас есть судя по указанным Вами данным право на отсрочку. Но во всех вариантах кроме мобилизации следует ожидать возможность злоупотребления ТЦК правом выписывать штрафы, что нужно будет в последующем обжаловать в судебном порядке.

    С уважением, юрист Ярослав Турчин (г. Гамбург, Германия)

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, надаю відповіді на ваші заптання:

    Какой линии поведения должен держатся отец трех несовершеннолетних детей если и он и дети находятся за границей и возвращатся не собираются.1) В чем заключается процесс обновления данных? входит ли сюда медкомиссия или нет

    Після оновлення даних, вам будуть надоходити повідомлення від органів ТЦК у тому числі, це може бути виклик за повісткою, після чого накладуть штраф за неявку.

    2) После обновления данных поступит повестка и приглашение на медкомиссию, она поступит на зарубежный адрес?

    Так це цілком можливо. Тому яущо ви немаєте підстав для відстрочки, майна рухомого/нерухомо кразе нічого не робити. Якщо є майно подарувати не військовозабов'язаним членам родини.

    3) Повестка на медкомиссию игнорировать или не обновлять данные, что эффективней?4) Штраф могут присудить только уведомив о нарушении нарушителя. Есть ли практика защиты в таком случае.5) Ну и обобщенный вопрос есть ли возможность у отца трех детей оставаться в рамках закона, если он не планирует ни возвращаться ни посещать Украину. Т.е. иметь в дальнейшем возможность получать консульские услуги?

    - Я би вам радив оновити дані через консульство України, з собою візьміть такий перелік документів :

    Паспорт код,

    Свідоцтво про народження дітей віком до 18 років

    Свідоцтво про шлюб

    На мою думку всі штрафи за не поновлення даних можно буде з легкістю скасувати у судовому порядку. З таких підстав:

    Нормою прийнятого закону зазначається , що всі військово'язані повинні оновити свої дані протягом 60 днів з моменту отримання мобілізації. Указом президента оголошення мобілізації було у 2022 році, всі інші укази мають іншу назву а саме "продовження мобілізації" тому це вже різні речі і тут вступаю в силу норма ст. 58 Конституції України Стаття 58.Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.Особа не може бути притягнена до відповідальності, тому що термін 60 днів для оновлення даних вже давно сплив. Штрафи,додаток Резерв, це є пряма маніпуляція свідомістю людини примушення до цивільних відносин, які можно охарактеризувати як шахрайство зі сторони держави.

    Штрафи досить великі, тому у будь якому випадку треба їх оскаржувати. Якість та професійний підхід гарантую. Маю багато досвіду, знань, умінь та навичок.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України