Задайте питання юристу

829 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Податкове право, 18 травня 2020, питання №19771 300₴

Налоги и трейлинг биржа рынки

Зарабатываю на финансовых рынках на разницах курсов валют, вывожу каждый месяц миниум от 1000$ и выше, какие мне налоги нужно платить нужен ли мне бугалтер?

Відповіді юристів (8)

    Малик Олександр Володимирович

    Вам необхідно легалізуватися й зареєструвати ФОП.

    Якщо продовжите вести бізнес без держ реєстрації - за це передбачена адмінвідповідальність від 17 тис грн до 34 тис грн із конфіскацією грошей. На суму від 34 тис грн до 85 тис грн можете отримати штраф за повторну протягом року діяльність без держ реєстрації

    Для Вас найоптимальнішою моделлю буде реєстрація ФОП на 3 групі спрощеної системи оподаткування (єдиний податок). Ставка податку 5% включаючи ПДВ. Обмеження для доходу протягом року - 7 млн грн.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10):

    Стаття 164. Порушення порядку провадження господарської діяльності

    Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), -

    тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої (тобто від 17 до 34 тис. грн із конфіскацією зароблених грошей).

    Зареєструвати ФОП можна на сайті за посиланням https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop.

    Після реєстрації ФОПу вам доведеться зареєструвати Книгу обліку доходів у податковій службі (більш детально як це зробити http://ch.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-230457.html).

    При цьому на період карантину Ви можете розпочати вести свою діяльність без реєстрації книги обліку і вести облік своїх доходів без її використання.Проте протягом 3 місяців з дня припинення карантину ви обов'язково маєте подати до Центру обліку платників за місцем реєстрації заповнену книгу обліку, що включає доходи, здійснені протягом карантину.

    Порядок ведення книги обліку доходів затверджений наказом Мінфіну від 19.06.2015 № 579 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0800-15).

    Беликов Олег  Александрович
    10%

    Добрый день. Вам желательно зарегистрироваться как ФОП, и платить налоги в соответствии с выбранной формой. Это позволит избежать неприятностей в дальнейшем. Пока вы не зарегистрированы, то вам надо оплатить 22% НДФЛ и 1,5% воинского сбора. Бухгалтер для этих целей не нужен, вы сами можете рассчитать и найти в интернете счет, на который перечислить денежные средства.

    Шишкин Алексей Юрьевич
    10%

    рекомендую вам зарегистрировать ФОП, выбрать упрощенную истему налогообложения на 3 группе. Будете платить налог 5% от выручки. Нет выручки нет налога. Плюс к этому 22% от минимальной з/п , а это сегодня 4750 грн. , будет ЕСВ. Вот и все ваши налоги и полное спокойствие.

    Савченко Олександр
    50%
    Савченко Олександр 3 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 9 років досвіду

    Спілкуватися у чаті

    Здравствуйте.

    Рекомендую вам зарегистрировать ФОП, выбрать упрощенную истему налогообложения на 3 группе.

    Виды деятельности и контрагенты:

    Производство, торговля, предоставление любых услуг, ресторанный бизнес, перевозки — этими бизнесами можно заниматься на 3-й группе.

    Ограничение только по видам деятельности, запрещённым для всех единщиков.

    Вашими контрагентами и клиентами могут быть обычные физлица, плательщики единого налога, ФЛП и юрлица на общей системе, иностранные компании и физлица и даже коммунальные предприятия.

    Получать доход вы можете в гривне и в валюте, наличными и по безналу.

    Ограничение по доходу в 2020 году:

    За календарный год разрешено получить 7 млн грн дохода. Превысите лимит — надо перейти на общую систему.

    Как же рассчитывается предельный объём дохода в 2020 году.

    Старый лимит дохода в 5 млн грн действовал с 1 января по 1 апреля включительно, т.е. 92 календарных дня. Новый, со 2 апреля по 31 декабря, т.е. 274 к. д.

    Расчёт такой:

    • 5 млн грн × 92/366 к. д. = 1256 830,60 грн;
    • 7 млн грн × 274/366 к. д. = 5240 437,16 грн.

