Задайте питання юристу

955 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

02 листопада 2025, питання №143595

право на заміну придбаного товару

Доброго дня! Маю я право на заміну придбаного товару, або на повернення коштів, якщо він вийшов з ладу повторно після гарантійного ремонту?

Відповіді юристів (3)

    Левченко Ксенія Сергіївна
    Левченко Ксенія Сергіївна день тому

    Юрист, м. Вінниця, 18 років досвіду

    Доброго дня. Так, в разі належного документування повторної поламки та попереднього, первинного гарантійного ремонту. Ви маєте вищезгадані документальні підтвердження? Все залежить саме від оформлення первинного ремонту, відміток в гарантійній книжці, талоні. Необхідно аналізувати ситуацію та наявні підтверджуючі документи.

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня!

    Ви маєте таке право, якщо товар має істотний недолік.

    Істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, виник з вини виробника (продавця, виконавця), а після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин. Крім цього, такий недолік повинен мати хоча б одну з таких ознак:

    • його взагалі не можна усунути;
    • усунення потребує понад 14 календарних днів;
    • робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
    • фальсифікований товар, а саме: виготовлений з порушенням технології або неправомірним використанням знака для товарів та послуг чи копіюванням форми, упаковки, зовнішнього оформлення, а також неправомірним відтворенням товару іншої особи. Наприклад, підроблені джинси відомої марки, які лише зовні схожі на оригінал.
    Відповідно до статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів"

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Бажаю Вам успіхів!

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Денисе!

    Враховуючи той факт, що товар вийшов з ладу після гарантійного ремонту, то так, Ви маєте право на повернення коштів, оскільки товар однозначно має істотний недолік.

    Звертайтеся до продавця із листом-претензією щодо повернення коштів.

    З повагою, адвокат Айвазян.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України