Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
916 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Какой квед указывать для Фопа если хочешь на этот фоп выводить деньги с продажи криптовалюты, переводить деньги будут обычные физики при продаже через биржу Бинанс.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (11)
Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду
Доброго дня, Кирил!
У даному випадку є 2 легальні варіанти здійснення майнингу криптовалюти:
1) подавати щорічну податкову декларацію про майновий стан як фізична особа, вказуючи в ній доходи від операцій з криптовалютами без реєстрації ФОП.
2) зареєструватися як ФОП або створити юридичну особу, наприклад ТОВ.
Майнери можуть вибрати наступні КВЕД (код виду економічної діяльності) для майнингу:
Звичайно, що ці КВЕДи не є ідеальними, але є найбільш можливими для здійснення діяльності з майнингу.
Які КВЕД вибрати для майнерів які додатково здійснюють інші операції з криптовалютою, окрім майнингу (нариклад, трейдинг):
Відповідно до роз'яснень Держстату, наразі експерти рекомендують класифікувати діяльність з «майнінгу» та реалізації криптовалют у позиції 64.19 «Інші види грошового посередництва», торгівлі (обміну) криптовалютами — у позиції 66.19 «Інша допоміжна діяльність у сфері фінансових послуг, окрім страхування та пенсійного забезпечення» КВЕД.
Відповідно до Податкового кодексу, не можуть бути платниками єдиного податку І‑ІІІ груп суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері фінансового посередництва. Водночас вищезазначені коди КВЕД 64.19 та 66.19 не вказані в Листі Держкомстату від 30.12.2011 р. №14/3‑12/636, яким визначені коди КВЕД, що стосуються діяльності у сфері фінансового посередництва. Таким чином, при класифікації крипти як нематеріального активу перебування на спрощеній системі оподаткування у разі здійснення операцій з майнінгу та купівлі-продажу криптовалют не забороняється чинним податковим законодавством.
Відзначаємо, що кількість кведів не є обмеженою, тому можна реєструвати більше КВЕД, ніж потім пояснювати, що такий вид діяльності входив до «єдиного податку».
Після вибору КВЕД та реєстрації ФОП або ТОВ, необхідно заповнити заяву на «єдиний податок» та подати її до Державної податкової інспеції відповідного району. Заяву «на єдиний податок» також можна подати разом з заявою на реєстрацію ФОП або ТОВ, і державний реєстратор (або нотаріус) напривить її до податкової самостійно.
При цьому, на єдиному податку можна здійснювати не всі КВЕД. Прикладом може бути КВЕД 65.23 Інше фінансове посередництво, який можна здійснювати виключно на загальній системі оподаткування.
Враховуючи, що державні органи не бажають визнавати діяльність з майнингу легальною (лист НБУ 08.12.2014 р. №29-208/72889), при створенні «Bitcoin-ферми» або іншої структури з майнингу криптовалюти необхідно вибирати прості організаціно-правові форми та форми оподаткування, які зможуть зрозуміти правоохоронні та податкові органи.
Пркладом може бути третя група оподаткування на єдиному податку. На мою думку, вона ідеально буде підходити для майнингу криптовалюти та дозволить максимально уникнути непорозумінь з податковими органами.
Всього доброго!
Успіхів Вам!
64.19 и 66.19 не могут быть на 1-3 упрощенке, так пишет при регистрации фо
Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду
Тоді вибирайте основним КВЕД 63.11, а додатковими - 63.99, 62.01, 62.09.
63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність
Цей клас включає:
Всього доброго!
Успіхів Вам!
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіДобрый вечер!
Прежде всего, Вы работаете на криптобирже, а не гоняете деньги туда-сюда через банк.
I.
Верховна Рада ухвалила закон №3637 «Про віртуальні активи» (документ еще не вступил в законную силу, т.к. Президент наложил на него вето).
Документ передбачає розв’язання таких проблем, пов’язаних з функціонуванням криптовалюти:
Згідно із законом, віртуальний актив – це нематеріальне благо, що є об’єктом цивільних прав, має вартість та виражене сукупністю даних в електронній формі.
Існування та оборотоздатність віртуального активу забезпечується системою забезпечення обороту віртуальних активів. Віртуальний актив може посвідчувати майнові права, зокрема права вимоги на інші об’єкти цивільних прав.
