Задайте вопрос юристу

880 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 22 августа 2024, вопрос №118116 350₴

Чи можу я надати всі свої документи онлайн в ТЦК

Я не маю фізичної можливості відвідати ТЦК для надання моїх даних для оновлення щоб мені зробили кʼюар код. Я інвалід першої групи, знаходжусь за кордоном і хочу відправити документи онлайн, чи маю я шанси на те що в мене їх приймуть і перенесуть всі мої дані в електронну форму без моєї фізичної присутності?

Ответы юристов (7)

    Дерій Владислав Олегович
    14.3%

    Вітаю Вас!

    Який Ви маєте паперовий ВОД? Чи перебуваєте Ви на військовому обліку?

    Згідно пункту 17 Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    Для отримання (заміни) військово-облікового документа на бланку громадянин зобов’язаний особисто звернутися з письмовою заявою до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (відповідного органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку або виключення з військового обліку та надати кольорову фотокартку встановленого розміру.

    Якщо громадянин України за станом здоров’я не може пересуватися (є особою з обмеженою мобільністю) або визнаний в установленому порядку недієздатним, що підтверджується відповідними документами, із заявою може звернутися особа, яка здійснює за ним догляд, або його опікун.

    Тобто, законодавством передбачено, що особа яка здійснює за Вами догляд може самостійно звернутися до ТЦК та оформити Вам військово-обліковий документ з QR-кодом.

    Крім того, Ви можете поштою або за допомогою адвока переслати до ТЦК документи для уточнення даних.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Айвазян Юрій Климентійович
    14.3%

    Доброго дня, Сергію!

    Спочатку декілька питаннь до Вас: чи перебуваєте Ви на обліку в ТЦК та чи маєте наразі паперовий військово-обліковий документ? Чи оновлювали Ви дані у Резерв+, якщо так, то яка інформація відображається у додатку?

    Відповідно До Постанови КМУ №559 від 16.05.2024 року «Порядок оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів»:

    "4. У разі невідповідності відомостей, зазначених у посвідченні призовника, тимчасовому посвідченні військовозобов’язаного, військовому квитку осіб рядового, сержантського і старшинського складу та військовому квитку офіцера запасу, відомостям, що містяться у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, громадянин України для внесення відповідних змін:

    у паперовій формі — повинен звернутися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку;

    в електронній формі — повинен скористатися засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста для звернення до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем перебування на військовому обліку.

    Зміни вносяться протягом п’яти робочих днів з дня реєстрації заяви".

    Отже, якщо Ви маєте паперовий ВОД та перебуваєте на обліку в ТЦК, то можете спробувати направити документи на електрону адресу ТЦК разом із заявою про внесення Ваших даних до Єдиного реєстру. Якщо ТЦК внесе останню до реєстру, тоді Ви зможете сформувати е-ВОД з QR кодом.

    Згідно із Постановою КМУ №559 від 16.05.2024 року «Порядок оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів»:

    QR-код військово-облікового документа в електронній формі є формою військово-облікового документа в електронній формі у вигляді двовимірного штрихкоду, що містить відомості про зазначений військовообліковий документ, які за допомогою відповідних технічних засобів можна відтворити у формі, придатній для зчитування, зокрема у візуальній.

    Військово-обліковий документ в електронній формі є дійсним лише за наявності QR-коду та не може використовуватися без нього.

    9. Військово-обліковий документ в електронній формі та військовообліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу.

    10. Відомості про сформований військово-обліковий документ в електронній формі відображаються у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів".

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Кирда Вячеслав Володимирович
    14.3%

    Вітаю Вас, Сергію!

    Я не маю фізичної можливості відвідати ТЦК для надання моїх даних для оновлення щоб мені зробили кʼюар код. Я інвалід першої групи, знаходжусь за кордоном і хочу відправити документи онлайн, чи маю я шанси на те що в мене їх приймуть і перенесуть всі мої дані в електронну форму без моєї фізичної присутності?

