Начните консультацию с юристом онлайн
Добрый день
Такая ситуация: я оплатила онлайн курс по дизайну и написала, что сомневаюсь, что сейчас пройду, но давайте попробуем (я была в положении).
Я в течении 14 дней написала о заморозке. Написала: можешь заморозить обучение? Пойду на следующий поток, не могу сейчас. Много времени уходит на ребенка.
Получатель пишет: да, хорошо
Прошло 5 месяцев и я так и не прошла обучение и не могу пройти по причине того, что так же времени нет на освоения новой профессии. По оферте она не может сделать мне возврат, но и замораживать она не имела право (должна была сказать о том, что не будет возврата).
Смогу ли я решить вопрос с возвратом? Через коло либо? Или никак?спасибо
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Аліна!
Перш за все, потрібно бачити договір оферти, який Ви акцептували, оскільки всі умови щодо повернення коштів, викладені саме у останньому.
Якщо у договорі не присутній термін "заморозка", тобто, умова про проходження курсів пізніше та у разі подальшої неможливості їх проходження - отримання коштів, а визначені умови повернення сплаченої суми за вимогою замовника тільки упродовж 14 днів, то буде складно щось зробити. Ви "підписали" договір та були ознайомлені із умовами останнього.
Проте, відповідно до статті 230 ЦКУ, якщо одна із сторін правочину навмисно ввела другу сторону в оману щодо обставин, які мають істотне значення, такий правочин визнається судом недійсним.
Обман — це навмисне введення в оману сторони правочину іншою стороною або особою, в інтересах якої вчиняється правочин.
Омана так само сприяє перекрученому формуванню волі учасника правочину, однак, на відміну від обману не є результатом навмисних, цілеспрямованих дій іншого учасника правочину. Виникненню омани може сприяти відсутність належної обачності, часом самовпевненість учасника угоди або дії третіх осіб.
Обман має місце, якщо сторона заперечує наявність обставин, які можуть перешкодити вчиненню правочину, або якщо вона замовчує їх існування.
Сторона, яка застосувала обман, зобов'язана відшкодувати другій стороні збитки у подвійному розмірі та моральну шкоду, що завдані у зв'язку з вчиненням цього правочину.
Правочин може бути визнаний вчиненим під впливом обману у випадку навмисного цілеспрямованого введення іншої сторони в оману щодо фактів, які впливають на укладення правочину. Ознакою обману, на відміну від помилки, є умисел: особа знає про наявність чи відсутність певних обставин і про те, що друга сторона, якби вона володіла цією інформацією, не вступила б у правовідносини, невигідні для неї. Обман також має місце, якщо сторона заперечує наявність обставин, які можуть перешкодити вчиненню правочину, або якщо вона замовчує їх існування.
З ким Ви переписувались? Це особа, яка викладає курси? На який рахунок сплачували кошти за надання послуг?
Якщо займатись поверненням коштів, то потрібно почати із листа-притензії до надавача послуги із вимогою повернення коштів та викладення всіх обставин, які Ви перелічили у питанні.
Лист-претензія про невиконання умов договору - це письмовий документ, який надсилається однією зі сторін угоди (контракту) іншій стороні з метою звернення уваги на факт порушення або невиконання умов, визначених в угоді. Цей лист має на меті висунення претензій та вимог щодо відновлення правомірного стану, компенсації збитків чи інших заходів для вирішення спростувань, які виникли в результаті порушення договору.
У листі-претензії зазвичай зазначаються:
Лист-претензія є першим етапом вирішення конфліктів та може служити основою для подальших юридичних заходів, якщо сторони не досягнуть домовленості. Одержувач листа має можливість відповісти на претензії, узгодити умови врегулювання, або запропонувати інші способи вирішення ситуації.
Лист-претензія про невиконання умов договору - це письмовий документ, який надсилається однією зі сторін угоди (контракту) іншій стороні з метою звернення уваги на факт порушення або невиконання умов, визначених в угоді. Цей лист має на меті висунення претензій та вимог щодо відновлення правомірного стану, компенсації збитків чи інших заходів для вирішення спростувань, які виникли в результаті порушення договору.
Загальна Структура Листа-Претензії
У разі відмови повернути Вам кошти, єдиний варіант - це звернення до суду, в інший спосіб, на жаль, Вам не вдасться повернути витрачені гроші.
З повагою, адвокат Айвазян.