Задайте питання юристу

883 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Трудове право, 26 листопада 2022, питання №76262 150₴

На роботі вищим керівництвом здійснюється пресинг колективу, щоб змусити мовчати про махінації з придбанням опалювального обладнання

На колектив нашої бібліотеки здійснюється мобінг та цькування через те, що ми написали вам правду. Також проти мене особисто здійснюється булінг, щоб вплинути на мою думку, як члена робочої групи з питань обстеження дотримання температурних умов в приміщенні дитячої філії Новоукраїнської центральної бібліотеки.
Я особисто написала повідомлення меру міста, де розповіла про порушення. В той же день, коли було відправлено листа 23 листопада, близько 15-00, без попередження та пояснення до нас прийшла комісія у складі семи чоловік на чолі з начальником відділу культури,, директором, головним бухгалтером. Всупереч нашим очікуванням, що ця поважна комісія прийшла перевірити стан опалювальної системи бібліотеки, з працівників бібліотеки вимагалося надати щоденники роботи, та повідомити, скільки користувачів ми обслужили з початку тижня.
Знову-таки 23 листопада, коли по всій Україні було вимкнення електроенергії відсутній інтернет, мобільний зв'язок, колектив бібліотеки працював, поки була можливість, чекаючи розпорядження керівництва. Зв'язатися з керівництвом ми не могли, бо був відсутній зв'язок, тому прийняли рішення самостійно покинути робочі місця о 16-30, адже в цей час вже темно і ми не мали можливості виконувати свої посадові обов'язки. Вже о 8-00 наступного дня до нас особисто прийшли директор центральної бібліотеки Черкашина В.І. та методист Артеменко С.В. з вимогою написати пояснювальну записку про те, чому ми на пів години раніше залишили робочі місця, виявляється, вони спеціально чекали до 17-00, щоб перевірити, коли ми підемо з роботи. Пояснювальну записку мене теж змусили написати, за запізнення на роботу на пів години 24 листопада, під час блекауту в Україні.
Те, що перевірка, цькування та булінг почалися саме тоді, коли ми написали повідомлення меру, наводить на підозру, що наше керівництво прямо або ж опосередковано замішане в махінаціях з опалювальним котлом. Яким чином можна запобігти звільненню з роботи?

Відповіді юристів (8)

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, не звільняйтесь за власним бажанням, ходіть на роботу, добре виконуйте свої обов'язки, у разі не законного звільнення вы маєте право подати позов до суду про поновлення на роботі, а також стягнення матеріальної а моральної компенсації.

    Якщо є питання Задавайте.

    Якщо ваше питання вирішино ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Корнійчук Євген Іванович

    Прогулом вважається відсутність на робочому місці без поважної причины більше 3х годин!

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю.

    Ключові тези з Вашого питання:

    1. Якщо у Вас є певні підозри на вчинення тими чи іншими посадовими особами кримінального правопорушення, треба звертатись до правоохоронних органів.

    2. Все ж аналізувати та робити прогнози щодо звільнення зарано. Якщо Вас захочуть звільнити, то це зроблять, незважаючи ні на що.

    Тому я б радив всі сили зорієнтувати на поновленні на роботі, якщо звільнення все таки відбудеться (хоча не факт). Наразі я не вбачаю підстав для Вашого звільнення, хоча і певні кроки керівництво для цього вживає.

    Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.

    Айвазян Юрій Климентійович
    100%

    Доброго дня, Світлана!

    Вам треба, не гаючи часу, звертатись до правоохоронних органів із заявою про злочин за ознаками статті 364 ККУ Зловживання владою або службовим становищем

    1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, -

    карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -

    карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    {Частину третю статті 364 виключено на підставі Закону № 746-VII від 21.02.2014 }

    Примітка. 1. Службовими особами у статтях 364, 368, 368 - 5, 369 цього Кодексу є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

    Для цілей статей 364, 368, 368 - 5, 369 цього Кодексу до державних та комунальних підприємств прирівнюються юридичні особи, у статутному фонді яких відповідно державна чи комунальна частка перевищує 50 відсотків або становить величину, що забезпечує державі чи територіальній громаді право вирішального впливу на господарську діяльність такого підприємства.

    2. Службовими особами також визнаються посадові особи іноземних держав (особи, які обіймають посади в законодавчому, виконавчому або судовому органі іноземної держави, у тому числі присяжні засідателі, інші особи, які здійснюють функції держави для іноземної держави, зокрема для державного органу або державного підприємства), а також іноземні третейські судді, особи, уповноважені вирішувати цивільні, комерційні або трудові спори в іноземних державах у порядку, альтернативному судовому, посадові особи міжнародних організацій (працівники міжнародної організації чи будь-які інші особи, уповноважені такою організацією діяти від її імені), члени міжнародних парламентських асамблей, учасником яких є Україна, та судді і посадові особи міжнародних судів.