    Лимит на весь 2020 год для 3-й группы равен 6497 267,76 грн, т. е. меньше чем 7 млн грн.

    Как вести учёт:

    Единщики ведут упрощённый учёт доходов. В дни, когда была выручка, вносите наличные и безналичные поступления в книгу учёта доходов. Потом переносите её в декларацию.

    А доходом считается вся ваша выручка, полученная наличными и на счёт. Расходы на закупку товаров, аренду, налоги вы не учитываете.

    Правда, есть поступления, которые не надо включать в налогооблагаемый доход на 3-й группе:

    1. Возвраты авансов, предоплаты или полной суммы покупки клиентам. Сначала отображаете как доход, но потом корректируете на сумму возврата.
    2. Возвратная финпомощь. Если вернули в течение 12 месяцев с даты получения.
    3. Положительная курсовая разница — может возникнуть, если у вас валютный доход. 70% выручки вы можете включить в налогооблагаемый доход по одному курсу, а реально продать дороже, эту разницу в доход не включают.
    4. Ошибочное поступление денег на счёт — но такие деньги надо вернуть и позаботиться о документах, чтобы подтвердить возврат.
    5. Транзитные деньги по посредническим договорам: когда принимаете оплату, всю сумму указываете в книге, а когда часть заказчика передадите ему, доход скорректируйте. В декларацию по ЕН попадает только ваше вознаграждение.
    Как стать ФЛП 3-й группы:

    При регистрации ФЛП подать заявление о применении упрощённой системы налогообложения:

    • в п. 5.1 указать дату регистрации ФЛП, с этой же даты вы будете считаться плательщиком ЕН;
    • п. 5.2: группа 3-я, ставка ЕН 5% — если хотите быть неплательщиком НДС, 3% — для плательщиков.

    Можно перейти на 3-ю группу с ОС или 1–2-й групп, подаёте заявление в налоговую минимум за 15 дней до начала квартала.

    Ставка и уплата ЕН:

    ФЛП 3-й группы уплачивают ЕН от суммы всей поступившей выручки (п. 293.3 НКУ):

    • 5% — неплательщики НДС;
    • 3% — для плательщиков НДС.

    Дохода нет — единый налог не платите.

    В НКУ прописано особое условие для предпринимателей, которые производят, поставляют и продают ювелирные и бытовые изделия из драгметаллов и камней, полудрагоценных камней: они платят ЕН по ставке 5% и не могут быть плательщиками НДС.

    Когда платить ЕН. Раз в квартал, после того, как задекларировали доходы — в течение 10 дней после последнего дня подачи декларации по ЕН.

    Единый налог за IV квартал 2019 года надо уплатить до 19 февраля включительно.

    Когда последний день уплаты — выходной или праздничный, он переносится на предшествующий ему рабочий день.

    Штраф положен за просрочку уплаты и неуплату ЕН (п. 126.1 НКУ):

    • 10% от суммы долга по ЕН, если задолженности меньше 30 дней;
    • 20% от суммы задолженности, если ходите в должниках более 30 дней.

    Пеню начинаете начислять с 91-го дня просрочки оплаты до момента погашения задолженности, если сами обнаружили недоплату.

    За долгами по налогам следит ГФС и отправляет должникам уведомления-решения, в них налоговики начисляют пеню с первого рабочего дня, который следует за последним днём предельного срока уплаты ЕН (пп. 129.1.1 НКУ).

    Налоговый отпуск ФЛП 3-й группы не положен.

    ЕСВ предпринимателя:

    Раз в квартал обязательно надо уплачивать ЕСВ, даже если нет дохода.

    Начисляется ЕСВ ежемесячно по ставке 22% от минимальной зарплаты, установленной на момент уплаты, — это минимальный квартальный платёж, 3117,18 грн в квартал или 1039,06 грн/мес в 2020 году.

    Можно платить ЕСВ с большей суммы, чем минималка, но база начисления не должна превышать сумму 15 минимальных зарплат.

