Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Фінансове право, 09 грудня 2024, питання №123835 350₴

Можу я отримати назад свій завдаток за онлайн курс, якщо передумала його купляти, ніяка інформація курсу мені не надавалась.

Я залишила завдаток за курс в сумі 22 тис гривень, оплата була двома частинами. Фізично знаходжусь за кордоном. Тому є проблема відіслати документи, які вимагають. Питання : чи є вірним те, що гроші мені не повернуть тому що я не встигла відправити документи. І чи є вірним те що вони мені будуть повертатися 3 місяці. Які я маю права в цій ситуації, і як мені бути в подальшому

Відповіді юристів (6)

    Дерій Владислав Олегович

    Вітаю Вас!

    Оплативши вартість навчання - Ви акцептувати договір публічної оферти, яким передбачено умови повернення коштів. Тому в першу чергу потрібно проаналізувати договір.

    Відмовляючись від виконання договору про надання послуг, зішліться на статтю 18 «Про захист прав споживачів» та статтю 230 ЦКУ (якщо Вам надавали недостовірну інформацію).

    Стаття 18 «Про захист прав споживачів» передбачає

    1. Продавець (виконавець, виробник) не повинен включати у договори із споживачем умови, які є несправедливими.

    2. Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача.

    3. Несправедливими є, зокрема, умови договору про:

    4) надання можливості продавцю (виконавцю, виробнику) не повертати кошти на оплату, здійснену споживачем, у разі відмови споживача укласти або виконати договір, без встановлення права споживача на одержання відповідної компенсації від продавця (виконавця, виробника) у зв'язку з розірванням або невиконанням ним договору.

    Згідно статті 230 Цивільного кодексу України

    1. Якщо одна із сторін правочину навмисно ввела другу сторону в оману щодо обставин, які мають істотне значення (частина перша статті 229 цього Кодексу), такий правочин визнається судом недійсним.

    Обман має місце, якщо сторона заперечує наявність обставин, які можуть перешкодити вчиненню правочину, або якщо вона замовчує їх існування.

    2. Сторона, яка застосувала обман, зобов'язана відшкодувати другій стороні збитки у подвійному розмірі та моральну шкоду, що завдані у зв'язку з вчиненням цього правочину.".

    Тому, для того щоб у досудовому порядку повернути гроші за ненадану послугу Вам необхідно написати заяву-претензію на ім'я підприємця, який є Виконавцем послуг, та вказати термін за потрібно повернути кошти.

    Якщо добровільно не повертають кошти, то потрібно вирішувати Ваше питання у судовому порядку. Проте це не швидкий процес.

    П.С. Якщо підприємець згоден добровільно повернути кошти, але для цього потрібно відправити заяву про повернення коштів новою поштою до 15.12, то сформуйте ТТН онлайн, а Ваш родич або знайомий нехай відправе документ від Вашого імені. На мою думку, це буде швидше ніж претензійна робота. Проте, який варіант обирати - вирішувати Вам.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    1. ТРЕБА БАЧИТИ ДОГОВІР (ОФЕРТУ) НА НАВЧАННЯ - ОСОБЛИВО ПОРЧДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.

    2. ТІ ДОКУМЕНТИ ЩО ВИ НАДАЛИ - НЕ ДАЮТЬ МОЖЛИВОСТІ НАДАТИ ВАМ ЯКІСНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ.

    3. СКОРІШЕ ЗА ВСЕ ВАМ НЕОБХІДНО БУДЕ В СУДОВОМУ ПОРЯДКУ ДОВЕСТИ ПОРУШЕННЯ ВАШИХ ПРАВ.

    За змістом статті 652 Цивільного кодексу України:У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінено або розірвано за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. .Порядок і наслідки розірвання договору про надання послуг визначаються угодою сторін або законом (ст. 907 ЦК України).

    Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

    Тому починаємо з договору. Зазвичай в договорах присутнє таке формулювання: Користувач має право відмовитися від цієї Угоди протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати сплати Плати за Послугу (а в разі відстрочення платежу - першої частини Плати за Послугу) з повним поверненням Плати за Послуги протягом 7 ( сім) банківських днів з дати отримання від Користувача письмового повідомлення про відмову на електронну адресу.

