Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Для бізнесу, 15 лютого 2022, питання №56150 500₴

Законность сайта-рулетки с депозитами в криптовалюте

Есть идея сделать сайт по принципу работы рулетки - пользователь может сделать ставку на какое-то число, которое выпадет с некоторой вероятностью. Чем больше число, тем меньше вероятность его выпадения. Если в результате розыгрыша выпадает число, больше, чем указал пользователь - он выигрывает сумму, которая равна его числу умноженному на сумму ставки. В ином случае он теряет всю ставку. Вероятности выпадения чисел могут меняться, в зависимости от прибыльности сайта (текущая прибыльность сайта меньше ожидаемой - меньше вероятности и наоборот).
Пользователь сайта может сделать депозит только криптовалютой, получает на счет внутриигровую валюту, стоимость которой пропорциональна размеру депозита. Выводить баланс пользователи так же могут только в виде криптовалюты.
Вопросы:
Законные ли такие сайты в Украине?
Если законные, то нужно ли какое-то официальное оформление такого сайта для законного получения прибыли с него?
Если не законные - можно ли исправить какие-то моменты принципа работы сайта для достижения законности?

Відповіді юристів (8)

    Рибінцев Сергій Сергійович
    8%
    Рибінцев Сергій Сергійович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 16 років досвіду

    Добрый день!

    На территории Украины законны лишь те сайты организаторов азартных игр, которые получили лицензию у регулятора-КРАИЛ.

    Ваш вопрос включает сайт с рулеткой, - это он-лайн казино, а у КРАИЛа есть реестр со всеми организаторами, которые получили лицензию и работают легально.

    Остальные же работают под лицензией Кюрасало, что незаконно.

    И вопрос расчета - крипта. Здесь варианты правового поля возможны.

    Давайте начнем с ссылки на сайт.

    Набирайте

    Пуха Наталія ТендерОк
    12%

    Доброго Дня

    Щодо Ваших питань

    Розділ V Закону України «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор».

    Згідно з Законом букмекерська діяльність в Україні провадиться виключно на підставі ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності. Організатори букмекерської діяльності провадять діяльність з дотриманням вимог Закону та інших нормативно-правових актів у сфері регулювання букмекерської діяльності.

    Організатор букмекерської діяльності має право приймати ставки на результати подій. Забороняється прийняття ставок на результати віртуальних ігор чи подій, що створюються або результат яких визначається генератором випадкових чисел.

    Організаторам букмекерської діяльності забороняється:

    1) проводити парі, не передбачені правилами участі в букмекерському парі або парі тоталізатора (правилами парі);

    2) провадити букмекерську діяльність без ліцензії;

    3) пропонувати як виграш чи замість виграшу алкогольні напої, пиво, слабоалкогольні напої, вина столові чи тютюнові вироби або інше майно, володіння або розпорядження яким передбачає отримання відповідних дозволів або ліцензій;

    4) примушувати відвідувачів до участі в парі;

    5) приймати ставки (проводити парі) на події та/або ігри, що мають ознаки лотереї, приймати ставки на результати розіграшів лотерей в Україні та/або інших державах;

    6) приймати ставки (проводити парі) на віртуальні події та/або віртуальні ігри;

    7) приймати ставки (проводити парі) на події, результат яких визначається за допомогою генератора випадкових чисел чи іншого обладнання, програмне забезпечення якого може створювати послідовність не пов’язаних між собою чисел.

    Забороняється приймати ставки на події, що мають ознаки посягання на державний суверенітет і територіальну цілісність України, морально-етичні норми суспільства, конституційні права громадян.

    Забороняється провадження букмекерської діяльності з метою приховування (імітації) інших видів азартних ігор, передбачених Законом .'

    Організатори букмекерської діяльності можуть здійснювати букмекерську діяльність виключно в букмекерських пунктах, розміщених на території спеціальної гральної зони, на підставі ліцензії на провадження букмекерської діяльності.

    Територією спеціальної гральної зони для розташування букмекерських пунктів вважається:

    1) територія будівель, в яких розташовані готелі категорії "три зірки", "чотири зірки" та "п’ять зірок" з номерним фондом не менше 50 (п’ятдесяти) номерів для міста Києва;

    2) територія будівель, в яких розташовані готелі категорії "три зірки", "чотири зірки" та "п’ять зірок" з номерним фондом не менше 25 (двадцяти п’яти) номерів для інших населених пунктів;

    3) територія іподромів.

    Букмекерські пункти організатора букмекерської діяльності розміщуються на території спеціальної гральної зони, а загальна площа приміщення букмекерського пункту повинна становити не менше 50 (п’ятдесяти) квадратних метрів.

    Забороняється розташовувати букмекерські пункти організатора букмекерської діяльності:

    1) безпосередньо у приміщеннях, в яких розміщено органи державної влади та органи місцевого самоврядування;

    2) безпосередньо у приміщеннях дошкільних закладів освіти, закладів загальної середньої освіти, позашкільної, спеціалізованої, вищої освіти та інших закладів освіти, у тому числі на території, де розташовані гуртожитки таких закладів;

    3) безпосередньо у приміщеннях закладів культури, у тому числі бібліотек, музеїв, театрів, виставкових галерей;

    4) безпосередньо у приміщеннях медичних закладів;

    5) безпосередньо у приміщеннях спеціалізованих дитячих розважальних центрів;

    6) безпосередньо у приміщеннях культових будівель та споруд, а також приміщеннях, що належать релігійним організаціям;

    7) у приміщеннях, що належать до житлового фонду, або інших приміщеннях жилих будинків, у тому числі багатоквартирних;

    8) в об’єктах незавершеного будівництва, кіосках, навісах і пересувних малих архітектурних формах, інших тимчасових спорудах для провадження підприємницької діяльності.

    Режим роботи букмекерського пункту визначається організатором букмекерської діяльності самостійно з урахуванням необхідності дотримання вимог законодавства щодо забезпечення громадської безпеки і правопорядку, нормальних (звичних) умов життя для громадян, які проживають на суміжній та прилеглій до букмекерського пункту території, а також виконання вимог норм і правил, що регламентують граничний рівень звукового шуму та електромагнітного випромінювання.

    Провадження букмекерської діяльності через мережу Інтернет здійснюється організатором букмекерської діяльності відповідно до законодавства у сфері організації та проведення азартних ігор виключно з використанням онлайн-системи організатора букмекерської діяльності, що відповідає вимогам Закону .

    Організатор букмекерської діяльності може здійснювати свою діяльність у мережі Інтернет через онлайн-систему з використанням веб сайту, зазначеного у відповідному реєстрі, мобільних додатків для прийняття ставок, виплати виграшів, здійснення виплат у парі.

