Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
938 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня, 55 років, данні не оновлював, "резерв+" не качав, підприємство "критичне" до сьогодні в дія сіті був "не на обліку", сьогодні зявився "на обліку" та є можливість забронювати.
Як можно, при зустричі з представниками ТЦК, підтвердити бронювання коли "резерв+" не встановлено (як що встановити то випливає порушення).
Війсковий квиток радянського зразка є.
Відмітка в квитку "взятий на облік" є.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (7)
Адвокат, м. Київ, 5 років досвіду
Доброго дня, сформуйте електронний військово-обліковий документ на порталі Дія https://diia.gov.ua/services/vijskovo-oblikovij-do...
Дякую!
Подивлюсь детально в дії.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Вас вже подали бронювання?
Головні умови для оформлення бронювання:
Підтвердити бронь можете через Резерв+ або ДІЮ https://diia.gov.ua/services/vijskovo-oblikovij-do...
З повагою, юрист Дерій В.О.!
-ще не подавали
-на обліку
-підприємство критичне
-не уточнював
-дія сіті - "на обліку", сподіваюсь не в розшуку
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чаті1. Якщо в е-ВОД немає порушення, то Вас можуть спробувати подати на бронювання
2. Якщо система не пропустить, то потрібно уточнити дані через Резерв+ і спробувати знову
Дуже важлива інформація, дякую!
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіБудь ласка! Успіхів!