Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
883 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Я вступив на військову кафедру в Академію сухопутних військ,через пару місяців підписав контракт з військовою частиною на солдатській посаді, паралельно продовжуючи навчання.На військовій кафедрі кажуть що після її закінчення не зможуть присвоїти мені звання мол.лецтенанта,видадуть тільки довідку про її закінчення. Кажуть щоб звертатись до командування військової частини про присвоєння мені звання. Виникає питання хто ж все таки має присвоїти мені звання, академія чи військова частина,і куди краще звернутись
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (5)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Андрію!
В Академії праві. Оскільки Ви де факто і де юре служите у Збройних силах України, а в Академії лише проходите курс навчання, то і своє перше звання Ви повинні отримувати за місцем своєї безпосередньої служби.
Порядок присвоєння військових звань військовослужбовцям визначається Дисциплінарним статутом ЗС України, розділом III Положення про проходження громадянами військової служби у Збройних Силах України, затвердженим Указом Президента України від 10 грудня 2008 року № 1153/2008 (із змінами) та розділом III Інструкції про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України” (із змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 19 травня 2009 року за № 438/16454.
Особливості присвоєння військових звань в ЗСУ у воєнний час такі:
1. Відповідно до пункту 42 Положення та пункту 3.8 Інструкції, у період дії воєнного стану з метою оперативного доукомплектування військовослужбовцями посад сержантського і старшинського складу Збройних Сил України первинне військове звання сержантського і старшинського складу може бути присвоєно особам рядового складу, які мають бойовий досвід та не отримали підготовки відповідного рівня, одночасно із призначенням на посади сержантського і старшинського складу наказом посадової особи, до повноважень якої належить призначення на посади, з дотриманням вимог абзацу четвертого пункту 102 Положення. Військовослужбовцям сержантського і старшинського складу, призначеним на посади офіцерського складу у воєнний час, первинне військове звання офіцерського складу присвоюється командирами корпусів, посадовими особами, які мають рівні з ними права та вищі.
2. Первинне військове звання молодшого лейтенанта присвоюється військовослужбовцям відповідно до вимог пункту 50 Положення. У воєнний час це військове звання присвоюється певним категоріям військовослужбовців, а саме:
1) військовослужбовцям, які закінчили вищий військовий навчальний заклад, військовий навчальний підрозділ вищого навчального закладу за скороченою програмою навчання;
2) військовослужбовцям сержантського та старшинського складу, які призначені на посади офіцерського складу і успішно виконують службові обов’язки;
3) військовослужбовцям рядового складу, сержантського та старшинського складу, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, мають освітній ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, пройшли у разі потреби курс військової підготовки за програмою підготовки офіцерів та склали встановлені іспити.
3. Дострокове присвоєння військових звань здійснюється відповідно до Дисциплінарного статуту ЗС України та пункту 59 Положення. Необхідно звернути увагу, що з оголошенням стану війни та до дня і часу його припинення обов’язковий строк вислуги в попередньому військовому званні щодо дострокового присвоєння чергового військового звання не встановлюється.
4. З оголошенням стану війни та до дня і часу його припинення строки вислуги у військовому званні зменшуються, та становлять: для молодшого та старшого сержантського і старшинського складу, молодшого офіцерського складу - 1 рік; 19 для вищого сержантського і старшинського складу, старшого офіцерського складу - 2 роки.
5. Під час дії воєнного стану, відповідно до пункту 3.22 Інструкції, військовослужбовцям, позбавленим військового звання та не позбавленим або не обмеженим у волі, командир військової частини присвоює військове звання солдат (матрос), оголошує службове становище військовослужбовця військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період та призначає на посаду осіб рядового складу. Такі військовослужбовці продовжують проходити військову службу до оголошення демобілізації згідно з пунктом 14.10 Інструкції, якщо інше не визначено законодавством.