    Організатор букмекерської діяльності в мережі Інтернет зобов’язаний мати на праві власності або користування онлайн-систему, що обов’язково має відповідати таким вимогам:

    1) наявність механізму фіксування прийому, розрахунку та виплати виграшів укладеного парі;

    2) наявність переліку (лінії) подій, на які пропонується укладення парі;

    3) наявність механізму ідентифікації гравця та його віку;

    4) наявність методів захисту персональних даних гравця;

    5) наявність методів захисту від зовнішнього несанкціонованого втручання осіб у роботу онлайн-системи;

    6) проходження інспектування суб’єктом сертифікації, внесеним Уповноваженим органом до переліку суб’єктів сертифікації.

    Організатор букмекерської діяльності, що здійснює діяльність через мережу Інтернет, може приймати ставки від осіб, які перебувають на території України або за її межами, відповідно до вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів. Організатор букмекерської діяльності може здійснювати діяльність у мережі Інтернет через веб сайт після повідомлення Уповноваженому органу про доменне ім’я, що він буде використовувати для провадження букмекерської діяльності.

    Веб сайт та доменне ім’я організатора букмекерської діяльності мають належати на праві власності або користування організатору букмекерської діяльності або його засновнику (учаснику), який прямо або опосередковано здійснює контроль над таким організатором.

    Організатор букмекерської діяльності, який здійснює свою діяльність через мережу Інтернет, повинен забезпечити наявність на веб сайті достовірної інформації державною мовою (за бажанням організатора букмекерської діяльності - іншими мовами) про:

    1) повне найменування організатора букмекерської діяльності згідно з установчими документами;

    2) місцезнаходження організатора букмекерської діяльності;

    3) ідентифікаційний код організатора букмекерської діяльності;

    4) рішення про видачу ліцензії (дата та номер рішення, строк дії ліцензії);

    5) правила участі в букмекерському парі або парі тоталізатора (правила парі);

    6) порядок і строки виплати виграшів;

    7) мобільні додатки та інше гральне обладнання, що використовується організатором букмекерської діяльності;

    8) сервісну та технічну службу підтримки організатора букмекерської діяльності;

    9) інформаційні матеріали щодо ігрової залежності та відповідальної гри;

    10) застереження про заборону участі в парі особам, які не досягли 21 року.

    Мобільні додатки та інші програмно-технічні засоби, призначені для участі в парі, мають надавати гравцям доступ до вищевказаної інформації.

    Гравець самостійно створює клієнтський рахунок гравця (особистий кабінет) в онлайн-системі організатора букмекерської діяльності шляхом заповнення відповідної реєстраційної форми

    Успіхів

    Карпенко Андрій Володимирович
    12%

    Добрый вечер!

    14 июля 2020 года, когда Верховной Радой Украины был принят Закон Украины «О государственном регулировании деятельности по организации и проведению азартных игр» № 768-IX (далее - Закон). На его основании игорный бизнес в Украине, в том числе сети Интернет, был снова легализирован и декриминализован.

    Исключением стало осуществления такой деятельности с нарушением установленного Законом порядка.

    На данный момент этот Закон является главным в Украине документом, который регулирует все правоотношения и сферы таких правоотношений, связанные с игорным бизнесом. На основании этого Закона приняты подзаконные нормативно-правовые акты, которые также регулируют игорную сферу. Среди них - Положение о Комиссии по регулированию азартных игр и лотерей, утвержденное постановлением Кабинета Министров Украины № 891 от 23.09.2020 года.

    Закон определяет всего три легальных вида онлайн-геймблинга, допустимых на территории Украины:

    • организация и проведение азартных игр казино в сети Интернет;
    • организация и проведение букмекерской деятельности в сети Интернет;
    • организация и проведение азартных игр в покер в сети Интернет.

    Вышеуказанный перечень является исключительным и не подлежит толкованию в пользу его расширения. Иные виды онлайн-геймблинга на территории Украины строго запрещены.

    Главным органом, который на государственном уровне регулирует сферу игорного бизнеса, в том числе в сети Интернет, является Комиссия по регулированию азартных игр и лотерей.

    Субъектами, которые на основании соответствующей лицензии непосредственно осуществляют деятельность по организации и проведению азартных игр на территории Украины, являются организаторы азартных игр.

    Согласно Закону организатором азартных игр, в том числе в сети Интернет, может быть исключительно юридическое лицо, которое является резидентом Украины. Соответствующее юридическое лицо-резидент Украины должно соответствовать требованиям, установленным ст. 14 Закона, а именно:

    • Такое юридическое лицо должно быть создано и осуществлять деятельность на территории Украины в порядке, установленном действующим законодательством Украины.
    • Основным видом деятельности (КВЭД) такого юридического лица должна быть деятельность по организации и проведению азартных игр.
    • Уставный капитал такого юридического лица должен быть сформирован денежными средствами на сумму не менее 30 млн. грн. При этом больший размер уставного капитала (имеется в виду сумма, которая рассчитывается как разница между фактическим размером уставного капитала и 30 млн. грн.) может быть сформирован за счет ценных бумаг, иного имущества и имущественных прав.
    • Уставный капитал такого юридического лица не может быть сформирован за счет бюджетных средств (кроме случая формирования уставного капитала лица, имеющего в собственности ипподром и планирующего осуществлять или осуществляющего деятельность по организации и проведению пари тотализатора на таком ипподроме).
    • Уставный капитал не должен быть сформирован за счет средств, источник происхождения которых невозможно подтвердить на основании официальных документов или их копий, заверенных в установленном порядке.
    • Руководители, главный бухгалтер, владельцы существенного участия и конечные бенефициарные владельцы такого юридического должны иметь безупречную деловую репутацию и не являться гражданами государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или признанного государством-агрессором по отношению к Украине.
    • Такое юридическое лицо не должно иметь в составе участников (акционеров) органов местного самоуправления или юридических лиц, внесенных в Реестр неприбыльных учреждений и организаций (кроме участников (акционеров) лица, имеющего в собственности ипподром и планирующего осуществлять или осуществляющего деятельность по организации и проведению пари тотализатора на таком ипподроме).
    • Такое юридическое лицо не должно прямо или косвенно контролироваться в значении, предусмотренном Законом Украины «О защите экономической конкуренции», резидентами иностранного государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или государством-агрессором по отношению к Украине, или лицами, действующими в их интересах.
    • Конечные бенефициарные владельцы такого юридического лица не должны являться резидентами иностранного государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или государством-агрессором по отношению к Украине;
    • Участники (акционеры) такого юридического лица не должны являться конечными бенефициарными владельцами резидента иностранного государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или государством-агрессором по отношению к Украине.
    • Такое юридическое лицо не должно владеть прямо или косвенно (через другое физическое или юридическое лицо) любой долей резидента иностранного государства, государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или государством-агрессором по отношению к Украине.
    • Такое юридическое лицо не должно иметь среди участников (учредителей, акционеров) юридических лиц, зарегистрированных в государствах, внесенных Группой по разработке финансовых мер борьбы с отмыванием денег (FATF) в перечень государств, не сотрудничающих или сотрудничающих ненадлежащим образом в сфере предотвращения и противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения.
    • Такое юридическое лицо также должно соответствовать другим требованиям, установленным Законом.
    • Зарегистрировать на территории Украины торговую марку для получения в дальнейшем доменного имени в доменной зоне UA, которое будет использоваться для веб-сайта, через который будет осуществляться деятельность по организации и проведению азартных игр в сети Интернет, а также сообщить об этом Комиссии по регулированию азартных игр и лотерей.
    • Использовать сертифицированное в соответствии с Законом и подключенное к Государственной системе онлайн-мониторинга (с момента, когда такая система будет создана) игровое оборудование и онлайн-систему организации и проведения азартных игр.

