Задайте питання юристу

915 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Цивільне право, 15 вересня 2021, питання №48889 100₴

Справка о регистрации за 2014 год

Здравствуйте, была смена фамилии при разводе, из-за этого поменяла паспорт и теперь мне нужна информация о старой прописке (регистрации), не текущей, а за 2014год. Какое ведомство обязано выдать такую справку. Я так понимаю миграционное. Но они говорят, что базу передали в Цнап, а Цнап говорит, что данных раньше 2016 года нет. Замкнутый круг.
Собственно вопрос в том, кто обязан по закону предоставлять данные о регистрации по адресу проживания за старый период до 2014 года.

Відповіді юристів (8)

    Винограденко Антон Анатолійович
    Винограденко Антон Анатолійович 3 роки тому

    Юрист, м. Харків, 14 років досвіду

    Здравствуйте! Попробуйте обратиться в архив с соответствующим запросом:

    Архівний відділ Слов’янської міської ради

    84122, м. Слов’янськ,пл. Соборна, 2

    тел (262) 3-55-94

    arhiv@slavrada.gov.ua

    Елена Клієнт 3 роки тому

    Там тоже была, сказали нет данных. Мне вообще не понятно все отправляют из одного отдела в другой и ни у кого ничего нет. Как я могу понять, кто обязан дать такую информацию по закону. Возможно сотрудники некомпетентны или ленивы, я уже не знаю.

    Винограденко Антон Анатолійович
    20%
    Винограденко Антон Анатолійович 3 роки тому

    Юрист, м. Харків, 14 років досвіду

    Возможно это как-то связано с событиями 2014 годов (антитеррористическая операция)?

    Попробуйте обратиться к меру Славянска http://www.slavrada.gov.ua/?view=How_to

    • Елена Клієнт 3 роки тому

      регистрация на территории Украины, никаким образом не связана ни с какими событиями. Спасибо за ответ.

    Гончаренко Константин
    20%
    Гончаренко Константин 3 роки тому

    Юрист, м. Суми, 6 років досвіду

    Доброго дня!

    Зверніться з письмовою заявою до ДМС України у місті Київ до головного офісу поштою з врученням , детально опишіть суть проблеми та просіть надати офіційну відповідь на адресу вказану у заяві у 15-ти денний термін згідно ЗУ Про звернення гормадян.

    Державна міграційна служба України) — является центральным органом исполнительной власти, деятельность которого направляется и координируется Кабинетом Министров Украины через Министра внутренних дел Украины. ГМС Украины входит в систему органов исполнительной власти и образуется для реализации государственной политики в сферах миграции (иммиграции и эмиграции), в том числе противодействия нелегальной (незаконной) миграции, гражданства, регистрации физических лиц, беженцев и других определённых законодательством категорий мигрантов.

    Після отримання їх відповіді, можна буде подати позов до суду "про встановлення факту , що має юридичне значення" , а саме факту Вашої реєстрації за такою то адресою у 2014 році.

    З кожного органу влади на Вашу письмову заяву , вимагайте письмову відповідь обов язково!

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Адвокат  Євген Олександрович
    30%
    Адвокат Євген Олександрович 3 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    Здравствуйте, Елена!

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів Українивід 20 серпня 2014 р. № 360

    ПОЛОЖЕННЯ

    про Державну міграційну службу України:

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/360-2014-%D0%B...

    "1. Державна міграційна служба України (ДМС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сферах міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів.

    2. ДМС у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

    3. Основними завданнями ДМС є:

    1) реалізація державної політики у сферах міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів;

    4. ДМС відповідно до покладених на неї завдань:...

    24) контролює дотримання органами реєстрації законодавства з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб;...

    26) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю ДМС, її територіальних органів та територіальних підрозділів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;...

    30) забезпечує у межах повноважень, передбачених законом, формування інформаційних ресурсів (баз, банків даних) щодо персональних даних фізичних осіб (у тому числі їх біометричних даних, параметрів), інших інформаційних ресурсів, необхідних для виконання покладених на ДМС завдань;... ".

