Задайте вопрос юристу

833 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Исполнительное производство, 12 февраля 2021, вопрос №37968 600₴

Виконавча служба наклала арешт на автомобіль і кредитні картки

Я в суді оскаржую постанову поліції по ч.1 ст.126 КУпАП. Виконавча служба наклала арешт на мій автомобіль та кредитні картки. За кредитну карту я дізнався із додатку "Приват 24", тобто про це мене ніхто не повідомив, а за декілька днів мені з виконавчої зателефонували і повідомили про арешт автомобіля. Я даному виконавцю повідомив, що 18.02.2021р буде відбуватися судове засідання по оскарженні постанови, він відповів, що для них це немає значення і вони подають автомобіль в розшук, а після суду вони зможуть зняти арешт. Прошу проконсультувати мене чи законні дії виконавчої служби та чи можливо до суду зняти арешт з автомобіля?

Ответы юристов (12)

    Гончаренко Константин
    10%

    Здравствуйте.

    1. Необходимо обратиться с запросом в Государственную исполнительную службу (ДВС) о предоставлении информации о наличии открытых или законченных исполнительных производств. Письменно почтой.

    2. На основании полученной информации составить ходатайство государственного исполнителя или руководителя отдела Государственной исполнительной службы с требованием снять существующие за пределами любого исполнительного производства аресты, наложенные на имущество (средства). До вынесения решения суда , приостановить исполнительные действия.

    3. В пределах 10-дневного срока с момента получения ДВС указанного ходатайства обратиться в суд, выдавший исполнительный документ, с жалобой на действия (бездействие) государственного исполнителя и просить обязать государственного исполнителя снять арест с имущества.

    В любом случае, все будет решаться в суде.

    С уважением,

    Константин Гончаренко

    Кирюшин Артем Андреевич
    8.3%

    Здравствуйте.

    Да, в данному случае из-за глупости законодательства (Закона "Об исполнительном производстве") такие действия законны, так как новая редакция закона не предусматривает приостановления исполнения по причинам судебного обжалования исполнительного документа.

    Но все таки вам стоит попытаться подать жалобу начальнику отдела исполнительной службы, может и сработает, но не факт.

    Савченко Олександр
    13.3%
    Савченко Олександр 3 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Павло!

    Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 288, ст. 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КупАП), постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, може бути оскаржено у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.

    Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови, а щодо постанов по справі про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксовані в автоматичному режимі, - протягом десяти днів з дня вручення такої постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.

    Відповідно до статті 299 КУпАП, яка визначає порядок звернення постанови до виконання, постанова про накладення адміністративного стягнення підлягає виконанню з моменту її винесення, якщо інше не встановлено цим Кодексом та іншими законами України.

    При оскарженні постанови про накладення адміністративного стягнення постанова підлягає виконанню після залишення скарги без задоволення, за винятком постанов про застосування заходу стягнення у вигляді попередження, а також у випадках накладення штрафу, що стягується на місці вчинення адміністративного правопорушення.

    Постанова про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу, крім постанов про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу за правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксовані в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), підлягає примусовому виконанню після закінчення строку, установленого частиною першою статті 307 цього Кодексу.

    В свою чергу, згідно зі статтями 307, 308 КУпАП, штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбачених статтею 300-1 цього Кодексу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

    У разі несплати правопорушником штрафу у строк, встановлений частиною першою статті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу та зазначеного у постанові про стягнення штрафу.

    Отже, системний аналіз наведених правових норм дає підстави стверджувати, що оскарження особою постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу зупиняє її примусове виконання до розгляду відповідної скарги, однак є випадки коли це правило не працює і вони пов’язані фактично з бездіяльністю або стягувача (який не перевірив чи йде процедура судового оскарження спірної постанови) чи навіть суду, який «з величезною завантаженістю» відкриває провадження заднім числом, але після спливу декількох місяців….

    Все вищевикладене призводить до того, що незважаючи на те, що «боржник» фактично виконав всі вимоги діючого законодавства та оскаржує постанову про накладення адміністративного стягнення до суду, однак у зв’язку із бездіяльністю або адміністративного відділу поліції або безвідповідального відношення суду, «правопорушнику» ще необхідно оскаржувати постанову про відкриття виконавчого провадження щодо примусового виконання рішення до адміністративного суду та сплачувати судовий збір (який, як правило, перевищує суму штрафу у декілька разів) або терпіти наслідки відкритого виконавчого провадження, а це заборони та обмеження встановлені Законом.

