Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
916 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня ,трохи більше місяця тому придбав в одному інтернет магазині подарунок для дружини,фен дайсон вартістю 17000 ,пару днів назад дружина сказала що він став гірше працювати
Почав дзонити і писати до того магазину щоб дізнатися як відправити до сервісного центру але відповіді так і не отримав
на сайті та в чеку вказано що гарантія два роки
Підозрюю що це не орігінальний фен а підробка
отримував на НП ,телефонував за номером відправника яка доречі ФОП ,також ніхто не підняв
Що порекомендуєте далі робити ,іти в поліцію?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
1. Пишіть письмову претензію на адресу продавця
2. Звертайтесь зі скаргою до Держпродсулжби.
3. Пишіть заяву в поліцію про шахрайство та продаж підробки/копії.
4. Якщо питання не вирішилось потрібно звертатись до суду з вимогою повернення коштів.
З повагою, юрист Дерій В.О.!