Фінансовими віртуальними активами закон визначає:
Водночас у документі прописано, що віртуальні активи не є засобом платежу в України та не можуть бути предметом обміну на майно (товари), роботи (послуги).
Порядок обороту в Україні ЗВА (ВЦ) встановлює Нацбанк, а оборот ЗВА (ФІ) – Нацкомісія з цінних паперів та фондового ринку України.
Ухвалений закон – це шаблон. Механізми та процедури з віртуальними активами не регламентовані, передбачається, що це буде зроблено на рівні підзаконних актів регуляторами. Тому все ще попереду, а як швидко – невідомо…
II.
Поки що все працює наступним чином.
На сьогоднішній день виходити з тіні «криптовалютників» змушує фінансовий моніторинг банків, адже законодавство про фінансовий моніторинг визначає, що таке «віртуальний актив», а операції з ним, що перевищують 30 тис. грн є предметом аналізу та контролю з боку банків.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі – Закон) належна перевірка здійснюється в разі проведення фінансової операції з віртуальними активами на суму, що дорівнює чи перевищує 30 тисяч гривень;
Відповідно до ч.3 ст.13 Закону, суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний, наскільки це можливо, проводити аналіз та вивчення підстав і цілей усіх фінансових операцій, що відповідають хоча б одній із таких ознак:
є складними фінансовими операціями;
є незвично великими фінансовими операціями;
проведені у незвичний спосіб;
не мають очевидної економічної чи законної мети.
Даже если Вы откроете в банке специальный предпринимательский счет нет гарантии, что служба финансового мониторинга банка, пропустив пару платежей, не заблокирует очередную операцию по переводу крупной суммы денег посчитав ее рисковой.
После блокировки банк может потребовать пояснить не только источники происхождения средств, но и цель и характер деловых отношений, наличие ресурсов и персонала для выполнения работ, оказания услуг, предоставить копии договоров с заказчиками или поставщиками, договора аренды, финансовую и налоговую отчетность и т.д.
В случае приостановления операции по требованию банка подтвердить доходы необходимо будет позаботиться о документах: просмотреть анкету банка или другого субъекта финмониторинга, обратив внимание на тот доход, который у вас указан; доказать легальность доходов.
Возможные источники:
официальная зарплата,
средства полученные от купли-продажи имущества,
денежные средства за выполнение работ, оказание услуг гражданско-правовым договорам,
средства от предпринимательской деятельности,
подаренные средства, наследство, доходы от аренды и тому подобное.
Нужно будет предъявить документы, связанные с данной деятельностью и получением этих средств.
Правила финмониторинга достаточно сложны и неоднозначны. Вы можете попасть под блокировку счета.
Натомість, що пропонує податкове законодавство з огляду на оптимальну модель ведення такого бізнесу.
Варіант № 1. Декларування та оподаткування доходів як звичайної фізичної особи
Обов’язок щодо подачі річної декларації визначається положеннями ст. 179 Податкового кодексу України (ПКУ).
До 1 травня поточного року слід задекларувати доходи минулого року, а до 1 серпня – сплатити податки за цим задекларованим доходом – 18% ПДФО та 1,5% військового збору, при цьому сплачується із всього доходу, а не прибутку (дохід «мінус» витрати)
Варіант № 2. ФОП
По-перше, спрощенці другої-третьої груп можуть здійснювати операції з крипто валютою, маючи зареєстровані КВЕДи: 64.19 «Інші види грошового посередництва», торгівлі (обміну) криптовалютами – у позиції 66.19 «Інша допоміжна діяльність у сфері фінансових послуг, крім страхування та пенсійного забезпечення».
По-друге, ЄСВ ніхто не скасовував.
По-третє, постає питання з РРО. Якщо все здійснювати в безготівковій формі через Приват24 або ж через термінали саме банківські, то РРО не потрібно застосовувати, навіть при доході більшому ніж 1 млн грн.
III.
Теперь опишу сам механізм.
В начале 2019 года налоговики установили (индивидуальная налоговая консультация от 25.01.2019 №282/К/99‑99‑13‑01‑02‑14/ІПК) чем криптовалюты не являются:
Это мнение разделяет и Нацбанк. В этом документе Налоговая Служба призналась, что в Налоговом Кодексе порядок налогообложения операций с криптовалютой не прописан. Поэтому, все что не запрещено - то разрешено.
