Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня цікавить питання , я є фопом 2 групи,коли є магазин фізичний косметичних товарів , при перевірці податкової які документи потрібно показувати на товар ?
Цікавлять саме документи на походження товару і сертифікати якості , дякую
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (5)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Олена!
Почнемо з вашого питання про документи:
Згідно з п. 177.10 ст. 177 та п. 178.6 ст. 178 ПКУ ФОП та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов'язані вести облік доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару. Облік доходів і витрат може вестися в паперовому та/або електронному вигляді, у тому числі через електронний кабінет. Фізичні особи - підприємці застосовують РРО відповідно до Закону №265/95-ВР.
ФОП-єдинники першої і другої груп та третьої групи, які не є платниками ПДВ, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів.
ФОП-єдинники третьої групи, які є платниками ПДВ, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення доходів та витрат.
Облік доходів та витрат може вестися в паперовому та/або електронному вигляді.
Платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених такими документами.
Первинні документи повинні зберігатись протягом визначених законодавством термінів, але не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої вони використовуються, а в разі її неподання - не менш як 1095 днів з дня здійснення відповідної господарської операції (для відповідних дозвільних документів - не менш як 1095 днів з дня завершення терміну їх дії).
У разі ліквідації платника податків документи за період його діяльності не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.
Терміни зберігання документів продовжуються на період зупинення відліку строку давності у випадках, передбачених п. 102.3 ст. 102 ПКУ.
Відповідно до абзацу першого п. 85.2 ст. 85 ПКУ платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки.
Посадові (службові) особи контролюючого органу мають право отримувати у платників податків належним чином завірені копії первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, що свідчать про приховування (заниження) об'єктів оподаткування, несплату податків, зборів, платежів, порушення вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).
Відповідний запит на отримання копій документів повинен бути поданий посадовою (службовою) особою контролюючого органу не пізніше ніж за п'ять робочих днів до дати закінчення перевірки.
Аналогічно п. 85.8 ст. 85 ПКУ передбачено право посадових (службових) осіб контролюючих органів, які проводять перевірку, у випадках, передбачених ПКУ, отримувати від платника податків або його законних представників копії документів, що належать до предмета перевірки. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).
Отже, нормами ПКУ передбачено, що під час проведення перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати податкових платежів контролюючий орган має право вимагати від самозайнятої особи пояснення та підтверджуючі документи з питань, які стосуються предмету перевірки, зокрема щодо обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань.
Стосовно перевірок, була прийнята низка Законів щодо мораторію на території України, а саме:
- камеральні перевірки
- документальні позапланові перевірки, що проводяться з підстав:
Розпочаті та не завершені до 24 лютого 2022 року документальні позапланові перевірки поновлюються на невикористаний строк. По перевірках, які завершено, терміни надання заперечень до акту перевірок та оскарження прийнятих податкових повідомлень-рішень також призупиняються на період воєнного стану в Україні
- фактичні перевірки, що проводяться в т.ч. з підстав:
При цьому, під час проведення фактичної перевірки ДПС має право отримувати від платників документи та/або інформацію, які підтверджують вартість придбання товару. У разі виявлення порушень законодавства про ціни і ціноутворення, складений акт перевірки надсилається до органу, уповноваженого приймати рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
Щодо термінів діючих перевірок, з 27.05.2022 відновлено перебіг наступних строків:
У разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з ПКУ, тобто у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафів.
Звичайно залишається норма щодо вчинення діяння (дії або бездіяльності) внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажору). Форс-мажор є обставинами, що звільняють платника від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень (ст.112 ПКУ).
Таким чином, можна побачити, що в період воєнного стану діють усі основни види перевірок, за виключенням документальних планових перевірок та деяких документальних позапланових перевірок.
Документальна перевірка – це спосіб здійснення податкового контролю, що відповідає сукупності таких ознак:
Особливим різновидом документальних перевірок є документальна невиїзна позапланова електронна перевірка (електронна перевірка).
