Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
31.05 была пополнена карата монобанк с карты другого банка (зарплатная) переведена вся сумма без учёта копеек (так как ранее комисси за это не было) через неделю банк начинает звонить и требовать погасить долг, как выясняется, банк снял комиссию за этот платёж и на карте оказался небольшой минус. 3.06 была смс о смене тарифов обслуживания - то есть уже после транзакции. Новые условия входили в силу 1.06. На сайте банка была информация о смене тарифов, дата обявления 30 апреля. Правомерно ли банк в данных условиях снял комиссию? Учитывая то то клиент не был уведомлен вовремя по смс, и то что транзакция была 31 мая? А тарифы изменились с 1 июня? Они оперируют тем что на перевод денег нужно ок 3х рабочих и поэтому моя транзакция - которая была осуществлена 31 мая (деньги тоже на карту зачислили 31 мая) якорбы была проведна позже и попала уже после 1 июня под комиссию по новым условиям. Поэтому появился минус на карте. Если бы я захотела перевести всю сумму 1 июня - я думаю не смогла бы это сделать без учета комиссии.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Харків, 14 років досвіду
Доброго дня! Нажаль банк правий/
Закон України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні":
8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.
Щодо інформування по СМС - потрібно дивитися Договір між вами та банком. Але наскількі я помню, в договорі с Монобанком НЕ інформування по СМС не є порушенням такого договору в розумінні Монобанку
Взяв з тексту Договору іншого клієнта Монобанку:
"5.5. Клієнт погоджується, що Банк не несе відповідальності за збої і відмови в Дистанційному
обслуговуванні, пов'язані з порушеннями в роботі обладнання зв'язку та / або мереж зв'язку, і Банк не
зобов'язаний відшкодовувати клієнту збитки, що виникли внаслідок настання зазначених в цьому пункті
випадків."
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіДобрый вечер!
Нужно видеть договор, который имеется у Вас с банком, но сразу можно сказать что спорить и добиваться чего-то конкретного в этом деле очень сложно и есть попросту потерей времени!
Действительно, транзакции происходят в течении 3 дней, поэтому формально банк прав.
То, что не сообщили, к сожалению так сплошь и рядом, и за существенную деталь тоже не сойдет!