Начните консультацию с юристом онлайн
Добрый день, мне нужен адвокат чтобы вернуть мои деньги за тур. Был куплен тур "Рим-Венеция" в туроператора "Эвротур" на сумму 255 евро. За 10 дней до начала тура мне сообщают что группа на тур не набрана и тур отменяется. Было много ненужных предложений по перемещении дат и предложения остальных туров но мне они не подходили. Была оговорена отмена тура. За отмену тура, якобы с моей стороны, был объявлен "штраф" в 50 эвро. Хотелось уже вернуть хоть что-то у этой недофирмы и забыть их как страшный сон но после отмены тура они меня игнорируют. Отвечают на сообщения но своих денег я так и не увидела хоть со штрафом хоть без него. Был подписан бланк возврата, но денег в обещанный промежуток (в ближайшие дни с их слов) не было. Проверив отзывы на них в гугл я нашла один с такой же проблемой как и у меня, с припиской что человеку вернули всю сумму включая и штраф, но уже с помощью адвоката. Поэтому ищу человека который сможет заняться этим делом. Документы договор тура и возврат средств прилагаются. Единственная проблема что я физически не нахожусь в Украине и не могу присутствовать в урегулировании вопросов. Желающие взяться за дело пожалуйста пишите на Вайбер, иногда не смогу взять трубку потому что работаю. Спасибо за понимание
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (6)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Тетяна!
До питання Ви додали тільки заяву на повернення коштів.
На жаль, юристи сайту не бачать Ваші контактні дані й тому не мають можливості відповісти Вам на Viber.
Почати Вам потрібно із написання офіційного листа-претензії до вищезгаданого оператора із вимогою повернути кошти.
Мета написання претензії – передати наявну інформацію про ситуацію адресату, чітко проінформувати його про реальні наслідки в разі невиконання висунутих вимог.
Претензійний лист – правильний крок в вирішенні проблеми, тому що з моменту його складання він може стати документом, що має юридичну силу, якщо справа дійде до судового розгляду.
Лист-претензія немає типового уніфікованого шаблону, регламентованого законодавством. Він складається в довільній формі або за формою, розробленою установою, і може бути написаний від імені організації або фізичної особи. Але все ж таки при написанні листа-претензії дотримуються правил складання офіційних листів.
В обов’язковому порядку зазначаються реквізити отримувача, який порушив договірні зобов’язання; прізвище, ініціали та посада адресата; назва і поштова адреса організації. У реквізитах своєї установи вказують найменування і код підприємства, адресу і поштовий індекс, контактні телефони, e-mail, факс.
Текст листа повинен бути коректним і обґрунтованим. Факти необхідно викладати чітко і об’єктивно, пред’являючи вагомі для адресата аргументи.
Крім прописаних вимог до листа повинні додаватися підтверджуючі документи – копії чеків, накладних, актів, гарантій, паспорта товару і т.д. Чим більше доданих документів, що підтверджують вашу правоту, тим більше шансів на успішне вирішення претензії. У додатку до листа перерахуйте всі прикріплені до нього документи, де вказані їх назви та кількість аркушів у кожному з них.
Лист-претензію можна відправляти будь-яким доступним способом – електронною поштою або ж рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Зразок листа претензії на повернення коштів знайдете за посиланням :https://www.yurrus.com.ua/pretenziya-pro-povernenn...
Згідно статті 10 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.
Якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавцяУ разі виявлення недоліків вже у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.
За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
Якщо істотні недоліки було виявлено в роботі (послузі), виконаній з матеріалу споживача, споживач має право вимагати на свій вибір або виконання її з такого ж матеріалу виконавця, або розірвання договору і відшкодування збитків.
Зазначені вимоги можуть бути пред'явлені споживачем протягом строків, передбачених нормативно-правовими актами та умовами договору, а в разі відсутності таких строків - протягом десяти років (ч.4 ст.10 Закону України "Про захист прав споживачів")
Виконавець не несе відповідальності за невиконання, прострочення виконання або інше неналежне виконання зобов'язання та недоліки у виконаних роботах або наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого споживача чи внаслідок дії непереборної сили.
Виконавець залежно від характеру і специфіки виконаної роботи (наданої послуги) зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ, що засвідчує факт виконання роботи (надання послуги).
Відповідно до статті 906 ЦКУ, яка регулює питання відповідальності виконавця за порушення договору про надання послуг:
1. Збитки, завдані замовнику невиконанням або неналежним виконанням договору про надання послуг за плату, підлягають відшкодуванню виконавцем, у разі наявності його вини, у повному обсязі, якщо інше не встановлено договором. Виконавець, який порушив договір про надання послуг за плату при здійсненні ним підприємницької діяльності, відповідає за це порушення, якщо не доведе, що належне виконання виявилося неможливим внаслідок непереборної сили, якщо інше не встановлено договором або законом.
2. Збитки, завдані невиконанням або неналежним виконанням договору про безоплатне надання послуг, підлягають відшкодуванню виконавцем у розмірі, що не перевищує двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, якщо інший розмір відповідальності виконавця не встановлений договором.
Стаття 907 ЦКУ визначено, що договір про надання послуг може бути розірваний, у тому числі шляхом односторонньої відмови від договору, в порядку та на підставах, встановлених цим Кодексом, іншим законом або за домовленістю сторін.
Якщо ж і після надсилання листа-претензії оператор не поверне Вам кошти, то прийдеться звертатись до суду.
Позов про захист прав споживачів подається до суду: за місцем проживання споживача, або за місцем знаходження відповідача, або за місцем заподіяння шкоди, або за місцем виконання договору - на вибір позивача.