    На жаль, але скоріше за все патова ситуація. Я так розумію, що Ви маєте намір оформити новий закордонний паспорт, але не маєте актуального паперового ВОД. Вам конче потрібно мати або паперовий ВОД, або інформацію з Резерв +.

    Постанова КМУ від 16.08.2024 № 932 "Про реалізацію експериментального проекту з автоматичної верифікації та перевірки відомостей про призовників, військовозобов’язаних та резервістів" визначає, що:

    12. Громадяни України чоловічої статі віком від 18 до 60 років, які звернулися до відокремленого підрозділу для оформлення паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон з 25 квітня 2024 р. до набрання чинності Законом України від 11 квітня 2024 р. № 3633-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку”, можуть отримати у такому відокремленому підрозділі оформлені документи у разі пред’явлення військово-облікового документа.

    У разі отримання з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів відомостей про недійсність пред’явленого військово-облікового документа отримання такими особами паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон здійснюється у територіальному органі/територіальному підрозділі ДМС. У такому разі пересилання таких паспортів до 5 відокремленого підрозділу або закордонної дипломатичної установи України для організації їх видачі не здійснюється.

    16. Отримання паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон особами, зазначеними у пункті 13 цього Порядку, здійснюється за умови пред’явлення військово-облікового документа, дійсність якого перевіряється працівником відокремленого підрозділу відповідно до пункту 10 цього Порядку.

    У даній ситуації можете спробувати звернутися до ТЦК та СП листом на електронну пошту, що ми вже і робили для декількох клієнтів. Не скажу, що отримали успіх, але іншого варіанту не залишається, Вам потрібно мати або паперовий, або електронний ВОД.

    Якщо Ваше питання ніяк не пов'язане із закордонним паспортом, тим не менше, отримати внесення змін до Резерв + без особистого відвідування ТЦК та СП буде доволі складно.

    Відповідно до пункту 4 Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 559, у разі невідповідності відомостей, зазначених у посвідченні призовника, тимчасовому посвідченні військовозобов’язаного, військовому квитку осіб рядового, сержантського і старшинського складу та військовому квитку офіцера запасу, відомостям, що містяться у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, громадянин України для внесення відповідних змін:

    у паперовій формі – повинен звернутися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку;

    в електронній формі – повинен скористатися засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста для звернення до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем перебування на військовому обліку.

    У даній ситуації, чинне законодавство, на жаль, є фактично безвихідним. Або Ви маєте повертатися до України і таким чином оновлювати свої дані, або іншого варіанту немає. До речі, посадові особи держави України саме на цьому варіанті наголошують.

    Звертаю увагу на постанову КМУ від 07.06.2024 № 675 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 і від 16 травня 2024 р. № 560". Вона передбачає, що громадяни України, які були зняті з військового обліку у зв’язку з вибуттям за межі України на строк більше трьох місяців, зобов’язані протягом 30 днів з дня набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 563 “Про внесення змін до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів” (Офіційний вісник України, 2024 р., № 49, ст. 2980) стати на військовий облік одним з таких способів:

    прибуття особисто до територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

    шляхом подання заяви про взяття на військовий облік у довільній формі разом із відомостями, визначеними додатком 4 до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, та копії першої сторінки паспорта громадянина України для виїзду за кордон до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, Центрального управління або регіонального органу СБУ або відповідного підрозділу розвідувальних органів, яким такого громадянина України знято з військового обліку, через закордонну дипломатичну установу України.

    Інший варіант, власне те, що ми і пробуємо з моїми клієнтами - направляти до ТЦК листа електронною та звичайною поштою щодо внесення відповідної інформації. Якщо буде відмова або просто ігнорування, подавати до суду позов про зобов'язання ТЦК внести відповідну інформацію. Очевидно, що це їх зобов'язання, а тому треба пробувати діяти.

    Згідно з частинами восьмою та дев’ятою статті 5 Закону органами ведення Реєстру є районні (об’єднані районні), міські (районні у місті, об’єднані міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, Центральне управління Служби безпеки України та регіональні органи Служби безпеки України, відповідні підрозділи Служби зовнішньої розвідки України тощо. Органи ведення Реєстру забезпечують ведення Реєстру та актуалізацію його бази даних.

