Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий день. Приблизно 10 днів назад
я виграв в державну лотерею Золотий Кубок
велику суму коштів. Раніше коли я вигравав
на цьому сайті не дуже великі суми коштів і
вони протягом декількох годин виводилися
на мою картку. В даному ж випадку пройшло вже близько 10 днів і жодна з транзакцій з виведення коштів так і не була проведена. Я декілька разів звертався в переписці до консультантів Золотого Кубка. З початку мені відповіли, що йде перевірка виграних коштів, яка займе не більше 1 доби, потім мені написали, що перевірка займе не більше 3 діб, а потім повідомили, що перевірка займе невизначений час. Тепер я не знаю до кого звертатися та як діяти далі в такій ситуації. Напишіть будь чи можна в судовому або в якомусь іншому порядку повернути ці кошти. Буду вдячний Вам за відповідь. З повагою, Тарас.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (8)
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю!
Потрібно детально перевірити, що саме Ви виграли, та чи не є це шахрайською схемою.
Останнім часом шахрайство набуло дуже велику популярність, тому для впевненості потрібно виключити цей варіант!
Для більш детальної консультації натискайте зелену кнопку «Звернутися»!
Юрист, 2 роки досвіду
Виплата призів здійснюється за рахунок коштів призового (виграшного) фонду, накопиченого оператором державних лотерей. На кошти, накопичені розповсюджувачами державної лотереї від прийняття ставок, не може бути звернуто будь-які стягнення, накладені відповідно до законодавства на цих розповсюджувачів або на банки, в яких вони обслуговуються.
Виплата грошових призів державних лотерей здійснюється виключно в національній валюті України.
Розігрування призів, виражених в іноземній валюті або в міжнародних розрахункових одиницях, забороняється. Це правило не стосується міждержавних лотерей (стаття 12 Закону України "Про державні лотереї в Україні).
Згідно зі статтею 12 Закону України "Про державні лотереї в Україні" виплата призів державних лотерей здійснюється у строки і в порядку, що визначені умовами проведення державних лотерей через каси операторів державних лотерей (їх відокремлених підрозділів чи уповноважених ними осіб), а у випадках, передбачених умовами проведення державної лотереї, - через розповсюджувачів державних лотерей у готівковому вигляді або за бажанням переможця у безготівковому вигляді на його рахунок за рахунок суми призу.
Вимога учасника про виплату призу може бути пред’явлена для оплати у терміни, визначені умовами проведення державної лотереї. У разі якщо протягом зазначених в умовах проведення державної лотереї строків лотерейний білет (або інший засіб, що посвідчує право на отримання призу) не пред’являється для оплати, сума призу, що припадає на такий білет, спрямовується до залишкового фонду лотереї.
Виплата призів державної лотереї здійснюється на підставі пред’явленого лотерейного білета або іншого засобу, що відповідно до умов проведення державної лотереї посвідчує право гравця на отримання призу. Передумовою видачі призу є проведення оператором державних лотерей або уповноваженою ним особою експертизи лотерейного білета або іншого засобу, що відповідно до умов проведення державної лотереї посвідчує право гравця на отримання призу, що підтверджує або спростовує його дійсність.
Вимоги щодо надання документів, які посвідчують особу, або щодо підписання переможцем фінансових або інших документів допускаються у випадках, встановлених законодавством та умовами проведення лотерей. У разі якщо переможець бажає підтвердити джерело отриманих ним доходів, за його добровільним запитом видається довідка, в якій зазначаються паспортні дані такого переможця, сума призу, а також дата його отримання, сума вирахуваного податку.
Оголошення інформації про переможця, у тому числі з метою реклами, або прилюдне вручення переможцеві призу може здійснюватися виключно за згоди переможця (підпункт 4.5.4. пункт 4.5. розділу 4 Ліцензійними умовами).
Відповідно до статті 3651 Господарського кодексу України в Україні діє державна монополія на організацію і проведення лотерей. Проведення в Україні будь-яких інших лотерей, крім державних, заборонено. Відносини у сфері лотерейної діяльності регулюються цим Кодексом та Закону України "Про державні лотереї в Україні"
Згідно з частиною п'ятою статті 13 Закону України "Про державні лотереї в Україні" державний нагляд (контроль) у сфері лотерейної діяльності здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, політику у сфері випуску і проведення лотерей, відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених Господарським кодексом України та Законом України "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України".
В данном случае нужна полная консультация в ходе которой будет разработан определённый алгоритм действий, обращайтесь индивидуально через кнопку "Звернутися
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю!