Вам надо зарегистрировать ФЛП (физическое лицо-предприниматель).
В Вашем случае оптимально подходит ФЛП 3-й группы на упрощённой системе налогообложения.
Особенности:
При превышении лимита по доходу надо перейти на общую систему налогообложения.
Открыть ФЛП можно в Государственной регистрационной службе по месту прописки.
пакет документов входят:
Для регистрации ФЛП надо выбрать один или несколько КВЭДов (классификаторов внешнеэкономической деятельности), которые соответствуют виду занятости.
Под такими операциями прежде всего подразумевают майнинг и куплю-продажу. Отдельных КВЭДов для них нет. Госстат (письмо от 05.10.2018. №14.4‑09/435‑18) и Минфин рекомендуют классифицировать по КВЭД 64.19 «Другие виды денежного посредничества» майнинг и реализацию криптовалют; по 66.19 «Другая вспомогательная деятельность в сфере финансовых услуг, кроме страхования и пенсионного обеспечения» обмен криптовалюты. Но снова таки, КВЭД это статический инструмент, поэтому предприниматели сами могут выбрать нужный вид деятельности для операций с криптой, но уметь объяснить такое использование налоговикам.
Деятельность в соответствии с КВЭДами 64.19 и 66.19 не считается финансовым посредничеством. Это позволяет ею заниматься предпринимателям-плательщиками единого налога (согласно письму Госстата от 30.12.2011 №14/3‑12/636). Налоговое законодательство не запрещает ФЛП на едином налоге заниматься криптовалютами.
Если регистрация прошла успешно — встаём на учёт в органах Государственной фискальной службы и подаём заявление на упрощённую систему налогообложения.
Подача заявки на упрощённую систему налогообложения доступна в течение 10 дней с момента регистрации ФЛП. Если срок прошел, внести изменения можно только в следующем отчётном квартале.
После официальной регистрации в качестве ФЛП, выбираем банк и подаем документы для открытия счёта.
Схема работы ФЛП:
В течение 3 лет с момента получения денег надо хранить следующие документы:
Знакомство с миром криптовалют лучше начать с выбора стратегии. Основные из них — это инвестирование или торговля. Первая подразумевает под собой приобретение актива и долгое хранение. Вторая — краткосрочные спекуляции. Трейдер совершает множество сделок с цифровыми активами, старясь извлечь выгоду за короткий промежуток времени.В зависимости от выбранной стратегии различаются и способы хранения криптовалюты. Для инвестиций лучше подойдут холодные кошельки. Таким образом можно держать криптовалюту на компьютере или флешке. Плюс — защищенность, никто не сможет украсть криптовалюту без прямого к ней доступа.Минус — неликвидность. Если вдруг курс монеты начнется резко снижаться и пользователь захочет продать ее, потребуется время, чтобы перевести активы на торговую площадку. Вдобавок к этому можно на эмоциях указать неверный адрес при отправке средств, что приведет к их полной потере без возможности восстановления.
Для торговли цифровыми активами лучше всего подходят биржи. На них клиент может в любой момент продать или купить криптовалюту, а также воспользоваться дополнительными опциями. Например, кредитными плечами, с помощью которых можно взять в управление дополнительный капитал. Однако это крайне рискованно, так как есть вероятность очень быстро потерять все средства.На некоторых биржах также можно сделать вклад в криптовалюте или же воспользоваться функцией стекинга. Она позволяет получать пассивный доход за хранение монет. Однако держать средства на торговых площадках рискованно. Они могут в любой момент уйти в оффлайн из-за неисправности, быть взломаны, а средства, соответственно, украдены. Были случаи, когда недобросовестные сотрудники компании присваивали себе средства клиентов.
В Украине работает крупнейшая в мире криптобиржа Binance.
Binance на данный момент является крупнейшей биржей по объему торгов, числу активных пользователей, аккаунтов. В 2020 году на бирже Binance исторический максимум спотовой торговли за 24 часа составил $15 млрд (на $5 млрд больше, чем в 2019 году). $37 млрд USDT (токены тезер, курс которых привязан к USD, еще называют криптодолларами — ред.) – исторический максимум фьючерсной торговли за 24 часа (рост на $34 млрд по сравнению с 2019 годом).