6. У разі оголошення мобілізації та (або) введення правового режиму воєнного стану, відповідно до пункту 14.9 Інструкції, присвоєння військовослужбовцям військових звань здійснюється в порядку, визначеному Положенням, з урахуванням таких особливостей: присвоєння військових звань здійснюється посадовими особами, визначеними пунктами 42, 43, 197 Положення; список військовослужбовців, які подаються до присвоєння чергових військових звань, направляються командиром військової частини для реалізації за підпорядкованістю в установленому порядку; списки військовослужбовців, які подаються до присвоєння військових звань вищими посадовими особами, складаються за потреби та подаються командиром військової частини безпосередньо до кадрового органу посадової особи, визначеної пунктом 43 Положення; військовослужбовці, які у зв'язку з отриманим пораненням або хворобою, отриманою в особливий період, звільнені з посад і зараховані в розпорядження, подаються посадовою особою, у чиє розпорядження вони зараховані, до присвоєння чергового військового звання в порядку, визначеному в розділі III Положення, з урахуванням військових звань, передбачених штатними посадами, які вони займали до поранення чи захворювання; визначення строку вислуги осіб офіцерського складу у військових званнях до полковника (капітана 1 рангу) включно у воєнний час застосовується з уведення правового режиму воєнного стану до дня набрання чинності законодавчим актом про оголошення демобілізації; Чергове військове звання може бути присвоєно посмертно військовослужбовцям, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, незалежно від займаних посад та строку вислуги у військовому званні. У воєнний час таке право надається Головнокомандувачу Збройних Сил України;
Виникнуть додаткові питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого профілю. Охоче на них відповім.
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю, Андрію.
Я згодний з академією. Згідно із законодавством, присвоєння звання молодшого лейтенанта можливе лише щодо осіб, які закінчили відповідній курси підготовки та не перебували на той момент в лавах ЗСУ.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України, Міністерства освіти і науки України 14.12.2015 № 719/1289 (у редакції наказу Міністерства оборони України, Міністерства освіти і науки України від 18 червня 2019 р. № 316/833)
ІНСТРУКЦІЯ
про організацію військової підготовки громадян України за програмою підготовки офіцерів запасу
16. ...
Для проходження військової підготовки за кошти державного бюджету до проекту наказу ректора ЗВО (керівника ВВНЗ) насамперед включаються громадяни, яких рекомендовано відбірковою комісією до зарахування та які:
..
прийняли рішення щодо укладання контракту про проходження військової служби громадянами України у Збройних Силах України на посадах осіб офіцерського складу після завершення навчання згідно з пунктом 4 розділу I цієї Інструкції;
...
4. Громадяни проходять військову підготовку за державним замовленням за рахунок коштів державного бюджету, передбачених на утримання Збройних Сил України та інших військових формувань, або за рахунок коштів, які надходять від фізичних осіб як плата за послуги у галузі вищої освіти, пов’язані з військовою підготовкою (за контрактом).
За рахунок коштів державного бюджету проходять військову підготовку громадяни, які мають вищий рейтинг за результатами конкурсного відбору та уклали відповідний контракт з Міністерством оборони України щодо зобов’язань про проходження військової служби громадянами України у Збройних Силах України після отримання первинного військового звання офіцера запасу та закінчення закладу вищої освіти.
...
V. Контрольні заходи
10. Громадянам України, які мають освітній ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, пройшли повний курс військової підготовки за програмою підготовки офіцерів запасу, склали встановлені іспити та атестовані до офіцерського складу, присвоюється відповідне первинне військове звання офіцера запасу. У разі потреби вони за наказом Міністра оборони України підлягають призову для проходження військової служби осіб офіцерського складу або за їх бажанням можуть бути прийняті на військову службу за контрактом осіб офіцерського складу.
...