    Актуалізація бази даних Реєстру здійснюється на підставі відомостей, що вносяться органами ведення Реєстру, а також шляхом електронної інформаційної взаємодії (обміну відомостями) між Реєстром та інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами (у тому числі публічними), базами (банками) даних, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи, передбачені цією частиною (частина третя статті 14 Закону).

    Відповідно до пункту 17-1 частини першої статті 7 Закону відомості про результати медичних оглядів, що проводяться з метою визначення придатності до виконання військового обов’язку, належать до персональних даних призовника, військовозобов’язаного та резервіста.

    Згідно зі статтею 6 Закону до Реєстру вносяться, обробляються та зберігаються в базі даних Реєстру такі відомості:

    1) персональні дані призовників, військовозобов’язаних та резервістів;

    2) службові дані призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    Особам, які працюють з базами даних Реєстру, заборонено вимагати, обробляти та використовувати будь-яку інформацію, не передбачену законодавством.

    Відповідно до статті 58 Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.

    Звертаю увагу, що згідно зі статтею 15 Закону особи, винні у порушенні вимог цього Закону, несуть відповідальність згідно із законом.

    Сподіваюся, моя відповідь була Вам корисною.

    З повагою!

    Турчин Ярослав Олександрович
    14.3%

    ВІТАЮ ВАС, СЕРГІЮ!

    Питання. Якщо Ви за кордоном, то навіщо це Вам?

    ТЦК - це не статистична установа, якій цікаво переписати Ваші дані. Це орган примусової мобілізації в умовах загальної мобілізації, запровадженої Указом Президента від 24.02.2022 р.

    В будь-якому з варіантів - процедура уточнення проводилася виключно з метою більш точного направлення повісток поштою чи врученя наручно на Військово-лікарську комісію. Без проходження ВЛК уточнення даних не буде завершене.

    Ви як збираєтесь ВЛК проходити. Онлайн?

    Якщо повістка направлена хоч на уточнену / оновлену адресу в Резерв +, хоч на адресу місця реєстрації - не була отримана, ТЦК вважатиме особу належним чином оповіщеною і може складати постанову про штраф.

    От з виконанням будуть проблеми, бо ТЦК має вручити копію постанови боржнику по штрафу, щоб особа могла виконати її добровільно протягом 15 днів.

    Крім того, якщо звернути увагу на чинну редакцію статей 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, вона містить наступну примітку:

    Примітка. Положення статей 210, 210-1 цього Кодексу не застосовуються у разі можливості отримання держателем Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів персональних даних призовника, військовозобов’язаного, резервіста шляхом електронної інформаційної взаємодії з іншими інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами (у тому числі публічними), базами (банками) даних, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи.

    Але ж в ТЦК працюють люди без вищої юридичної освіти і у них свої уявлення про право, закон і справедливість. "Закон тут вони". Тож жоден простий громадянин не застрахований від штрафів.

    ТЦК ж надали доступ до усіх баз, реєстрів. От хай шукають інформацію про те, де люди.

    Обов"язки військовозобов"язаних визначені статтею 22 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", а порядок дій ТЦК - статтею 27 цього ж Закону.

    Тобто, я рекомендую своїм клієнтам - не реагувати і не схиляти голову перед ТЦК, яке починає порушувати закон.

    У окремих випадках взагалі знахабнілі працівники ТЦК вручають невідомі шматки паперу з сумою штрафу і реквізитами для оплати. Сподіваюся завжди це казначейський рахунок, а не їх банківські реквізити чи рахунок якоїсь зліпленої швидкоруч псевдоблагодійної / громадської організації на рахунок якої боязкі співгромадяни почнуть переказувати по 17 тисяч гривень, думаючи, що це штраф сплачують.

    Ви реквізити в будь-якому разі отримати не можете, як і постанову. А тому живіть спокійно.