Если игрок оформил заказ на вывод денег, но деньги не поступают на его счет, и при этом служба поддержки молчит, следует в вежливой форме обратиться в саппорт, описать возникшую проблему, и дождаться ответа, в котором должна быть указана причина задержки выплат. Она может быть связана со следующими причинами:
В случае, если возникли технические проблемы с выводом денег, нужно набраться терпения, и дождаться, пока поломка будет устранена специалистами. В некоторых случаях проблемы могут быть связаны с регламентными работами, которые часто проводятся во время больших праздников, иногда это может быть связано с работой банков, которые, опять же, могут не осуществлять транзакции в выходные и праздничные дни.
В подавляющем большинстве случаев, после того, как технические проблемы устраняются, выплаты проходят в стандартном режиме.
Если служба поддержки сообщает, что в выплатах отказано по причине нарушения игроком тех или иных правил казино, следует внимательно ознакомиться с тем пунктом правил, на который ссылается саппорт. Возможно, игрок плохо изучил правила, возможно, вышла более новая редакция правил, с которой игрок не ознакомился. В любом случае, игрок должен сопоставить свои действия с правилами казино, и сделать вывод, нарушал ли он правила, или нет.
В том случае, если игрок понимает, что он нарушил правила, можно попытаться уладить ситуацию «полюбовно», изложив причину, по которой правила были нарушены. Т.е., игрок должен убедить администрацию казино, что нарушение произошло не по злому умыслу, а из-за невнимательности или по каким-либо другим причинам, не связанным с мошенническими действиями. Шанс на то, что администрация разжалобится, и пойдет на уступки, невелик, но, какие-то преференции игроку могут быть предоставлены. Например, ему может быть возвращена сумма его депозита.
В том случае, если игрок делает вывод, что им никакие правила не нарушались, он должен в вежливой и понятной форме изложить администрации свою позицию, и постараться ее убедить в своей правоте.
Как правило, при первоначальном заказе денег на вывод, администрация казино просит игрока пройти верификацию личности, дабы убедиться, что это именно он. Для этого, как правило, игрок должен предоставить сканы определенного пакета документов, перечень которых приводится в правилах онлайн казино.
Обычно такой пакет включает паспорт, фото игрока, квитанции об оплате коммунальных услуг, банковские выписки и проч. В некоторых случаях администрация казино просит игрока пройти видеоконференцию по скайпу в ходе которой он должен ответить на ряд вопросов.
Отказ в выплате денег без объяснения причинЭто самый неприятный случай для игрока, который говорит о том, что игрок, по всей видимости, оказался жертвой мошеннических действий со стороны онлайн казино. Так часто бывает при игре в нелицензированных казино, которые создаются именно для подобных целей, чтобы выманивать деньги со своих клиентов.
Если игрок действительно играл в казино-однодневке, то со своими деньгами он может «попрощаться». Все, что может в этом случае игрок, написать заявление в правоохранительные органы, но, шанс на то, что оно будет зарегистрировано, и по нему будет проводиться расследование, мизерный.
Оставить жалобу на казино можно на сайте http://control.net.ua/freespin.html , где игроку могут помочь с выводом выигрыша в казино.
Обратитесь с Заявлением о возможном мошенничества в киберполицию.
Для оперативного предоставления помощи и информации Департамент киберполиции Национальной полиции Украины ввел сервисную службу и ввел в действие телефонный номер– 0 800 50 51 70.
По указанному бесплатному номеру граждане могут узнать о состоянии рассмотрения поданного ранее электронного обращения или получить разъяснения по деятельности подразделения, получить консультацию квалифицированного специалиста или высказать замечания или предложения к работе Департамента.
Сервисная служба Департамента киберполиции работает с понедельника по пятницу с 09:00 до 18:00.
Контакти
Юридична адреса:вул.Бориспільська,19, м.Київ, 02093, УкраїнаФактична адреса:вул.Бориспільська,19, м.Київ, 02093, Україна
Телефони:
Для довідок за електронними зверненнями, відправленими через форму зворотнього зв'язку:0800 50 51 70Приймальня:+380 (44) 374 3713Канцелярія Департаменту кіберполіції:+380 (44) 374 3751Факс:+380 (44) 374 3700
Електронна пошта:
Для ЗМІ:press@cyberpolice.gov.uaДля надання додаткової інформації за електронними зверненнями, відправленими через форму зворотнього зв'язку:callcenter@cyberpolice.gov.ua
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Тарасе!
Згідно зі статтею 12 Закону України "Про державні лотереї в Україні" виплата призів державних лотерей здійснюється у строки і в порядку, що визначені умовами проведення державних лотерей через каси операторів державних лотерей (їх відокремлених підрозділів чи уповноважених ними осіб), а у випадках, передбачених умовами проведення державної лотереї, - через розповсюджувачів державних лотерей у готівковому вигляді або за бажанням переможця у безготівковому вигляді на його рахунок за рахунок суми призу.