    За ведение игорного бизнеса без лицензии грозит уголовная ответственность, а именно штраф от 170 до 680 тысяч гривен. При этом повторное нарушение будут наказывать штрафом от 680 до 850 тысяч гривен. Также за это правонарушение могут лишать свободы.

    Вывод:

    1. Это должно быть онлайн-казино.

    2. Необходимо создать юридическое лицо и получить лицензию.

    3. В стране официальная валюта – гривна (UAH) и все платежи проходят для Вас через неё.

    Прогрессивные заведения Украины предлагают несколько вариантов валют, тем не менее, среди них в обязательном порядке должна быть украинская гривна. Только при таком раскладе можно избежать необходимости обмена валют и затрат времени, а также денежных средств за счет колебаний курса.

    Одним из инструментов для получения платежей от иностранных клиентов является платежная система Payoneer.

    В соответствии с украинскими законодательными актами, а также разъяснениями НБУ, использование платежной системы Payoneer в Украине легально.

    Гончаренко Константин
    14%
    Гончаренко Константин 2 роки тому

    Юрист, м. Суми, 6 років досвіду

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю наступне:

    14 липня 2020 ВРУ прийняла закон «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор» (Закон № 768-IX), що передбачав створення комісії з регулювання.

    Комісія повинна займатися ліцензуванням діяльності у лотерейній сфері, приймати рішення про видачу, переоформлення, призупинення чи анулювання ліцензій.

    11 серпня 2020 року в Україні було легалізовано азартні ігри. Закон дозволив проведення всіх видів азартних ігор за винятком лотерей, не описаних у законі, прийнятому в червні 2009-го

    в ч.2 ст. 54 Закону встановлює, що діяльність у сфері випуску та проведення лотерей в Україні здійснюється одночасно одним оператором лотерей. Який є юридичною особою та має статутний капітал у розмірі 120 млн грн на рівні з установами банківСеред іншого 12 вересня 2021 року набуває чинності нова редакція статті 203-2 Кримінального кодексу України відповідно до положень Закону України «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор». Цією нормою встановлюється відповідальність за організацію і проведення азартних ігор без ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності або випуск або проведення лотерей особою, яка не має статусу оператора лотерей, або організацію або функціонування установ з метою надання доступу до азартних ігор або лотерей, що проводяться в мережі Інтернет. Перераховані дії передбачається санкція у вигляді штрафу від 10 000 до 40 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 170 000 до 680 000 гривен) з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк на один рік.

    Враховуючи зазначене оформити таку діяльнічсть в Україні неможливо для фізичних осіб.

    ---

    Можливо спробуйте оформити це як рекламну акцію чи лотерею

    не относятся к азартным играм (соответственно, и к игорному бизнесу) розыгрыши на бесплатной основе с рекламированием (популяризацией) отдельного товара, услуги, торговой марки, знаков для товаров и услуг, наименования или направлений деятельности субъектов хозяйствования, коммерческой программы с выдачей выигрышей в денежной или имущественной форме (ч. 2 ст. 1 Закона № 1334).

    Согласно пп. 14.1.101 НКУ не считаются лотереей игры, которые проводятся на бесплатной основе юридическими лицами и физическими лицами – предпринимателями в целях рекламирования их товара (платной услуги), содействия их продаже (предоставлению) при условии, что организаторы этих игр тратят на их проведение свою прибыль (доход).

    Поэтому розыгрыши призов в рекламных целях могут проводить любые субъекты хозяйствования.

    В то же время Законом № 270/96 установлены законодательные требования к содержанию любых рекламных объявлений, в том числе и применительно к конкурсам. Так, согласно ч. 3 ст. 8 Закона № 270/96 реклама о проведении конкурсов, лотерей, розыгрышей призов, мероприятий рекламного характера и т. п. должна содержать информацию о сроках и месте проведения этих мероприятий и указывать информационный источник, из которого можно узнать об условиях и месте проведения заявленных мероприятий.

    Информация о любых изменениях условий, места и сроков проведения конкурсов, лотерей, розыгрышей призов, мероприятий рекламного характера и т. п. должна подаваться в том же порядке, в котором она была распространена.

    Указанные условия важно четко соблюдать, поскольку в противном случае у субъекта хозяйствования могут возникнуть проблемы.

    ---

    Відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо оргганізації та проведення азартних ігор" азартна гра - будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає право на отримання виграшу (призу), імовірність отримання і розмір якого повністю або частково залежать від випадковості, а також знань і майстерності гравц.

    На території України дозволяється організовувати та проводити виключно такі види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор:

    1) організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино;

    2) організація та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет;

    3) організація та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет;

    4) організація та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів;

    5) організація та проведення азартних ігор в покер в мережі Інтернет.

    Вказані види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор на території України можуть проводитися виключно за наявності у суб’єкта господарювання відповідних передбачених Законом ліцензій із використанням сертифікованого та підключеного до Державної системи онлайн-моніторингу грального обладнання та онлайн-систем організаторів азартних ігор.

    Суб’єкти господарювання - резиденти України мають право надавати послуги з постачання та/або надання програмного забезпечення, що безпосередньо використовується у сфері організації та проведення азартних ігор, у тому числі, але не виключно, організаторам азартних ігор та нерезидентам України, які мають іноземну ліцензію на здійснення діяльності у сфері азартних ігор, виключно на підставі ліцензії з надання послуг у сфері організації та проведення азартних ігор.

    Не вважається азартною грою будь-яка гра, в якій відсутня принаймні одна з таких ознак:

    1) наявність ставки;

    2) можливість отримання або неотримання виграшу (призу);

    3) імовірність виграшу (призу) та його розмір повністю або частково залежить від випадковості.

    На території України забороняється проводити будь-які інші види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.

