Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Автомобильное право, 21 апреля 2021, вопрос №41466 100₴

Забрали водительские права

Здраствуйте.Я с Украины.Муж сегодня ехал домой и уже при заезде в гараж его остановили гаишники.У него был перегар .Показало 1.2.Выписали протокол.Это впервые.Муж имеет инвалидность 3-й но и сына инвалида 1-й до.Как избежать или уменьшить суму штрафа и как вернуть права?

Ответы юристов (16)

    Адвокат Евгений Александрович
    30%
    Адвокат Евгений Александрович 3 года назад

    Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

    Здравствуйте, Оксана!

    За управление транспортным средством в нетрезвом состоянии, предусмотрена административная ответственность по ст.130 КУоАП, в виде штрафа в размере 17000 грн. и лишения права управления транспортным средством на 1 год.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    "Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції

    Керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп’яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так само відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік і на інших осіб - накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

    Протокол и материалы к нему должны быть направлены сотрудниками полиции в суд. Суд принимает решение согласно санкции ст.130 КУоАП.

    Нужно ознакомиться с протоколом, материалами к нему, обратить внимания на нарушения закона со стороны сотрудников полиции, неточности и неправдивые ведомости в этих документах. Если они имеют место нужно добиваться закрытия дела судом за отсутствием состава административного правонарушения.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

    1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення; ...".

    Если не имеют место, нарушения закона со стороны сотрудников полиции, неточности и неправдивые ведомости в этих документах, то нужно затягивать рассмотрение дела, путем переносов рассмотрения дела в суде, в связи с карантином, путем обращения в больницу и получения справки с направлением ее в суд, в связи с обращением к адвокату за оказанием правовой помощи.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: ... 7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;...".

    Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення

    "...Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій - шостій цієї статті. ...".

    Только по истечению 3 месяцев, если суд не рассмотрит дело, он может забрать удостоверение водителя или если суд закроет дело, через 10-ть дней, после вступления постановления суда в законную силу.

    Всего доброго!

    • Оксана Клиент 3 года назад

      но муж уже заезжал в гараж и его тогда остановили гаишники.И выдадут ли мужу после суда временные права?

      • Малик Олександр Володимирович
        Малик Олександр Володимирович 3 года назад

        Адвокат, г. Винница, 9 лет опыта

        Доброго дня!Після складення протоколу він буде направлений до суду.

        Суд буде викликати вашого чоловіка в засідання.

        Суд оцінює усі докази в сукупності і може визнати винним вашого чоловіка, якщо він керував транспортним засобом і у справі є докази про керування і про перебування у нетверезому стані.

        Санкція ч. 1 статті 130 КУпАП передбачає накладення штрафу на водіїв у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік і на інших осіб - накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

        • Оксана Клиент 3 года назад

          А як в такому випадку складається протокол гаїшніками?Не було ні очевидців,Ні чоловікові нічого не дали.

          • Адвокат Евгений Александрович
            Адвокат Евгений Александрович 3 года назад

            Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

            Оксана!

            В действиях сотрудников полиции, имеют мсето нарушения требований КУоАП.

            Нужно подавать в суде письменное объяснение по всем нарушениям которые имели место и в письменной форме ходатайствовать перед судом о закрытии административного дела о закрытии, в связи с отсутствием состава административного правонарушения.

            Всего доброго!

      • Адвокат Евгений Александрович
        Адвокат Евгений Александрович 3 года назад

        Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

        Оксана!

        Фактически он управлял транспортным средством, что подпадает под признаки ст.130 КУоАП.

        Протокол и материалы к нему должны быть направлены сотрудниками полиции в суд. Суд принимает решение согласно санкции ст.130 КУоАП.

        В данном случае, уменьшить меру наказания не возможно и инвалидность на это не влияет.

        КАК ИЗБЕЖАТЬ:

        Для начала, нужно ознакомиться с протоколом, материалами к нему, обратить внимания на нарушения закона со стороны сотрудников полиции, неточности и неправдивые ведомости в этих документах.

        1) Если они имеют место нужно добиваться закрытия дела судом за отсутствием состава административного правонарушения по п.1 ч.1 ст.247 КУоАП.

        Кодекс України про адміністративні правопорушення:

        Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

        Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

        Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

        1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення; ...".