Вимога учасника про виплату призу може бути пред’явлена для оплати у терміни, визначені умовами проведення державної лотереї. У разі якщо протягом зазначених в умовах проведення державної лотереї строків лотерейний білет (або інший засіб, що посвідчує право на отримання призу) не пред’являється для оплати, сума призу, що припадає на такий білет, спрямовується до залишкового фонду лотереї.
Виплата призів державної лотереї здійснюється на підставі пред’явленого лотерейного білета або іншого засобу, що відповідно до умов проведення державної лотереї посвідчує право гравця на отримання призу. Передумовою видачі призу є проведення оператором державних лотерей або уповноваженою ним особою експертизи лотерейного білета або іншого засобу, що відповідно до умов проведення державної лотереї посвідчує право гравця на отримання призу, що підтверджує або спростовує його дійсність.
Вимоги щодо надання документів, які посвідчують особу, або щодо підписання переможцем фінансових або інших документів допускаються у випадках, встановлених законодавством та умовами проведення лотерей. У разі якщо переможець бажає підтвердити джерело отриманих ним доходів, за його добровільним запитом видається довідка, в якій зазначаються паспортні дані такого переможця, сума призу, а також дата його отримання, сума вирахуваного податку.
Оголошення інформації про переможця, у тому числі з метою реклами, або прилюдне вручення переможцеві призу може здійснюватися виключно за згоди переможця (підпункт 4.5.4. пункт 4.5. розділу 4 Ліцензійними умовами).
Державний нагляд (контроль) у сфері лотерейної діяльності
Відповідно до статті 3651 Господарського кодексу України в Україні діє державна монополія на організацію і проведення лотерей. Проведення в Україні будь-яких інших лотерей, крім державних, заборонено. Відносини у сфері лотерейної діяльності регулюються цим Кодексом та Закону України "Про державні лотереї в Україні"
Згідно з частиною п'ятою статті 13 Закону України "Про державні лотереї в Україні" державний нагляд (контроль) у сфері лотерейної діяльності здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, політику у сфері випуску і проведення лотерей, відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених Господарським кодексом України та Законом України "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України".
В казино Золотий Кубок передбачені такі правила поповнення рахунку та виведення виграшів:
"4.1. Відповідно до обраного методу внесення коштів на власний рахунок, встановлена максимальна і мінімальна суми депозиту. Інформація про ці обмеження розміщена в розділі «Методи оплати».
4.2. При поповненні основного рахунку користувач повинен чітко дотримуватися всіх інструкцій, враховувати заборони і обмеження, які передбачені інструкціями в розділі поповнення депозиту. При недотриманні інструкцій користувачем оператор не несе жодної відповідальності за не перераховані грошові кошти.
4.3. Поповнення депозиту рекомендується проводити з власної банківської картки користувача, телефону або зі свого рахунку в платіжній інтернет-системі. Не рекомендується використання корпоративних банківських карт і поповнення депозиту сторонніми особами.
4.4. Якщо поповнення депозиту здійснюється з кредитної картки користувача, операції здійснюються в режимі реального часу. З огляду на те, що всі транзакції проводяться через програмне забезпечення фінансових партнерів, оператор не гарантує миттєве і безперебійне перерахування коштів.
4.5. Можуть бути списані некоректно нараховані кошти, що надійшли в результаті збою роботи систем забезпечення порталу та його партнерів. Оператор зобов'язується протягом семиденного терміну відшкодувати всі некоректно списані і не нараховані кошти.
4.6. Виведення коштів здійснюється тільки з основного балансу гравця.
4.7. Після подачі заявки на виведення, сума виграшу буде переведена на активи, зазначені гравцем в заявці. Потрібно перевірити всі реквізити до моменту початку обробки заявки.
4.8. Процедура розгляду заявок на виведення грошових коштів проводиться на сайті цілодобово і без вихідних. Якщо до користувача немає додаткових вимог і заявка оформлена коректно, виплати виграшів здійснюються протягом трьох годин. Терміни надходження грошових коштів на банківську карту можуть бути встановлені від 1 до 6 робочих днів і залежать від обраного способу виведення.
4.9. Передбачено три типи статусів запитів:
Після скасування грошові кошти повертаються на основний баланс гравця.
4.10. Виграші нараховуються у національній валюті і методом, зазначеним гравцем при реєстрації. Якщо транзакцію неможливо провести з технічних причин або внаслідок фінансових обмежень, адміністрація залишає за собою право зміни термінів і способів проведення виплат.
4.11. Комісія на фінансові операції не накладається. Однак комісія за транзакції може бути передбачена банківськими організаціями та платіжними системами, за допомогою яких здійснюється поповнення.
4.12. Після проведення виплати користувачу може надійти повідомлення.