    ВИСНОВОК: «Боржник», «правопорушник» повинен пам’ятати, якщо постанова поліції буде оскаржена в судовому порядку то, як наслідок, перебіг строку для її добровільного виконання буде зупинено в силу вимог статті 307 КУпАП України, а відтак відкриття виконавчого провадження при процедурі оскарження постанови поліції, як і встановлення будь-яких обмежень в силу Закону України «Про виконавче провадження», є неправомірним.

    Вищевикладене узгоджується з правовою позицією Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду викладеною в постанові від 27.03.2019 р. у справі № 826/15117/17 провадження № К/9901/52767/18 (ЄДРСРУ № 80805719).

    Таким чином, для уникнення вищевказаного рекомендовано:

    • Письмово повідомляти орган поліції про оскарження спірної постанови в судовому порядку;
    • Контролювати процес відкриття судового провадження по справі (писати заяви, скарги, дзвонити секретарю, помічнику і т.і.);
    • Пересвідчитись у виконавчій службі на предмет відкриття виконавчого провадження та/або перевірити себе в реєстрі боржників і … оскаржити постанову про відкриття виконавчого провадження до адміністративного суду.

    Так, підставою для зняття арешту з майна (коштів) боржника у виконавчому провадженні є:

    • закінчення виконавчого провадження на підставі статті 40 Закону України «Про виконавче провадження» (крім випадків коли визнано боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, закінчене виконавче провадження за судовим рішенням, винесеним у порядку про забезпечення позову чи вжиття запобіжних заходів, не стягнення виконавчого збору або витрат виконавчого провадження, не стягнення основної винагороди приватним виконавцем);
    • повернення виконавчого документа до суду, який його видав;
    • скасування судом заходів забезпечення позову за завершеним виконавчим провадженням;
    • надходження на рахунок органу державної виконавчої служби, рахунок приватного виконавця суми коштів, стягнених з боржника, необхідної для задоволення вимог усіх стягувачів, стягнення виконавчого збору, витрат виконавчого провадження та штрафів, накладених на боржника за завершеним виконавчим провадженням.

    Після настання таких підстав арешт, накладений на майно (кошти) боржника, знімається, відомості про боржника виключаються з Єдиного реєстру боржників та реєстру обтяжень, скасовуються інші вжиті виконавцем заходи щодо виконання рішення.

    Слід зазначити, що про зняття арешту з майна (коштів) виконавець зазначає у постанові про закінчення виконавчого провадження або повернення виконавчого документа, яка в день її винесення надсилається органу, установі, посадовій особі, яким була надіслана для виконання постанова про накладення арешту на майно (кошти) боржника.

    На підставі рішення суду про зняття арешту з майна боржника, яке набрало законної сили, арешт з такого майна знімається згідно з постановою виконавця не пізніше наступного дня, коли йому стало відомо про такі обставини.

    Також керівник відділу ДВС, якому підпорядкований виконавець у разі виявлення порушення порядку накладення арешту, встановленого цим Законом, своєю постановою знімає арешт з майна боржника.

    Отже, Ви вправі звернутися до суду із позовом про зняття арешту з майна (коштів) боржника чи із скаргою на дії державного виконавця.

    До такої позовної заяви чи скарги додаються:

    • Квитанція про сплату судового збору;
    • Копія ідентифікуючих документів заявника (напр. паспорт, код, копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);
    • Супровідний лист відділу державної виконавчої служби та постанова державного виконавця про накладення арешту на майно ( кошти) боржника;
    • Довідка про відкритий рахунок, призначення рахунку (для зарахування заробітної плати, пенсії, тощо)
    • Роз’яснення виконавця щодо неможливості зняти арешт з майна (коштів) боржника;
    • Довідка з місця роботи/ пенсійне посвідчення/ довідка МСЕК про інвалідність.

    Також додають інші документи, що обґрунтовують право зняття арешту чи підтверджують вчинення дій виконавця із порушенням закону.

    Підсудність справи визначена ст. 446 ЦПК України, де роз'яснено, що процесуальні питання, пов’язані з виконанням:

    • судових рішень у цивільних справах, вирішуються судом, який розглядав справу як суд першої інстанції, якщо інше не визначено цим розділом.
    • рішень інших органів (посадових осіб), вирішуються судом за місцем виконання відповідного рішення.