    Когда платить ЕСВ. Последний день уплаты ЕСВ:

    • за IV квартал 2019 года — до 20 января (минимальный платёж — 2754,18 грн за квартал);
    • за I квартал 2020 — 20 апреля;
    • за II квартал — 20 июля;
    • за III квартал — 19 октября;
    • за IV квартал — 19 января 2021 года.

    Если последний день уплаты выпадает на выходной, он переносится на следующий рабочий.

    Когда первый раз платить ЕСВ. За месяц, в котором вы стали предпринимателем, вы обязаны платить ЕСВ, даже если зарегистрировались в средине или в конце месяца. Ваш минимальный платёж по взносу — 1039,06 грн.

    Штраф за просрочку и неуплату ЕСВ: 20% неуплаченных или несвоевременно уплаченных сумм взноса и пеня — 0,1% недоплаты за каждый день просрочки.

    От уплаты единого социального взноса освобождены единщики — пенсионеры по возрасту и инвалиды (ч. 4 ст. 4 ЗУ «О ЕСВ»).

    А если заболеете и есть больничный, при этом нет задолженности по ЕСВ, можете получить больничное пособие от Фонда соцстраха.

    Отчётность:

    Декларация по единому налогу. Подавать надо за каждый квартал — четыре раза в год. Срок подачи — в течение 40 дней после окончания отчётного квартала (пп. 49.18.2 НКУ).

    Если последний день подачи — выходной или праздничный, он переносится на следующий за ним рабочий день.

    Если наделали ошибок, можно подать уточнёнку и всё исправить.

    Штраф за неподачу или подачу декларации с опозданием — 170 грн, за каждую последующую в течение года просрочку будете платить уже 1020 грн (п. 120.1 НКУ).

    Отчёт по ЕСВ (форма Д5), в нём вы отчитываетесь об уплаченных суммах ЕСВ.

    Подаёте раз в год — до 10 февраля, за прошедший год отчитаться нужно в текущем. Уточнёнки по ЕСВ нет, так что заполняйте внимательно.

    За неподачу или несвоевременную подачу штраф 170 грн.

    Работаете сами — подаёте только эти два отчёта.

    Отчётность за работников, с которыми у вас подписаны трудовые договоры, и за контрагентов по договорам ГПХ.

    Отчёт по ЕСВ (форму Д4) подавать надо каждый месяц, показывать доход, который выплачиваете работнику или исполнителю-физлицу, и ЕСВ, который начислен и уплачен с этого дохода.

    Срок подачи — в течение 20 дней после окончания отчётного месяца.

    Налоговый расчёт по форме 1ДФ. Подаёте каждый квартал за работников, показываете выплаченный им доход и начисленный НДФЛ и ЕСВ с этого дохода.

    За контрагентов по договорам ГПХ — физлиц и предпринимателей подаёте форму № 1ДФ только за квартал, в котором выплачивали им доход.

    Когда подавать — в течение 40 дней после окончания квартала.

    Как подавать отчётность:
    • Заполнять на бумаге и лично нести в налоговую.
    • Через кабинет плательщика или другой онлайн-сервис. Нужно получить ключ ЭЦП.
    • По почте заказным письмом с уведомлением о вручении и описью содержимого письма.

    Удачи Вам!

    Ковальчук Владимир
    10%

    Подання заяви:

    ~ 10 хвилин

    Реєстрація:

    2 робочі дні (крім святкових і вихідних)

    Вартість:

    безкоштовно

    Опис послуги:

    Тут ви можете зареєструвати фізичну особу підприємцем, обрати загальну чи спрощену систему оподаткування та подати заяву на реєстрацію платником податку на додану вартість (ПДВ).Додаток Дія У вас 3 группа 5% от оборота уплата ЕСВ.Реееструйтесь и працюйте.https://diia.gov.ua/

    Адвокат Евгений Александрович
    10%

    Добрий день, Андрей!

    Для здійснення вашої діяльності рекомендую оформитись як фізична особа-підприємець (ФОП).

    Зареєструвати суб'єкт підприємницької діяльності (СПД) можна просто за Вашим комп'ютером на сайті iGov.

    Після реєстрації ФОП, треба звернутися до податкової служби,идоя постановки на облік та отримання книги обліку.

    фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим Податковим кодексом, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному розділом ХIV ПКУ (http://sfs.gov.ua/nk/rozdil-xiv--spetsialni-podat/edynyi-podatok/).

    Подання заяви на застосування спрощеної системи оподаткування:

    Заява подається до контролюючого органу за вибором платника податків в один з таких способів:

    1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

    2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

    3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

    4) суб’єкту державної реєстрації як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом 755.

    Форма заяви та порядок застосування спрощеної системи оподаткування затверджені наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 № 1675 "Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік" (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/53476. html).

    При обранні спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання повинен визначити, до якої групи платників єдиного податку він належить. Для цього потрібно визначити яким критеріям відповідає ФОП.

    Фізичні особи-підприємці:

    - перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню.

    - друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

    - не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб.

    третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена.

    З 2 квітня обсяг доходу становить:

    • для І групи ЄП – 1 млн грн замість 300 тис. грн;
    • для фізосіб-«єдинників» ІІ групи – 5 млн грн замість 1,5 млн грн;
    • для фізосіб-«єдинників» та юрособ-«єдинників» ІІІ групи – 7 млн грн замість 5 млн грн.

    Розмір податків у 2020 році

    I група — 1249,26 грн/міс (1039,06 грн ЄСВ + 210,2 грн єдиного податку). У 2019 році — 1110,16 грн.

    II група — 1983,66 грн/міс (1039,06 грн ЄСВ + 944,6 грн єдиного податку). У 2019 році — 1752,66 грн.

    III група (з ПДВ) — 1039,06 грн/міс + 3% від доходу + 20% ПДВ. У 2019 році — 918,06 грн.

    III група (без ПДВ) — 1039,06 грн/міс + 5% від доходу для тих, хто не платить ПДВ.

    Загальна система оподаткування передбачає мінімум 1039,06 грн/міс, також стягуються 18% ПДФО та 1,5% військового збору.

    Вам нужно выбрать вид деятельности исходя из Вашей хозяйственной деятельности.

    По поводу бухгалтера, это Ваше право, а не обязанность.

    Вы можете обращаться за помощью к бухгалтеру, как на официальной основе, так и по договоренности с ним для оказания помощи.

    Удачи Вам!

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю наступне:

    оптимально відкриття ФОП 3 група єдиний податок за себе+ сплата 5 % від доходу, що надійде на рахунок ФОПа

    - спеціалізація діяльності по КВЕДам: послуги, консалтинг, маркетинг, діяльність у сфері IТ

    Книгу обліку доходів і витрат треба зареєструвати в органах ДФС і вносити дані вручну про надходження та витрати ( дата , сума)

    Щодо фінансового моніторингу банку на предмет підозрілих операцій повідомляю:

    Відповідно до внесених змін до ст. 15 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" від 14 жовтня 2014 року № 1702-VII (надалі - Закон №1702), фінансова операція підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу у разі, якщо сума, на яку вона здійснюється, дорівнює чи перевищує 400 000 гривень на місяць (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, - 30 000 гривень) або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну 400 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, - 30 000 гривень), та має одну або більше таких ознак: інші суб єкти 5 000 грн на день.

    1) переказ коштів на анонімний (номерний) рахунок за кордон і надходження коштів з анонімного (номерного) рахунка з-за кордону; зарахування або переказ коштів у разі, якщо хоча б одна із сторін - учасників фінансової операції має відповідну реєстрацію, місце проживання чи місцезнаходження в державі, що віднесена Кабінетом Міністрів України до переліку офшорних зон, а також переказ коштів на рахунок, відкритий у фінансовій установі, зареєстрованій у зазначеній державі;

    2) купівля-продаж за готівку чеків, дорожніх чеків, у тому числі інших платіжних інструментів або платіжних засобів чи засобів платежу;

    3) зарахування або переказ коштів, надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій у разі, якщо хоча б одна із сторін - учасників фінансової операції має відповідну реєстрацію, місце проживання чи місцезнаходження в державі (на території), що не виконує чи неналежним чином виконує рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однією із сторін - учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому у зазначеній державі (території). Перелік таких держав (територій) визначається відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України, на основі висновків міжнародних, міжурядових організацій, діяльність яких спрямована на протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, і підлягає оприлюдненню;