Таким чином, податковими органами щодо підприємця можуть проводитися: документальна планова виїзна, документальна планова невиїзна, документальна позапланова виїзна, документальна позапланова невиїзна та документальна невиїзна позапланова електронна перевірки.
Перевірка ДПС пройшла, ви отримали акт перевірки, але не погоджуєтеся з його положеннями. Окрім проведення адміністративного або судового оскарження рішень ДПС є ще один механізм — це подання заперечення на акт перевірки. Сьогодні в консультації про заперечення на акт перевірки, строки подання заперечення на акт перевірки та розгляд заперечення на акт перевірки.
Заперечення - — це документ, який складається платником податку на ім’я органу ДПС, який проводив податкову перевірку. Він містить обґрунтовану незгоду з викладеними фактами і даними в акті податкової перевірки, здійсненими податківцями висновками, заперечення щодо дій органу ДПС при проведенні перевірки, а також містить додаткові факти, які податківцями не були викладені (були проігноровані) в акті перевірки тощо.
Подати заперечення можливо протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки. У цей же строк подаються додаткові документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності (п. 44.7 ПКУ, п. 86.7 ПКУ).
Наприклад, акт перевірки було отримано 05 липня 2022 р. Отже, відлік десятиденного терміну починається 06 липня 2022 р. Рахуємо тільки робочі дні. Отже, 10 та 11 липня 2022 року у рахунку пропускаємо як вихідні (субота і неділя). 17 липня 2022 року – теж пропускаємо (вихідний, субота). Тоді останнім днем подачі заперечення стає 19 липня 2022 р. (неділя).
Нагадуємо, що податкова перевірка може бути камеральною, документальною (виїзною або невиїзною) або фактичною. Акт перевірки фіксує виявлені порушення податкового законодавства і порядку здійснення розрахункових касових операцій (п. 86.2, п. 86.3, п. 86.4 і п. 86.5 ПКУ). На підставі акта перевірки приймається податкове повідомлення-рішення (ППР), яке визначає суму донарахованого податку та/або застосований штраф (пп. 54.3.2 ПКУ). Таким чином, заперечення подається до отримання ППР.
Заперечення на акт перевірки – це можливість узгодити та відстояти свої права до проведення адміністративного чи судового оскарження справи. Існує ймовірність, що внаслідок ознайомлення з запереченням і додатковими документами ДПС не прийме ППР взагалі, а отже, й не буде штрафу. Платник податку внаслідок подачі отримує таке:
подані заперечення стають невід’ємною частиною акта перевірки (п. 86.7 ПКУ), а тому ППР приймається уже з урахуванням заперечення (п. 86.8 ПКУ). Звичайно, не факт, що аргументи будуть враховані ДПС;
є можливість перерахувати документи, які не були відображені в акті перевірки (перевіряючі або не розглянули їх, або не вказали в акті);
подати копії тих документів, які платник податку не зміг надати під час проведення перевірки з певних причин;
можливість потім посилатися на сформульовані аргументи та додані документи під час адміністративного або судового оскарження результатів перевірки (ч. 1 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства).
Подача заперечення може бути підставою для проведення документальної позапланової перевірки (п. 78.1.5 ПКУ). Така перевірка призначається, якщо платник податку посилається на обставини, що не були досліджені під час перевірки, та об’єктивний їхній розгляд неможливий без проведення перевірки. Така перевірка проводиться органом ДПС, який проводив колишню перевірку, виключно з питань, що стали предметом оскарження.
Заперечення та подані додаткові документи розглядаються ДПС протягом 7 робочих днів, що настають за днем їхнього отримання. Якщо була призначена позапланова перевірка, то — 7 робочих днів за днем завершення такої перевірки (п. 86.7 ПКУ).
Платник податку має право взяти участь у розгляді заперечення. Про це треба зазначити попередньо у поданому запереченні або листі на розгляд документів. ДПС має повідомити платника у такому разі про місце та час розгляду заперечення. Таке повідомлення надсилається не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заперечення, але не пізніше ніж за 4 робочі дні до дня їхнього розгляду.