ТАКИМ ЧИНОМ, Я ПОГОДЖУЮСЬ ІЗ ВИСНОВКОМ АКАДЕМІЇ. ВАМ ПОТРІБНО ОТРИМУВАТИ ЗВАННЯ МОЛ. ЛЕЙТЕНАНТА ВЖЕ У ВАШІЙ ВІЙСЬКОВІЙ ЧАСТИНІ. РЕГУЛЮЄТЬСЯ ЦЕ ПИТАННЯ ВІДПОВІДНИМ ПОЛОЖЕННЯМ.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України від 10 грудня 2008 року № 1153/2008
ПОЛОЖЕННЯ
про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1153/2008#Text
50. Військове звання молодшого лейтенанта присвоюється:
{Абзац перший пункту 50 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента № 483/2021 від 27.09.2021}
1) військовослужбовцям, які закінчили у воєнний час вищий військовий навчальний заклад, військовий навчальний підрозділ закладу вищої освіти за скороченою програмою навчання;
2) особам сержантського і старшинського складу, які проходять військову службу за контрактом або військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, мають вищу освіту, пройшли (у разі потреби) курс військової підготовки за напрямом, що відповідає профілю службової діяльності, у тому числі тим, які проходять службу у військовому резерві, з одночасним прийняттям на військову службу за контрактом осіб офіцерського складу та призначенням на посади з урахуванням потреби в офіцерах такої спеціальності;
{Підпункт 2 пункту 50 в редакції Указу Президента № 417/2015 від 14.07.2015}
3) військовослужбовцям строкової військової служби, які прослужили не менше шести місяців, особам рядового складу, сержантського та старшинського складу, які проходять військову службу за контрактом, військовозобов’язаним і жінкам, які не досягли граничного віку перебування на військовій службі на посадах офіцерського складу та мають вищу освіту за ступенем не нижче бакалавра, що відповідає профілю службової діяльності, та атестовані до присвоєння первинного військового звання офіцерського складу, з урахуванням потреби в офіцерах такої спеціальності - для військової частини А0515;
{Абзац четвертий пункту 50 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента № 483/2021 від 27.09.2021}
4) військовослужбовцям сержантського та старшинського складу, які призначені на посади офіцерського складу у воєнний час і успішно виконують службові обов'язки;
5) військовослужбовцям рядового складу, сержантського та старшинського складу, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, мають освітній ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, пройшли у разі потреби курс військової підготовки за програмою підготовки офіцерів та склали встановлені іспити;
{Пункт 50 доповнено підпунктом 5 згідно з Указом Президента № 417/2015 від 14.07.2015}
6) особам сержантського і старшинського складу (крім військовослужбовців строкової військової служби), які були призначені на посади осіб офіцерського складу та отримали вищу освіту.
Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.
Юрист, м. Суми, 5 років досвіду
Доброго дня!
Ваше питання регламентовано наступним: ЗУ Про військовий обов'язок і військову службу Стаття 31. Присвоєння військових звань у запасі 1. Військовозобов'язаним, які пройшли навчальні збори і склали заліки за програмою навчання або здобули відповідну освіту чи досвід роботи на керівних посадах, можуть бути присвоєні чергові військові звання в запасі в порядку, встановленому положеннями про проходження військової служби громадянами України та нормативно-правовими актами з питань військового обліку військовозобов'язаних. Порядок присвоєння військових звань резервістам встановлюється положеннями про проходження військової служби громадянами України та положеннями про проходження громадянами України служби у військовому резерві. {Положення див. в Указах Президента № 1053/2001 , № 619/2006 , № 982/2007 , № 1153/2008 , № 60/2009 , № 1115/2009 } {Частина перша статті 31 в редакції Закону № 1834-VI від 21.01.2010 } Враховуючи той факт, що Ви маєте рівень вищої освіти , можливо буде доцільним звернутися до командування з рапортом вільної форми , аби була розглянута можливість позачергового призначення військового звання військовослужбовцю. Подання до спеціальної комісії при Міноборони , має робити командування. Деталі зі змінами ознайомитись можна тут: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/690/2021#Texthttps://www.president.gov.ua/documents/4832021-40197
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №231/2022 Про внесення змін до Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України 1.Внести до Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, затвердженого Указом Президента України від 10 грудня 2008 року № 1153/2008 (зі змінами, внесеними Указами від 12 червня 2009 року № 430/2009, від 26 жовтня 2012 року № 613/2012, від 3 грудня 2012 року № 672/2012, від 28 березня 2014 року № 347/2014, від 14 липня 2015 року № 417/2015, від 14 листопада 2016 року № 503/2016, від 3 травня 2017 року № 126/2017, від 12 вересня 2018 року № 277/2018, від 26 квітня 2019 року № 171/2019, від 16 липня 2019 року № 524/2019, від 10 квітня 2020 року № 135/2020, від 3 вересня 2020 року № 372/2020, від 27 вересня 2021 року № 483/2021, від 27 вересня 2021 року № 486/2021 та від 28 грудня 2021 року № 682/2021), такі зміни: 1) в абзаці першому пункту 39-1 слово і цифри «пунктом 102» замінити словами і цифрами «абзацом третім пункту 102»; 2) пункт 42 після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:«У період дії воєнного стану з метою оперативного доукомплектування військовослужбовцями посад сержантського і старшинського складу Збройних Сил України первинне військове звання сержантського і старшинського складу може бути присвоєно особам рядового складу, які мають бойовий досвід та не отримали підготовки відповідного рівня, одночасно із призначенням на посади сержантського і старшинського складу наказом посадової особи, до повноважень якої належить призначення на посади, з дотриманням вимог абзацу четвертого пункту 102 цього Положення». У зв’язку з цим абзац четвертий вважати абзацом п’ятим; 3) у пункті 102: абзац третій після слів «в умовах особливого періоду» доповнити словами «(крім періоду дії воєнного стану)»; доповнити абзацом такого змісту: «Особи рядового складу (крім військовослужбовців строкової служби), які мають бойовий досвід та не отримали підготовки відповідного рівня у вищих військових навчальних закладах, навчальних частинах (центрах) та у військових частинах, з урахуванням потреби доукомплектування Збройних Сил України в період дії воєнного стану можуть призначатися на посади сержантського і старшинського складу, за якими штатами воєнного часу передбачено військове звання до старшого сержанта (головного старшини) включно, з одночасним присвоєнням первинного військового звання сержантського і старшинського складу та з подальшим направленням на навчання у строки, що визначаються Міністерством оборони України». 2.Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування. Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ 11 квітня 2022 року З повагою, Костянтин Гончаренко
Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду
ДОБРОГО ДНЯ, АНДРІЙ!
