Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Автомобільне право, 17 жовтня 2020, питання №31070

Как вернуть свои деньги

Здравствуйте.Купил 13.10.2020 себе на автомобиль генератор,сегодня 17.10.2020 в генераторе загудел подшипник.Чек есть!Они обязаны мне вернуть деньги или обменять на другой товар?

Відповіді юристів (2)

    Дмитрий
    Дмитрий 3 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 12 років досвіду

    Они обязаны у Вас его взять на осмотр специалистом, он составит акт о возможности починки или не возможности, укажет было ли это по Вашей вине или по вине производителя. От этого и зависит результат: первоочередно они должны починить. Если починить не могут - вернут деньги. Советую почитать гарантийные условия.

    Змисла Марта
    Змисла Марта 3 роки тому

    Юрист, м. Львів, 5 років досвіду

    Добрий день.

    Відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

    1) пропорційного зменшення ціни;

    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    В даному випадку Вам необхідно звернутися до продавця щодо недоліків проданого товару. Надалі продавець візьме товар на експертизу та за результатами якої буде встановлено причину поломки. Вам повинні безоплатно усунути недоліки протягом чотирнадцяти днів з дня пред'явлення товару. При цьому, за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

    У разі істотних порушень, Ви маєте право на заміну товару або отримання сплаченої суми за товар.

    Для отримання детальнішої консультації, звертайтесь через мій особистий профіль.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України