Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
883 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Я зареєстрований на криптобіржі бінанс, кілька днів назад попросили в мене документи про надходження коштів, я не працевлаштований (самозайнятий) Надав підтверджуючі документи ( довідки про доходи, і т.д.), однак біржа заблокувала рахунки. Як тепер повернути кошти? Чи є якісь правила біржі, які регулють такі випадки?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (7)
Адвокат, м. Київ, 5 років досвіду
Добрий день!
Якщо не пробували, спробуйте скористатись цією інструкцією: https://www.binance.com/ru/support/faq/36003858395...
Якщо це не вирішило проблему, потрібно аналізувати можливість судового оскарження таких дій.
Для більш детальної консультації натискайте кнопку "Звернутися". Буду радий допомогти.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Іване!
Найпоширеніша причина блокування активів — це «підозрілі» транзакції. До таких транзакцій біржі можуть віднести:
Були випадки, коли біржа блокувала доступ клієнта до його криптовалютного рахунку у зв’язку з набранням чинності забезпечувального ордеру суду іноземної юрисдикції про «замороження» крипторахунку (т.з. «Freezing order») на час розгляду справи у суді (аналог ухвали суду про забезпечення позову).
Що робити у випадку блокування?
По-перше, варто оперативно почати вести комунікацію зі службою підтримки біржі (support). При чому ініціатива в частині початку ведення комунікації може бути як з боку біржі, так і клієнта.
Бувають випадки, коли після блокування одразу надходить лист від біржі з відповідною вимогою (в кращому випадку — пояснити ціль тієї чи іншої транзакції, в найгіршому — з пропозицією вивести свої криптоактиви у зв’язку із закриттям рахунку, без пояснення причин).
На даному етапі критично важливо відразу надати відповідь. Навіть якщо по суті немає що відповісти, варто в будь-якому випадку написати лист приблизно такого змісту: «Ваш лист отримано. Прошу надати час для збору запитуваної вами інформації та/або для залучення юриста для надання відповідей на ваші запитання».
У разі, якщо з вашого боку буде затримка з відповіддю — це тільки посилить підозри біржі, що може в подальшому ускладнити процедуру розблокування.
По-друге, варто спробувати визначити причину заморожування транзакції/блокування рахунку. Чому саме спробувати? Тому що в деяких випадках біржа не має права розкривати причини блокування рахунку/транзакції.
Переважно це пов’язано з розслідуваннями, які ведуться правоохоронними органами тих чи інших країн стосовно криптоактивів, які потрапили на ваш рахунок. Тобто на біржу надходить запит від правоохоронних органів із проханням заморозити певну транзакцію/рахунок на певний період або до закінчення розслідування, що власне і виконується біржою. А причини такого блокування не розкриваються, оскільки ви, як власник рахунку, також можете підозрюватись у скоєнні правопорушення, яке розслідується.
У разі ж, якщо біржа роз’яснить причини блокування, то це значно спростить вибудовування позиції у відношенні до біржі та прояснить обсяг документів, які варто буде надати біржі для подальшого розблокування.
По-третє, варто бути готовим надати документи, які підтверджують джерела ваших доходів (proof of funds), пропорційні заблокованим сумам, при цьому чітко та зрозуміло описавши цілі вашої діяльності.
Тому, якщо ви знаєте, що вам має надійти велика сума коштів у криптовалюті — краще наперед підготувати документи, які б підтверджували законність такої операції (наприклад: договір, за яким ви продаєте майно, виручку з якого плануєте перевести у криптовалюту, виписка з банківського рахунку про зарахування коштів за вищезгаданою операцією, довідка про доходи тощо). Таким чином, швидкий збір документів та їх надання біржі за запитом останньої призведе до швидшого розмороження рахунку та/або транзакції.
Також важливо під час комунікацій з біржою не нашкодити собі. Наприклад, говорити про те, що рахунок на біржі ви створили на ім'я своєї бабусі, верифікувались від її імені, проте діяльність здійснюєте саме ви за запитуваним біржою рахунком — погана ідея, адже практично на всіх біржах існує правило про те, що криптоактиви повинні належати безпосередньо тій людині, яка проходила процедуру KYC, тобто власнику крипторахунку на біржі.
Будуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого профілю. Постараюсь на них відповісти!
Адвокат, 24 роки досвіду
Доброго дня.
Необхідно більш детально аналізувати на якому етапі були заблоковані гроші (під час проведення якої операції). Взагалі, те що ви описуєте більш схоже на блокування операції саме українським банком.
Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.
Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду
На сайті "Binance-akademy" (https://academy.binance.com/uk/articles/a-complete...) знизу сторінки в розділі "Компанія" є посилання "Правила та умови" (на англійській мові), "Посібники з перекладу", є функція "support".