РЕКОМЕНДУЮ ВАМ ЗВЕРНУТИСЯ ОФІЦІЙНО ЗА РОЗ'ЯСНЕННЯМ ТА ОРТИМАТИ ОФІЦІЙНУ ВІДПОВІДЬ ПИСЬМОВО ДО:
- МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ,
ГЕНЕРАЛЬНОГО ШТАБУ ЗСУ:
Розгляд звернень громадян | Міністерство оборони України (mil.gov.ua)
Розгляд звернень громадянВідповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина (поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Відповідь на звернення може надаватися електронною поштою, у разі наявності у зверненні відповідного прохання та електронної адреси. Відповіді на звернення не надсилаються на поштові скриньки розміщені на інформаційному ресурсі в доменній зоні .RU
Контактні телефони
Управління по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації
адреса для направлення листів громадянами:
Телефон: (044) 253-47-73 — розгляд звернень, що надійшли поштою або подані особисто
Телефон: (044) 253-11-56 — розгляд електронних звернень
e-mail:
zvernmou@post.mil.gov.ua
ПОСИЛАЮЧИСЬ НА ТАКІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ:
Відповідно до вимог ст.40 Конституції України - «Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».
Згідно до вимог ст.1 Закону України «Про звернення громадян» - «Звернення громадян. Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. …».
Відповідно до вимог ст.4 Закону України «Про звернення громадян» - «Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскаржені. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».
Згідно до вимог ст.18 Закону України «Про звернення громадян» - «Права громадянина при розгляді заяви чи скарги. Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень».
Відповідно до вимог ст.19 Закону України «Про звернення громадян» - «Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг. Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову; на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу; скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина; у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення; не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам; особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи. У разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. Це положення не скасовує вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті».
Так, за вимогами ст.19 Конституції України – «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Згіднодо вимог ст.21 Конституції України – «Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними».
Відповідно до вимог ст.22 Конституції України – «Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».
2. ТЕЛЕФОНУВАТИ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ З ВИМОГОЮ НАДАННЯ ОФІЦІЙНОЇ ВІДПОВІДІ ПИСЬМОВО:
1) МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ:
0 800 50 04 42
Гарячі лінії | Міністерство оборони України (mil.gov.ua)
2) УРЯДОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ:
Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
При наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "ЗВЕРНУТИСЯ".
Всього доброго!
Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду
"ПОЛОЖЕННЯ про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1153/2008#n252):
" 50. Військове звання молодшого лейтенанта присвоюється:
1) військовослужбовцям, які закінчили у воєнний час вищий військовий навчальний заклад, військовий навчальний підрозділ закладу вищої освіти за скороченою програмою навчання;..".
---
Доброго дня, Андрію! Не погоджуюсь ні з позицією працівників Академії, ні з позицією колег, що її підртимують. Академія сухопутних військ є вищим військовим навчальним закладом, здійснює підготовку кадрових офіцерів ЗСУ, а не цивільним закладом освіти з правом підготовки офіцерів запасу - з цього приводу посилання колег на нормативні документи щодо підготовки офіцерів запасу є, як я вважаю, неналежними. Як я вважаю, в Академії по її закінченні має бути присвоєне військове звання "молодший лейтенант".