4.13. На грошові кошти, які знаходяться на основному рахунку, не нараховуються відсотки. На нього також не діють методи страхування та гарантії системи страхування вкладів та інших систем страхування.
4.14. У разі виникнення підозри, що поповнення проводилося шахрайським способом, адміністрація блокує акаунт і анулює депозити і виплати. Оператор має право повідомити відповідні органи про вчинення шахрайських дій.
4.15. Оператор залишає за собою право проводити верифікацію акаунта для виключення вчинення порушень при виведенні виграних коштів.
4.16. Користувач зобов’язаний надати для верифікації всі необхідні документи, затребувані операторами служби техпідтримки.
4.17. Якщо сума виведених коштів менша за 300 грн., нараховується комісія в розмірі 1% + 2 грн.
4.18. При виведенні користувачем виграних коштів, якщо сума придбаних лотерейних квитків була меншою від суми внесених коштів, оператор має право нараховувати додаткову комісію в розмірі витрат на проведення платежу."
З ОГЛЯДУ НА П. 4.10. АДМІНІСТРАЦІЯ КАЗІНО ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО НА ЗМІНУ ТЕРМІНІВ І СПОСОБІВ ОПЛАТИ ВИГРАШУ.
Тобто, починаючи гру, Ви вважаєтесь особою, що погодилась з цим. Якщо Ви вважаєте, що казино вчиняє з Вами не чесно, Ви можете оскаржити ці дії до контролюючих державних органів або в судовому порядку.
Будуть питання, зверніться до мене персонально, натиснувши кнопку "звернутись" біля мого профілю.
Юрист, м. Суми, 5 років досвіду
Добрый день!
Скорее всего это мошенничество, так как средства из государственных лотерей переводят на указанные реквизиты , о чем может подписываться определенный документ.
Обратитесь с Заявлением о возможном мошенничества в киберполицию.
Для оперативного предоставления помощи и информации Департамент киберполиции Национальной полиции Украины ввел сервисную службу и ввел в действие телефонный номер– 0 800 50 51 70.
С уважением,
Константин Гончаренко
Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду
Цивільний кодекс України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#Text):
"Стаття 512. Підстави заміни кредитора у зобов'язанні
1. Кредитор у зобов'язанні може бути замінений іншою особою внаслідок:
1) передання ним своїх прав іншій особі за правочином (відступлення права вимоги);..."
Закон України " Про звернення громадян" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%...):
Стаття 5. Вимоги до звернення ...
Звернення може бути усним чи письмовим...
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається...".
---
Доброго дня, Тарасе!
Вважаю за належне та правомірне надіслати організатору лотереї заяву-претензію (в друкованій та/або електронній формі) про переведення коштів виграшу в термін 7 днів на Вашу банківську картку (вказати банківські реквізити картки) під страхом відступлення Вашого цього права вимоги колекторській компанії (продажу Вами цього права з можливим дисконтом).
Адвокат, м. Київ, 16 років досвіду
Доброго дня, Тарас!
Думаю, що ви можете обійтись без суду.
Якщо це авторизована та законна лотерея, то працює вона на території України згідно положень чинного законодавства та її основнім регулятором є КРАІЛ.
Більш того, передбачено що організатори азартних ігор та оператори навіть зобов'язані отримувати банківську гарантію з метою покриття виграшів.
Перевірте наскільки ваш оператор є законним та дізнайтесь у КРАІЛ оформлення БГ. Можливо ви скоріше совї гроші отримаєте через банк.
При появі питань, звертайтесь.
Адвокат, м. Рівне
Доброго Дня
Щодо Вашого питання
Дійсно варто перевірити чи не попали Ви до шахраїв, та чи не попали Ви на сайт клон до шахраїв.
на сайті міститься інформація, що Виведення виграшів здійснюється з основного балансу. У разі неправильно заповнених реквізитів у запиті його необхідно скасувати до обробки. Виграші видаються у цілодобовому режимі без вихідних. Якщо заявку на сайті Української Національної лотереї Золотий Кубок було заповнено правильно, ви отримаєте приз протягом трьох годин, починаючи з моменту подання запиту. При виведенні виграних коштів на банківську картку терміни надходження становитимуть від 1 до 6 діб. Оператор видає призи у національній валюті тим самим способом, який використовувався для внесення депозиту. Виняток – випадки, коли здійснити транзакцію неможливо через технічні причини або за наявності фінансових обмежень. Розмір мінімальної заявки складає лише 300 грн. Максимальне значення встановлено на позначці 14500 грн. Оператор залишає за собою право здійснити верифікацію рахунку. Ця процедура передбачає надсилання на електронну адресу адміністрації сканів документів, що засвідчують особу клієнта.
Успіхів