    Прочитайте уважно угоду (публічну оферту), напевно там вказані ситуації, в разі яких можливе повернення грошей за навчання. Або прямо вказано, на неможливість повернення, якщо курс вже розпочато. У другому випадку, Ви, на жаль, з грошима розпрощалися назавжди.

    Якщо вже гроші поверненню не підлягають (що швидше за все), то вже постарайтеся цей курс пройти, може чого корисного і навчать.

    Сам порядок повернення грошей такий:

    Насамперед, перед тим, як замовити послуги чи товари в інтернеті, обов'язково потрібно прочитати правила на сайті або в додатку, які стосуються компенсації у разі порушення правил надання послуг.

    Якщо надана послуга не відповідає заявленому опису, можна сміливо заявити про порушення ваших прав як споживача.

    У такому разі слід вимагати компенції, яка проявляється у кількох формах:

    1) безоплатне усунення недоліків у наданій послузі у розумний термін;

    2) відповідне зменшення ціни наданої послуги;

    3) безоплатне повторне надання послуги;

    4) відшкодування завданих збитків з усуненням недоліків наданої послуги.

    Якщо надавач послуг не задовольняє вашу вимогу, потрібно звернутися зі скаргою в Держпродспоживслужбу або до суду за місцем проживання. Судовий збір за позовами про захист прав споживачів не стягується.

    Цивільний кодекс України (ЦК; https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#n3191):

    "Стаття 640. Момент укладення договору

    1. Договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції.

    2. Якщо відповідно до акта цивільного законодавства для укладення договору необхідні також передання майна або вчинення іншої дії, договір є укладеним з моменту передання відповідного майна або вчинення певної дії..." -

    тобто, відвідування одного зайняття є фактом прийняття пропозиції та укладення договору;

    Стаття 641. Пропозиція укласти договір

    1. Пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна із сторін майбутнього договору.

    Пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття.

    Пропозицією укласти договір є, зокрема, документи (інформація), розміщені у відкритому доступі в мережі Інтернет, які містять істотні умови договору і пропозицію укласти договір на зазначених умовах з кожним, хто звернеться, незалежно від наявності в таких документах (інформації) електронного підпису.

    Стаття 642. Прийняття пропозиції

    1. Відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною.

    2. Якщо особа, яка одержала пропозицію укласти договір, у межах строку для відповіді вчинила дію відповідно до вказаних у пропозиції умов договору (відвантажила товари, надала послуги, виконала роботи, сплатила відповідну суму грошей тощо), яка засвідчує її бажання укласти договір, ця дія є прийняттям пропозиції, якщо інше не вказане в пропозиції укласти договір або не встановлено законом.

    3. Особа, яка прийняла пропозицію, може відкликати свою відповідь про її прийняття, повідомивши про це особу, яка зробила пропозицію укласти договір, до моменту або в момент одержання нею відповіді про прийняття пропозиції.

    "Стаття 652. Зміна або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин

    1. У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.

    Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

    2. Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:

    1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане;

    2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;

    3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;

    4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.

    3. У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору..." -

    подайте зам місцем навчання, на ім'я керівника заяву (під реєстрацію його вручення на Вашому екземплярі або рекомендованим листом з повідомленням про вручення, зі складанням свого екземпляру) про розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин (предмет курсу виявився іншим, ніж очікувався) з посиланням на приведену ст.652 ЦК, з доведенням перелічених у ч.2 статті умов та про поверення коштів за вирахування цього отриманого заняття з повідомленням реквізитів перерахунку коштів (номеру карти або її банківських реквізитів).

    Закон України "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text):

    Стаття 1. Визначення термінів

    У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

    7) договір - усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція.

    8) договір, укладений на відстані, - договір, укладений продавцем (виконавцем) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку;

    11) засоби дистанційного зв'язку - телекомунікаційні мережі, поштовий зв'язок, телебачення, інформаційні мережі, зокрема Інтернет, які можуть використовуватися для укладення договорів на відстані;

    19) продукція - будь-які виріб (товар), робота чи послуга, що виготовляються, виконуються чи надаються для задоволення суспільних потреб;

    Стаття 13. Право споживача у разі укладення договору на відстані

    3. Факт надання інформації відповідно до вимог частини другої цієї статті повинен бути підтверджений письмово або за допомогою електронного повідомлення. Інформація, підтверджена таким чином, не може бути змінена продавцем (виконавцем) в односторонньому порядку.

