Задайте питання юристу

916 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Нерухомість, 28 вересня 2021, питання №49631 100₴

Как подтвердить кто является владельцем лицевого счета неприватизированной квартиры

Есть обменный ордер на квартиру 1965 года выданный моему отцу. В 1979 году родители переехали в другую квартиру. Я зарегистрирована и постоянно проживаю по этому адресу, уверенна, что лицевой счет был переоформлен на меня. Я указана в ордере под девичьей фамилией, документы подтверждающие смену фамилии есть. При оформлении приватизации меня попросили предоставить документ подтверждающий, что лицевой счет оформлен именно на меня. Дальше тупик - цкс, цнап, жек, гиоц, архив, такую справку не выдают. Где получить документ о том, что лицевой счет на мне (переходный ордер, ответственный квартиросъемщик)?

Відповіді юристів (5)

    Адвокат Денисов Олександр Сергійович
    50%
    Адвокат Денисов Олександр Сергійович 3 роки тому

    Адвокат, м. Першотравенськ, 13 років досвіду

    Добрый день. Напишите заявление в Вашу управляющую компанию , с просьбой предоставить копию договора о предоставлении услуг. Также, обычно в квитанциях на оплату, указывается ФИО того, с кем заключен такой договор и там фигурирует номер счета.

    Адвокат  Євген Олександрович
    50%
    Адвокат Євген Олександрович 3 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    Добрий день, Ніна!

    Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 15 Житлового кодексу Української РСР, до компетенції виконавчих комітетів районних, міських, районних у містах рад народних депутатів належить видача ордерів на жилі приміщення.

    Відповідно до ст. 58 ЖК УРСР ордер є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення.

    Згідно з пунктами 69, 72 правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.84 р. N 470, на підставі рішення про надання жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду виконавчий комітет районної, міської, районної в місті, селищної, сільської ради народних депутатів видає громадянинові ордер, який є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення. Ордер може бути видано лише на вільне жиле приміщення. Ордер дійсний протягом 30 днів.

    Для отримання такої довідки, Вам треба звернутися в установу, яка саме видавала ордер на вказану квартиру, з паспортом та документами, які підтверджуютт зміну прізвища.

    Всього доброго.

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 3 роки тому

    Юрист, м. Суми, 6 років досвіду

    Доброго дня!

    Вам необхідно звернутися в орган місцевого самоврядування який саме видавав ордер на вказану квартиру, з паспортом та документами, які підтверджуютт зміну прізвища.

    Це місцева рада,або ОДА (обласна державна адміністрація ) в ордері вказано ,який орган його видав ,зверніться до нього ,або правонаступника ,вони мають видати довідку

    Згідно ч. 1 ст. 15 Житлового кодексу Української РСР, до компетенції виконавчих комітетів районних, міських, районних у містах рад народних депутатів належить видача ордерів на жилі приміщення.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Крикун Сергій  Павлович
    Крикун Сергій Павлович 3 роки тому

    Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду

    "ПОЛОЖЕННЯ про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0109-10#n17):

    "18. Громадянин подає до органів приватизації такі документи:

    заява на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;

    копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним;

    копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

    копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо);

    довідки про реєстрацію місця проживання громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), жилому приміщенні в гуртожитку, кімнаті у комунальній квартирі;

    технічний паспорт на квартиру (кімнату, жилий блок, секцію) у житловому будинку (гуртожитку), а на одноквартирний будинок - технічний паспорт на садибний (індивідуальний) житловий будинок;

    копія ордера на жиле приміщення або ордера на жилу площу в гуртожитку;

    документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду;

    копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації відповідно до законодавства (за наявності);

    заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі..".

    Во-первых, данным пунктом Положения не предусмотрено документа о лицевых счетах коммунальных услуг. Во-вторых, коммунальные услуги (лицевые счета) не имеют отношения к праву проживания, пользования жилым помещением, квартирой, в частности, неприватизированной, а также к праву приватизации. В-третьих, в настоящее время коммунальные услуги предоставляются каждым исполнителем отдельно, по каждой услуге заключается свой, отдельный договор и присваивается отдельный лицевой счет. В квитанциях на комм. услуги указывается лицо, с которым заключен договор и номер лицевого счета - или предоставьте эти квитанции органу приватизации, или сверьте у поставщиков (исполнителей) комм. услуг эти сведения, или обжалуйте незаконность требования документа о лицевых счетах.