    До азартних ігор не належать:

    1) організація та проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається умовами проведення грошовий або майновий виграш;

    2) гра в більярд, гра в кеглі (боулінг) та інші ігри, що проводяться без одержання гравцем призу (виграшу);

    3) гра на автоматах типу "кран-машина" (двокоординатні автомати), в якій як виграш (приз) гравець отримує виключно матеріальні речі (іграшки, цукерки тощо);

    4) випуск та проведення лотерей;

    5) організація та проведення спортивного покеру.

    В Україні також забороняється:

    1) проводити азартні ігри та розміщувати гральні заклади на тимчасово окупованій території України;

    2) організовувати та проводити азартні ігри особам, які не отримали в установленому законом порядку ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор;

    3) організовувати та проводити азартні ігри, що не відповідають вимогам цього Закону, а також поза межами гральних закладів (крім азартних ігор, що проводяться в мережі Інтернет);

    4) проводити азартні ігри без використання онлайн-системи організатора азартних ігор, що пов’язана каналами зв’язку із Державною системою онлайн-моніторингу, у випадках, коли використання такої системи є обов’язковим для організатора азартних ігор відповідно до цього Закону;

    5) використовувати несертифіковане гральне обладнання для проведення азартних ігор, у випадках, коли Уповноваженим органом встановлена вимога щодо сертифікації такого обладнання.

    Відповідно до ст. 203 2Кримінального кодексу України санкція статті передбачає:

    1. Зайняття гральним бізнесом -карається штрафом від десяти тисяч до сорока тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    2. Ті самі дії, якщо вони були вчинені особою, раніше судимою за зайняття гральним бізнесом, -караються штрафом від сорока тисяч до п'ятдесяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Спробуйте також організувати , як спортивний турнір, проте це треба прописати у положенні щодо участі у такому турнірі і розмістити на сайті , аби учасники вільно ознайомились та підтвердили участь реєстрацією наприклад на сайті

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Адвокат  Євген Олександрович
    20%
    Адвокат Євген Олександрович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    Добрий вечір, Олександр!

    На вебсайті КРАІЛ (gc.gov.ua) у розділі Реєстри та переліки розміщена актуальна інформація про організаторів азартних ігор, які отримали ліцензію і мають право здійснювати діяльність з організації та проведення певного виду азартних ігор та лотерей.

    Обов’язковою умовою участі в азартних іграх є реєстрація гравця, яка передбачає попереднє ознайомлення із правилами участі в азартній грі та надання гравцем своїх персональних даних.

    Особливу увагу слід приділити правилам участі в азартній грі, оскільки засвідчення факту ознайомлення з ними, як правило, засвідчує факт укладання договору між організатором азартних ігор та гравцем.

    Правила участі в азартній грі містять такі важливі моменти, як вимоги до гравця, його права та обов’язки, права та обов’язки організатора азартних ігор, порядок внесення ставок, правила гри, умови отримання виграшу, порядок вирішення спорів тощо.

    Вимоги до організатора азартних ігор:

    1. Організатором азартних ігор може бути виключно юридична особа - резидент України:

    1) яка утворена та провадить діяльність на території України в установленому законом порядку, основним видом діяльності якої є організація та проведення азартних ігор;

    2) статутний (складений) капітал якої сформовано грошовими коштами на суму не менше тридцяти мільйонів гривень, при цьому більший розмір статутного (складеного) капіталу може бути сформований за рахунок цінних паперів, іншого майна та майнових прав;

    3) статутний (складений) капітал якої не може бути сформовано за рахунок бюджетних коштів (крім випадку формування статутного (складеного) капіталу особи, яка має у власності іподром та планує здійснювати або здійснює діяльність з організації та проведення парі тоталізатора на такому іподромі). Не допускається формування статутного капіталу за рахунок коштів, джерело походження яких неможливо підтвердити на підставі офіційних документів або їх копій, засвідчених в установленому порядку;

    4) керівники, головний бухгалтер, власники істотної участі та кінцеві бенефіціарні власники якої мають бездоганну ділову репутацію та не є громадянами держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України;

    5) яка не має у складі учасників (акціонерів) органів місцевого самоврядування або юридичних осіб, внесених до Реєстру неприбуткових установ та організацій (крім учасників (акціонерів) особи, яка має у власності іподром та планує здійснювати або здійснює діяльність з організації та проведення парі тоталізатора на такому іподромі);

    6) яка не є особою, яка прямо чи опосередковано контролюється у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", резидентами іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України, або діє в їх інтересах;

    7) кінцеві бенефіціарні власники якої не є резидентами іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України;

    8) учасники (акціонери) якої не є кінцевими бенефіціарними власниками резидента іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України;

    9) яка не володіє прямо або опосередковано (через іншу фізичну чи юридичну особу) будь-якою часткою резидента іноземної держави, держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України;

    10) не має серед учасників (засновників, акціонерів) юридичних осіб, зареєстрованих у державах, внесених Групою з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF) до переліку держав, що не співпрацюють або співпрацюють неналежним чином у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

    11) яка відповідає іншим встановленим цим Законом вимогам.

    Обов’язки організатора азартних ігор:

    1. У своїй діяльності організатор азартних ігор зобов’язаний:

    1) дотримуватися вимог цього Закону, ліцензійних умов, що регулюють провадження того виду господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, на який вони мають ліцензію, а також інших нормативно-правових актів України;

    2) дотримуватися правил проведення азартних ігор;

    3) проводити виключно дозволені цим Законом види азартних ігор лише після отримання ліцензії на організацію та проведення відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор;

    4) дотримуватися вимог Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

    5) не вчиняти дії, що можуть мати вплив на результати азартних ігор (зазначені обмеження не поширюються на публічне оголошення та виплату додаткової грошової винагороди спортсменам, які беруть участь у національних або міжнародних змаганнях, Олімпійських або Паралімпійських іграх);

    6) встановлювати та розробляти правила організатора азартної гри;

    7) фіксувати в онлайн-системі, використання якої для організатора азартних ігор є обов’язковим відповідно до цього Закону та яка пов’язана каналами зв’язку (в режимі реального часу) з Державною системою онлайн-моніторингу, кожну операцію з прийняття ставки, з повернення ставки, з виплати виграшу в кожну азартну гру, із здійснення виплати, з обміну коштів на ігрові замінники гривні та навпаки, а також інші операції, визначені порядком функціонування Державної системи онлайн-моніторингу;

    8) дотримуватися принципів відповідальної гри, встановлених Уповноваженим органом;

    9) забезпечити зберігання у гральному закладі таких документів або їх копій: документи про право власності або користування приміщенням (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), в якому здійснюються організація та проведення азартних ігор, документи про право власності або користування гральним обладнанням (договір купівлі-продажу, договір оренди, видаткова накладна тощо), документи на гральне обладнання та відповідні сертифікати;