    Підтвердження інформації не вимагається, якщо послуга надається засобами дистанційного зв'язку і оплачується через оператора телекомунікаційних послуг.

    4. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару.

    Якщо відповідно до абзацу другого частини третьої цієї статті підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення.

    ВИСНОВОК: у вашому випадку договір був укладений за допомогою засобів дистанційного зв'язку. Укладення договору підтверджує прийняття Вами пропозиції виконавця та оплата курсів.

    Розірвати цей договір Ви можете протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення (оплати курсів).

    Після розірвання договору виконавець повинен повернути Вам кошти у сумі, що дорівнює вартості ненаданих послуг.

    Богун Сергій Павлович

    Доброго дня.

    Я Вам раджу звернутися до свого контрагента з претензією щодо повернення коштів.

    У разі відмови - подавайте позов до суду. Сума не мала.

    Статтею 55 Конституції України визначено, що права і свободи людини і громадянина захищаються судом.

    Кожному громадянину гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб, інших громадян».

    Конституція України гарантує кожному захист його прав і свобод в межах кримінального, адміністративного, господарського, цивільного, конституційного судочинства України. І ніхто не може обмежувати право на судовий захист, так як це суперечить принципу рівності усіх перед законом.

    Кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи впродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов’язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.

    Право на судовий захист в суді реалізується у двох формах: 1) особисто самим учасником за допомогою наданих йому процесуальних прав; 2) захисником – адвокатом.

    Приписами статті 59 Конституції України визначено, що кожен має право на професійну правничу допомогу. Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав.

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Алевтина!

    Чи можливо побачити договір-оферту, який Ви акцептували даною проплатою, які саме умови щодо повернення коштів викладені у останньому?

    Яким документом передбачено, що Ви сплатили саме суму завдатку?

    Завдаток – це грошова сума або рухоме майно, яку сплачує покупець (споживач) продавцю (кредиторові) в рахунок належних платежів, що мають бути сплачені ним за договором, з метою підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. Тобто, сума коштів, сплачена як завдаток (так само як і аванс), включається до загальної ціни товару. Відмінність завдатку та авансу полягає у наслідках, які настають у разі порушення умов договору однією із сторін (покупцем або продавцем).

    Укладаючи договір, необхідно звертати увагу на те, в якій саме формі буде здійснюватися передоплата за договором: у формі завдатку чи у формі авансу, оскільки зазначені форми передоплати суттєво впливають на наслідки, які настають у разі порушення умов договору однією із сторін.

    Як спосіб забезпечення виконання зобов’язань завдаток має такі особливості:

    • предметом завдатку може бути лише грошова сума або рухоме майно (наприклад, якщо при купівлі телевізора вартістю в 1000 грн покупець видав продавцю 100 грн завдатку, то йому необхідно доплатити в майбутньому за телевізор ще 900 грн );
    • завдатком забезпечується виконання лише договірних зобов’язань, а не зобов’язань, які виникли з інших підстав;
    • він може мати місце лише за погодженням сторін;
    • дача завдатку є доказом укладання договору, особливо в тих випадках, коли договір не потребує письмової форми;
    • угода про завдаток, яка обов’язково є письмовою, підтверджує наявність договору.

    Якщо сторона, яка дала завдаток, відмовляється від виконання договору, завдаток залишається в іншої сторони. Іншими словами, якщо покупець вважає, що ціна телевізора велика чи його не влаштовує ця модель, то наданий завдаток у 100 грн залишається у продавця.

    Якщо від виконання договору ухиляється інша сторона, то вона зобов’язана не лише повернути завдаток, а й сплатити таку ж за розміром суму, так званий подвійний завдаток, тобто повернути не 100 грн, а 200 грн.

    Сторона, відповідальна за невиконання договору, зобов’язана відшкодувати іншій стороні збитки із заліком суми завдатку.

    У разі припинення зобов’язання до початку його виконання за порозумінням сторін або внаслідок неможливості його виконання завдаток має бути повернутий.