        2) Если не имеют место, нарушения закона со стороны сотрудников полиции, неточности и неправдивые ведомости в этих документах, то нужно затягивать рассмотрение дела на СРОК БОЛЕЕ ТРЕХ МЕСЯЦЕВ, путем переносов рассмотрения дела в суде, в связи с карантином, путем обращения в больницу и получения справки с направлением ее в суд, в связи с обращением к адвокату за оказанием правовой помощи, тогда суд должен закрыть дело по ч.2 ст.38, п.7 ч.1 ст.247 КУоАП, в связи с истечением срока наложения административного взыскания.

        Кодекс України про адміністративні правопорушення:

        Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

        Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

        Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: ... 7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;...".

        Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення

        "...Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій - шостій цієї статті. ...".

        Только по истечению 3 месяцев, если суд не рассмотрит дело, он может забрать удостоверение водителя или если суд закроет дело, через 10-ть дней, после вступления постановления суда в законную силу.

        При наличии вопросов обращайтесь.

        Всего доброго!

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 3 года назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю наступне:

    Позбавити права керування та прийняти рішення , щодо обмеження прав водіння може виключно суд своїм рішенням , тому вам необхідно очікувати рішення суду остаточне.

    Також повідомте письмово вашу страхову компанію про настання страхового випадку ДТП. (долучивши документи , що підтверджують отримання збитків, та копію протоколу з місця аварії.)

    на тих водіїв, які керують транспортом напідпитку, складають «адміністративні протоколи за за ч.1 ст.130 (Керування у стані сп’яніння) КУпАП».

    Це позбавлення водійського посвідчення на рік і штраф у 17 - ть тисячі гривень.

    Постанову інспектора можна оскаржити , якщо є докази, що вона складена з порушеннями , або обставини не були досліджені в повному обсязі.

    Справа буде передана до суду і вже там Вашому чоловікові необхідно навести аргументи щодо необгрунтованості змісту постанови та просити суд визнати її такою , що не підлягає виконанню.

    Наявність інвалідності не надає переваг особі порушника.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    • Оксана Клиент 3 года назад

      А як в такому писала в складаэться правильно протокол?Свідки потрібні?Не було ні очевидців,Ні чоловікові ніяку бумагу не дали.

      • Адвокат Евгений Александрович
        Адвокат Евгений Александрович 3 года назад

        Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

        Оксана!

        Ему должны были вручить копию протокола о совершении административного правонарушения.

        Кодекс України про адміністративні правопорушення:

        Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

        "Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне правопорушення

        Про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.

        Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

        Протокол не складається у випадках, передбачених статтею 258 цього Кодексу".

        "Стаття 256. Зміст протоколу про адміністративне правопорушення

        У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

        Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

        У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

        При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протокол".

        "Стаття 265-1. Тимчасове вилучення посвідчення водія

        У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, за яке відповідно до цього Кодексу може бути накладено адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права керування транспортними засобами, поліцейський тимчасово вилучає посвідчення водія до набрання законної сили постановою у справі про адміністративне правопорушення, але не більше ніж на три місяці з моменту такого вилучення, і видає тимчасовий дозвіл на право керування транспортними засобами. Про тимчасове вилучення посвідчення водія робиться запис у протоколі про адміністративне правопорушення.

        Після закінчення тримісячного строку тимчасового вилучення посвідчення водія, у випадках, якщо судом не прийнято рішення щодо позбавлення водія права керування транспортним засобом або якщо справа про адміністративне правопорушення не розглянута у встановлений законом строк, особа має право звернутися за отриманням вилученого документа, а в разі вчинення правопорушення, передбаченого статтею 130 цього Кодексу, - за продовженням строку тимчасового дозволу на право керування транспортними засобами на новий тримісячний строк. Після закінчення річного строку тимчасового вилучення посвідчення водія, у випадках, якщо судом не прийнято рішення щодо позбавлення водія права керування транспортним засобом або якщо справа про адміністративне правопорушення не розглянута в установлений законом строк, особа має право звернутися за отриманням вилученого документа. Такі звернення особи є обов’язковими для виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення.

        За подання такого звернення та повернення особі тимчасово вилученого посвідчення водія не може стягуватися плата.