    4) фінансові операції з готівкою (внесення, переказ, отримання коштів);

    5) здійснення розрахунку за фінансову операцію у готівковій формі;

    6) зарахування коштів на поточний рахунок юридичної або фізичної особи - підприємця чи списання коштів з поточного рахунка юридичної або фізичної особи - підприємця, період діяльності якої не перевищує трьох місяців з дня реєстрації, або зарахування коштів на поточний рахунок чи списання коштів з поточного рахунка юридичної або фізичної особи - підприємця у разі, якщо операції на зазначеному рахунку не здійснювалися з дня його відкриття;

    7) переказ коштів за кордон за зовнішньоекономічними договорами (контрактами), крім переказів коштів за договорами (контрактами), які передбачають фактичне постачання товарів на митну територію України;

    8) обмін банкнот на банкноти іншого номіналу;

    9) здійснення фінансових операцій з цінними паперами на пред’явника, які не депоновані в депозитарних установах;

    10) здійснення операцій з векселями (крім фінансових казначейських векселів), ордерними цінними паперами;

    11) перерахування або отримання коштів неприбутковою організацією;

    12) здійснення фінансових операцій за правочинами, форма розрахунків за якими не визначена;

    13) одержання (сплата, переказ) страхового чи перестрахового платежу (страхового чи перестрахового внеску, страхової чи перестрахової премії), крім сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

    14) проведення страхової чи перестрахової виплати або страхового чи перестрахового відшкодування або виплати викупної суми, крім зарахування чи списання коштів на/з рахунки (рахунків) державних позабюджетних фондів;

    15) виплата (передача) особі виграшу в лотерею, придбання фішок, жетонів, внесення особою в інший спосіб плати за право участі в азартній грі, виплата (передача) виграшу суб’єктом господарювання, який проводить азартні ігри;

    16) надання кредитних коштів особі, яка є членом небанківської кредитної установи, в один і той самий день два рази і більше за умови, що загальна сума фінансових операцій дорівнює чи перевищує суму, визначену частиною першою цієї статті;

    17) фінансові операції осіб, щодо яких встановлено високий ризик.

    Інформація про фінансові операції відповідно до пунктів 5, 12 і 16 частини першої цієї статті подається спеціально уповноваженому органу всіма суб’єктами первинного фінансового моніторингу, крім банків.

    Страхові (перестрахові) брокери здійснюють обов’язковий фінансовий моніторинг у разі, якщо вони задіяні у проведенні розрахунків та отримують страхові чи перестрахові премії у сумі, зазначеній у частині першій цієї статті.

    Відповідно до ст. 16 Закону №1702, фінансова операція підлягає внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу виникають підозри, які ґрунтуються, зокрема, на:

    критеріях ризиків, визначених самостійно суб’єктом первинного фінансового моніторингу з урахуванням критеріїв ризиків, встановлених центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;

    встановленні за результатами проведеного аналізу факту (фактів) невідповідності фінансової (фінансових) операції (операцій) фінансовому стану та/або змісту діяльності клієнта;

    типологічних дослідженнях у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, підготовлених та оприлюднених спеціально уповноваженим органом.

    Відповідно до ст. 17 Закону №1702, суб’єкт первинного фінансового моніторингу має право зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), яка (які) містить (містять) ознаки, передбачені статтями 15 та/або 16 цього Закону, та/або фінансові операції із зарахування чи списання коштів, що відбувається в результаті дій, які містять ознаки вчинення злочину, визначеного Кримінальним кодексом України, та зобов’язаний зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), якщо її учасником або вигодоодержувачем за ними є особа, яку включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції (якщо види та умови застосування санкцій передбачають зупинення або заборону фінансових операцій), і в день зупинення повідомити спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку (такі) фінансову (фінансові) операцію (операції), її (їх) учасників та про залишок коштів на рахунку (рахунках) клієнта, відкритому (відкритих) суб’єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), та у разі зарахування коштів на транзитні рахунки суб’єкта первинного фінансового моніторингу - про залишок коштів на таких рахунках в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється на два робочих дні з дня зупинення (включно).