    Якщо сторони хочуть, щоб передоплата за договором здійснювалася у формі завдатку, необхідно дотримуватися таких вимог законодавства:

    1) сторони мають прямо зазначити у договорі, що кошти, які сплачуються покупцем у рахунок майбутніх платежів, є завдатком;

    2) договір, який містить положення про завдаток, має обов’язково укладатися у письмовій формі, причому такі положення можуть бути включені до основного договору (договору купівлі-продажу) або сторони можуть укласти окремий письмовий договір (договір про завдаток);

    3) між сторонами має бути укладений договір, яким передбачаються зобов’язання сторін (сплата коштів покупцем та передання майна продавцем). Тобто, договір про наміри або попередній договір (договір, відповідно до якого сторони зобов’язуються укласти основний договір у майбутньому) не може містити положень про завдаток.

    Завдаток необхідно відрізняти від авансу.

    Аванс – це визначена грошова сума (попередній платіж) або цінності, які покупець чи замовник передають продавцю чи виконавцю робіт у рахунок майбутніх платежів за передане майно, виконану роботу чи надані послуги (яка включається до загальної ціни товару).Тобто, покупець сплачує ціну товару декількома частинами: перша частина (аванс) сплачується до отримання ним товару, інша частина – після. Аванс, як і завдаток, є доказом укладання договору і зараховується в рахунок кінцевого платежу.

    У разі розірвання договору за домовленістю сторін або у зв’язку з невиконанням однією із сторін договору своїх обов’язків сума коштів, сплачена як аванс, має бути повернута покупцю. Наприклад, якщо продавець відмовляється передавати товар, покупець має право вимагати розірвання договору та повернення авансу.

    Отже, у разі розірвання договору з будь-яких причин аванс має бути повернутий покупцю у повному розмірі.

    Суттєва відмінність авансу від завдатку полягає в тому, що на аванс не покладено функцію забезпечувати взяте сторонами на себе зобов’язання. Тому, незалежно від того, яка сторона відповідальна за невиконання зобов’язання, той, хто отримав аванс, повинен його повернути.

    І якщо продавець чи виконавець послуг (робіт) отримали як аванс певну грошову суму, а договір не було виконано, то, незалежно від того, з чиєї вини це трапилось і які обставини цьому перешкоджали, аванс у будь-якому випадку підлягає поверненню.

    Коли не буде встановлено, що сума, сплачена в рахунок належних платежів, є завдатком, вона вважається авансом.

    чи є вірним те, що гроші мені не повернуть тому що я не встигла відправити документи.

    Яким саме документом врегульоване дане питання? Відповідні правила прописані у договорі-оферти?

    На якы норми законодавтва посилається виконавець з приводу "оплати коштів та повернення" саме у цьому році?

    Які я маю права в цій ситуації, і як мені бути в подальшому.

    Раджу Вам почати з листа-претензії із вимогою повернення коштів за неякісний товар, яку Ви можете надіслати на електрону адресу продавця.

    Лист-претензія – один з видів ділової кореспонденції. Його використовують в якості письмового висловлювання заперечень стороні, яка неякісно виконала будь-які зобов’язання або порушила якісь домовленості.

    Мета написання претензії – передати наявну інформацію про ситуацію адресату, чітко поінформувати його про реальні наслідки в разі невиконання висунутих вимог. Листу часто передують попередні усні переговори, які не привели до вирішення ситуації.

    Претензійний лист – правильний крок в вирішенні проблеми, тому що з моменту його складання він може стати документом, що має юридичну силу, якщо справа дійде до судового розгляду. Це основна причина, через яку необхідно скласти листа правильно.

    З інформацією про форму та зміст листа претензії можете ознайомитись за посиланнями:

    https://pozovna.in.ua/zrazki-listiv/list-pretenziy...

    https://inseinin.com.ua/business/tpost/h1uxkt5ks1-...

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю Вас.

    По-перше, треба розуміти більше інформації про Вашого контрагента та умови його оферти, які Ви автоматично прийняли.

    По-друге, Вас вводять в оману, заявляючи про те, що кошти за цьогорічний курс можуть бути повернуті лише цього року, маячня.

    По-третє, Ви по факту отримали послугу від них? Якщо ні - взагалі пробуйте повернути всю суму коштів.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про захист прав споживачів

    Стаття 13. Право споживача у разі укладення договору на відстані

    1. Положення цієї статті не застосовуються до договорів, укладених на відстані, які стосуються:

    1) правочинів з нерухомим майном, крім оренди такого майна;

    2) правочинів з цінними паперами;

    3) фінансових послуг;

    4) продажу товарів торговельними автоматами;

    5) електронних комунікаційних послуг;

    6) правочинів, здійснених на аукціоні, якщо участь у ньому можлива і без використання засобів дистанційного зв'язку;

    7) надання платіжних послуг.

