Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
952 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня , як повернути кошти за онлайн курс , якщо відвідала 2 лекції , він мені не підійшов, з дати початку курсу 29,08 - написала їм про повернення 12.09, вони відмовили в поверненні цих коштів , а також небажання адміністраторів повертати кошти за наступний курс , який був по акційній ціні , починається тільки в грудні місяці, на які закони мож посилатися і , чи мають право власники курсу відмовляти у поверненні грошей?
Кошти перечисляла на ФОП рахунок , не через сайт .
Вони надіслали мені договір оферти , ось посилання https://sudba.pp.ua/oferta
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (12)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Людмила!
У пункті 8 Договору оферти записано, що Ви:
"...маєте право відмовитися від послуг у строки: 1) до послуг у формі доступу до записів тренінгів, вебінарів, курсів та іншого контенту - до дати відкриття доступу до таких послуг 2) до послуг у формі проходження онлайн курсу - протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати відкриття Вам доступу до першого заняття онлайн курсу. У випадку направлення нам письмового звернення про повернення оплати у вказані строки поверненню підлягає вся сплачена сума за винятком додаткової комісії платіжної системи, пов'язаної з поверненням платежу. Якщо Ви звернетеся за поверненням з порушенням даного терміну, ми маємо повне право відмовити Вам у поверненні коштів."
Тож у зв'язку з цим виникає питанання - Чи Ви отримали доступ до записів тренінгів, вебінарів, курсів та іншого контенту? Як також, чи Ви почали отримувати послугу у формі проходження онлайн курсу?
Від відповіді на ці питання залежить, чи матимете Ви право на повернення коштів, оплачених за курс навчання.
З опису обставин у Вашому питання не зовсім зрозуміло, що Ви маєте на увазі, коли кажете, що прослухали вже дві акційні лекції. Також не неясно, чи це все один повний курс, чи кілька курсів послідовно.
З повагою, адвокат Айвазян.
Так , доступ до курсу отримала , пройшла 2 зайняття , але так як він мені не підходить , вирішила відмовитися ,
А ще додатково був оплачений курс на цій же платформі по акційній ціні в одного і того ж спікера , але починається він тільки в грудні
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіПо першому курсу, так як я і писав, шансів повернути кошти не дуже багато. Хоча спробувати можна, треба лише співставити витрати на адвоката у випадку звернення до суду та кошти, які Ви збираєтесь повернути, аби це не було економічно невигідно.
По другому курсу Ви маєте повне право повернути свої кошти, подавши заздалегідь заяву та посилаючись в ній на пункт 8 договору-оферти.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю Вас, пані Людмило!
Оплативши вартість навчання - Ви акцептувати договір публічної оферти, яким передбачено умови повернення коштів. Тому в першу чергу потрібно орієнтуватися на договір, адже він має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами.
Тому, незважаючи на те, що Ви ніде не ставили свій підпис, то договір оферта вважається укладеним і повертати кошти скоріш за все доведеться у судовому порядку.
Ви маєте право відмовитися від послуг у строки:
1) до послуг у формі доступу до записів тренінгів, вебінарів, курсів та іншого контенту - до дати відкриття доступу до таких послуг
2) до послуг у формі проходження онлайн курсу - протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати відкриття Вам доступу до ПЕРШОГО заняття онлайн курсу. У випадку направлення нам письмового звернення про повернення оплати у вказані строки поверненню підлягає вся сплачена сума за винятком додаткової комісії платіжної системи, пов'язаної з поверненням платежу.
Якщо Ви ці строки пропустили або пройшли два заняття, то в добровільному випадку навряд чи Вам щось повернуть. Тим не менш надішліть їм письмову претензію та зішліться на статтю 18 «Про захист прав споживачів» та статтю 230 ЦКУ (якщо Вам надавали недостовірну інформацію).
1. Продавець (виконавець, виробник) не повинен включати у договори із споживачем умови, які є несправедливими.
2. Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача.
3. Несправедливими є, зокрема, умови договору про:
4) надання можливості продавцю (виконавцю, виробнику) не повертати кошти на оплату, здійснену споживачем, у разі відмови споживача укласти або виконати договір, без встановлення права споживача на одержання відповідної компенсації від продавця (виконавця, виробника) у зв'язку з розірванням або невиконанням ним договору.