    За подання позову в порядку позовного провадження особа повинна сплатити судовий збір у розмірі 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (підпункт 2 пункту 1 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір") крім випадків, коли особа звільнена від сплати судового збору.

    Варто зауважити, що ні розділом VII ЦПК, ні Законом України «Про судовий збір» не передбачено необхідності сплати судового збору за подання скарги на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи ДВС, то за подання скарги на дії державного виконавця судовий збір не сплачується (п. 14 Постанови Пленуму Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних і кримінальних справ «Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби під час виконання судових рішень у цивільних справах» від 07.02.2014 № 6

    Звертайтесь, якщо буде потрібна допомога.

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!

    Карпенко Андрей Владимирович
    11.7%

    Добрий вечір!

    1. Виконавче провадження є завершальною стадією судового провадження, а виконання судового рішення відповідно до практики Європейського суду з прав людини є складовою частиною права на справедливий суд, гарантованого статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Можливість оскаржити дії (бездіяльність) та рішення виконавця є однією з гарантій дотримання прав осіб під час примусового виконання судового рішення або іншого виконавчого документу.

    Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби визначено у статті 74 Закону України «Про виконавче провадження».

    2. Відповідно до зазначеної статті у випадку оскарження рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця стягувач та інші учасники виконавчого провадження (крім боржника) можуть скористатися адміністративним порядком оскарження та звернутися зі скаргою до начальника відділу державної виконавчої служби, а у випадку оскарження дій (рішень, бездіяльності) начальника відділу – до керівника органу державної виконавчої служби вищого рівня.

    Важливим є те, що боржник може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність державного виконавця виключно у судовому порядку.

    3. Для того, щоб вірно вирішити питання щодо юрисдикції спору (вірно визначити суд, до якого звертатися зі скаргою або позовом) необхідно зважати на виконавчий документ, що перебуває на примусовому виконанні.

    Так, у випадку оскарження рішення, дії чи бездіяльності виконавця (як державного, так і приватного) та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення необхідно звертатися до суду, який видав виконавчий документ.

    Якщо предметом оскарження є рішення, дії чи бездіяльність виконавця щодо виконання рішень інших органів (посадових осіб), у тому числі постанов державного виконавця про стягнення виконавчого збору, постанов приватного виконавця про стягнення основної винагороди, витрат виконавчого провадження та штрафів необхідно звертатися до відповідного адміністративного суду.

    При зверненні до адміністративного суду слід враховувати і те, що стаття 20 Кодексу адміністративного судочинства України визначає предметну юрисдикцію адміністративних судів, та рішення, дії чи бездіяльність державного виконавця щодо виконання рішень у певній категорії справ (зокрема, з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності) оскаржуються до місцевого загального суду як адміністративного.

    Слід зазначити, що у процесуальному законодавстві також містяться норми, які визначають порядок оскарження рішень, дій та бездіяльності виконавця.

    Такі норми закріплені у статтях 339-341 Господарського процесуального кодексу України, статтях 447-449 Цивільного процесуального кодексу України, статті 287 Кодексу адміністративного судочинства України.

    Не менш важливим є питання дотримання строків оскарження рішень, дій, бездіяльності виконавця.

    4. Відповідно до статті 74 Закону України «Про виконавче провадження» рішення та дії виконавця, посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені протягом 10 робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів. Рішення виконавця про відкладення проведення виконавчих дій може бути оскаржене протягом трьох робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів.

    Поряд з цим, у процесуальному законодавстві такий строк визначено без вказівки на «робочі дні».

    У постанові Великої Палати Верховного Суду від 13.03.2019 у справі № 920/149/18 висловлено висновок щодо пріоритетності в даному випадку норм процесуального законодавства та відповідно обчислення строку в календарних, а не робочих днях.