    2. Перед укладенням договорів на відстані продавець (виконавець) повинен надати споживачеві інформацію про:

    1) найменування продавця (виконавця), його місцезнаходження та порядок прийняття претензії;

    2) основні характеристики продукції;

    3) ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати;

    4) гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з утриманням чи ремонтом продукції;

    5) інші умови поставки або виконання договору;

    6) мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки продукції або послуг;

    7) вартість електронних комунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;

    8) період прийняття пропозицій;

    9) порядок розірвання договору.

    У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

    3. Факт надання інформації відповідно до вимог частини другої цієї статті повинен бути підтверджений письмово або за допомогою електронного повідомлення. Інформація, підтверджена таким чином, не може бути змінена продавцем (виконавцем) в односторонньому порядку.

    Підтвердження інформації не вимагається, якщо послуга надається засобами дистанційного зв’язку і оплачується через оператора електронних комунікацій.

    4. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару.

    Якщо відповідно до абзацу другого частини третьої цієї статті підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення.

    У разі продажу матеріальних речей їх повернення також свідчить про розірвання договору.

    Якщо підтвердження інформації не відповідає вимогам частини третьої цієї статті, строк, протягом якого споживач має право розірвати договір, становить дев'яносто днів з моменту одержання такої інформації, або у разі продажу матеріальних речей - з моменту одержання товару або першої поставки товару. Якщо протягом цього строку підтвердження інформації було виправлене, споживач має право розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту одержання виправленого підтвердження.

    5. У разі коли інше не передбачено договором, споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані, якщо:

    1) надання послуги або поставка товару електронними засобами зв'язку за згодою споживача відбулися до закінчення строку розірвання договору, визначеного у частині четвертій цієї статті, про що споживачеві було повідомлено у підтвердженні інформації;

    2) ціна товару або послуги залежить від котировок на фінансовому ринку, тобто поза контролем продавця;

    3) договір стосується виготовлення або переробки товару на замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця);

    4) споживач відкрив аудіо- чи відеокасету або носій комп'ютерного забезпечення, які постачаються запечатаними;

    5) договір стосується доставки періодичних видань;

    6) договір стосується лотерей чи інших азартних ігор.

    6. Якщо інше не передбачено договором, укладеним на відстані, продавець повинен поставити споживачеві товар протягом прийнятного строку, але не пізніше тридцяти днів з моменту одержання згоди споживача на укладення договору.

    У разі неможливості виконання договору через відсутність замовленого товару продавець повинен негайно повідомити про це споживача, але не пізніше тридцяти днів з моменту одержання згоди споживача на укладення договору.

    Продавець може використовувати стандартну умову у договорі про можливість заміни товару в разі його відсутності іншим товаром. Така умова вважатиметься справедливою, якщо:

    1) інший товар відповідає меті використання замовленого товару;

    2) має таку ж або кращу якість;

    3) його ціна не перевищує ціни замовленого товару.

    Про наявність такої умови у договорі споживач повинен бути повідомлений перед укладенням договору в порядку, передбаченому частиною другою цієї статті.

    7. До договору, укладеного на відстані, застосовуються положення, передбачені частинами п'ятою - дев'ятою статті 12 цього Закону.

    ...

    ВИСНОВОК: рекомендую направити на адресу іншої сторони письмову претензію про повернення сплачених Вами грошових коштів за послуги, якщо дійсно Ви не отримали від них нічого.. Паралельно - подати скаргу до Держпродспоживслужби. Якщо не допоможе - подавати позов до суду про стягнення грошових коштів у примусовому порядку.

    Всього доброго. Успіхів! З повагою!

    Турчин Ярослав Олександрович

    ДОБРОГО ДНЯ, пані АЛЕВТИНО!

    Наскільки я бачу Ви комунікували через Телеграм. Чи Вам надавався примірник договору на відповідні послуги або посилання на такий примірник?

