Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
937 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Забрали на улице без полиции, в резерве не было нарушений и бронь до конца года, влк 2021 года. Человек не выходит на связь больше суток
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Могут заставить подписать отказ от брони и "добровольно" мобилизировать?
Юрист, м. Київ, 4 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня.
Бронювання роботодавцем - це процедура, за якою підприємства, установи та організації, що є критично важливими для економіки або забезпечення функціонування держави та Сил оборони, можуть отримати тимчасову відстрочку від мобілізації для своїх військовозобов'язаних працівників. Це дозволяє їм продовжувати свою діяльність, незважаючи на воєнний стан.
Відмова від бронювання може стосуватися як анулювання вже наявного бронювання, так і відмови в бронюванні вперше. Підстави для відмови можуть бути різними, включаючи відсутність необхідних документів, невідповідність критеріям бронювання, або зміна обставин. Процедура анулювання бронювання, як правило, включає подання заяви через Портал Дія або інші відповідні канали.
Відмову у бронюванні може винести Мінекономіки, якщо воно вважає, що документи не відповідають вимогам або містять неправдиві відомості.
Особа, яка перебуває в розшуку, може бути затримана правоохоронними органами, зокрема, працівниками Національної поліції та ТЦК та СП, з метою доставлення до найближчого ТЦК та СП для вирішення питання щодо її статусу. Такі затримання можуть бути здійснені, якщо особа порушила правила військового обліку, або якщо є підстави вважати, що вона перебуває в розшуку. У разі затримання, на особу може бути складено протокол про адміністративне правопорушення та призначено відповідне покарання.
Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, не може тривати більше ніж три години.
Юрист, м. Київ, 4 роки досвіду
Спілкуватися у чатіУ випадку здійснення незаконних дій ТЦК, можна повідомити усно на гарячу лінію Міноборони на короткий номер 1512 або на гарячу лінію з питань мобілізації : 0 800 301 937 та звернутися за правовою допомогою до адвоката.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Якщо людина підпише контракт, то її можуть мобілізувати, але просто взяти і анулювати бронь не можуть.
Зверніться до адвоката за місцем проживання, щоб він звернувся до ТЦК, адже це порушення прав людини.
Зателефонуйте та напишіть заяву в Генеральну прокуратуру, Державне бюро розслідувань, Національну поліцію та повідомляйте про незаконне позбавлення волі/викрадення (стаття 146 ККУ) та перевищення військовою службовою особою влади чи службових повноважень (стаття 426-1 ККУ).
Негайно зверніться до районного суду за місцем розташування ТЦК зі скаргою на незаконне позбавлення свободи заброньованого чоловіка працівниками ТЦК та вимогою звільнити його. Його повинні доставити до слідчого судді і з'ясувати обставини на підставі який він незаконно утримується працівниками ТЦК. Слідчий суддя зобов'язаний звільнити чоловіка!
1. Кожен слідчий суддя суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться особа, яка тримається під вартою, має право постановити ухвалу, якою зобов’язати будь-який орган державної влади чи службову особу забезпечити додержання прав такої особи.
2. Якщо слідчий суддя отримує з будь-яких джерел відомості, які створюють обґрунтовану підозру, що в межах територіальної юрисдикції суду знаходиться особа, позбавлена свободи за відсутності судового рішення, яке набрало законної сили, або не звільнена з-під варти після внесення застави в установленому цим Кодексом порядку, він зобов’язаний постановити ухвалу, якою має зобов’язати будь-який орган державної влади чи службову особу, під вартою яких тримається особа, негайно доставити цю особу до слідчого судді для з’ясування підстав позбавлення свободи.
3. Слідчий суддя зобов’язаний звільнити позбавлену свободи особу, якщо орган державної влади чи службова особа, під вартою яких тримається ця особа, не надасть судове рішення, яке набрало законної сили, або не доведе наявність інших правових підстав для позбавлення особи свободи.
4. Якщо до доставлення такої особи до слідчого судді прокурор, слідчий звернеться з клопотанням про застосування запобіжного заходу, слідчий суддя зобов’язаний забезпечити проведення у найкоротший строк розгляду цього клопотання.
5. Незалежно від наявності клопотання слідчого, прокурора, слідчий суддя зобов’язаний звільнити особу, якщо орган державної влади чи службова особа, під вартою яких трималася ця особа, не доведе:
1) існування передбачених законом підстав для затримання особи без ухвали слідчого судді, суду;
2) неперевищення граничного строку тримання під вартою;
3) відсутність зволікання у доставленні особи до суду.
6. Якщо під час будь-якого судового засідання особа заявляє про застосування до неї насильства під час затримання або тримання в уповноваженому органі державної влади, державній установі (орган державної влади, державна установа, яким законом надано право здійснювати тримання під вартою осіб), слідчий суддя зобов’язаний зафіксувати таку заяву або прийняти від особи письмову заяву та:
1) забезпечити невідкладне проведення судово-медичного обстеження особи;
2) доручити відповідному органу досудового розслідування провести дослідження фактів, викладених в заяві особи;
3) вжити необхідних заходів для забезпечення безпеки особи згідно із законодавством.
7. Слідчий суддя зобов’язаний діяти в порядку, передбаченому частиною шостою цієї статті, незалежно від наявності заяви особи, якщо її зовнішній вигляд, стан чи інші відомі слідчому судді обставини дають підстави для обґрунтованої підозри порушення вимог законодавства під час затримання або тримання в уповноваженому органі державної влади, державній установі.
8. Слідчий суддя має право не вживати дій, зазначених у частині шостій цієї статті, якщо прокурор доведе, що ці дії вже здійснені або здійснюються.
9. Слідчий суддя зобов’язаний вжити необхідних заходів для забезпечення особи, яка позбавлена свободи, захисником і відкласти будь-який розгляд, у якому бере участь така особа, на необхідний для забезпечення особи захисником час, якщо вона бажає залучити захисника або якщо слідчий суддя вирішить, що обставини, встановлені під час кримінального провадження, вимагають участі захисника.
Не гайте часу - звертайтеся до поліції, ДБР, адвоката, прокуратури та слідчого судді за місцезнаходженням ТЦК.
З повагою, юрист Дерій В.О.!