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Відповідно до ст. 61, 103-106 Житлового кодексу УРСР, користування жилим приміщенням у будинках державного і громадського житлового фонду здійснюється відповідно до договору найма жилого приміщення. Договір найму жилого приміщення в будинках державного і громадського житлового фонду укладається в письмовій формі на підставі ордера на жиле приміщення між наймодавцем - житлово-експлуатаційною організацією (а в разі її відсутності - відповідним підприємством, установою, організацією) і наймачем - громадянином, на ім'я якого видано ордер.

    Договір найма жилого приміщення може бути змінено тільки за згодою наймача, членів його сім’ї та наймодавця. Повнолітній член сім’ї наймача вправі за згодою наймача та інших членів сім’ї, які проживають разом з ним (в тому числі тимчасово відсутніх, за якими згідно чинного законодавства, зберігається право користування житловим приміщенням), вимагати визнання його наймачем за раніше укладеним договором найма жилого приміщення замість попереднього наймача. Таке ж право у разі смерті наймача або втрати ним права на жиле приміщення належить будь-якому членові сім’ї наймача. До членів сім’ї наймача належать чоловік (дружина), їх діти і батьки. Членами сім’ї наймача за рішенням суду можуть бути визнані й інші особи, якщо вони постійно проживають разом з наймачем і ведуть з ним спільне господарство.

    Відповідно до делегованих повноважень, виконком Саксаганської районної у місті ради з 25 січня 2017 року укладає і розриває договори найму соціального житла та інші договори найму житла, що перебуває в комунальній власності міста.

    Згідно з рішенням виконкому Саксаганської районної у місті ради від 20 червня 2018 року № 279 «Про затвердження технологічних і інформаційних карток послуг, суб'єктом надання яких є виконком районної у місті ради» виконкомом районної у місті ради через Центр надання адміністративних послуг «Віза» надається послуга «Погодження унесення змін до договору найма житла».

    Для вирішення питання щодо зміни договору найма житлового примі-щення, що належить до комунальної власності міста, мешканці Саксаганського району мають право звернутися до виконкому районної у місті ради за адресою: вул. Володимира Великого, буд. 32, каб. 119, із заявою та відповідним пакетом документів, а саме:

    - копія документу, що посвідчує особу (паспорт, свідоцтво про народження дитини) на всіх зареєстрованих громадян;

    - копія свідоцтва про смерть основного квартиронаймача (в разі потреби);

    - копія документу, що підтверджує право користування житловим приміщенням (ордер, договір найму або виписка з фінансового рахунку управителя, ОСББ, рішення суду тощо);

    - інші копії документів , що підтверджують статус "члена сім'ї наймача" (свідоцтво про народження, про укладання/розірвання шлюбу, рішення суду).

    Слід зауважити, що заява щодо зміни договору найма підписується всіма повнолітніми членами сім’ї наймача, які зареєстровані та проживають у житловому приміщенні, в тому числі за письмовою згодою тимчасово відсутніх, за якими згідно чинного законодавства, зберігається право користування житловим приміщенням.

    Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що посвідчує його особу. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

    Проте, на практиці дедалі частіше до виконкому районної у місті ради звертаються мешканці району з питання зміни особових рахунків на оплату житлово-комунальних послуг.

    Слід розуміти, що «зміна договору найма житла» та «зміна особових рахунків на оплату житлово-комунальних послуг» це різні послуги. Перша надається виконкомом районної у місті ради, відповідно до делегованих повноважень, друга – підприємствами-надавачами комунальних послуг.

    Тобто, при зміні головного квартиронаймача житла, що належить до комунальної власності міста (у разі зняття з реєстрації місця проживання, смерті, за згодою повнолітніх членів сім’ї наймача) або вчинення правочину з житлом, що належить на праві приватної власності громадян (купівля-продаж, дарування, спадщина, договір міни та ін.), громадянину, якого визнано головним квартиронаймачем житла, що належить до комунальної власності міста або новому власнику житла необхідно особисто звернутися до підприємств-надавачів комунальних послуг з питання укладання договорів про надання комунальних послуг та відкриття особових рахунків на оплату таких послуг.

    Успіхів


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України