    3. Істотною шкодою у статтях 364, 364 - 1, 365, 365 - 2, 367 вважається така шкода, яка в сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

    4. Тяжкими наслідками у статтях 364-367 вважаються такі наслідки, які у двісті п’ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

    {Стаття 364 із змінами, внесеними згідно із Законами № 270-VI від 15.04.2008 , № 1508-VI від 11.06.2009 - зміни по Закону № 1508-VI втратили чинність на підставі Закону № 2808-VI від 21.12.2010 ; в редакції Закону № 3207-VI від 07.04.2011 ; із змінами, внесеними згідно із Законами № 222-VII від 18.04.2013 , № 746-VII від 21.02.2014 , № 1261-VII від 13.05.2014 , № 770-VIII від 10.11.2015 , № 263-IX від 31.10.2019 }

    В разі Вашого звернення протягом 24 годин слідчий повинен внести дані про це в ЄРДР, а протягом 48 годин надатаи Вам витяг із згаданого реєстру!

    Що стосується Вашого звільнення, то у разі підтвердження Ваших підозр може статися так, думати про звільнення буде Ваше керівництво!

    Зверніться до мене персонально, натиснувши кнопку "звернутись" біля мого фото. Я покроково розкажу Вам, що і як треба робити!

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович

    Доброго дня.

    Перш за все. З того що Ви описали, підстав для притягнення Вас до дисциплінарної відповідальності не має.

    Дисциплінарний проступок – це протиправна дія чи бездіяльність працівника, що порушує встановлений на підприємстві, в установі, організації внутрішній трудовий розпорядок.Дисциплінарна відповідальність працівників настає виключно за порушення трудової дисципліни — невиконання чи неналежне виконання з вини працівника покладених на нього трудових обов'язків.

    Таким чином, підставою для притягнення до відповідальності є вина робітника в порушенні трудової дисципліни. Тобто таке порушення сталось внаслідок свідомих дій чи бездіяльності працівника. Якщо таке порушення сталось через вплив зовнішніх факторів - відключення електроенергії, зв'язку тощо, то вини працівника в цьому не має.

    Крім того, працівник має право відмовитись від виконання трудових обов'язків у разі не створення йому роботодавцем належних та безпечних умов виконання трудових обов'язків (ч. 2 ст. 16 Закону України "Про охорону праці"). Таким чином, якщо керівництво не створило для Вас можливість здійснювати трудові обов'язки під час відключення постачання електроенергії, то й вимагати від Вас виконання трудових обов'язків керівництво не може.

    Згідно зі статтею 147 КЗпП України за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення як:

    • догана;
    • звільнення

    За наведеними Вами підставами, Вас можуть спробувати звільнити за пунктом 3 частини першої статті 40 КЗпП України, за неодноразове порушення дисципліни. Але, працівник може бути звільнений лише за проступок на роботі, вчинений після застосування до нього дисциплінарного або громадського стягнення за невиконання без поважних причин обов'язків, покладених на нього трудовим договором або правилами внутрішнього трудового розпорядку (пункт 23 постанови пленуму Верховного Суду України від 06.11.1992 № 9 «Про практику розгляду судами трудових спорів»).

    Тобто жодних, навіть гіпотетичних правових підстав для Вашого звільнення, на цей час не має.

    У випадку застосування до Вас стягнення Ви можете оскаржити його до комісії по удовим спорам та до суду.

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 2 роки тому

    Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

    Доброго дня!

    Якщо Ви особисто не писали та не подавали під реєстрацію з вхідним номером та штампом заяву про звільнення за угодою сторін на підставі ч. 1 ст. 36 КЗпП України, чи з інших підстав без попереднього ознайомлення з наказом засвідченого Вашим підписом, письмового повідомлення у термін 2 місяці (10-ть дныв в умовах военного стану), (у разі скорочення штату та неможливості переведення на іншу посаду, також під підпис особи - звільнення є незаконним,

    Вам необхідно готувати заяву до суду про скасування неправомірного наказу про звільнення, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу з урахуванням розміру заробітної плати котра була Вам нарахована до моменту звільнення.

    Також обов язково необхідно письмово викласти обставини незаконного звільнення у заяві та направити її рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення на ім я начальника управління Державної служби праці області.