Летом 2020 года был добавлен новый фиатный шлюз, который позволяет пользователям пополнять и выводить гривны через свой Binance кошелек, используя банковские карты Mastercard и Visa. Главными преимуществами нового фиатного шлюза являются низкие комиссии за ввод и вывод средств в гривнах — всего 1%, а также скорость. На обработку транзакции уходит не более нескольких секунд.
Минимальный объем депозита по Украине на Binance составляет 100 гривен (~$5), а максимальный размер может достигать десятки тысяч долларов.
Многие пользователи, которые не являются активными трейдерами, используют наш сервис Savings. По факту это депозиты, где можно купить криптодоллар и положить его под процент годовых.
Работа через криптобиржи позволит Вам работать через ФОП.
Прогоняя сотни тысяч гривень через карту, Вы попадаете под финмониторинг и налоги.
64.19 и 66.19 не могут быть на 1-3 упрощенке, так пишет при регистрации фо
Адвокат, м. Харків, 8 років досвіду
Доброго вечора! Ваша затія провалиться. По перше, квед вас не врятує, оскілтки податкова у своїх ІПК вказала, що дохід від продажу криптовалют оподатковується на загальних підставах;
По друге, вам потрібен РРО або ПРРО, оскільки ви будете здійснювати розразункові операції, отримувати кошти на картку;
По третє, у вас буде відсутня первинна документація, а ваші клієнти р2р-шники у банку вже мають пріорітет високого ризику.
Висновок, не знаючи базового законодавства і моделі роботи ФОП, НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВАМ ЦИМ ЗАЙМАТИСЬ.
А відповідь по КВЕД доволі проста, ставте: надання інформаційних послуг 63.99. Самий простий квед.
Також читайте відкриті форуми, наприклад "Майнінг клаб". Звертайтесь до мене, у разі виникнення питань
понял, спасибо, буду ждать когда введут нормальные 5% налог как и хотели
Адвокат, м. Харків, 8 років досвіду
понял, спасибо, буду ждать когда введут нормальные 5% налог как и хотели
не відомо. Активного розгляду законопроектів, щодо внесення змін до Податкового кодексу не відбувається. Увага змістилась на РРО для ФОП і інші політичні забаганки.
Юрист, м. Суми, 6 років досвіду
Доброго дня!
Відповідно до ст. 15 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" від 14 жовтня 2014 року № 1702-VII зі змінами (надалі - Закон №1702), фінансова операція підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу у разі, якщо сума, на яку вона здійснюється, дорівнює чи перевищує 400 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, - 30 000 гривень) або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, - 30 000 гривень), та має одну або більше таких ознак:
1) переказ коштів на анонімний (номерний) рахунок за кордон і надходження коштів з анонімного (номерного) рахунка з-за кордону; зарахування або переказ коштів у разі, якщо хоча б одна із сторін - учасників фінансової операції має відповідну реєстрацію, місце проживання чи місцезнаходження в державі, що віднесена Кабінетом Міністрів України до переліку офшорних зон, а також переказ коштів на рахунок, відкритий у фінансовій установі, зареєстрованій у зазначеній державі;
2) купівля-продаж за готівку чеків, дорожніх чеків, у тому числі інших платіжних інструментів або платіжних засобів чи засобів платежу;
3) зарахування або переказ коштів, надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій у разі, якщо хоча б одна із сторін - учасників фінансової операції має відповідну реєстрацію, місце проживання чи місцезнаходження в державі (на території), що не виконує чи неналежним чином виконує рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однією із сторін - учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому у зазначеній державі (території). Перелік таких держав (територій) визначається відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України, на основі висновків міжнародних, міжурядових організацій, діяльність яких спрямована на протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, і підлягає оприлюдненню;
4) фінансові операції з готівкою (внесення, переказ, отримання коштів);
5) здійснення розрахунку за фінансову операцію у готівковій формі;
6) зарахування коштів на поточний рахунок юридичної або фізичної особи - підприємця чи списання коштів з поточного рахунка юридичної або фізичної особи - підприємця, період діяльності якої не перевищує трьох місяців з дня реєстрації, або зарахування коштів на поточний рахунок чи списання коштів з поточного рахунка юридичної або фізичної особи - підприємця у разі, якщо операції на зазначеному рахунку не здійснювалися з дня його відкриття;
7) переказ коштів за кордон за зовнішньоекономічними договорами (контрактами), крім переказів коштів за договорами (контрактами), які передбачають фактичне постачання товарів на митну територію України;