Юрист, м. Суми, 5 років досвіду
Доброго дня!
https://www.binance.com/uk-UA/support/faq/36004106... ознайомтесь з цими правилами, якщо справа не у їх порушенні, потрібно буде аналізувати їх регламент роботи на предмет оскарження у суді.
Також рекомендую направити лист для роз яснення ситуації , рекомендованим литом до головног офісу компанії, а також на пошту підтримки користувачів.
Десь їх моніторинг не погоджується з достовірністю Ваших документів. Розпочніть листування з офісом керівництва.
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Адвокат, м. Рівне
Доброго Дня
Щодо Вашого питання
Спробуйте «Пройти верифікацію» , щоб перейти до перевірки персональних даних на сайті Binance.
Виберіть тип перевірки персональних даних (особистий або корпоративний обліковий запис) та дотримуйтесь інструкцій на сторінці, щоб завершити процедуру. Додаткова інформація доступна у статті "Як пройти перевірку персональних даних".
Після завершення процедури, будь ласка, зачекайте на результати. Після підтвердження перевірки функція виведення коштів знову стане доступною.
Якщо ви не можете завершити перевірку персональних даних, перейдіть до розділу «Гаманець» - «Вивід криптовалюти»і натисніть «Апеляція з виводу» у повідомленні, а потім надайте необхідні документи.
Успіхів
Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду
Доброго дня, Іване!
У даному випадку потрібно діяти наступним чином.
1) По-перше, варто оперативно почати вести комунікацію зі службою підтримки біржі (support). При чому ініціатива в частині початку ведення комунікації може бути як з боку біржі, так і клієнта.
Бувають випадки, коли після блокування одразу надходить лист від біржі з відповідною вимогою (в кращому випадку — пояснити ціль тієї чи іншої транзакції, в найгіршому — з пропозицією вивести свої криптоактиви у зв’язку із закриттям рахунку, без пояснення причин).
На даному етапі критично важливо відразу надати відповідь. Навіть якщо по суті немає що відповісти, варто в будь-якому випадку написати лист приблизно такого змісту: «Ваш лист отримано. Прошу надати час для збору запитуваної вами інформації та/або для залучення юриста для надання відповідей на ваші запитання».
У разі, якщо з вашого боку буде затримка з відповіддю — це тільки посилить підозри біржі, що може в подальшому ускладнити процедуру розблокування.
2) По-друге, варто спробувати визначити причину заморожування транзакції/блокування рахунку. Чому саме спробувати? Тому що в деяких випадках біржа не має права розкривати причини блокування рахунку/транзакції.
Переважно це пов’язано з розслідуваннями, які ведуться правоохоронними органами тих чи інших країн стосовно криптоактивів, які потрапили на ваш рахунок. Тобто на біржу надходить запит від правоохоронних органів із проханням заморозити певну транзакцію/рахунок на певний період або до закінчення розслідування, що власне і виконується біржою. А причини такого блокування не розкриваються, оскільки ви, як власник рахунку, також можете підозрюватись у скоєнні правопорушення, яке розслідується.
У разі ж, якщо біржа роз’яснить причини блокування, то це значно спростить вибудовування позиції у відношенні до біржі та прояснить обсяг документів, які варто буде надати біржі для подальшого розблокування.
3) По-третє, варто бути готовим надати документи, які підтверджують джерела ваших доходів (proof of funds), пропорційні заблокованим сумам, при цьому чітко та зрозуміло описавши цілі вашої діяльності.
Тому, якщо ви знаєте, що вам має надійти велика сума коштів у криптовалюті — краще наперед підготувати документи, які б підтверджували законність такої операції (наприклад: договір, за яким ви продаєте майно, виручку з якого плануєте перевести у криптовалюту, виписка з банківського рахунку про зарахування коштів за вищезгаданою операцією, довідка про доходи тощо). Таким чином, швидкий збір документів та їх надання біржі за запитом останньої призведе до швидшого розмороження рахунку та/або транзакції.
Також важливо під час комунікацій з біржою не нашкодити собі. Наприклад, говорити про те, що рахунок на біржі ви створили на ім'я своєї бабусі, верифікувались від її імені, проте діяльність здійснюєте саме ви за запитуваним біржою рахунком — погана ідея, адже практично на всіх біржах існує правило про те, що криптоактиви повинні належати безпосередньо тій людині, яка проходила процедуру KYC, тобто власнику крипторахунку на біржі.
Якщо буде потрібна моя допомога, звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".
При зверненні вказуйте свою е-пошту, по якій з Вами можна зв'язатися.
ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!