Задайте вопрос юристу

897 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Корпоративное право, 06 февраля 2025, вопрос №126801 340₴

Додавання нових КВЕДів діючою юридичною особою

Доброго ранку, шановні юристи!

Діюча юридична особа (ТОВ) хоче зареєструвати нові КВЕДи через нотаріуса.

Юридичною особою заповнена заява (форма 2) та підготовлено Рішення єдиного учасника.
Знаємо, що необхідно заплатити адмін.збір – гадаю, що реквізити для сплати нам нададуть у нотаріуса.

Підкажіть, будь-ласка, які наступні наші дії? З заявою та рішенням до нотаріуса?
Чи потрібні ще якісь документи?

Також виникло питання стосовно «Опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в ЄДРЮОФОП та ГО «Державна реєстрація змін до відомостей про юр.особу» - цей опис формується нотаріусом? Чи заявником? Якщо заявником – звідки взяти код доступу?

Дякую за допомогу!

Ответы юристов (4)

    Турчин Ярослав Олексійович

    ДОБРОГО РАНКУ, пані ВІКТОРІЯ! Ні, жодні інші документи законодавством не передбачені.

    Для внесення нового коду КВЕД в ЄДР необхідно підготувати пакет документів:

    1) реєстраційну заяву (форма № 2 ); Заява щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) (форма 2), діє з 01 травня 2023 року

    https://minjust.gov.ua/m/formi-zayav-u-sferi-derja...

    2) протокол рішення засновників про зміну видів діяльності або їх розширення;

    3) документ про сплату адмінзбору;

    4) нову редакцію статуту (якщо необхідно вносити зміни і до статуту у зв"язку з прописання видів діяльності також в статуті, що інколи мало місце як власне і вказання юридичної адреси).

    Оскільки в Україні відбулася рерформа державної реєстрації юридичних осіб, ФОП та громадських формувань - нотаріусам надали функції державних реєстраторів, які раніше виконували лише державні реєстрації органів місцевого самоврядування, місцевих державних адміністрацій та територіальні підрозділи юстиції.

    Тепер кожен може обирати звернутися до ЦНАПу або до приватного нотаріуса.

    Слід пам"ятати, що здійснювати діяльність та отримувати прибуток за новими КВЕДами, у разі перебування ТОВ на спрощеній системі оподаткування, - слід дочекатися поки податкова в автоматизованому режимі внесе зміни до Реєстру платників єдиного податку. Інакше можна при перевірці податкової втрапити на проблеми з неправильним оподаткуванням доходів від нових КВЕД.

    Така інформація з новими КВЕДами має з"явитися у Електронному кабінеті платника податків.

    https://cabinet.tax.gov.ua/

    Однак із практики - рекомендую замовити новий Витяг з Реєстру платників єдиного податку, щоб бути точно впевненим, що зміни внесли і не буде зауважень до оподаткування таких доходів.

    Там же можна замовити онлайн через електронний кабінет платника податків Витяг з Реєстру платників єдиного податку в електронному вигляді, або вказати у заяві, що бажаєте отримати паперовий витяг з печаткою податкової інспекції.

    Якщо ФОПи змінюють ці дані при зміні КВЕД через ДІЮ онлайн, заповнюючи відповідні графи заяви, то у разі зміни КВЕД через нотаріуса / ЦНАП - треба повідомити нотаріусу про це (якщо заяву заповнюватиме нотаріус, а не Ви самостійно), або самостійно внести такі відомості у відповідну заяву (форма 2).

    Тобто треба заповнювати на сторінці № 9 Заяви не лише нові КВЕДи, а й дані щодо ставки Єдиного податку (якшо юридична особа не на загальній системі оподаткування).

    Це, зокрема, передбачено пп. 298.3.1 п. 298.3 ст. 298 Податкового кодексу України, платники єдиного податку у разі зміни відомостей, внесених до Реєстру платників єдиного податку, повинні подати заяву, до якої, зокрема, включаються відомості про зміну видів господарської діяльності.

    Щасти Вам!

    З повагою та розумінням, юрист Ярослав Турчин

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Вікторія!

    Додавання нових КВЕДів юридичній особі – це процес, який передбачає кілька етапів. Ось алгоритм дій, який цей процес супроводжує:

    1. Вибір відповідних кодів КВЕД:

    • Спочатку ви маєте провести докладний аналіз діяльності вашої компанії та визначити які саме КВЕДи Ви хочете додати.
    • Після цього вам потрібно звернутися до офіційної класифікації КВЕД, яка доступна на веб-сайті відповідного регулятора або державного органу.
    • Підберіть ті коди КВЕД, які на найкращий чин відображають нову сферу діяльності вашої компанії.