    10) встановлювати та використовувати гральне обладнання, що виключає можливість несанкціонованого втручання у його діяльність або створення умов для заздалегідь визначеного результату азартної гри;

    11) своєчасно та в повному обсязі здійснювати виплату (видачу) виграшу (призу), виплату відповідно до правил проведення азартних ігор упродовж строку, встановленого цим Законом, крім випадків, визначених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", а також на вимогу гравця здійснити виплату виграшу (призу) у грошовій безготівковій формі;

    12) вживати заходів для недопущення виплати (видачі) виграшу (призу) або його еквіваленту, повернення ставок будь-яким третім особам, у тому числі особам, на користь яких гравець пропонує здійснити виплату або повернення (крім випадків звернення щодо повернення ставок, зроблених неповнолітньою, недієздатною особою або особою, цивільна дієздатність якої обмежена, або особою, внесеною до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх, якщо особа, яка звертається за поверненням ставки, є законним представником такої особи);

    13) вести облік виграшів (призів), величина яких постійно зростає і залежить від кількості внесених ставок (кумулятивного або прогресивного джек-поту) (у разі наявності таких виграшів (призів);

    14) у разі використання ігрових замінників гривні провадити їх облік;

    15) розмістити у гральному закладі у доступному для гравців та відвідувачів місці відомості про рішення про видачу ліцензії (дата та номер рішення, строк дії ліцензії) на організацію та проведення азартних ігор, правила організатора азартних ігор, правила відвідування грального закладу, правила проведення азартних ігор, викладені державною мовою та переведені на англійську мову, повідомлення щодо можливого програшу та втрати коштів;

    16) вживати заходів для запобігання порушенню законодавства гравцями, відвідувачами, працівниками організатора азартних ігор;

    17) вживати заходів для недопущення до гральних закладів та до участі в азартних іграх осіб, які не досягли 21-річного віку, та осіб, стосовно яких наявні обмеження згідно з цим Законом;

    18) своєчасно вносити плату за відповідну ліцензію або ліцензії, які отримав такий організатор азартних ігор;

    19) використовувати під час організації та проведення азартних ігор онлайн-системи, що виключають можливість несанкціонованого втручання у їх роботу або створення умов для заздалегідь визначеного результату гри;

    20) вживати заходів для боротьби з ігровою залежністю (лудоманією), у тому числі розміщувати у загальному доступі в місцях провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор інформаційні матеріали щодо гральної залежності та відповідальної гри, зокрема про обмеження віку гравця, шанси на виграш, принципи відповідальної гри, ознаки патологічної та проблемної гральної залежності та про місця, де можна отримати допомогу в разі гральної залежності;

    21) розглядати скарги гравців та інших осіб, у тому числі в електронній формі, надавати на них відповіді у строки, визначені правилами проведення азартних ігор;

    22) повідомляти Уповноважений орган про будь-які зміни даних, зазначені у документах організатора азартних ігор, що зберігаються в ліцензійній справі впродовж строку, встановленого законом;

    23) у встановленому порядку забезпечити проведення сертифікації та інспектування грального обладнання суб’єктами сертифікації, не використовувати несертифіковане гральне обладнання (у разі якщо сертифікація відповідно до цього Закону є обов’язковою);

    24) розміщувати гральні заклади з дотриманням вимог, передбачених законодавством;

    25) виконувати інші обов’язки, передбачені цим Законом та іншими актами законодавства про азартні ігри.

    2. Організатору азартних ігор забороняється примушувати відвідувачів до участі в азартних іграх.

    3. Організатору азартних ігор забороняється пропонувати або давати гравцям безкоштовно або як винагороду за участь в азартній грі алкогольні напої, пиво, слабоалкогольні напої чи тютюнові вироби або майно, володіння або розпорядження яким передбачає отримання відповідних дозволів або ліцензій.

    4. Організатору азартних ігор забороняється прийняття ставок у кредит (із розстроченням платежу) або з наступною оплатою, крім оплати ставки кредитними або дебетовими картками за наявності авторизації платежу. Організатору азартних ігор забороняється надавати гравцю позики для участі у грі, розміщувати у гральних закладах банківські та кредитні установи, ломбарди, банкомати, пункти обміну валют.

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПОСТАНОВА

    від 2 грудня 2021 р. № 1263Київ

    Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей:

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1263-2021-%D0%...

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПОСТАНОВА

    від 21 грудня 2020 р. № 1341Київ

    Про затвердження ліцензійних умов у сфері організації та проведення азартних ігор:

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1341-2020-%D0%...

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПОСТАНОВА

    від 31 березня 2021 р. № 300Київ

    Про затвердження Ліцензійних умов провадження діяльності з надання послуг у сфері організації та проведення азартних ігор:

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/300-2021-%D0%B...

    Ідентифікація (верифікація) гравця та відвідувача:

    1. Ідентифікація (верифікація, встановлення даних) гравця або відвідувача для цілей цього Закону передбачає збір організатором азартних ігор інформації про:

    1) прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи;

    2) вік (дату народження) особи;

    3) наявність або відсутність особи в Реєстрі осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх.

    2. Ідентифікація (верифікація, встановлення даних) гравця або відвідувача здійснюється працівником організатора азартних ігор під час першого відвідування грального закладу на підставі оригіналу документа, що посвідчує особу та підтверджує вік, а також до моменту прийняття ставки через мережу Інтернет із застосуванням методів ідентифікації та (або) інших методів верифікації, що використовуються відповідно до законодавства про захист персональних даних та правил організатора азартних ігор.

    3. Вторинна ідентифікація (верифікація, встановлення даних) гравця або відвідувача може здійснюватися на підставі ідентифікаційної картки гравця, зокрема в електронному вигляді, виданої гравцю або відвідувачу працівником відповідного організатора азартних ігор, а у разі її відсутності - на підставі оригіналу документа, що посвідчує особу. На картці гравця обов’язково має міститися його фото та зазначаються прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), відомості про дату народження та спеціальний (унікальний) номер цієї картки або відповідний штрих-код, що дає змогу зчитувати інформацію за допомогою відповідних технічних пристроїв.

    Опис ідентифікаційної картки гравця затверджується Уповноваженим органом.

    4. Ідентифікація (верифікація, встановлення даних) гравця в мережі Інтернет здійснюється організатором азартних ігор за допомогою електронного підпису, sim-картки з підтримкою методу MobileID, методу BankID або інших методів верифікації, що використовуються відповідно до законодавства.

    5. Організатор азартних ігор для проведення ідентифікації (верифікації, встановлення даних) гравця в мережі Інтернет має право запитувати у гравця додаткові документи відповідно до правил організатора азартних ігор, зокрема власне зображення гравця з необхідним документом, або вимагати використання засобів відеозв’язку.