    Якщо ТЦК порушить закон і вступереч законному порядку притягнення до адміністративної відповідальності передасть постанову на виконавчу службу - то Ви маєте законні підстави оскаржити такі дії до суду.

    Ключовим є встановлення дати набрання законної сили постановою у справі про адміністративне правопорушення, оскільки пред`явити до виконання можливо лише той виконавчий документ, який набрав законної сили, а також встановлення обставини, щодо того, що сплата штрафу не відбулася у строки, встановлені для добровільного виконання постанови.

    Згідно з ч. 1 ст. 291 КУпАП, Постанова адміністративного органу (посадової особи) у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови.

    Статтею 303 КУпАП передбачено, що не підлягає виконанню постанова про накладення адміністративного стягнення, якщо її не було звернуто до виконання протягом трьох місяців з дня винесення.

    Тобто - високі шанси оскарження постанов державного виконавця про відкриття виконавчого провадження, про арешт коштів боржника, про арешт майна боржника, про розшук майна боржника та ін. постанови, які може прийняти державний виконавець.

    В іншому, на моє глибоке переконання - це проблеми держави, а не громадян, що держава маючи абсолютно безпрецедентні для цивілізованого світу бази і реєстри, які контролюють і фіксують майже усі аспекти життя людини - не знають, або не хочуть знати, де громадянин знаходиться.

    Ви не зобов"язані державі звітувати де Ви. І повертатися не зобов"язані, бо їм щось придумалося.

    Жоден закон такого обов"язку на громадян не покладає, власне як і Конституція України.

    Згідно з ч. 1 ст. 19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

    Реагування та комунікація з ТЦК на жаль нічого не дає у 99 % випадків, адже ТЦК - це не податкова і не статистичний орган. Їх цікавить не стільки штраф або збір інформації, як основне завдання - мобілізація будь-якою ціною.

    В будь-якому разі - Ви завжди можете піти на комунікацію з ТЦК, оновити дані (Резерв+ нікуди не дівається). Але що це дасть Вам? - Ви хочете служити? - Якщо так, то їдьте в Україну. Не хочете? - То навіщо Вам комунікація з ТЦК?

    Тобто якщо нема бажання служити - не слід думати, що Ви виконаєте якісь бюрократичні формальності дистанційно і це когось задовільнить. Не задовільнить. Он зараз вже є практика, що купа людей, яка оновила дані в Резерв +, отримали штрафи.

    Рішення звісно Ваше, але я далекий від думки, що 6 мільйонів громадян України, які не уточнили (не оновили) свої дані в ТЦК, отримають штрафи. Це нереально ні юридично, ні технічно.

    Притягнення до адміністративної відповідальності осіб, яким не пощастило і які знаходяться всередині країни, може розтягнутися на місяці. З цим зараз особливо ніхто не заморочується в ТЦК. Навіть постанови про штарфи не оформляють, а малюють папірці з реквізитами як я вже казав. І знаходяться забиті залякані громадяни, які похиливши голову і опустивши очі - йдуть і віддають останні гроші, бо ж бачте ТЦК сказало. А якщо там скажуть з 10 поверху зістрибнути з балкону чи з даху? - Теж будете виконувати?

    Щиро не розумію людей, які знаходячись за межами України - вигадують собі проблеми, починаючи йти на комунікацію з органами бюрократії, які давно вже вважають себе єдиним джерелом влади замість народу.

    Хай щастить! Бережіть себе!

    З повагою та розумінням, юрист Ярослав Турчин (м. Гамбург, Німеччина)

    Середницький Євгеній Вікторович
    14.3%

    Ваша ситуація, як інваліда І групи, яка перебуває за кордоном, потребує особливого підходу до взаємодії з ТЦК. Відповідно до законодавства України, існують варіанти дистанційного подання документів, особливо якщо фізичний візит до ТЦК є неможливим через стан здоров'я.