Виникнуть додаткові питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого профілю. Охоче допоможу!
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіЗдравствуйте!
1.
Изменения относительно формы ведения учета доходов и расходов не отменяют обязанность для всех налогоплательщиков относительно ведения учета доходов, расходов и других показателей, связанных с определением объектов налогообложения и/или налоговых обязательств, на основании первичных документов (документов на приобретенные товары) и их надлежащее хранение. Потому информация о месячных объемах дохода, которую предприниматели с 1 января 2021 года заносится в произвольной Книге учета доходов/расходов, должна отвечать содержанию первичных документов за соответствующий период.
В идеале нужно вести и хранить всю первичную документацию. Как минимум, она пригодится для управленческого учёта, вы сможете точно посчитать свои расходы, сделать правильные расчёты прибыли, подтвердить покупку, вернуть некачественный или бракованный товар поставщику, упростите себе ведение складского учёта, сможете делать сверку с поставщиками.
Наличие первички выручит вас, если налоговики аннулируют регистрацию единщика задним числом. Нередко из-за небольшой недоимки по налогам ФЛП сбрасывают с упрощёнки, узнают они об этом случайно, через полгода, год. Выходит, что всё это время предприниматель был на общей системе, а значит, должен подтвердить расходы документально, чтобы не платить 18% НДФЛ и 1,5 % ВС со всей суммы дохода.
Изучите: https://www.buhuslugi.com.ua/ru/informatsiya/infor...
2.
Фізичні особи – підприємці зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, які використовуються для обчислення і сплати податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Вимоги щодо зберігання первинних документів встановлені п. 44.3 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Такі первинні документи зберігаються не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої вони використовуються.
У разі ліквідації платника податків первинні документи за період діяльності не менш як 1095 днів, що передували даті його ліквідації (які зберігалися в органі ДПС), в установленому законодавством порядку передаються органом ДПС до архіву.
Зазначені терміни зберігання первинних документів продовжуються на період зупинення відліку строку давності у випадках, передбачених п. 102.3 ст. 102 ПКУ.
Звертаємо увагу, що при заповненні податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця використовуються дані Книги обліку доходів або Книги обліку доходів та витрат, тому їх показники повинні бути підтверджені первинними документами, які мають право вивчати та перевіряти контролюючі органи під час проведення перевірок згідно із пп. 20.1.6 п. 20.1 ст. 20 ПКУ.
Водночас, за незабезпечення зберігання первинних документів до платників можуть бути застосовані штрафи відповідно до п. 121.1 ст. 121 ПКУ.
Так, незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст. 44 ПКУ строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів (крім документів, отриманих з Єдиного реєстру податкових накладних) чи їх копій при здійсненні податкового контролю, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 2040 гривень
Юрист, м. Суми, 5 років досвіду
Добрій день!
Любой субъект хозяйствования, в том числе ФОП- как на едином налоге так и на общей системе налогообложения, должен иметь первичные документы на приобретенный товар.
Также позаботьтесь о наличии документов о происхождении товара и наличие счета / invoice или любого другого документа, который содержит информацию о наименовании продавца, перечень товаров и их цену. Ведь их наличие налоговики могут запрашивать при проверке. (Счет -фактура или товарно - транспортная накладная почты может быть таким документом.
Что нужно сделать, чтобы не было проблем с налоговой:
Открываем Положення № 88, пункт 2.6: составляем бухгалтерскую справку, содержащую всю информацию про хозяйственную операцию.
Открываем письмо Минфина от 05.08.2014 г.. № 31-11410-08 / 23-2303 / 2333, и читаем в нем, что бухгалтерская справка - это полноценный первичный документ.