    6. Ідентифікація (верифікація, встановлення даних) віку гравця в мережі Інтернет проводиться організатором азартних ігор до моменту прийняття ставки.

    7. Організатор азартних ігор зобов’язаний запровадити процедури (політику), що дають можливість достовірно ідентифікувати (верифікувати, встановити дані) вік гравця.

    8. Організатор азартних ігор під час проведення ідентифікації (верифікації, встановлення даних) гравця за допомогою електронного підпису, sim-картки з підтримкою методу MobileID, методу BankID або інших методів верифікації має дотримуватися законодавства про захист персональних даних.

    9. Гравець несе відповідальність за достовірність наданих документів та інформації відповідно до законодавства.

    На сьогодні криптовалюта не має визначеного правового статусу в Україні, зокрема відсутня нормативна база для її класифікації та регулювання операцій з нею. Разом з тим, з метою врегулювання правовідносин щодо обігу, зберігання, володіння, використання та проведення операцій за допомогою криптоактивів в Україні, а також визначення загальних засад функціонування та правового регулювання ринку віртуальних активів в Україні на сьогодні у Верховній Раді України зареєстровано відповідні проекти законів.

    Всього доброго!

    Костромина Виктория
    8%
    Костромина Виктория 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 20 років досвіду

    Законные ли такие сайты в Украине? Если законные, то нужно ли какое-то официальное оформление такого сайта для законного получения прибыли с него? Если не законные - можно ли исправить какие-то моменты принципа работы сайта для достижения законности?

    такая деятельность требует лицензию - если получите лицензию такая деятельность будет законной

    Савченко Олександр
    14%
    Савченко Олександр 2 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду

    Добрый день, Олександр!

    Игорный бизнес в Украине, в том числе сети Интернет, легализирован принятием Закона Украины «О государственном регулировании деятельности по организации и проведению азартных игр» № 768-IX (далее - Закон). На данный момент этот Закон является главным в Украине документом, который регулирует все правоотношения и сферы таких правоотношений, связанные с игорным бизнесом. На основании этого Закона приняты подзаконные нормативно-правовые акты, которые также регулируют игорную сферу. Среди них - Положение о Комиссии по регулированию азартных игр и лотерей, утвержденное постановлением Кабинета Министров Украины № 891 от 23.09.2020 года.

    Закон определяет всего три легальных вида онлайн-геймблинга, допустимых на территории Украины:

    • организация и проведение азартных игр казино в сети Интернет;
    • организация и проведение букмекерской деятельности в сети Интернет;
    • организация и проведение азартных игр в покер в сети Интернет.

    Вышеуказанный перечень является исключительным и не подлежит толкованию в пользу его расширения. Иные виды онлайн-геймблинга на территории Украины строго запрещены.

    Главным органом, который на государственном уровне регулирует сферу игорного бизнеса, в том числе в сети Интернет, является Комиссия по регулированию азартных игр и лотерей.

    Госрегулирование и контроль сферы игорного бизнеса осуществляется и другими государственными органами в пределах их полномочий. Среди инструментов такого регулирования - плановые и внеплановые проверки, фактические проверки методом контрольных закупок, мониторинг деятельности организаторов азартных игр с использованием Государственной системы онлайн-мониторинга. Данный контроль осуществляется Комиссией по регулированию азартных игр и лотерей.

    Условия и требования к организации и проведению азартных игр:

    Любые виды деятельности в сфере организации и проведения азартных игр, в том числе в сети Интернет, предусмотренные Законом, могут проводиться на территории Украины исключительно при наличии у субъекта хозяйствования соответствующей лицензии. Также необходимо будет использовать сертифицированное игровое оборудование и онлайн-системы организатора азартных игр. Такое оборудование и онлайн-системы будут подключены к Государственной системе онлайн-мониторинга.

    Требование касательно лицензии также касается и субъектов хозяйствования, которые предоставляют услуги по поставке и/или предоставлению программного обеспечения, что используется непосредственно в сфере организации и проведения азартных игр.

    Органом, который выдает лицензии на осуществление разных видов игорного бизнеса, в том числе в сети Интернет, а также рассматривает соответствующие заявки, является Комиссия по регулированию азартных игр и лотерей. Действующим законодательством Украины не предусмотрено сублицензирование в сфере игорного бизнеса.

    Важно отметить, что лицензия дает право использовать только один бренд организатора азартных игр. В случаях, определенных Комиссией по регулированию азартных игр и лотерей, игровое оборудование подлежит обязательной сертификации. Программное обеспечение игрового оборудования также в обязательном порядке должно быть лицензированным и сертифицированным на предмет соответствия национальным или международным стандартам.

    Кто может быть организатором азартных игр:

    Субъектами, которые на основании соответствующей лицензии непосредственно осуществляют деятельность по организации и проведению азартных игр на территории Украины, являются организаторы азартных игр.

    Согласно Закону организатором азартных игр, в том числе в сети Интернет, может быть исключительно юридическое лицо, которое является резидентом Украины. Соответствующее юридическое лицо-резидент Украины должно соответствовать требованиям, установленным ст. 14 Закона, а именно:

    • Такое юридическое лицо должно быть создано и осуществлять деятельность на территории Украины в порядке, установленном действующим законодательством Украины.
    • Основным видом деятельности (КВЭД) такого юридического лица должна быть деятельность по организации и проведению азартных игр.
    • Уставный капитал такого юридического лица должен быть сформирован денежными средствами на сумму не менее 30 млн. грн. При этом больший размер уставного капитала (имеется в виду сумма, которая рассчитывается как разница между фактическим размером уставного капитала и 30 млн. грн.) может быть сформирован за счет ценных бумаг, иного имущества и имущественных прав.
    • Уставный капитал такого юридического лица не может быть сформирован за счет бюджетных средств (кроме случая формирования уставного капитала лица, имеющего в собственности ипподром и планирующего осуществлять или осуществляющего деятельность по организации и проведению пари тотализатора на таком ипподроме).
    • Уставный капитал не должен быть сформирован за счет средств, источник происхождения которых невозможно подтвердить на основании официальных документов или их копий, заверенных в установленном порядке.
    • Руководители, главный бухгалтер, владельцы существенного участия и конечные бенефициарные владельцы такого юридического должны иметь безупречную деловую репутацию и не являться гражданами государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или признанного государством-агрессором по отношению к Украине.
    • Такое юридическое лицо не должно иметь в составе участников (акционеров) органов местного самоуправления или юридических лиц, внесенных в Реестр неприбыльных учреждений и организаций (кроме участников (акционеров) лица, имеющего в собственности ипподром и планирующего осуществлять или осуществляющего деятельность по организации и проведению пари тотализатора на таком ипподроме).
    • Такое юридическое лицо не должно прямо или косвенно контролироваться в значении, предусмотренном Законом Украины «О защите экономической конкуренции», резидентами иностранного государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или государством-агрессором по отношению к Украине, или лицами, действующими в их интересах.
    • Конечные бенефициарные владельцы такого юридического лица не должны являться резидентами иностранного государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или государством-агрессором по отношению к Украине;
    • Участники (акционеры) такого юридического лица не должны являться конечными бенефициарными владельцами резидента иностранного государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или государством-агрессором по отношению к Украине.
    • Такое юридическое лицо не должно владеть прямо или косвенно (через другое физическое или юридическое лицо) любой долей резидента иностранного государства, государства, признанного в соответствии с законом государством-оккупантом и/или государством-агрессором по отношению к Украине.
    • Такое юридическое лицо не должно иметь среди участников (учредителей, акционеров) юридических лиц, зарегистрированных в государствах, внесенных Группой по разработке финансовых мер борьбы с отмыванием денег (FATF) в перечень государств, не сотрудничающих или сотрудничающих ненадлежащим образом в сфере предотвращения и противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения.
    • Такое юридическое лицо также должно соответствовать другим требованиям, установленным Законом.