1. Якщо одна із сторін правочину навмисно ввела другу сторону в оману щодо обставин, які мають істотне значення (частина перша статті 229 цього Кодексу), такий правочин визнається судом недійсним.
Обман має місце, якщо сторона заперечує наявність обставин, які можуть перешкодити вчиненню правочину, або якщо вона замовчує їх існування.
2. Сторона, яка застосувала обман, зобов'язана відшкодувати другій стороні збитки у подвійному розмірі та моральну шкоду, що завдані у зв'язку з вчиненням цього правочину.".
Тому, для того щоб у досудовому порядку повернути гроші за ненадану послугу Вам необхідно написати заяву-претензію на ім'я підприємця, який є Виконавцем послуг, та вказати термін за потрібно повернути кошти.
Якщо добровільно не повертають кошти, то потрібно вирішувати Ваше питання у судовому порядку. Проте це не швидкий процес, адже Вам потрібно довести, що умови договору оферти є несправедливим.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіТак, звичайно, Ви маєте на це право.
Адвокат, м. Чернігів, 7 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю Вас.
Доброго дня , як повернути кошти за онлайн курс , якщо відвідала 2 лекції , він мені не підійшов, з дати початку курсу 29,08 - написала їм про повернення 12.09, вони відмовили в поверненні цих коштів , а також небажання адміністраторів повертати кошти за наступний курс , який був по акційній ціні , починається тільки в грудні місяці, на які закони мож посилатися і , чи мають право власники курсу відмовляти у поверненні грошей?Кошти перечисляла на ФОП рахунок , не через сайт .Вони надіслали мені договір оферти , ось посилання https://sudba.pp.ua/oferta
На жаль, але повернути кошти у повній сумі або якусь частину - буде складно.
У цій ситуації ключове значення має саме пункт 8 договору оферти. Там чітко передбачено право слухача відмовитися від договору і вимагати повернення коштів протягом 5 календарних днів з дати відкриття доступу до першого заняття. Ви ж звернулися 12.09, тоді як доступ було надано ще 29.08, тобто формально строк, передбачений офертою, минув. Саме на це і посилається організатор, відмовляючи у поверненні.
Водночас, якщо говорити ширше, Закон України «Про захист прав споживачів» (ст. 4, 8, 10) передбачає право споживача на якісну та безпечну послугу та можливість відмовитися від договору про надання послуг за наявності істотних недоліків. Проблема в тому, що «не підійшов» як підстава суб’єктивна і в суді не завжди спрацьовує. Проте, якщо організатор не надав частину послуг належним чином (наприклад, відхилення від програми, неналежна якість викладання, невідповідність рекламі чи опису), це вже може бути аргументом для розірвання договору і повернення коштів.
Щодо наступного курсу, який ще навіть не розпочався, позиція має бути інша: Ви відмовляєтеся від послуг до початку їх надання, і відповідно до тієї ж оферти маєте право на повернення сплаченої суми.
На мій погляд, повернути кошти буде насправді досить складно. Але якщо Ви хочете запустити цей процес, Вам варто оформити та направити на магазин письмову претензію про повернення коштів. Далі, виходячи від результатів, думати про подачу позову до суду.
З повагою! Щасти Вам!
Адвокат, м. Київ, 26 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю!
Розділ 4 оферти:
"Якщо клієнт не скористався оплаченим онлайн курсом з будь-яких причин, кошти за придбаний курс поверненню не підлягають."
