Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
925 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня, порадьте будьласка що робити в такій ситуації.
Моя донька, Софія Суворова, мала рахунки фоп та приватні в Приват банку. В минулому році банк розірвав струсеки з нею за підозру в відмиванні коштів (що було помилкою, так як вона була фоп і отримувала гроші за аренду приміщення).
Але банк відмовив в співпраці, потім Моно відмовив, Потім Кредобанк теж відмовив. Я так розумію інші теж відмовлять, бо відмовив Приват.
Що нам робити? Я би хотів довести в Приват банк що не було відмивання коштів, а була звичайна робота фопа.
Підкажіть що нам робити?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Олеже!
Якщо Ви хочете довести, що Ваша донька не відмивала кошти, і відмова у співпраці з боку банку була незаконною, їй треба звертатись до суду.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Донька отримувала всі кошти на рахунок ФОП? Чи надавала вона договори оренди при перевірці? Чи сплачувала податки з доходу?
Спочатку донька може подати письмовий запит до банківських установ із вимогою надати:
Це можна зробити через офіційний email банку, інтернет-банк або рекомендованим листом.
Якщо банки не надають змістовної відповіді або порушують права як споживача фінпослуг — подайте скаргу до НБУ. У скарзі вкажіть:
Підготуйте повний пакет документів для доказу легальності діяльності:
Ці документи можна буде подати банкам при повторному зверненні або оскарженні відмови в судовому порядку.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Юрист, м. Запоріжжя, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіТе, що відмовив Приват - ще нічого не означає. Зовсім!
Навпаки, Приват - це не приклад :)
У кожного Банку свій фінмоніторинг зі своїми мозгами.
Тому пробуйте через ініші банки...(не системні)