    Для получения интересующей Вас информации, Вам необходимо обратиться в Государственную миграционную службу Украины и в миграционную службу по месту регистрации в 2014 году, официально с заявлением (срок рассмотрения до 30 дней) или по договору с адвокатом - адвокатским запросом (срок рассмотрения 5 рабочих дней).

    При подаче заявлений, ссылаться на:

    КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%...

    "Стаття 40. Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк".

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про звернення громадян

    від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР

    (Витяг)

    Стаття 1. Звернення громадян. Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

    Стаття 4.Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскаржені

    До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких:

    – порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);

    – створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;

    – незаконно покладено на громадянина які-небудь обов’язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.

    Стаття 5.Вимоги до звернення

    Звернення адресуються органам державної влади до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

    Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Звернення може бути усним чи письмовим.

    Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії” та записується (реєструється) посадовою особою.

    Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

    Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь.

    Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

    Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню

    Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

    Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

    Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

    Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

    Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

    Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

    Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги

    Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

    • особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
    • знайомитися з матеріалами перевірки;
    • подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
    • бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
    • користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
    • одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги.

    Стаття 19. Обов’язки органів державної влади, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг

    Органи державної влади їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов’язані:

    • об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
    • на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;
    • забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв’язку з заявою чи скаргою рішень;
    • письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
    • вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об’єднання громадян за місцем проживання громадянина;
    • у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз’яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;
    • не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам;
    • особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.

    Нужна помощь Звертайтеся.

    Всего доброго, удачи Вам!

    Савченко Олександр
    30%
    Савченко Олександр 3 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду

    Добрый день, Елена!

    Постанова КМУ від 2 березня 2016 р. № 207 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/207-2016-%D0%B...):

    2. Установити, що:

    до 1 квітня 2021 р. інформація про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, яка наявна в реєстрі територіальної громади та раніше не була передана до Державної міграційної служби, передається в електронній формі виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, сільських голів (у разі коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено), що здійснюють реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, до відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби;

    Закон України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1382-15#Text):

    Стаття 3. Визначення термінів

    У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

    довідка про реєстрацію місця проживання - документ, який видається органом реєстрації особі за її вимогою та підтверджує реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;

    орган реєстрації - виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено), що здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради;

    Стаття 6. Реєстрація місця проживання особи

    У разі якщо особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку (далі - представник).

    Для реєстрації особа або її представник подає органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг):

    Стаття 11. Повноваження органів реєстрації та державних органів у сфері реєстрації фізичних осіб

    Орган реєстрації здійснює:

    формування та ведення Реєстру територіальних громад;

    реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

    передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

    Здравствуйте, была смена фамилии при разводе, из-за этого поменяла паспорт и теперь мне нужна информация о старой прописке (регистрации), не текущей, а за 2014год. Какое ведомство обязано выдать такую справку. - орган регистрации, который проводил регистрацию места вашего жительства до 2014 года. Поскольку именно он был обязан вести Реестр территориальной громады, в которой Вы проживали. У ДМС такая информация будет только в случае, если орган регистрации ее передавал.

    Оцените консультацию юриста, которая Вам наиболее помогла.

    При необходимости - обращайтесь через контакты в моем профиле (https://uristy.ua/ua/lawyer/30301) или через "Звернутися" возле фото.

    Всего доброго!

    Удачи Вам!

    Крикун Сергій  Павлович
    Крикун Сергій Павлович 3 роки тому

    Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду

    Гражданский процессуальный кодекс Украины (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15#Text):

    "Стаття 293. Окреме провадження...

    2. Суд розглядає в порядку окремого провадження справи про:...

    5) встановлення фактів, що мають юридичне значення;...

    Стаття 315. Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення...

    2. У судовому порядку можуть бути встановлені також інші факти, від яких залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав фізичних осіб, якщо законом не визначено іншого порядку їх встановлення.

    3. Справи про встановлення факту належності особі паспорта, військового квитка, квитка про членство в об’єднанні громадян, а також свідоцтв, що їх видають органи державної реєстрації актів цивільного стану, судовому розгляду в окремому провадженні не підлягають...".

    Как я считаю, надлежащим и правомерным является обращение в суд с заявлением к органу регистрации места жительства об установлении факта регистрации Вашего места жительства в определенный период.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України