"Розділ 8. ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯПісля оформлення замовлення та оплати Послуг, у кожному окремому випадку, ви отримуєте право відмовитися від отримання Послуг та отримати повернення коштів на умовах, що містяться у цій публічній оферті. Ви маєте право відмовитися від отримання оплачених послуг, повідомивши нас про це завчасно, у встановлені строки та у порядку, передбаченому цими УмовамиПолітика відмови від послуг, що надаються онлайн:Для онлайн-курсів діє такий порядок відмови:Ви маєте право відмовитися від послуг у строки: 1) до послуг у формі доступу до записів тренінгів, вебінарів, курсів та іншого контенту - до дати відкриття доступу до таких послуг 2) до послуг у формі проходження онлайн курсу - протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати відкриття Вам доступу до першого заняття онлайн курсу. У випадку направлення нам письмового звернення про повернення оплати у вказані строки поверненню підлягає вся сплачена сума за винятком додаткової комісії платіжної системи, пов'язаної з поверненням платежу. Якщо Ви звернетеся за поверненням з порушенням даного терміну, ми маємо повне право відмовити Вам у поверненні коштів.Умови повернення коштів за Спеціальними пропозиціями можуть відрізнятися від умов, передбачених в даному пункті, в тому числі без можливості повернення оплати. В такому випадку застосовуються умови Спеціальної пропозиції, які прописуються на сайті або іншому електронному ресурсі Компанії (навчальна платформа, сайт, особистий кабінет клієнта, тощо), на якому викладена Спеціальна пропозиція та здійснюється оплата.Датою початку надання Послуг за цими Умовами вважати дату старту курсу."
Здійснивши оплату за онлайн-курс, ви погоджуєтесь з умовами договору публічної оферти та беззастережно їх приймаєте.
В оферті прямо вказано, на неможливість повернення, якщо курс вже розпочато. У другому випадку, Ви, на жаль, з грошима розпрощалися назавжди.
Якщо вже гроші поверненню не підлягають (що швидше за все), то вже постарайтеся цей курс пройти, може чого корисного і навчать.
Сам порядок повернення грошей такий:
Насамперед, перед тим, як замовити послуги чи товари в інтернеті, обов'язково потрібно прочитати правила на сайті або в додатку, які стосуються компенсації у разі порушення правил надання послуг.
Якщо надана послуга не відповідає заявленому опису, можна сміливо заявити про порушення ваших прав як споживача.
У такому разі слід вимагати компенції, яка проявляється у кількох формах:
1) безоплатне усунення недоліків у наданій послузі у розумний термін;
2) відповідне зменшення ціни наданої послуги;
3) безоплатне повторне надання послуги;
4) відшкодування завданих збитків з усуненням недоліків наданої послуги.
Якщо надавач послуг не задовольняє вашу вимогу, потрібно звернутися зі скаргою в Держпродспоживслужбу або до суду за місцем проживання. Судовий збір за позовами про захист прав споживачів не стягується.
З ПРИВОДУ КУРСУ ПО СПЕЦПРОПОЗИЦІЇ - ТРЕБА БАЧИТИ УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ПО СПЕЦПРОПОЗИЦІЇ.
З приводу курсу по спецпропозиціі, скинули мені цей же договір , що неможливо повернути кошти , так як акційна ціна була представлена , а курс ще не почався
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЛюдмила!
Бачу, що Ви не поспішаєте відповісти на мої питання.
Що ж спробую відповісти на рівні здогадок, на жаль. У разі, якщо Ви вже порушили строки подання заяви на повернення коштів за навчання, визначені у пункті 8 Договору, то шанси на задоволення Ваших вимог організатором курсів, практично відсутні.
Це означає, що Вам прийдеться звертатись до суду, попередньо надіславши до ФОП (сторони Договору) лист-претензію. Отримавши відмову, Ви матимете законне право звернутись до районного суду за місцем реєстрації ФОП чи за місцем Вашої реєстрації із позовною заявою про захист прав споживачів.
Проте подання такого позову зовсім не означає, що суд автоматично задовільнить Ваші позовні вимоги. Вам треба буде доводити а судовому засіданні, що відповідач порушив умови договору або що договір оферти був складений недобросовісно, та його положення не відповідали дійсності.
В будь якому випадку це буде не просто, тому я раджу Вам, перш ніж робити початковий крок щодо повернення коштів, заручитись підтримкою адвоката.
це все мож робити в електронному варіанті ? А у випадку іншого курсу , який ще не розпочався ,але був придбаний по акційній ціні , додаткового договору не скинули , чи є можливість повернення коштів ?
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЩо саме Ви маєте на увазі під "робити в електронному варіанті"? Мова йде про подання позову до суду чи надсилання претензії (заяви) до виконавця?
Щодо другого курсу, то якщо Ви ще не розпочинали навчання, вважаю, що так.