    Организаторами азартных игр не могут быть банки и финансовые учреждения, предприятия, учреждения и организации, которые состоят в Реестре неприбыльных учреждений и организаций, юридические лица, которым по решению суда, вступившим в законную силу, запрещено заниматься организацией и проведением азартных игр.

    Для осуществления деятельности в сфере азартного бизнеса, в том числе в сети Интернет, организатору необходимо оформить целевой банковский депозит или банковскую гарантию осуществления выплаты выигрышей на сумму 7200 размеров минимальной заработной платы, установленной на 1 января текущего года.

    Условия и требования к организации и проведению азартных игр в сети Интернет:

    Организация и проведение азартных игр в сети Интернет осуществляется организатором азартных игр только под его брендом. Под понятием «бренд» в Законе понимается совокупность качественных характеристик, которые позволяют любому лицу различать организаторов азартных игр, в частности, знаки для товаров и услуг, корпоративный (фирменный) стиль, название, коммерческое наименование, логотип, другие объекты интеллектуальной собственности.

    Осуществление такой деятельности возможно исключительно при условии использования организатором азартных игр онлайн-системы, соответствующей требованиям Закона.

    Организатор азартных игр может осуществлять свою деятельность в сети Интернет исключительно через вебсайт, доменное имя которого находится в доменной зоне UA. Также такая деятельность может осуществляться через мобильные приложения на разных операционных системах, отвечающих требованиям Закона.

    Осуществление организатором азартных игр своей деятельности на территории Украины через веб-сайт возможно только после сообщения Комиссии по регулированию азартных игр и лотерей о доменном имени в доменной зоне UA, которое он собирается использовать во время организации и проведения азартных игр. Веб-сайт организатора азартных игр должен принадлежать ему на праве собственности или праве пользования.

    Важно отметить, что информация об адресе веб-сайта, через который осуществляется деятельность в сфере организации и проведения азартных игр, в том числе в сети Интернет, в обязательном порядке указывается в соответствующем реестре организаторов азартных игр.

    Организатор азартных игр, который получил лицензию на осуществление деятельности в сети Интернет, может принимать ставки от лиц, находящихся на территории Украины или за ее пределами и не внесены в Реестр лиц, которым ограничен доступ к игорным заведениям и/или участию в азартных играх, в соответствии с требованиями Закона и других нормативно-правовых актов.

    Согласно Закону реестром лиц, которым ограничен доступ к игорным заведениям и/или участию в азартных играх, является база данных, содержащая информацию о физических лицах, которым в соответствии с поданными заявлениями или по решению суда ограничено посещение игорных заведений и участие в азартных играх. Обязательство по контролю и ограничению доступа таким лицам к азартным играм (в данном случае, к примеру, доступ к веб-сайту организатора азартных игр) возлагается непосредственно на организатора азартных игр.

    Законодатель ограничил возможность деятельности нелегальных бизнесов путем введения жестких ограничений, связанных с предоставлением доступа к серверам и базам данных. Такие шаги направлены на привлечение инвестиций в Украину, а также борьбу с теневым рынком игорного бизнеса, который в последние годы очень вырос.

    Также в соответствии с Законом организаторам азартных игр строго запрещается давать возможность игрокам играть в кредит или с рассрочкой платежа или с последующей оплатой, кроме оплаты ставки кредитными или дебетовыми карточками при наличии авторизации платежа.

    Заключение договора (акцептирование публичной оферты) между игроком и организатором азартных игр может осуществляться различными способами, в том числе путем внесения игроком ставки. В последнем случае игрок с момента внесения ставки автоматически будет считаться таким, что согласен с правилами проведения азартной игры, установленных организатором таких игр.

    Оплата ставок, возврата средств, внесенных игроками для участия в азартных играх через Интернет, выплата выигрышей игрокам осуществляются в безналичной форме через онлайн-систему организатора азартных игр в сети Интернет с учетом положений Закона и Закона Украины «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения».

    На данный момент в Украине популярны блокчейн выплаты с помощью криптовалют Bitcoin, Litecoin, Ethereum и прочих. Одной из самых популярных является биткоин, который в 2021 году активно внедряется в казино Украины.

    Такой способ оплаты имеет ряд преимуществ перед фиатными:

    • Возможность играть анонимно, без внесения личной информации;
    • 100% безопасность финансовых операций;
    • Моментальные выплаты в крипто казино;
    • Постоянно растущий курс, благодаря которому на выходе можно получить большие суммы.

    На сайте Casino Zeus опубликовали детальный обзор казино на криптовалюту биткоин, в которых можно играть пользователям из Украины.

    По версии Казино Зевс в статье о биткоин казино https://casinozeus.com.ua/bitcoin (перейдите по ссылке), в список лучших онлайн-клубов для Украины входят:

    1. FairSpin (до 5 BTC и 140 FS за регистрацию)
    2. BitStarz (25 FS, пакет бонусов 100 %, 50 % на 2–5-й депозит)
    3. 7Bit (на первые 4 депозита от 1 до 1,5 BTC)
    4. FastPlay casino (0,002 BTC)
    5. Bitsler (до 1 BTC)
    6. Fortuna Jack (100 % на 4 депозита по 1,5 BTC)
    7. BitCasino и другие.

    Что такое криптовалюта Bitcoin:

    Каждая криптовалюта разработана на блокчейн технологии: внесенная информация пользователей составляет блоки, шифруется по протоколам и передается к одного узла к другому с помощью специального электронного ключа. Количество электронных монет юзеров заносится в специальный реестр.