    Навіть якщо це договір - оферта та в ньому напрописували, що Ви своїм платежем щось там акцептуєте - то навіть Приватбанк в суді надає докази того, що клієнт був ознайомлений з відповідною редакцією Договору, бо так можна редагувати і малювати будь-які умови щодня.

    Як я бачу Ви платили через платіжну систему WayForPay. Чи зберігся у Вас чек системи?

    На платіжній сторінці (як правило вони постійно діючі в WfP)у Вас був наданий для ознайомлення договір?

    Я зміг знайти наступний договір Пана Чепіка. Але там ще фігурує ПП "Найкращий Маркетинг" (директор Андрій Чепік), а не його дружина ФОП Чепік Вікторія Сергіївна.

    https://the-bestmarketing.com/terms_ru

    3.3. Якщо ви не погоджуєтесь з УМОВИМИ договору, – припиніть користуватися послугами. Якщо ви вже оформили замовлення та оплатили послуги, і не погоджуєтесь з УМОВИМИ договору або умовами навчання, - запитайте повернення коштів у встановленому порядку.

    11. ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

    Загальні правила повернення11.1. Ви можете надіслати запит на повернення коштів протягом чотирнадцяти (14) календарних днів з дати оплати пакету послуг (повної чи часткової). Якщо запит на повернення оформлений із порушенням вказаного строку, ми маємо право відмовити вам у поверненні коштів та утримати всю суму авансу в якості штрафу за односторонню відмову від договору.11.2. Якщо на момент оформлення запиту на повернення коштів ви вже почали користуватися послугами (наприклад, отримали доступ до навчальних матеріалів або їх записів), ми утримаємо із суми повернення вартість фактично отриманих вами послуг. Якщо на момент оформлення запиту на повернення коштів ви ще не користувалися замовленими послугами, ми повернемо вам кошти, за вирахуванням комісій платіжних систем, пов'язаних з поверненням. Якщо оплата була через Оплату частинами чи банківську розстрочку - комісія магазина вираховується з суми повернення і Вам не повертається .11.3. Для повернення коштів ми скористаємося тим самим способом платежу, який ви використали під час оплати замовлення. Якщо ж ми отримаємо запит, оформлений із порушенням вказаного строку, ми утримаємо всю суму авансу в якості штрафу за односторонню відмову від договору.11.4. Ви розумієте, що ваша незгода із думкою викладачів, методикою та змістом навчальних Курсів, не є підставою для повернення коштів.Оформлення повернення11.5. Для відмови від послуг та повернення коштів напишіть нам email за адресою, вказаною на сайті, ми надішлемо вам форму запиту на повернення та докладні інструкції зворотнім повідомленням. Ваш лист має містити принаймні ваші ПІБ та email, яким ви скористалися під час оформлення замовлення.11.6. Якщо ви порушите порядок оформлення запиту на повернення та не надасте нам запит на повернення коштів за нашою формою, ми маємо право відмовити вам у поверненні коштів.Неотримання послуг, або неявка на заняття11.7. Ми ніколи не відшкодовуємо вартість неотриманих вами послуг, якщо ви не отримали їх не з нашої вини, наприклад, якщо ви не переглядали доступний вам платний контент, або не скористалися доступними вам послугами (пропустили одне або кілька занять).Інші умови повернення11.8. Якщо повернення коштів йде за ініціативою компанії з клієнта вирахувується комісія платіжної системи, кількість доступних модулей навчання в кабінеті учня (сума покупки ділиться на загальну кількість модулей в продукті), а також робота Наставника на розборах (з розрахунку 2 000 грн. за участь в одному розборі). Також можливі інші комісії в залежності від функцій, які споживав клієнт.11.9. Ми можемо встановлювати інші правила повернення для окремих Курсів та послуг. У такому випадку, ми обов'язково опублікуємо їх на сторінці з описом Курсу на нашому сайті.

    Судових справ у них я не бачу. Хіща бо Андрій Андрійович Чепік погано керував 9 років тому автомобілем ВАЗ 21043, а тому спричинив ДТП у районі Дарницького мосту м. Києва. https://reyestr.court.gov.ua/Review/54364731

    Про повернення коштів ні у ФОП Чепік В.С., ні у нього судів не було, що вже позитивно.

    Тож може й повернуть гроші.

    Щасти Вам! З повагою та розумінням, юрист Ярослав Турчин


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України