Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрый день. Необходимо подтвердить свою прописку иностранной компании. Проблема в том, что в паспорте одно название улицы, а на картах другое так как её переименовали. Решение это проблемы вижу в двух способах:
1) Получить справку о прописке - не подходит, нужно личное присутствие при подачи заявления, а я в другом городе.
2) Получить справку о переименовании улицы из "Департамент архітектури та містобудування". Тут я думаю можно письмом так как личное присутствие не требуется. Есть адрес гор совета, но не знаю как правильно оформить письмо и запрос о предоставлении информации относительно переименования. Напиши, пожалуйста, как его составить (было бы хорошо написать его полностью мне, а я только улицы подставил бы в виде нового и старого названи).
Представляю его себе как "Дайте информацию о переименовании, ответ отправьте письмом на такой адрес", но как правильно оформить, чтобы и в их департамент и правильно составлено не знаю.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (12)
Прошу прощения, не "Напиши", а "Напишите"
Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду
Доброго вечора, Дмитро!
Закон України "Про звернення громадян" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%...):
Стаття 5. Вимоги до звернення
Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
ЗРАЗОК:
Начальнику відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету
Боярської міської ради
Романюку А.О.
Гр.___
___
___
(П.І.Б. та адреса місця проживання)
тел. ___
___
Заява
Прошу Вас надати довідку про перейменування вулиці (провулка, тупика)___.
Я, гр.___, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», надаю згоду виконавчому комітету Боярської міської ради на збір та обробку моїх персональних даних.
До заяви додається:
-копія паспорта громадянина України.
___ ___ /___/
(дата)(підпис) (П.І.Б.)
Всього доброго!
Успіхів Вам!
А как дополнить тем, чтобы они ответили письмом на мой адрес в этом городе? (Получат родители)
Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду
- А как дополнить тем, чтобы они ответили письмом на мой адрес в этом городе? (Получат родители)
- Попросіть, щоб довідку надіслали на вашу електронну адресу (необхідно вказати яку) або поштову адресу ваших батьків (необхідно вказати яку).
Всього доброго!
Юрист, м. Дніпро, 13 років досвіду
Спілкуватися у чатіЗдравствуйте. Можно получить выписку из решения исполкома о переименовании улиц (они так и назывались и получить ее может любой гражданин в самом исполкоме), так как изменение названий улиц не влекло за собой переименование улиц в паспорте.
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіДобрый вечер!
При переименовании улицы, гражданам, проживающим на ней, необходимо получить соответствующую правку. Ее оформление и последующая выдача занимают около 30 дней.
Необходимо обратиться в Департамент градостроительства и архитектуры. Лицо подает письменное заявление, написанное в произвольной форме, в котором указывается старое название улицы.
Запрос обрабатывается, при этом государственным органом определяется новое название и достоверность данных сведений. После этого Департамент предоставляет гражданину справку о переименовании его улицы. Также в документе указывается номер, который был присвоен принятому решению о переименовании. Всю информацию получают и обрабатывают специалисты, что избавляет граждан от дополнительных действий.
Образец обращения Вам коллега предоставил.
УДАЧИ!
Адвокат, м. Харків, 25 років досвіду
Добрый день. Необходимо подтвердить свою прописку иностранной компании. Проблема в том, что в паспорте одно название улицы, а на картах другое так как её переименовали.
В Харькове вытяги с решения городского совета о переименовании улиц свободно даются в ЦНАП, возможно и в Вашем городе также.
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброе утро, Дима!
Если и совсем простой вариант. Можно попробовать самому найти на сайте гор совета решение о перейменовании улицы. Если такое решение, оно конечно будет не завереное, подойдет компании, то почему бы и нет!
Тогда подаете свою прописку в паспорте, и решение о перейменовании!
Если дадите более подробную информацию, могу помочь в поиске решения.
Всего доброго !
Юрист, м. Кам'янець-Подільський, 9 років досвіду
Доброго дня, Дмитро.
Погоджуюсь з колегами. По спрощеній процедурі Вам можна на сайті міської ради знайти рішення про перейменування вулиць. Так само, Ваші батьки можуть підійти до міської ради та подати запит на отримання копії рішення міської ради. В такому випадку воно буде офіційно оформлене та з печаткою міськвиконкому (тим паче, що Вам потрібно подати документи іноземній організації).
Успіхів Вам! :)
Адвокат, м. Дніпро, 26 років досвіду
Добрый день!
Если речь идет о переименовании улиц в г. Николаев, то официальное распоряжение городского головы г. Николаева по данной ссылке https://mkrada.gov.ua/documents/24061.html.
Вы также можете обратиться с официальным заявлением в горисполком либо в ЦНАП о предоставлении Вам выписки из данного распоряжения о переименовании улиц. Этого будет вполне достаточно для разрешения Вашего вопроса.
В случае необходимости - обращайтесь. С уважением, адвокат Татьяна Власенко
Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду
Здравствуйте, Дмитрий!
Для решения проблемы, Вы имеете право:
1) Обратитесь с информационным запросом о получении публичной информации в местный совет, ГАСК;
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про доступ до публічної інформації:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2939-17#Text
ПРАВА ГРОМАДЯН, ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ«ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ»
Відповідно до статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» кожна особа має право:
Відповідно до статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Згідно зі статтею 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити:
ВІДМОВА ТА ВІДСТРОЧКА В ЗАДОВОЛЕННІ ЗАПИТУ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»:
Всего доброго!
Удачи Вам!
Юрист, м. Суми, 6 років досвіду
Доброго дня!
По Вашому питанню повідомляю наступне:
ЗРАЗОК
Директору Департаменту містобудування
Миколаївської міської ради
Іванову І.І
ИНДЕКС , місто ,вулиця, номер офісу
прізвище, ім’я, по батькові
заявника,
(зазначити соціальний статус:
учасник бойових дій,
ліквідатор аварії на ЧАЕС,
багатолюдна сім’я, інвалід __ групи,
пенсіонер, тощо)
адреса проживання( фактична, або місце реєстрації
контактний телефон, електронна пошта
ЗАЯВА
1. Викласти суть питання.
2. Відобразити результати попереднього розгляду, якщо такий був.
3. Зазначити, яка потрібна допомога.
Враховуючи вищевикладене прошу у 15-ти денний термін згідно ЗУ "Про звернення громадян ст.11:
1. Розглянути порушене питання у зверненні
2. Надати вказаний документ для пред явлення за місцем вимоги
3. Про результати розгляду повідомити шляхом надсилання листа на вказану електронну адресу...
До звернення можуть бути долучені копії документів, необхідних для розгляду.
З повагою,
Дата подання звернення Підпис заявника ПІБ(ФИО)
З повагою,
Костянтин Гончаренко