    Можливі варіанти дій:
    1. Подання документів через електронні засоби зв'язку:
      • Ви можете надіслати свої документи до ТЦК електронною поштою або через інші офіційні засоби електронної комунікації. Для цього вам потрібно підготувати пакет документів, включаючи скан-копії документів, що підтверджують вашу інвалідність, паспорт, а також військовий квиток або інші документи, які є у вас на руках.
      • В супровідному листі опишіть вашу ситуацію, зазначивши, що через стан здоров'я ви не можете особисто з'явитися до ТЦК. Просіть про оновлення ваших даних у військовому обліку дистанційно та надання вам необхідного QR-коду.
    2. Залучення довіреної особи:
      • Ви також можете видати довіреність на особу, яка знаходиться в Україні, і яка зможе від вашого імені відвідати ТЦК та передати необхідні документи. Довіреність може бути оформлена в консульській установі України за кордоном.
    3. Звернення до консульства України:
      • Зверніться до консульства України в країні, де ви перебуваєте. Консульство може допомогти вам з юридичними питаннями, а також з передачею документів до відповідного ТЦК в Україні.
    Ваші шанси на успіх:

    Враховуючи ваш статус інваліда І групи, є високі шанси, що ТЦК піде назустріч і прийме ваші документи дистанційно. Однак, це залежить від конкретного ТЦК та його внутрішніх процедур. Тому варто подати запит через всі доступні канали (електронна пошта, консульство) та додати якомога більше документів, які підтверджують вашу ситуацію.

    Рекомендації:
    1. Підготуйте всі необхідні документи у цифровому вигляді та надсилайте їх з пояснювальним листом.
    2. Зв'яжіться з ТЦК електронною поштою або телефоном для уточнення, чи готові вони прийняти ваші документи дистанційно.
    3. Розгляньте можливість залучення довіреної особи для представлення ваших інтересів в Україні.

    Це збільшить ваші шанси на успішне вирішення цього питання без необхідності особистого відвідування ТЦК.

    Богун Сергій Павлович
    14.3%

    Доброго дня.

    Відповідно до абзаців четвертого-шостого підпункту 1 пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку” від 11.04.2024 №3633- IX громадяни України, які перебувають на військовому обліку, зобов’язані протягом 60 днів з дня набрання чинності цим Законом (тобто у період з 18.05.2024 по 16.07.2024 уточнити адресу проживання, номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти (за наявності електронної пошти) та інші персональні дані: у разі перебування на території України – шляхом прибуття самостійно до ТЦК СП за місцем перебування на військовому обліку чи за своїм місцем проживання, або до ЦНАП, або через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста (за наявності); у разі перебування за кордоном – шляхом повідомлення на офіційну електронну адресу або на офіційний номер телефону, які зазначені на офіційному сайті ТЦК СП за місцем перебування на військовому обліку, або через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста (за наявності).

    Якщо Ви маєте ВОД (тимчасове посвідчення військовозобов'язаного чи військовий документ) він є належним ВОД. Військово-обліковий документ, що визначає належність його власника до військового обов’язку, виданий до дня набрання чинності Законом України від 11 квітня 2024 р. № 3633-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку”, є чинним та не потребує обов’язкової заміни у разі (з підстав) затвердження органом державної влади нової форми військово-облікового документа.

    QR Вам не потрібний. Він передбачений у разі отримання ВОД згідно Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів і форми такого документа (ПКМУ від від 16 травня 2024 р. № 559). Військово-обліковий документ в електронній формі формується засобами:

    Електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста, зокрема з використанням його мобільного додатка;

    Державного веб-порталу електронних публічних послуг у сфері національної безпеки і оборони;

    Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (у разі технічної реалізації).

    У військово-обліковому документі в електронній формі відображається унікальний електронний ідентифікатор у вигляді двовимірного штрихкоду (далі - QR-код військово-облікового документа).

    Строк дії військово-облікового документа в електронній формі становить не більше одного року з дати його формування та не може перевищувати строк дії відстрочки від направлення для проходження базової військової служби для призовників або відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період (бронювання) для військовозобов’язаних та резервістів.