    Вам в такому разі мають надати вмотивовану письмову відповідь поштою про результати перевірки роботодавця за фактом порушень викладених у заяві . У 15-30 -ти денний термін згідно ЗУ Про звернення громадян ст.11 у залежності від складності питання термін може бути подовжено до 30 -ти днів.

    Також необхідно подати заяву про порушення прав Ваших до міської , районної чи обласної комісії з вирішення трудових спорів , вони існують при виконавчих комітетах відповідних рад органів місцевого самоврядування( письмово, поштою)

    ---

    Щодо погроз та принижень на робочому місці:

    проект Закону № 7005 про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання мобінгу.

    Під мобінгом слід розуміти форму психологічного насилля, яка полягає в тривалому та систематичному цькуванні працівника в колективі, сексуальному домаганні, психологічному тиску на нього з метою подальшого звільнення.

    Проектом Закону пропонується імплементувати Європейське законодавство та ввести до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про зайнятість населення» та Кримінального кодексу України поняття мобінг, врегулювати на законодавчому рівні права та гарантії для працівників, які постраждали від проявів мобінгу на робочому місці, а також передбачити кримінальну відповідальність за систематичне застосування елементів мобінгу наслідком якого є звільнення працівника.

    Зокрема, пропонується передбачити, що мобінг може бути причиною розірвання трудового договору, укладеного на невизначений строк, з ініціативи працівника. В разі припинення трудового договору через мобінг працівникові виплачується вихідна допомога в розмірі не менше середнього місячного заробітку.

    В разі ушкодження здоров’я працівника, причиною якого став мобінг, заподіяна шкода відшкодовується в розмірі понесених витрат на лікування та грошової компенсації моральної шкоди, яка відповідає розміру заробітної платні працівника за час тимчасової непрацездатності.

    Мова йде про цькування працівників на їх робочому місці з боку колег, підлеглих чи керівництва. Зокрема, вчинення мобінгу (цькування) тягне за собою накладення штрафу від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян(1700 – 2 530 грн),або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин. Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, - тягне за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

    Ті самі дії, якщо вони вчинені повторно, або щодо неповнолітнього, вагітної жінки, одинокого батька, матері або особи, яка їх замінює і виховує дитину віком до 14 років або дитину-інваліда, караються штрафом від 3000 до 5000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до п’яти років, або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців.

    Зазначимо, у цій сфері суспільних відносин діє Кодекс законів про працю України, Цивільний кодекс України, Кримінальний кодекс України та Закон України «Про зайнятість населення».

    порушення трудових прав у повному обсязі зобов язана розглядати Державна служба з питань праці (обласні управління) за письмовими заявами працівників.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Адвокат  Євген Олександрович
    Адвокат Євген Олександрович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    Доброго вечора, Світлана!

    - РЕКОМЕНДУЮ ВАМ ПОДАТИ СКАРГУ ДО Державна служба України з питань праці:

    Контакти – Державна служба України з питань праці (dsp.gov.ua)

    Державна служба України з питань праці (Держпраці)центральний орган виконавчої влади України, утворений відповідно до вимог постановою Кабінету Міністрів від 10 вересня 2014 р. № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», в результаті реорганізації шляхом злиття Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки та Державної інспекції з питань праці, а також передачі Держсанепідслужбою функцій з реалізації державної політики у сфері гігієни праці та дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників.

    Основними завданнями Держпраці є:

    1) реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб;

    2) здійснення комплексного управління охороною праці та промисловою безпекою на державному рівні;

    3) здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки;

    4) організація та здійснення державного нагляду (контролю) у сфері функціонування ринку природного газу в частині підтримання належного технічного стану систем, вузлів і приладів обліку природного газу на об’єктах його видобутку та забезпечення безпечної і надійної експлуатації об’єктів Єдиної газотранспортної системи.

    Діяльність Держпраці спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

    Положення про Державну службу України з питань праці було затверджене 11 лютого 2015 р Текст Положення.

    Держпраці здійснює свої повноваження через утворені в установленому порядку територіальні органи Постанова від 11 лютого 2015 року.

    Держпраці очолює Голова, якого призначає на посаду та звільняє з посади Кабінет Міністрів України за поданням Прем’єр-міністра України, внесеним на підставі пропозицій Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

    Згідно зі ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк (ст.40). Основним правовим актом, що регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України такого права, є Закон України “Про звернення громадян”.

    Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах затверджено наказом Міністерства соціальної політики України 16 листопада 2016 року № 1339 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 грудня 2016 року за № 1595/29725.

