Задайте питання юристу

915 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Цивільне право, 05 березня 2023, питання №81712

Как оформить справку о составе семьи для военкомата

Для военкомата при оформлении приписного моему сыну (16 лет) дали задание добыть справку о составе семьи. Проблема заключается в том, что адрес не внесен в электронную картотеку и для этого нужно собрать заверенные копии всех зарегистрированных по адресу плюс для проверки нужны оригиналы. Из этого вытекает следующая проблема: в нашем случае это невозможно, так как по адресу прописаны моя бывшая невестка и племянница, которые после развода с моим братом уехали на свою родину в Грузию. Брат по адресу не зарегистрирован. Вопрос как оформить эту многострадальную справку о составе семьи или как оформить приписное без нее?

Відповіді юристів (1)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Юлія!

    Спробуйте звернутись до ЦНАП або до ОСББ, або до ЖЕКу.

    у разі звернення до ЦНАПу:

    Хто має право звернутися

    Фізичні особи, а саме:

    • власник/співвласник;
    • наймач;
    • особа, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла;
    • законний представник або представник за довіреністю, про осіб, зареєстрованих за відповідною адресою.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців

    Документи, які потрібні для отримання

    Для отримання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб слід подати такі документи:

    • заяву/письмове звернення за формою, встановленою органом реєстрації, яке формується засобами реєстру;
    • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
    • документ про право власності на житлове приміщення/будинок (для осіб, місце проживання яких не зареєстроване в даному житловому приміщенні/будинку, але особа є власником/співвласником);
    • домову книгу (за наявності);
    • у разі подання заяви представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника та документ, що підтверджує повноваження особи як представника; документ, що посвідчує особу законного представника; документи, що підтверджують повноваження законного представника у разі подання заяви законним представником;
    • інші документи, передбачені нормативно-правовими актами України та конкретним рішення органу місцевого самоврядування.

    Суб'єкти надання адміністративної послуги

    Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації міської ради / Центр із надання адміністративних послуг (ЦНАП)

    Порядок отримання довідки

    Особисто, законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності та документа, що посвідчує особу звертається:

    - до центру із надання адміністративних послуг (ЦНАП);

    - через Портал електронних сервісів.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців -

    Сама довідка видається суб'єктами надання адміністративних послуг, а подати заяву можна через даний портал. Для подачі в електронному вигляді потрібно виконати наступні кроки:

    1. Пройти авторизацію через BankID або ЕЦП та заповнити форму. При заповненні форми Вам буде потрібно:
      • вказати Ваші контактні дані (email та телефон);
      • вказати адресу, ПІБ осіб які зарєстровані за цією адресою, родинні зв'язки та дату народження;
      • додати копії паспортів усіх зареєстрованих осіб, копію правовстановлюючого документу на житло/будинок;
      • в деяких населених пунктах обрати зручний для візиту час;
      • заповнити інші поля та натиснути "Замовити послугу"

    На основі наданих Вами даних проводиться їх перевірка і первинна обробка за результатами яких Ви отримуєте повідомлення, що: Ваш запит зареєстровано і назначено зустріч для отримання довідки; Вам відмовлено у реєстрації звернення (з поясненням причин).

    Вартість отримання довідки

    Безоплатно

    Строк отримання довідки

    1 день/не пізніше наступного робочого дня з дати подання заяви.

    Підстави для відмови довідки:

    1. письмове звернення подано не за встановленою формою;
    2. заявник неповний пакет документів або інформації;
    3. у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;
    4. документи подані особою, яка не має відповідних повноважень;
    5. звернулася особа, яка не досягла 14 років;
    6. документи подано не в установленому порядку згідно із рішенням органу місцевого самоврядування;
    7. довідка не передбачена законодавством.

    У разі виникнення уточнюючих питань або бажання порадитись зі мною персонально, натискайте кнопку "звернутись" біля мого профілю. Можу реально допомогти!

    Якщо ж консультація задовільнила Вас, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України