8) обмін банкнот на банкноти іншого номіналу;
9) здійснення фінансових операцій з цінними паперами на пред’явника, які не депоновані в депозитарних установах;
10) здійснення операцій з векселями (крім фінансових казначейських векселів), ордерними цінними паперами;
11) перерахування або отримання коштів неприбутковою організацією;
12) здійснення фінансових операцій за правочинами, форма розрахунків за якими не визначена;
13) одержання (сплата, переказ) страхового чи перестрахового платежу (страхового чи перестрахового внеску, страхової чи перестрахової премії), крім сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
14) проведення страхової чи перестрахової виплати або страхового чи перестрахового відшкодування або виплати викупної суми, крім зарахування чи списання коштів на/з рахунки (рахунків) державних позабюджетних фондів;
15) виплата (передача) особі виграшу в лотерею, придбання фішок, жетонів, внесення особою в інший спосіб плати за право участі в азартній грі, виплата (передача) виграшу суб’єктом господарювання, який проводить азартні ігри;
16) надання кредитних коштів особі, яка є членом небанківської кредитної установи, в один і той самий день два рази і більше за умови, що загальна сума фінансових операцій дорівнює чи перевищує суму, визначену частиною першою цієї статті;
17) фінансові операції осіб, щодо яких встановлено високий ризик.
Інформація про фінансові операції відповідно до пунктів 5, 12 і 16 частини першої цієї статті подається спеціально уповноваженому органу всіма суб’єктами первинного фінансового моніторингу, крім банків.
Страхові (перестрахові) брокери здійснюють обов’язковий фінансовий моніторинг у разі, якщо вони задіяні у проведенні розрахунків та отримують страхові чи перестрахові премії у сумі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Відповідно до ст. 16 Закону №1702, фінансова операція підлягає внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу виникають підозри, які ґрунтуються, зокрема, на:
критеріях ризиків, визначених самостійно суб’єктом первинного фінансового моніторингу з урахуванням критеріїв ризиків, встановлених центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;
встановленні за результатами проведеного аналізу факту (фактів) невідповідності фінансової (фінансових) операції (операцій) фінансовому стану та/або змісту діяльності клієнта;
типологічних дослідженнях у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, підготовлених та оприлюднених спеціально уповноваженим органом.
Відповідно до ст. 17 Закону №1702, суб’єкт первинного фінансового моніторингу має право зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), яка (які) містить (містять) ознаки, передбачені статтями 15 та/або 16 цього Закону, та/або фінансові операції із зарахування чи списання коштів, що відбувається в результаті дій, які містять ознаки вчинення злочину, визначеного Кримінальним кодексом України, та зобов’язаний зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), якщо її учасником або вигодоодержувачем за ними є особа, яку включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції (якщо види та умови застосування санкцій передбачають зупинення або заборону фінансових операцій), і в день зупинення повідомити спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку (такі) фінансову (фінансові) операцію (операції), її (їх) учасників та про залишок коштів на рахунку (рахунках) клієнта, відкритому (відкритих) суб’єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), та у разі зарахування коштів на транзитні рахунки суб’єкта первинного фінансового моніторингу - про залишок коштів на таких рахунках в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється на два робочих дні з дня зупинення (включно).
Спеціально уповноважений орган може прийняти рішення про подальше зупинення фінансової (фінансових) операції (операцій), здійснене відповідно до частини першої цієї статті, на строк до п’яти робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб’єкту первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронним органам, уповноваженим приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.
Порядок його здійснення регулюється Положенням про здійснення фінансового моніторингу суб’єктами первинного фінансового моніторингу, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Міністерство юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 999/5.
Щодо способів виведення коштів.
Спочатку необхідно їх вивести на електронні кошильки, які працюють в Україні, а потім із них уже перевести на рахунки в банку, в призначенні платежу можна зазначити безповоротна фінансова допомога.
