Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Адміністративне право, 22 серпня 2022, питання №71796

Случайно в магазине разбил стекло

[ понедельник, 22 августа 2022 г. 21:17 ] ⁨ДимаОлексапольский⁩: Вопрос
[ понедельник, 22 августа 2022 г. 21:17 ] ⁨ДимаОлексапольский⁩: Сейчас только что заходил в магазин и не заметил окно ударился головой
[ понедельник, 22 августа 2022 г. 21:17 ] ⁨ДимаОлексапольский⁩: И разбил стекло,кто в такой ситуации виноват?
[ понедельник, 22 августа 2022 г. 21:17 ] ⁨ДимаОлексапольский⁩: И нужно ли платить,что делать

Відповіді юристів (4)

    Бабенко Олександр Юрійович
    Бабенко Олександр Юрійович рік тому

    Юрист, м. Дніпро, 10 років досвіду

    Вітаю

    Оплата пошкодженого вікна може здійснитись з Вашого добровільного рішення про виплату. Якщо Ви не бажаєте платити - то лише суд може зобов'язати Вас виплатити відшкодування, якщо позивач (власник майна), доведе що Ви винні у пошкодженні майна.

    Варто розглянути іншу сторону - чи були якісь наліпки або інше попередження про наявність скла попереду? Чи заподіяно Вам шкоду здоров'я?

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич рік тому

    Адвокат, м. Миколаїв, 32 роки досвіду

    Спілкуватися у чаті

    Доброго дня!

    Вам треба відшкодувати магазину завдані збитки. Якщо Ви не вважаєте себе винним у цій ситуації, не робіть нічого!

    Босак Назар Орестович
    Босак Назар Орестович рік тому

    Юрист, м. Львів, 8 років досвіду

    Добрий вечір. В цій ситуації помітне значення має те, хто винен в заподіянні шкоди. Якщо винні Ви. то Ви зобов'язані відшкодувати матеріальну шкоду: вартість скла і плату за роботу майстра з встановлення нового скла. Якщо винний хтось інший, то він зобов'язаний на прохання власника магазину та Вас відшкодувати завдану шкоду: вартість розбитого скла, вартість встановлення нового скла і Ваші витрати на лікування.

    Ви можете звертатись до мене для надання різних додаткових юридичних послуг з цього чи інших питань.

    Александр Клієнт рік тому

    Дякую всім хто відповів на питання. На мій погляд, самою досвідченою та практичною відповіддю була відповідь Айвазяна Юрія Климентовича - нічого не робити :) відчувається досвід. Але мабуть, я не дав достатньо даних про ситуацію, тому і отримав - хто винен, той і платить.А от Бабенко Олександр Юрійович на мій погляд, надав найбільш коректну відповідь.Власне ситуація вирішилась на користь споживача. Так як, вхід в магазин був з перепадом світла, з темряви на світло. Власне на склі не було ніяких наліпок, чи попереджень, а скло було настільки прозорим, що споживач розігнавшись з темряви по сходах, практично увійшов лобом у скло. При цьому споживач був впевнений, що перешкоди на шляху до магазину немає.Також додам, що продавчиня відразу стала лаятись и казати, що споживач вже не перший, хто лобом влетів у скло.Всю цю подію зафіксувала камера спостереження, на якій чітко видно що нанесення шкоди майну магазина було ненависним, а його поведінка не була хуліганством. Отже згідно захисту прав споживачів в такому випадку відшкодування збитків магазина лягає повністю на власника.Ще раз дякую, що допомагаєте громадянам


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України