Какая форма бухгалтерской справки: либо пользуемся документом под названием "Методические рекомендации по применению регистров бухучета " (Приказ Минфина от 29.12.2000 г. № 356) и находим там форму, или пользуемся вышеупомянутым Положением № 88, п.2.7, который говорит нам, что разрешается составления первичных документов не только на бланках типовых и специализированных форм, то есть справку можно составить в произвольной форме, главное - она должна содержать все предусмотренные для первичного документа обязательные реквизиты.
Реквизиты указаны в п.2.4 Положения № 88 и в ст.9 ЗУ О бухгалтерском учете:
- название документа (бухгалтерская справка, акт);
- дата его составления;
- название предприятия, от имени которого составлен документ;
- содержание и объем хозяйственной операции;
- единица измерения хозяйственной операции;
- должности и фамилии лиц, ответственных за совершение хозяйственной операции и правильность ее оформления; - личную подпись или другие данные, позволяющие идентифицировать того, кто составил и подписал бухгалтерскую справку.
Также в бухгалтерскую справку можно включить дополнительные реквизиты (п. 2.4 Положення № 88): ваш идентификационный код, номер справки, основание для его составления.
С уважением,
Константин Гончаренко
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю, Олено!
Проходження податкової перевірки.
Найбільш «динамічний» етап, якщо говорити на тему податкових перевірок. Що треба робити і від яких дій утриматись під час проходження податкової перевірки?
Якщо під час підготовки до податкової перевірки у платника податків є певний час, то строк проведення податкової перевірки є обмеженим, а отже платнику податків потрібно реагувати оперативно, і тут, вважаємо, в нагоді стануть наступні рекомендації та поради:
1) необхідно розуміти, що розроблений завчасно алгоритм взаємодії персоналу та перевіряючих є не лише документом на папері, його необхідно дотримуватись. У випадку планової або позапланової податкової перевірки на її початку проведіть практичний інструктаж для персоналу, щоб даний алгоритм був впроваджений;
2) доцільно перевести спілкування з перевіряючими щодо питань, які виникли під час проведення податкових перевірок, у письмовий вигляд, починаючи від запиту перевіряючого і закінчуючи наданням відповіді на поставлене питання;
3) необхідно пам'ятати, що надання документів під час податкової перевірки обмежується та має бути пов'язано із предметом такої перевірки. Стосовно ж надання копій документів, при проведенні перевірок перевіряючі мають право отримувати у платників податків належним чином завірені копії первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, що свідчать про приховування (заниження) об'єктів оподаткування, несплату податків, зборів, платежів, порушення вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Відповідний запит на отримання копій документів має бути поданий посадовою (службовою) особою контролюючого органу не пізніше ніж за п'ять робочих днів до дати закінчення перевірки. Це прямо передбачено п.85.4. ст.85 ПКУ, а отже платник податків має це враховувати;
4) недоцільно будувати стратегію проходження податкової перевірки на відмові під час податкової перевірки надавати для огляду первинні документи, що підтверджують господарські операції, враховуючи при цьому можливість надання таких документів у подальшому при проведенні процедури адміністративного чи судового оскарження. Наведемо конкретний приклад фактично негативної оцінки такої стратегії судом. Так, у справі №580/1489/19 від 07 квітня 2021 року суд апеляційної інстанції погодився із висновком суду першої інстанції, який у задоволенні адміністративного позову відмовив та зазначив, що оскільки позивач не надав до перевірки первині документи бухгалтерського обліку, чим порушив вимоги ст. 44 ПК України, правомірність формування податкового кредиту та визначення об`єкта оподаткування позивачем не підтверджена, внаслідок чого порушені вимоги п. 34.1 ст. 134, п. 198.1, п. 198.3 ст. 198 ПК України. Щодо наданих до суду первинних документів бухгалтерського обліку, суд першої інстанції зазначив, що позивач діяв недобросовісно та з власної волі не скористався правом надати первинні документи бухгалтерського обліку контролюючому органу, при цьому вказавши, що такі документи були відновлені до 28.08.2019, тому надані позивачем до суду первинні документи бухгалтерського обліку не є належними та допустимими доказами у розумінні ст. 73, 74 КАС України.