Позовна заява має відповідати загальним вимогам щодо форми i змісту позовної заяви, зокрема, містити відомості: про те, яке право споживача порушено; коли i в чому це виявилось; про способи захисту, які належить вжити суду; про розмір сум, щодо яких заявлено вимоги, з відповідними розрахунками i обґрунтуваннями; про докази, що підтверджують позов. До заяви повинні бути додані необхідні документи - залежно від заявлених вимог (наприклад, договір, квитанція-замовлення, чек, транспортна чи інша накладна...).
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Киев, 9 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня, якщо вже писали заяву на повернення коштів і вам нічого не повернули, то вже можна прямою дорогою звертатися до суду. Сума не велика тому можливо , вони розраховують, що клієнту не вигідно буде звертатися до суду. Але скажу одразу, що кошти на правничу допомогу ви зможете повернути у разі отримання позитивного рішення суду. Тому можливо ваше питання можно вирішити одним дзвінком адвоката в їх контору попередити, про досудове врегулювання, у разі не повернення коштів суд з усім складовими стягнення моральної та матеріальної компенсації, стягнення коштів за правничу допомогу і т.д.
З досвіду скажу, що основному так і відбувається врегулювання у досудовому порядку.
Адвокат, г. Ровно, 6 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня,
Найкращий варіант для вашого тур-оператора це ваше мовчання або спілкування усно - поговорили і забули. Найкращий варіант для Вас - це як написано вище презензія грамотно складена з вказанням про звернення до суду, моральну шкоду та правничі витрати у разі не повернення коштів.
Думаю у вас все вийде.
Адвокат, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю Вас.
На жаль, але Ваші контакти недоступні фахівця платформи, а тому написати Вам на вайбер можливості немає. Погоджуюся з колегами, найкращим варіантом для Вас є подача письмової претензії до ФОП про повернення коштів, сплачених за даний тур. Всім зрозуміло, що справа на 100 % виграшна в суді, а тому доводити це до судового порядку (за здорового глузду) вони не захочуть. Тому спробуйте подати вмотивовану письмову претензію на адресу даного ФОП про примусове повернення коштів, сплату збитків та за бажання - моральну шкоду.
Якщо письмова претензія не буде розглянута, або буде відхилена, треба подавати позов до суду. Алгоритм дій виключно такий.
З повагою!
Юрист, г. Днепр, 24 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня.
Ви можете діяти наступним чином:
По - перше - перевірте договір:
Ознайомтеся з умовами договору, який ви укладали з туроператором. Зверніть увагу на розділи, що регулюють скасування туру та повернення коштів.
Згідно із законодавством, клієнт має право на повернення коштів за послуги, які не були надані. У вашому випадку це може регулюватися Законом України "Про захист прав споживачів" або іншими нормативними актами.
По - друге -напишіть офіційну претензію:
Складіть письмову претензію до туроператора із зазначенням:
ваших даних (ПІБ, контактна інформація);
деталей туру (номер бронювання, дати тощо);
причини звернення (скасування туру та відмова у поверненні коштів);
вимоги повернути гроші у певний термін.
Претензію можна надіслати рекомендованим листом з повідомленням про вручення або подати особисто під розписку.
По - третє: зверніться до органів захисту прав споживачів з заявою.
Ну і по - четверте::
Якщо мирним шляхом вирішити питання не вдається, зверніться до до суду для стягнення коштів із туроператора.
Юрист, г. Полтава, 4 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Перше, що варто зробити, — це уважно перевірити умови договору, який ви укладали з туроператором «Євротур». Ви маєте право на повернення коштів, якщо тур був скасований з вини оператора, а не з Вашої. Важливо, щоб у договорі не було прописано, що у разі скасування з боку туроператора Вам можуть нарахувати штрафи чи інші витрати, якщо ви не погоджуєтеся на перенесення туру або інші пропозиції.
Оскільки вам вже надали бланк для повернення, але кошти не були повернуті в обіцяний термін, рекомендую надіслати офіційний лист-претензію (з рекомендованим повідомленням чи електронним варіантом, якщо є), у якому вимагатимете повернення повної суми. Лист має містити:
• вказівку на те, що тур був скасований з ініціативи туроператора;
• посилання на ваші попередні звернення;
• вимогу повернення коштів в обумовлений термін (наприклад, 7-14 днів);
• повідомлення про намір звертатися до органів захисту прав споживачів або суду, якщо гроші не будуть повернуті.
Якщо туроператор ігнорує ваше звернення або не повертає кошти в обумовлений термін, Ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань захисту прав споживачів. Вони можуть провести перевірку діяльності туроператора та накласти на нього штрафи або вжити інших заходів. Звернення до цієї служби є безкоштовним і може допомогти прискорити процес повернення грошей.
Якщо попередні методи не дають результату, наступним кроком є подання позову до суду. Ви можете подати позов до місцевого суду за місцем вашого проживання або за місцем реєстрації туроператора. У позові ви можете вимагати:
• повернення суми, яку ви заплатили за тур;
• компенсації за моральну шкоду (якщо вдасться довести, що туроператор спричинив вам значні незручності);
• пені за затримку повернення коштів (якщо це передбачено умовами договору).
У судовому процесі важливо мати всі необхідні документи:
• договори, чеки, квитанції про оплату;
• листування з туроператором;
• будь-які інші докази, які підтверджують факт скасування туру та ваші вимоги щодо повернення коштів.
Якщо ви не хочете займатися цією справою самостійно, можна звернутися до адвоката, який спеціалізується на захисті прав споживачів, і він допоможе вам грамотно оформити позов та представити інтереси в суді.
З повагою, юрист Дерій В.О.!