Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
915 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Я и сын владеем квартирой (2 и 1доля).
Документы
1.Свидетельство о праве собственности в равных долях на меня, мужа и сына 1996г.
2. Решение суда о переходе части квартиры мужа после развода мне. 2001г
3. Регистрационное свидетельство БТИ по регистрации доли мужа на меня.2002г
4. Техпаспорт1996 г.
Вопрос:
Является ли этот пакет документов полным пакетом правоустанавливающих документов?
Как узнать внесены ли данные по квартире в Держ реестр речових прав на нерухоме майно?
Что нужно сделать, чтобы внести в держреестр,если не внесены?
Обязательно ли это нужно?
Какие возможно еще документы нужны для продажи этой квартиры?
Заранее благодарю.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, 25 років досвіду
Добрый день.
Да, перечисленные Вами документы являются правоустанавливающими.
По поводу актуализации Ваших данных в Реестре - Вы можете узнать в ЦНАП там же можете провести регистрацию или у нотариуса. Без регистрации права собственности провести отчуждение нельзя. Необходимо будет сделать оценку квартиру и получить справку Справка Формы-2 о кол-ве зарегистрированных лиц в квартире, выдается в ЖЭКе или ОСББ, в случае наличия зарегистрированных несовершеннолетних детей - разрешения органа опеки и попечительстве.
Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Право власності підтверджується правовстановлюючим документом. Існує багато видів правовстановлюючих документів. Все залежить від виду майна і способу придбання нерухомості.
Отже, правовстановлюючими документами на будинок (квартиру) є:
Право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації. Тобто Ваше право власності на будинок (квартиру) повинне бути зареєстровано.
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
З 1 січня 2013 року запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, в якому реєструються всі речові права на нерухомість.
Право власності на нерухоме майно, що виникло до 1 січня 2013 року визнається дійсним якщо реєстрація такого права була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення. Тобто, право власності, зареєстроване до 1 січня 2013 року, залишається дійсним. Повторно їх реєструвати в Державному реєстрі прав не потрібно.
Для проведення державної реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна необхідно звернутися до ЦНАП, де адміністратор реєструє заяву в державному реєстрі та передає документи на розгляд до державного реєстратора.
Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли після 1 січня 2013 року підлягають реєстрації у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав). Саме після проведення такої реєстрації особа стає повноправним власником будинку (квартири).
Те, що Ваша нерухомість зареєстрована у Державному реєстрі прав підтверджується Витягом із такого реєстру. Витяг Вам видає нотаріус чи державний реєстратор, який здійснював реєстрацію права власності. Отже, право власності, що виникло після 01 січня 2013 року підтверджується правовстановлюючим документом та Витягом з Державного реєстру прав. Якщо правовстановлюючий документ на будинок (квартиру) було втрачено, правочини із нерухомим майном можливо провести на підставі інформації з Державного реєстру прав.
Крім того, Ви самі можете перевірити чи міститься інформація про Ваш будинок (квартиру) у Державному реєстрі прав скориставшись Електронними сервісами Міністерства юстиції України на сайті - https://kap.minjust.gov.ua/.
Для цього необхідно ввійти в кабінет за допомогою електронного цифрового підпису та здійснити пошук Вашої нерухомості за адресою. Якщо інформація про нерухомість буде знайдена Ви зможете отримати Відомості з Державного реєстру прав про Ваш будинок (квартиру). Отримання інформації є платним сервісом. Інформація про нерухомість, що отримана в електронній формі має таку ж юридичну силу як і інформація отримана у Державного реєстратора чи нотаріуса.
Документи для оформлення договору купівлі-продажу нерухомості
Для продавця:
1. Паспорт та ідентифікаційний номер.
2. Свідоцтво про шлюб.
3. Правовстановлюючі документи.
В залежності від способу придбання бувають:
Свідоцтво про право власності (приватизація)
Свідоцтво про право власності на квартиру(видається реєстраційною службою)
Договір купівлі-продажу (завірений нотаріусом)
Договір купівлі-продажу з відстрочкою платежу (завірений нотаріусом)
Договір обміну (завірений нотаріусом)
Договір дарування (завірений нотаріусом)
Спадщина за законом (завірений нотаріусом)
Спадщина за заповітом (завірений нотаріусом)
Свідоцтво про придбання квартири з публічних торгів
Рішення суду(видається судом)
Договір по життєвого утримання (видається нотаріусом)
4. Технічний паспорт на квартиру.
5. Експертна оцінка нерухомості.
6. Довідка Форми 2.
7. Довідка про відсутність заборгованості.
Для покупця:
1. Паспорт та ідентифікаційний номер покупця.
2. Паспорт та ідентифікаційний номер дружини/чоловіка покупця (якщо таке має місце).
3. Свідоцтво про шлюб (якщо таке має місце).
4. Свідоцтво про зміну прізвища, імені, по- батькові (якщо таке має місце).
Виникнуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого фото.