5) Якщо ви не згодні з результатами проведеної перевірки - використовуйте всі можливі засоби захисту: від заперечень на акт перевірки до судового оскарження винесених за результатами податкової перевірки податкових повідомлень-рішень.
І наостанок: результати податкових перевірок можуть бути непередбачуваними, тому є доцільним залучення адвоката/юриста, що має відповідну спеціалізацію, добре знає тонкощі та особливості проведення податкових перевірок і використає свої знання та досвід для захисту платника податків.
Джерело: https://jurliga.ligazakon.net/news/207646_podatkov...
Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.
Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду
Податковий кодекс України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n8462):
" Стаття 16. Обов'язки платника податків.
16.1. Платник податків зобов'язаний:...
16.1.15. забезпечувати надання посадовими (службовими) особами платника податку письмових пояснень на письмовий запит контролюючого органу з питань, що стосуються предмета перевірки, та їх документального підтвердження;...
Стаття 17. Права платника податків
17.1. Платник податків має право:...
17.1.6. бути присутнім під час проведення перевірок та надавати пояснення з питань, що виникають під час таких перевірок, та за власною ініціативою пояснення з питань, що не запитувалися контролюючим органом, ознайомлюватися та отримувати акти (довідки) перевірок, проведених контролюючими органами, перед підписанням актів (довідок) про проведення перевірки, у разі наявності зауважень щодо змісту (тексту) складених актів (довідок) підписувати їх із застереженням та подавати контролюючому органу письмові заперечення в порядку, встановленому цим Кодексом;...
17.1.8. вимагати від контролюючих органів проведення перевірки відомостей та фактів, що можуть свідчити на користь платника податків;...
17.1.16. надавати за власною ініціативою письмові пояснення та/або документи щодо обставин, які підтверджують відсутність його вини у вчиненому податковому правопорушенні, в порядку, встановленому цим Кодексом;
17.1.17. відкрито застосовувати технічні прилади і технічні засоби, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засоби фото- і кінозйомки, відеозапису; відкрито здійснювати звукозапис, фото-, відеофіксацію (відеозйомку), накопичувати та використовувати таку мультимедійну інформацію (фото, відео-, звукозапис) під час проведення перевірок...
ГЛАВА 8. ПЕРЕВІРКИ
Стаття 75. Види перевірок...
Стаття 77. Порядок проведення документальних планових перевірок
77.1. Документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.
План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки...
77.4. Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.
Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому (його представнику) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано (вручено) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки...
Стаття 80. Порядок проведення фактичної перевірки
80.1. Фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).
80.2. Фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки,...
80.7. Фактична перевірка проводиться двома і більше посадовими особами контролюючого органу у присутності посадових осіб суб'єкта господарювання або його представника та/або особи, що фактично здійснює розрахункові операції...
Стаття 81. Умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок
81.1. Посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:
направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб'єкта (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об'єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;
копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб’єкта (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об’єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;
службового посвідчення осіб (належним чином оформленого відповідним контролюючим органом документа, що засвідчує посадову (службову) особу), які зазначені в направленні на проведення перевірки.
Непред'явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред'явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки...
Стаття 85. Надання платниками податків документів
85.1. Забороняється витребування документів від платника податків будь-якими посадовими (службовими) особами контролюючих органів у випадках, не передбачених цим Кодексом.
85.2. Платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки...
85.4. При проведенні перевірок посадові (службові) особи контролюючого органу мають право отримувати у платників податків належним чином завірені копії первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, що свідчать про приховування (заниження) об'єктів оподаткування, несплату податків, зборів, платежів, порушення вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності)...
85.5. Забороняється вилучення оригіналів первинних, фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів за винятком випадків, передбачених кримінальним процесуальним законодавством...
РОЗДІЛ XX. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ...
Підрозділ 10. Інші перехідні положення...
69.2. Податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються, крім:...".