Начните консультацию с юристом онлайн
Ще в середині грудня 2020року я вирішив закрити свої банківські рахунки в UKREXIMBANK так як вони були відкриті підприємством де я працював. Я звільнився, пройшло 10місяців та й я особисто витративши свій час та гроші поїхав у м. Львів та закрив (так я собі думав) рахунки у банку, а саме написав письмові заяви з усіма ідентифікаційними даними та назвами установ і номерами рахунків. Після чого мені сказали що рахунки будуть закриті 25тим січня. Виявляється станом на сьогоднішній день 24 лютого, один з моїх рахунків не закритий. Як витіснив. Прийшло смс від банку про те що зявіться у відділення банку з паспортом та кодом для актуалізацією даних. Суть в чому? Для чого? Чому мене ігнорують та в чомусь змушують. Я доброчесно попрощався з банком, виконавши всі їхні умови а саме ще поповнив особисті кошти для закриття рахунку, все по нормах. В мене питання?. Чому мрій рахунок не закрили 3 місяця спустя? Які тут мої права чи зобов'язання получається Ще?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Харьков, 7 лет опыта
Прийшло смс від банку про те що зявіться у відділення банку з паспортом та кодом для актуалізацією даних.
Доброго вечора! у цій фразі ви описали законну вимогу банку, яку треба виконати. Так, не зручно, так сервіс мінімальний, однак ця вимога законна і те, що вам не закрили рахунок, скоріш за все законно. Уточніть ваші дані, зв'яжіться з підтримкою банку. Наприклад у приваті і моно можна уточнити дані онлайн. Запитайте, чи є така можливість.
Які тут мої права чи зобов'язання получається Ще? ніяких прав, ви маєте обов'язки і виконайте їх, а лише тоді, писля письмових пояснень банку з'ясуйте, які ваші права порушено.
Адвокат, г. Киев, 20 лет опыта
Добрый день
Вам должны были закрыть счета
Если Вы не сделаете актуализацию данных - банк имеет право Вас не обслуживать - но Вы этого и хотите - так что можете в банк не ездить и ничего не предпринимать , так как Вы все что надо выполнили