    Військово-обліковий документ в електронній формі може бути роздрукований. У такому випадку він повинен містити QR-код військово-облікового документа, придатний для зчитування.

    Бланк військово-облікового документа у паперовій формі виготовляється самостійно районними (міськими) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки або їх відділами (відповідними органами СБУ, підрозділами розвідувальних органів) .

    Ви маєте право отримувати інформацію про своє включення (невключення) до Реєстру військовозобов'язаних та відомості про себе, внесені до Реєстру, в тому числі через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста.

    Корнійчук Євген Іванович
    14.3%

    Доброго дня, ви можете це зробити через додаток.

    Завантаження застосунку Резерв+

    Щоб завантажити застосунок на ваш смартфон, перейдіть в Apple Store або Google Play Market, напишіть в пошуку «Резерв+», виберіть перший застосунок зі списку та натисніть на «Завантажити». Після цього відбудеться автоматичне встановлення застосунку на ваш смартфон.УВАГА! Перед завантаженням необхідно пересвідчитись, що автор вибраного застосунку — саме Міністерство оборони України (MINISTERSTVO OBORONY UKRAINY).

    Застосунок Резерв+ сумісний з операційною системою Android версії 7 та вище та операційною системою iOS 13 та вище. Попередні версії цих операційних систем, на жаль, не підтримуються.

    Якщо ваша операційна система не сумісна з застосунком Резерв+, будь ласка, оновіть її або скористайтесь іншим пристроєм.

    2 Авторизація за допомогою BankID

    Для авторизації в застосунку Резерв+ необхідно скористатись системою BankID. Щоб пройти авторизацію, у вас має бути рахунок та доступ до електронного кабінету або застосунку банку.

    При авторизації через BankID, застосунок Резерв+ автоматично перенаправляє вас до особистого кабінету або застосунку банку, де необхідно вказати дані для автентифікації.

    Після цього банк попросить у вас підтвердження авторизації в застосунку Резерв+ — і ви отримаєте доступ.

    Покрокова інструкція:

    1. Натисніть «Розпочати»
    2. Виберіть зі списку ваш банк (Резерв+ перенаправить у застосунок або електронний кабінет банку)
    3. Введіть дані для автентифікації в банку
    4. Підтвердьте авторизацію в електронному кабінеті банку. Вас автоматично перенаправить в Резерв+
    5. Ви можете розпочати оновлювати свої персональні дані

    Якщо у вас виникнуть проблеми під час авторизації, перейдіть, будь ласка, в розділ чатботу «Потрібна допомога».

    3Оновлення персональних даних

    Після встановлення Резерв+ та проходження авторизації розпочинається процес оновлення персональних даних в реєстрі. Для оновлення необхідно вказати ваш номер мобільного телефону, адресу електронної пошти (за бажанням) та поточну адресу проживання. Застосунок автоматично заповнить поля тими даними, які привязані до вашого облікового запису у вибраному банку (через який проходили авторизацію), але можете змінити кожне з полів за необхідності.

    Якщо ви зміните номер телефону або email, потрібно буде пройти процедуру підтвердження введених даних через SMS або посилання в email.

    Якщо при введені іншої адреси в списку немає саме вашої адреси, будь ласка, перевірте на офіційному вебсайті міста або обласної ради, чи не було перейменування.

    Після уточнення, будь ласка, спробуйте вказати актуальні назви та перевірте чи відображається потрібна адреса.

    У разі якщо у списку дійсно немає вашої адреси — повідомте нас через чатбот служби підтримки Резерв+. Наші оператори перевірять інформацію.

    4Створення пароля, TouchID, FaceID

    Після перевірки та підтвердження даних вам запропонують створити код-пароль, за яким зможете повторно увійти в застосунок.

    Код-пароль необхідний, щоб виключно у вас був доступ до інформації в застосунку Резерв+.

    Після успішного створення код-паролю буде запропоновано дозволити використовувати FaceID або TouchID. Натисніть клавішу «Дозволено» — так під час повторного відкриття застосунку вам не потрібно буде використовувати код-пароль. Авторизація відбуватиметься за допомогою FaceID або TouchID.