    Как утверждают эксперты сайта casinozeus.com.ua, самой популярной криптовалютой в казино Украины является биткоин (BTC). Основной недостаток – большая стоимость, из-за чего не каждый пользователь может позволить себе такой вариант оплаты. Поэтому сначала Алексей Иванов, эксперт Казино Зевс, рекомендует выбирать валюту подешевле (кроме биткоина, в интернет-казино популярны ETH, DOGE, DASH, LTC и другие).

    Проведение финансовых операций в блокчейн-казино Украины:

    Если вы решились попробовать играть на криптовалюту и выбрали подходящее казино для игры, стоит зарегистрироваться и пополнить счет. Для этого необходимо выполнить ряд простых действий пошагово:

    1. Пройти авторизацию в личном кабинете.
    2. В личном кабинете нажать на «Пополнить счет».
    3. Кликнуть на логотип криптовалюты, которая подходит.
    4. Просканировать появившийся QR-код, если у вас на мобильном есть электронный кошелек.
    5. Указать сумму, на которую хотите пополнить счет, и ввести ключ для подтверждения транзакции.

    Деньги должны поступить на игровой счет сразу же.

    Выводы:

    На данный момент законодательство Украины в сфере онлайн-геймблинга пребывает на начальной стадии формирования. В связи с этим, правила ведения такого бизнеса, как минимум, будут дополняться или изменяться. Тем не менее, определенные рамки и азы ведения такого бизнеса Законодателем уже установлены.

    Игорный бизнес - это дорогой бизнес. Ввиду большой стоимости лицензий для осуществления на территории Украины игорного бизнеса в сети Интернет любому лицу понадобятся солидные инвестиционное вложения. Кроме того, для осуществления такой деятельности, как минимум, необходимо будет:

    • Иметь юридическое лицо-резидента Украины, созданного в соответствии с украинским законодательством. Такое юридическое лицо должно будет строго соответствовать всем требованиям, предусмотренным ст. 14 Закона, в том числе в части отсутствия любых связей с государством-агрессором/оккупантом по отношению к Украине.
    • Получить отдельную лицензию на каждый вид онлайн-геймблинга, который будет осуществляется.
    • Зарегистрировать на территории Украины торговую марку для получения в дальнейшем доменного имени в доменной зоне UA, которое будет использоваться для веб-сайта, через который будет осуществляться деятельность по организации и проведению азартных игр в сети Интернет, а также сообщить об этом Комиссии по регулированию азартных игр и лотерей.
    • Использовать сертифицированное в соответствии с Законом и подключенное к Государственной системе онлайн-мониторинга (с момента, когда такая система будет создана) игровое оборудование и онлайн-систему организации и проведения азартных игр.

    Законодательством также установлены и другие требования к осуществлению онлайн-геймблинга на территории Украины, которые зависят от различных факторов. Каждая отдельная ситуация - уникальная и требует индивидуального подхода к ее решению.

    Если будет нужна помощь, обращайтесь через кнопку "Звернутися" (при обращении указывайте свою е-почту).

    Всего доброго!

    Удачи Вам!

    Крикун Сергій  Павлович
    12%
    Крикун Сергій Павлович 2 роки тому

    Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду

    Закон Украины "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/768-20):

    "Стаття 1. Визначення термінів

    1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

    1) азартна гра - будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає право на отримання виграшу (призу), імовірність отримання і розмір якого повністю або частково залежать від випадковості, а також знань і майстерності гравця;...

    13) генератор випадкових чисел - складова частина (пристрій, програмний модуль, у тому числі віддалений) гральних автоматів та онлайн-систем організаторів азартних ігор, що під час проведення азартних ігор із застосуванням зазначених систем, грального обладнання створює послідовність не пов’язаних між собою чисел та забезпечує випадковий характер виграшу (призу);

    28) ігровий замінник гривні - матеріальний засіб гри в азартних іграх, зокрема монетоподібний значок, фішка, жетон або електронна картка, а також електронний грошовий замінник, що містить інформацію про його номінал, дає можливість зробити ставку в азартній грі та придбавається в обмін на грошові кошти у касі організатора азартних ігор, а після завершення азартної гри підлягає поверненню в касу для обміну його на відповідний грошовий еквівалент;...

    45) подія - спортивний, культурний, суспільно-політичний, розважальний, змагальний захід або його епізод, інший реальний захід або його епізод, результат якого заздалегідь невідомий та на результат якого гравець або організатор букмекерської діяльності не мають змоги вплинути;..

    Стаття 2. Діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор

    1. На території України дозволяється організовувати та проводити виключно такі види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор:

    1) організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино;

    2) організація та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет;

    3) організація та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет;

    4) організація та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів;

    5) організація та проведення азартних ігор в покер в мережі Інтернет...

    3. Не вважається азартною грою будь-яка гра, в якій відсутня принаймні одна з таких ознак:...

    3) імовірність виграшу (призу) та його розмір повністю або частково залежить від випадковості.

    4. На території України забороняється проводити будь-які інші види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, крім передбачених частиною першою цієї статті. ..

    Стаття 15. Обов’язки організатора азартних ігор

    1. У своїй діяльності організатор азартних ігор зобов’язаний:

    1) дотримуватися вимог цього Закону, ліцензійних умов, що регулюють провадження того виду господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор, на який вони мають ліцензію, а також інших нормативно-правових актів України;...

    5) не вчиняти дії, що можуть мати вплив на результати азартних ігор...

    Стаття 28. Вимоги до грального закладу казино...

    6. Участь в азартній грі у гральному закладі казино здійснюється з використанням ігрових замінників гривні (гральних жетонів, фішок). У гральному закладі казино забороняється прийняття ставок грошима, матеріальними цінностями чи іншим майном...

    Стаття 30. Спеціальні вимоги до організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет

    1. Організація та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет здійснюються організатором азартних ігор казино в мережі Інтернет на підставі відповідної ліцензії відповідно до вимог цього Закону та законодавства про азартні ігри з обов’язковим використанням онлайн-системи організатора азартних ігор.

    ---

    Во-первых, Законом предусмотрено использование игрового заместителя именно и исключительно гривны - не могут применяться и использоваться другие валюты, в том числе, виртуальные формы.

    Во-вторых, необходимым условием организации азартной игры казино в сети Интернет является использование, применение онлайн-системы организатора азартных игр, что в свою очередь требует применение генератора случайных чисел, что в свою очередь обеспечивает случайность события в сеансе азартной игры, т.е. исключает вмешательство организатора на случайность события, невозможность, незаконность организатора изменять вероятность выпадения чисел в интересах доходности казино.

    В-третьих, учитывая необходимость случайности события (выпадения числа), выпадение чисел в зависимости от порядкового номера числа противоречит правилам генератора случайных чисел, онлайн-системы и, как результат, требованиям Закона о проведении азартных игр.

    Выходом из ситуации является исключение условий проведения онлайн-казино, противоречащих Закону, соблюдение других предусмотренных требований Закона.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України