    5. З приводу співмірності заходів. Ч.1 ст.126 КУоАП- штраф 425 грн.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про виконавче провадження

    Стаття 2. Засади виконавчого провадження

    1. . Виконавче провадження здійснюється з дотриманням таких засад:

    8) співмірності заходів примусового виконання рішень та обсягу вимог за рішеннями;

    Стаття 48. Порядок звернення стягнення на кошти та інше майно боржника

    6. Стягнення на майно боржника звертається в розмірі та обсязі, необхідних для виконання за виконавчим документом, з урахуванням стягнення виконавчого збору, витрат виконавчого провадження, штрафів, накладених на боржника під час виконавчого провадження, основної винагороди приватного виконавця. У разі якщо боржник володіє майном разом з іншими особами, стягнення звертається на його частку, що визначається судом за поданням виконавця.

    Стаття 74. Оскарження рішень, дій або бездіяльності виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби

    1. Рішення, дії чи бездіяльність виконавця та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до суду, який видав виконавчий документ, у порядку, передбаченому законом.

    2. Рішення, дії чи бездіяльність виконавця та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання рішень інших органів (посадових осіб), у тому числі постанов державного виконавця про стягнення виконавчого збору, постанов приватного виконавця про стягнення основної винагороди, витрат виконавчого провадження та штрафів, можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до відповідного адміністративного суду в порядку, передбаченому законом.

    3. Рішення, дії або бездіяльність державного виконавця також можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець. Рішення, дії та бездіяльність начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, можуть бути оскаржені до керівника органу державної виконавчої служби вищого рівня.

    Начальник відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, при здійсненні контролю за рішеннями, діями державного виконавця під час виконання рішень має право у разі, якщо вони суперечать вимогам закону, своєю постановою скасувати постанову або інший процесуальний документ (або їх частину), винесені у виконавчому провадженні державним виконавцем, зобов’язати державного виконавця провести виконавчі дії в порядку, встановленому цим Законом.

    Начальник відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або виконавець з власної ініціативи чи за заявою сторони виконавчого провадження може виправити допущені у процесуальних документах, винесених у виконавчому провадженні, граматичні чи арифметичні помилки, про що виноситься відповідна постанова.

    Керівник вищого органу державної виконавчої служби у разі виявлення порушень вимог закону визначає їх своєю постановою та надає доручення начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, щодо проведення дій, передбачених абзацами другим і третім цієї частини.

    4. Скарга у виконавчому провадженні подається виключно у письмовій формі та має містити:

    1) найменування органу державної виконавчої служби, до якого вона подається;

    2) повне найменування (прізвище, ім’я та по батькові) стягувача та боржника, їхні місця проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (прізвище, ім’я та по батькові) представника сторони виконавчого провадження, якщо скарга подається представником;

    3) реквізити виконавчого документа (вид документа, найменування органу, що його видав, день видачі та номер документа, його резолютивна частина);

    4) зміст оскаржуваних рішень, дій чи бездіяльності та посилання на порушену норму закону;

    5) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

    6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дня подання скарги.

    5. Рішення та дії виконавця, посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені протягом 10 робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів. Рішення виконавця про відкладення проведення виконавчих дій може бути оскаржене протягом трьох робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів.

    Рекомендація: оскаржуйте неспівмірність дій виконавця в адміністративному порядку.

    ВДАЧІ!

    Беликов Олег  Александрович
    6.7%

    Добрий день. Виконавець правий, що поки не буде оскаржена постанова про арешт авто та кредитних карток, зняти арешт вони самостійно не можуть. Тільки після розгляду вашої скарги в суді. Щодо карток, якщо серед них є зарплатні, то це грубе порушення законодавства, арешт з такої картки повинен бути знятий даже без розгляду скарги в суді.

    Костромина Виктория
    5%

    изза нашего действующего законодательства - такое происходит

    1. полиция не имела право подавать на взыскание до окончания апелляционного периода

    2. исполнители ничего не смотрят и не имеют право не открыть производство

    Вы можете конечно подать заяву на снятие ареста или на Постановление о наложении - но это время - 30 дней на рассмотрение заявления и деньги

    но я думаю что проще уже дождаться суда

    Марусяк Андрій Романович
    5.8%

    Доброго вечора! дії абсолютно законні, оскарження постанови не відміняє її виконання.

    Що робити?

    1) оплатіть штраф і виконавчий збір. Повадження закриють. Якщо оскарження постанови буде успішне, ваші кошти після поверне казначейстов після вашого звернення. Факт оплати штрафу необхідно зазначити в суді.

    2) не користуйтесь авто, чекайте суду і дійте по результату.

    Щасти вам!