    5Отримання військово-облікового документа

    Після проходження процедури оновлення персональних даних та встановлення код-паролю, застосунок відправляє запит в реєстр Оберіг для отримання ваших облікових даних з реєстру.

    Процедура отримання даних може забрати деякий час. Застосунок повідомить про завершення цієї операції за допомогою відповідного сповіщення в смартфоні — і після цього відбудеться перехід на головний екран застосунку, де буде відображено ваш військово-обліковий документ в електронній формі (далі – еВОД) з основною інформацією:

    • прізвище, ім'я, по батькові
    • дата народження
    • вид обліку (на обліку/знятий/виключений)
    • категорія обліку (призовник, військовозобовʼязаний/резервіст/не військовозобовʼязаний)
    • дата останнього оновлення документа
    • інформація про відстрочку чи бронювання (за наявності)
    • інформація про наявність порушень правил військового обліку (за наявності)

    Крім цього, скориставшись кнопкою ..., можна перейти на екран з повною інформацією еВОД, де зможете побачити свою військово-облікову спеціальність, військове звання, найменування ТЦК, де перебуваєте на обліку, термін дії еВОД, персональні дані, які оновили, та дату їхнього оновлення.

    Зверніть увагу: якщо ваш статус «Потребує уточнення», еВОД і QR-код не формуються. У такому випадку вам відобразяться дані з реєстру Оберіг.

    6Користування електронним військово-обліковим документом (еВОД)

    еВОД у застосунку Резерв+ має таку ж юридичну силу, як і паперовий військово-обліковий документ, військовий квиток чи приписне. Під час перевірки на головному екрані один раз натисніть на еВОД для відображення QR-коду та надайте його для зчитування.

    Для зчитування QR-коду натисніть кнопку «Сканувати документ»:

    1. на головному екрані під еВОДом;
    2. на початковому екрані під кнопкою «Розпочати».

    Після відкриття меню сканера наведіть його на QR-код еВОДа іншого користувача та зчитайте інформацію, яка зашифрована у QR-коді. Система не зберігає відображені дані.

    7Виправити дані онлайн

    Якщо ви – військовослужбовець, а ваш статус відмінний від «Виключено», це означає, що в реєстрі Оберіг не внесені дані про те, що ви проходите військову службу. Для виправлення цих даних перейдіть у розділ «Виправити дані онлайн» через:

    1. меню «…» на головному екрані;
    2. бокове меню застосунку.

    Після вибору вкладки «Я військовий, але досі на обліку», система запропонує сформувати запит на виправлення даних. Заповніть інформацію про ТЦК та СП (військкомат), яким здійснювався призов на військову службу, вкажіть найменування військової частини, де ви проходите військову службу та коротко опишіть ситуацію.

    У разі, якщо дані про вас в реєстрі Оберіг не знайдено, виправити це можна також через розділ «Виправити дані онлайн». Після вибору вкладки «дані не знайдено», система автоматично заповнить запит, який вам необхідно буде підтвердити.

    Після відправлення і отримання запиту буде здійснено перевірку наданої інформації — і у разі підтвердженння ви отримаєте сповіщення щодо внесення змін до реєстру Оберіг.

    8Як вийти з облікового запису в застосунку Резерв+?

    Щоб вийти з облікового запису в застосунку Резерв+, перейдіть в «Меню», натисніть клавішу «Вийти», підтвердьте вихід з застосунку.

    Після цього ви автоматично вийдете з облікового запису з застосунку Резерв+ на вашому смартфоні.

    Також зможете повторно авторизуватись та отримати доступ до вашої інформації в реєстрі Оберіг.

    9Як змінити код-пароль для входу в застосунок?

    Щоб змінити код-пароль для входу, перейдіть в розділ «Меню», виберіть «Налаштування» та натисніть клавішу «Змінити код-пароль». Вкажіть ваш старий код-пароль, після цього створіть новий.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України