    Спеціально уповноважений орган може прийняти рішення про подальше зупинення фінансової (фінансових) операції (операцій), здійснене відповідно до частини першої цієї статті, на строк до п’яти робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб’єкту первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронним органам, уповноваженим приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

    Порядок його здійснення регулюється Положенням про здійснення фінансового моніторингу суб’єктами первинного фінансового моніторингу, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Міністерство юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 999/5.

    Щодо способів виведення коштів.

    Спочатку необхідно їх вивести на електронні кошильки, які працюють в Україні, а потім із них уже перевести на рахунки в банку, в призначенні платежу можна зазначити безповоротна фінансова допомога.

    Відповідно до пп. 14.1.257 п 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, фінансова допомога - фінансова допомога, надана на безповоротній або поворотній основі.

    Безповоротна фінансова допомога - це:

    сума коштів, передана платнику податків згідно з договорами дарування, іншими подібними договорами або без укладення таких договорів;

    сума безнадійної заборгованості, відшкодована кредитору позичальником після списання такої безнадійної заборгованості;

    сума заборгованості одного платника податків перед іншим платником податків, що не стягнута після закінчення строку позовної давності;

    основна сума кредиту або депозиту, що надані платнику податків без встановлення строків повернення такої основної суми, за винятком кредитів, наданих під безстрокові облігації, та депозитів до запитання у банківських установах, а також сума процентів, нарахованих на таку основну суму, але не сплачених (списаних).

    Поворотна фінансова допомога - сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов'язковою до повернення.

    Головне не перевищувати встановлені ліміти банку до прикладу , робити перекази малими сумами не більше 5 тисяч грн в день та до 400 тисяч в місяць тоді проблем не виникне.

    Щодо суми штрафу повідомляю:

    Кваліфікація зазначеного правопорушення підпадає під норми ст. 164 Кодексу про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 р № 8073-X.

    Зазначена стаття передбачає накладання штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто в сумі від 17000 грн. До 34000 грн.) З конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, або без такої у разі провадження господарської діяльності без:

    • державної реєстрації як суб’єкта господарювання;
    • отримання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, яка підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування;
    • отримання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди).

    У той же час такі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або пов’язані з отриманням доходу у великих розмірах, тягнуть за собою накладення штрафу від двох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (т. е. в сумі від 34000 грн. до 85000 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення. Під отриманням доходу у великих розмірах для цілей зазначеної статті розуміється отримання доходу в сумі від однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    При цьому, випадки притягнення до відповідальності особи – зовсім не рідкість. До відповідальності можуть залучити і перукаря, який веде діяльність без реєстрації, і незаконного торговця, і перевізника, який везе чужий вантаж на своєму автомобілі. При цьому, в ряді випадків, фактичні обставини, які супроводжували виявлення такої діяльності не дозволяють довести відсутність в ній систематичності і підприємницького характеру.

    Головне , щоб у Вас було правильно оформлено КВЕДи за якими Ви проводите підприємницьку діяльність - якщо Вони будуть вказані то органи ДФС будуть знати , про те, що Ви проводите діяльність у правовому полі. Вказуйте у призначенні " надходження за надані інформаційні послуги.

    Квитанція з приват24 -буде достатнім документом.

    КВЕД 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у., 63.12 Веб-портали, 63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність (ОСНОВНИЙ)

    Якщо все буде оформлено -питань не буде.

    Граничний дохід в рік до 7 млн грн

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Василевська Анжела Анатоліївна
    10%

    Якщо "виводили" на свою приватну картку, рекомендується подати декларацію про доходи за 2019 рік та сплатити прибуток. Надалі такі суми вже не проходимуть фінмоніторинг у банку і ризкуєте, що банк заблокує рахунок та вимагатиме пояснити джерело прибутку та показати декларацію, таких випадків вже дуже багато. Не впевнена, що ФОП-спрощенець тут буде виходом,бо є обмеження. Тут трошки інший підхід треба застосувати.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України