Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
902 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
ФОП винайняв ділянку, зварив кіоск (контейнер,МАФ), документів на нього нема, бо сам зробив, як правильно відобразити в 20 опп «Вид права на об'єкт оподаткування»:
1 – право власності;
2 – право володіння;
3 – право користування (сервітут, емфітевзис, суперфіцій);
4 – право господарського відання;
5 – право оперативного управління;
6 – право постійного користування;
7 – право довгострокового користування або оренди;
8 – право короткострокового користування, оренди або найму;
9 – іпотека;
10 – довірче управління майном;
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю!
Поки Ви цей МАФ не узаконите, ТО ВАМ НЕМАЄ ЩО ВІДОБРАЖАТИ В 20ОПП.
він вже там торгує, показав як орендований,, каса зареєстрована... і як узаконити?
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Наталія!
Ви отримали паспорт прив'язки для МАФ?
Мала архітектурна форма (МАФ) – це тимчасова конструкція, яка може використовуватися для торгівлі, надання послуг або інших цілей. МАФи можуть бути встановлені на землях державної або комунальної власності, а також на приватних землях за згодою власника.
МАФ є тимчасовою конструкцією й на останній не оформляється право власності, як на «об’єкт нерухомості» оформляється.
При встановленні МАФу існує ризик, що міська влада може зобов’язати власника демонтувати МАФ, якщо він встановлений на землях державної або комунальної власності без належного дозволу, з порушеннями або по завершенні терміну дії договору оренди земельної ділянки.
Не важливо, чи перебуває земельна ділянка в приватній власності, чи ділянка в оренді або постійному користуванні, для розміщення МАФу і здійснення підприємницької діяльності замовник повинен отримати паспорт прив'язки тимчасової конструкції.
Для отримання Паспорта прив'язки Замовник подає до виконавчого органу відповідної ради заяви та документи у 2 етапи:
Етап 1: Заяву про можливість розміщення тимчасової споруди.
Разом з Заявою подаються наступні документи та інформація:
На розгляд Заяви надається 10 днів. Якщо отримана позитивна відповідь, можна переходити до другого етапу.
Етап 2: Заява щодо оформлення Паспорта прив'язки ТС.
Заява подається до органу містобудування та архітектури. Разом з нею потрібно надати:
Протягом 10 робочих днів надається Паспорт прив'язки.
Строк дії паспорта прив’язки ТС встановлюється органом з питань містобудування та архітектури з урахуванням строків реалізації положень містобудівної документації на місцевому рівні. Наприклад, якщо брати містобудівну документацію на місцевому рівні – ДПТ, то він має свій план реалізації – Термін та черговість реалізації. Якщо будівництво передбачено за рахунок бюджетних коштів або донорських, то поки коштів не виділено під це будівництво – на цій ділянці можна встановити ТС.
За допомогою ф. № 20-ОПП платник повинен повідомляти податковий орган за основним місцем обліку про: об’єкти оподаткування; об’єкти, пов’язані з оподаткуванням; об’єкти, через які ведеться діяльність. Довідник типів об’єктів оподаткування для подання ф. № 20-ОПП розміщений на сайті ДПСУ.
Враховуючи те, що перелік не містить всі назви об'єктів, а головні правила заповнення мають розмиті формулювання, рекомендується вносити в документ такі активи:
Щодо відповіді на Ваше питання, то для кіосків, наприклад, обирають пункт 6 - право постійного користування.
https://online.novaposhta.education/blog/zapovnenn...
Таке звернення має містити:
Текст запиту може бути, наприклад, таким:
Головне управління ДПС ___ ФОП ПІБ податкова адреса РНОКПП тел.
ЗАПИТна отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій форміУ відповідності до ст. 191 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до функційконтролюючих органів віднесено надання індивідуальних податкових консультацій. Пунктом52.1 ст. 52 ПКУ встановлено, що за зверненням платників податків контролюючі органинадають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичногозастосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманнямякого покладено на контролюючі органи.Прошу надати індивідуальну податкову консультацію з ситуації, викладеної нижче:___З наведеної практичної ситуації прошу роз’яснити:1) ___2) ___3) ___4) ___5) ___Індивідуальну податкову консультацію в письмовій формі прошу надати увстановлений законом строк на адресу для листування:___ та на електронну адресу: ___.З повагою,ФОП ___
З повагою, адвокат Айвазян.