    2. Заповнення форми заяви для зміни КВЕД:

    • Після того, як ви вибрали відповідні коди, потрібно заповнити відповідну форму заяви для додавання нових КВЕД до реєстраційних документів вашої юридичної особи.
    • У цій формі зазвичай потрібно вказати ваші основні дані, такі як повне найменування компанії, Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, нові коди економічної діяльності, паспортні дані директора який подає документи тощо.

    3. Підготовка протоколу учасників:

    • Для додавання КВЕД юридичній особі потрібно скласти протокол учасників з їх рішенням щодо змін у статуті чи реєстраційних документах, в якому буде зазначено додавання нових кодів КВЕД.
    • Цей протокол підписується усіма учасниками зборів та посвідчується нотаріально.

    4. Подання документів на зміну КВЕД:

    • Після заповнення форми заяви та складання протоколу учасників, ви подаєте документи до відповідного регулятора (ЦНАП) чи акредитованого нотаріуса.
    • Перевірте, щоб усі дані були заповнені коректно та всі документи були оформлені згідно вимог.

    5. Отримання підтвердження та оновлення документів:

    • Після отримання підтвердження від відповідного органу/нотаріусу ви отримаєте оновлені реєстраційні документи, де будуть вказані нові КВЕДи вашої компанії.
    • Відтепер ваша компанія буде відображати свою діяльність з урахуванням нових кодів КВЕД.

    Важливо! Кожний регіон України може мати свої власні особливості та процедури щодо додавання КВЕД, тому рекомендується також ознайомитися з конкретними вимогами вашого регіону перед початком цього процесу.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, опис документів, це якщо ви завантажуєте документи через веб портал.

    Вам треба звернутися до нотаріуса, у вашому випадку всі інші дій він вам підкаже, головне майте з собою відповідний перелік документів для внесення змін

    Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

    Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

    Примірник оригіналу - нотаріально засвідчена копія рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою

    Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо) (у разі змін, пов’язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи)

    Документ про сплату адміністративного збору (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою)

    Установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі

    Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи

    Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу - у разі внесення змін, пов'язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа

    Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи

    Заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування

    Структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства

    Нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи (для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента).

    Токмач Галина Миколаївна
    100%

    Добрий день!

    1) Підкажіть, будь-ласка, які наступні наші дії? З заявою та рішенням до нотаріуса? Чи потрібні ще якісь документи? - згідно частини четвертої статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» для державної реєстрації змін до відомостей про ЮО подається:

    1) заява ф.2 (у вашому випадку заповнюється перша сторінка - ставляться галочки у полях "державна реєстрація змін до відомостей про ЮО, зміна виду економічної діяльності та провести реєстрацію протягом 24-х годин" та заповнюється код ЄДРПОУ; заповнюється друга сторінка - якщо основний КВЕД не змінюєте, то починаєте заповнювати з другого рядка; заповнюється шоста сторінка - вказуєте відомості про заявника (директора ТОВ або уповноважену особу)).

    2) рішення єдиного учасника ТОВ (має бути викладене на нотаріальному бланку, з засвідченням справжності підпису учасника). Якщо рішення на 2-х і більше аркушах, то воно прошивається і пронумеровується.

    3) квитанція про сплату адмінзбору (910 грн), реквізити надасть нотаріус.

    4) якщо документи буде подавати не директор, у уповноважена особа, то повинна бути нотаріально довіреність на нього (оригінал або нотаріально посвідчена копія).

    Також звертаю увагу, що не кожен нотаріус (як приватний, так і державний) має доступ до Єдиного державного реєстру (тому уточнюйте відповідну інформацію). Крім того, документи можна подати в ЦНАП до державного реєстратора.

    2) Також виникло питання стосовно «Опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в ЄДРЮОФОП та ГО «Державна реєстрація змін до відомостей про юр.особу» - цей опис формується нотаріусом? Чи заявником? Якщо заявником – звідки взяти код доступу? - опис формує засобами Єдиного державного реєстру. Робить це нотаріус/державний реєстратор після того, як прийме документи від заявника (директора ТОВ чи уповноваженої особи) і внесе іх в ЄДР.

    Після проведення державної реєстрації нотаріус/державний реєстратор формує та роздруковує виписку, в якій будуть зазначені також і додані КВЕД. Виписка підписується та засвідчується печаткою.

    Крім того, роздрукувати виписку можна за кодом доступу, вказаному на описі (за посиланням, вибираєте результати надання адміністративної послуги - https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents). Однак, така виписка буде без підпису та печатки нотаріуса/державного реєстратора.

    Всього найкращого!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України