    Звернення надсилаються на поштову адресу: Державна служба України з питань праці, 01601, м. Київ, вул. Десятинна, 14 або на електронну адресу: zvern@dsp.gov.ua

    Вимоги до звернення

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

    Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

    Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового звернення, у тому числі містити підпис заявника (заявників) крім електронного цифрового підпису. Отже, електронне звернення може бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотографії (у тому числі із відображенням підпису заявника) та надіслано з використанням мережі Інтернет.

    Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України “Про звернення громадян”.

    Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду (ст.7). Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

    Такий вид звернення як скарга на рішення певного органу або посадової особи має бути подана до органу або посадової особи вищого рівня протягом року з моменту прийняття рішення, яке оскаржується, але в жодному разі не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина, який звертається зі скаргою, з таким рішенням.

    Пам’ятайте! Не підлягають розгляду та вирішенню такі звернення:

    • письмове звернення без зазначення місця проживання або не підписане автором, тобто анонімне звернення;
    • звернення, з якого неможливо визначити суть порушеного питання;
    • повторні звернення від однієї і тієї ж особи до одного і того ж органу (посадової особи) з одного і того ж питання, яке вже було вирішено даним органом (посадовою особою) по суті;
    • звернення-скарга, яка подана із пропущенням зазначених вище строків;
    • звернення, подане особами, які визнані недієздатними у судовому порядку.

    Термін розгляду звернення

    Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду,про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

    На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну (ст.20).Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

    Права громадянина щодо розгляду заяви або скарги

    Згідно зі статтею 18 Закону України “Про звернення громадян” громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, має право:

    • особисто викласти свої аргументи тій особі, яка перевіряла заяву або скаргу;
    • брати участь у перевірці заяви або скарги;
    • ознайомлюватись із матеріалами такої перевірки;
    • подавати додаткові матеріали або вимагати запиту таких матеріалів органом, який розглядає заяву або скаргу;
    • бути присутнім при розгляді заяви або скарги;
    • користуватись послугами адвоката або іншого представника, якщо його повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства;
    • одержати письмову відповідь про результати розгляду поданої заяви або скарги;
    • висловлювати усно або письмово прохання щодо дотримання таємниці розгляду заяви або скарги і вимагати виконання такого прохання;
    • вимагати відшкодування збитків, які були заподіяні внаслідок порушення встановленого порядку розгляду звернень.

    Відповідальність громадян при поданні звернень

    Пам’ятайте! Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, та їхніх посадових осіб, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством (ст.26).

    Як правильно оформити звернення

    Звернення складається у довільній формі, однак в ньому потрібно вказати:

    • Кому адресується звернення (наприклад: Голові Держпраці, ПІБ керівника)
    • Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, індекс, повна поштова адреса заявника, № телефону).
    • Вид звернення (заява(клопотання), скарга або пропозиція)

    Далі йде загальний текст звернення, де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання або проблеми, який, як правило, складається за наступною схемою:

    • вступна частина, де зазначаються підстава звернення, обставини, які стали причиною для звернення;
    • мотивувальна частина, де вказується обґрунтування або основні питання, порушені в зверненні;
    • результативна частина, де слід вказати мету звернення і очікуваний результат розгляду звернення;
    • далі потрібно навести перелік документів (або копій документів), якщо ви додаєте їх до листа;
    • письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання звернення.
    • для розгляду електронного звернення електронний підпис не вимагається.

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку "Звернутися".

    Всього доброго!

    Мороз Микола Миколайович
    Мороз Микола Миколайович 2 роки тому

    Адвокат, м. Чернігів, 14 років досвіду

    Доброго дня. Ніде не встановлено умови роботи працівників, у т.ч. бібліотек під час відключень світла, опалення і т.п. Тому навіть якщо будуть складатися акти про відсутність на робочому місці у робочі часи, головне - що Ви вказали у поясненні: якщо зазначите ці блек-аути та/або інші причини, пов'язані із відключенням світла, опалення і т.п., це не можна вважати прогулом. Більше того, відповідно до ст. 42 КЗпП, для звільнення за прогул обов'язкова згода профкому. Крім того, із практики, суди під час розгляду справ по оскарженню звільнень за прогул дуже прискіпливо досліджують всі обставини та максимально підтримують працівника, а не роботодавця. І у Вашій сиутації такі "демарші ревізорів", скоріше всього, носять характер психологічного тиску. Про всяк випадок я б рекомендував зробити скріншоти чи інші способи фіксації відключень світла, опалення на роботі з метою потенційного захисту "на майбутнє" від звільнення за прогул.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Нове у блогах Юристи.UA

Офіційний блог Юрісти.UA 19 0 23 лист. 2024
Офіційний блог Юрісти.UA 0 0 19 лист. 2024