Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня, хочемо відкрити невеличкий продуктовий магазин з напівфабрикатами 30-35 кв.м , з чого почати? Які документи оформити потрібно? Фоп чи Тов ?
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (5)
Юрист, м. Харків, 14 років досвіду
Доброго дня! Я так розумію, що це ваш перший досвід ведення бізнесу, тому пропоную вибрати варіант відкрити саме ФОП на 2-ій групі спрощеної системи. ФОП більш вигідніший щодо податків, ведення бухгалтерії та використання грошових коштів в особистих цілях, які були отримані в процесі ведення такої господарської діяльності.
Почтати треба з отримання санітарної книжки (так як ви маєте працювати з продуктами харчування) паралельно займаєтесь саме реєстрацією ФОП (наприклад через портал "Дія"), в процесі відкриття вказати КВЕДи (види діяльності) та обрати групу єдиного податку. Потім відкрити рахунок у банку (якщо будете отримувати оплату за допомогою банківського термінала) та зареєструвати РРО (касовий аппарат) тому що скоріш за все ви будете працювати з готівковими коштами та банківськими картами. Але щодо РРО діє поки що пільга про відсутність штрафів за НЕ використання та неправильне використання таких РРО. Але така пільга діє до 1-го жовтня і не на всій території України.
Після відкриття ФОП укладаєте договори про поставку товару, який будете реалізовувати.
Якщо будете використовувати найману працю - то тут все більш складніше і таке питання виходить за рамки безкоштовного.
Дякую за відповідь. Санітарну книжку на продавця? А довідка з пожежної не потрібна?
Юрист, м. Харків, 14 років досвіду
Так, якщо ви будете ФОПом і ви будете знаходитись за прилавком, то вам потрібна сан книжка. Якщо наймана особа - то відповідно така книжка буде потрібна їй.
Також щодо відкриття ФОП, його ведення і сплати податків можете додатково ознайомитись, наприклад, тут https://journal.ostapp.com.ua/uk/articles/post/fop...
Юрист, м. Харків, 14 років досвіду
Щодо пожежників, СЕС та інше можете ознайомитись тут https://www.golovbukh.ua/article/6757-dozvl-na-tor...
Дякую за розгорнуту відповідь