Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
887 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго вечора.
Підкажіть будь-ласка, потрібна допомога.
Через український сервіс GeoPay були виведені кошти на карту Привату після продажу криптовалюти. Після надходження коштів (160 доларів в гривневому еквіваленті) рахунки були заблоковані. (Вхідний платіж від 29 грудня. Квитанція присутня). В п'ятницю був у відділенні банку, трохи заплутався у всьому тому, бо голова зовсім не працює після контузій. Квитанція від відправника коштів є. Скріншоти зі службою підтримки сервісу також є. Прохання допомогти, оскільки данний рахунок використовується як соціальний.
З Повагою, Роман!
Ветеран ЗСУ, зараз на реабілітації після звільнення з лав ЗСУ за станом здоров'я після поранення.
Прохання не телефонувати, а по можливості написати або на вайбер, або на ватсап. Після поранення практично повністю втратив слух.
Дякую)
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Романе!
На якій підставі були заблоковані кошти? Якщо Ви відвідували відділення банку та переписувалися зі службою підтримки, то Вам повинні були надати пояснення.
З повагою, адвокат Айвазян.
Відповідь від банку: "нами було виявлено факт надходження коштів з картки, пов'язаної з шахрайськими операціями...звертайтеся до правоохоронних органів ".
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіНезалежно від того, що написав Вам банк, Ви можете отримати свої кошти при особистій явці до будь якого з його відділень. Що стосується розблокування картки, то це залежитеме від Ваших пояснень банку. В будь якому разі операції з криптовалютою в Україні поки що не вважаються цілком законними, тому реакція банку зрозуміла. Банк у випадках, подібних до Вашого, також має право на розірвання з Вами ділових стосунків. В останньому випадку Ви можете відкрити рахунок в іншому банку.