Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
добрый день, у меня есть проблема с гарантийным ремонтом флешки, магазин принял мой товар на ремонт 19,09,2024, через пару недель ней я начал интересоваться что происходит с моим товаром, на что получал ответ "ваш товар передан в сервисный центр Самсунг, звоните туда и разговариватей с ними", в сервисном центре самсунга со мной мало кто хочет разговаривать и обещают ускорить процесс ремонта хотя по факту ничего не делают.
Спустя месяц я начал разговаривать с магазином по поводу компенсации в размере 1% за день просрочки согласно закону о правах потребителя на что получил ответ у нас сейчас форс мажор в стране и мы можем не соблюдать сроки о которых идется в законе, а как тогда быть потребителю?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Єгоре!
Чи були Ви повідомлені, що гарантійний ремонт займе більше ніж 14 днів?
З повагою, адвокат Айвазян.