Відповідно до пп. 14.1.257 п 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, фінансова допомога - фінансова допомога, надана на безповоротній або поворотній основі.
Безповоротна фінансова допомога - це:
сума коштів, передана платнику податків згідно з договорами дарування, іншими подібними договорами або без укладення таких договорів;
сума безнадійної заборгованості, відшкодована кредитору позичальником після списання такої безнадійної заборгованості;
сума заборгованості одного платника податків перед іншим платником податків, що не стягнута після закінчення строку позовної давності;
основна сума кредиту або депозиту, що надані платнику податків без встановлення строків повернення такої основної суми, за винятком кредитів, наданих під безстрокові облігації, та депозитів до запитання у банківських установах, а також сума процентів, нарахованих на таку основну суму, але не сплачених (списаних).
Поворотна фінансова допомога - сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов'язковою до повернення.
Головне не перевищувати встановлені ліміти банку до прикладу , робити перекази малими сумами не більше 5 тисяч грн в день та до 400 тисяч в місяць тоді проблем не виникне.
Якщо виграші стануть системними необхідно буде вирішити питання про відкриття ФОП 3 групи , або ж подавати щорічну декларацію про майновий стан та доходи за відповідний рік , як фізична особа та сплачувати
ПДФО - 18%
ВЗ -1,5%
Після сплати, декларацію та квитанцію про сплату подаєте до банку для підтвердження походження коштів законним шляхом.
Декларація та рахунок на оплату отримаєте у податковій за місцем реєстрації, або зареєструйтеся у кабінеті платника на сайті дпс України та подайте декларацію онлайн.
Квед:
Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність;
Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.;
Комп’ютерне програмування;
Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп’ютерних систем.
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіВ ситуации если под один код попали как запрещенные, так и разрешенные виды деятельности, то плательщик единого налога в заявлении о применении упрощенной системы налогообложения должно указать перечень видов деятельности, которые отнесены к соответствующему кода, кроме видов хозяйственной деятельности, на которые установлен запрет.
Так разъясняются налоговики в: ИНК ДФС от 25.09.2017 г. № 2039/Н/99-99-13-01-02-14/ИНК; ИНК ДФС от 13.03.2019 г. № 1023/ИНК/13.1-12. Конкретизировать тот вид деятельности, которым будет заниматься ФЛП можно в поле 8 заявления на упрощенную систему, отметив его в скобках.
Общей проблемой КВЭД является определенная неопределенность для современных видов предпринимательской деятельности, когда предпринимательство охватывает сразу несколько смежных отраслей. Такой сферой является IT. Чаще всего такие ФЛП регистрируются группой 3 (5%), так как группа 2 для них не подходит, если услуги предоставляются нерезидентам. Эта группа запрещает предоставлять услуги неплательщикам единого налога, а нерезидент, разумеется, не может быть таким. Следовательно, остается только 3 группа или общая система, которая невыгодна из-за почти отсутствия затрат у таких предпринимателей. Для того, чтобы не получить штрафные 15% налога и не потерять упрощенную группу таким предпринимателям желательно зарегистрировать как можно больше смежных КВЭД.
Криптовалюти, майнинг*
Другие виды денежного посредничества. Выпуск и торговля криптовалютами. Майнинг (эмиссия) криптовалют. 64.19 майнери, эмитенты криптовалют
Другая вспомогательная деятельность в сфере финансовых услуг, кроме страхования и пенсионного обеспечения. Услуги по торговле криптовалютами, например, торговля от имени клиента. 66.19 криптобиржи и другие провайдеры в сфере торговли криптовалютами
* письмо Госкомстата от 05.10.2018 г. № 14.4-09/435-18 на основе рекомендаций Европейской комиссии (Евростата)
Обратитесь в налоговый орган лично.
Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду
Добрий вечір, Кирил!
Відповідно до Національного класифікатора видів економічної діяльності КВЕД 63.11 “Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність” на теперішній час передбачає:
Завдяки доповненню змісту коду видів економічної діяльності під номером 63.11 через конкретизацію мети оброблення даних ми б отримали просту і ефективну легалізацію процесу майнінгу криптовалют.
Всього доброго!