    Пуха Наталія ТендерОк
    5.8%

    Доброго дня

    Щодо вашого питання

    Дії державного виконавця у зазначеній вами ситуації правомірні.

    Ви оскаржуєте на даний час постанову , але оскарження постанови не робить її неправомірною, у зазначеній вами ситуації у вас всього декілька варіантів вирішити,

    оскаржити постанову про арешт авто, та карток, особливо, якщо картка зарплатна, або соціальна, або ви не власник авто, також ви не позбавлені права поскаржитись на дії державного виконавця.

    чекати позитивного рішення суду (а провадження може бути тривалим)

    Здійснити оплату штрафу та 10 % виконавчого збору- відповідно виконавець винесе постанову про закриття виконавчого провадження. Після отримання вами позитивного рішення суду ви зможете повернути сплачені вами кошти.

    Успіху

    Адвокат Евгений Александрович
    8.3%

    Добрий вечір, Павло!

    "Я в суді оскаржую постанову поліції по ч.1 ст.126 КУпАП. Виконавча служба наклала арешт на мій автомобіль та кредитні картки. За кредитну карту я дізнався із додатку "Приват 24", тобто про це мене ніхто не повідомив, а за декілька днів мені з виконавчої зателефонували і повідомили про арешт автомобіля. Я даному виконавцю повідомив, що 18.02.2021р буде відбуватися судове засідання по оскарженні постанови, він відповів, що для них це немає значення і вони подають автомобіль в розшук, а після суду вони зможуть зняти арешт. Прошу проконсультувати мене чи законні дії виконавчої служби та чи можливо до суду зняти арешт з автомобіля"?

    - Дії державного виконавця є правомірними.

    У разі задоволення Вашого адміністративного позрву та скасування постанови про притягнення Вас до адмінінстративної відповідальності, виконавче провадження буде закінчено та арешт буде знято.

    Всього доброго.

    Токмач Галина Николаевна
    3.3%
    Доброго дня, Павло. До суду арешт не знімете, адже документ, на підставі чого він накладений, ще має законну силу.У разі, якщо після рішення суду його скасують, зупинять і виконавче провадження по справі.З повагою, юрист Галина Токмач.
    Крикун Сергій  Павлович
    11.7%

    КпАП України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80732-10):

    "Стаття 288. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення

    Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:...

    3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом....

    Стаття 299. Звернення постанови до виконання...

    При оскарженні постанови про накладення адміністративного стягнення постанова підлягає виконанню після залишення скарги без задоволення, за винятком постанов про застосування заходу стягнення у вигляді попередження, а також у випадках накладення штрафу, що стягується на місці вчинення адміністративного правопорушення...".

    КАС України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15):

    "Стаття 161. Документи, що додаються до позовної заяви

    1. До позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті...".

    Закон України "Про виконавче провадження" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1404-19):

    "Стаття 34. Зупинення вчинення виконавчих дій

    1. Виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі:...

    2) зупинення судом стягнення на підставі виконавчого документа;...

    Стаття 35. Строки зупинення вчинення виконавчих дій

    1. Виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у випадках, передбачених ...пунктами 2,...частини першої статті 34 цього Закону, - до розгляду питання по суті..."

    Подайте до суду (у цій справі, провадженні про оскарження постанови поліції) заяву про незаконність поліції щодо подання постанови до виконання, про зупинення виконавчих дій, зяннтя арешту з авто та рахунків (карток) до моменту розгляду питання по суті, про невідкладний розгляд цієї заяви.

    Мєньков Андрій Васильович
    10%

    Доброго дня Павле!

    В залежності від того чи набрала постанова поліції законної сили чи ні можливі наступні варіанти:

    1) постанова набрала законної сили, тобто закінчився строк на її оскарження (10 днів після її вручення особі або отримання поштового повідомлення про вручення або про відмову в її отриманні, або повернення поштового відправлення з позначкою про невручення) - тоді треба звернутися з заявою про забезпечення поданого Вами позову і просити суд зупинити стягнення на підставі спірної постанови Нацполіції;

    2) постанова не набрала законної сили, тобто Ви її своєчасно оскаржили, тоді дії ВДВС незаконні - звертайтеся зі скаргою на дії ВДВС в адміністративному п-ку до їх начальника, вказавши у скарзі, що будете стягувати моральну шкоду, або в судовому порядку подавши позов до суду.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України