        Порядок тимчасового вилучення посвідчення водія визначається Кабінетом Міністрів України".

        "Стаття 266. Відсторонення осіб від керування транспортними засобами, річковими, морськими і маломірними суднами та огляд на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції

        Особи, які керують транспортними засобами, річковими, морськими або маломірними суднами і щодо яких є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами, річковими, морськими або маломірними суднами та оглядові на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.

        Огляд водія (судноводія) на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, проводиться поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів. Під час проведення огляду осіб поліцейський застосовує технічні засоби відеозапису, а в разі неможливості застосування таких засобів огляд проводиться у присутності двох свідків. Матеріали відеозапису обов’язково долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення.

        У разі незгоди водія (судноводія) на проведення огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів або в разі незгоди з його результатами огляд проводиться в закладах охорони здоров’я. Перелік закладів охорони здоров’я, яким надається право проведення огляду особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, затверджується управліннями охорони здоров’я місцевих державних адміністрацій. Проведення огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, в інших закладах забороняється.

        Огляд осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, здійснюється в закладах охорони здоров’я не пізніше двох годин з моменту встановлення підстав для його здійснення. Огляд у закладі охорони здоров’я та складення висновку за результатами огляду проводиться в присутності поліцейського. Кожний випадок огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, у закладі охорони здоров’я реєструється в порядку, визначеному спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров’я.

        Огляд особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням вимог цієї статті, вважається недійсним.

        Направлення особи для огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

        У разі відсторонення особи від керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном можливість керування цим транспортним засобом, річковим або маломірним судном надається уповноваженій нею особі, яка має посвідчення водія (судноводія) відповідної категорії та може бути допущена до керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном".

        ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства внутрішніхсправ України,Міністерства охорониздоров’я України09.11.2015 № 1452/735

        Зареєстровано в Міністерствіюстиції України11 листопада 2015 р.за № 1413/27858

        ІНСТРУКЦІЯпро порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції:

        Про затвердження Інструкції... | від 09.11.2015 № 1452/735 (rada.gov.ua)

        "II. Проведення огляду на стан алкогольного сп’яніння поліцейським і оформлення його результатів

        1. За наявності ознак, передбачених пунктом 3 розділу І цієї Інструкції, поліцейський проводить огляд на стан сп’яніння за допомогою спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом.

        2. Огляд на стан алкогольного сп’яніння водія транспортного засобу здійснюється поліцейськими, які мають спеціальні звання.

        3. Поліцейськими використовуються спеціальні технічні засоби, які мають, зокрема, сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки.

        4. Огляд на стан сп’яніння проводиться з дотриманням інструкції з експлуатації спеціального технічного засобу та фіксацією результатів на паперових та електронних носіях, якщо спеціальний технічний засіб має такі функції.

        5. Перед проведенням огляду на стан сп’яніння поліцейський інформує особу, яка підлягає огляду на стан сп’яніння, про порядок застосування спеціального технічного засобу та на її вимогу надає сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки.

        6. Огляд на стан сп’яніння на місці зупинки транспортного засобу проводиться в присутності двох свідків.

        Не можуть бути залучені як свідки поліцейські або особи, щодо неупередженості яких є сумніви.

        7. Установлення стану алкогольного сп’яніння здійснюється на підставі огляду, який проводиться згідно з вимогами цієї Інструкції поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів, показники яких після проведення тесту мають цифровий показник більше 0,2 проміле алкоголю в крові.

        8. Форма направлення на огляд водія транспортного засобу з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, наведена в додатку 1 до цієї Інструкції.

        9. З метою забезпечення достовірності результатів огляду водіїв транспортних засобів, які мають бути оглянуті в закладах охорони здоров’я, поліцейський забезпечує доставку цих осіб до найближчого закладу охорони здоров’я не пізніше ніж протягом двох годин з моменту виявлення підстав для його проведення.

        10. Результати огляду на стан сп’яніння водія транспортного засобу, проведеного поліцейським, зазначаються в акті огляду на стан алкогольного сп’яніння з використанням спеціальних технічних засобів (додаток 2) (далі – акт огляду). У випадку установлення стану сп’яніння результати огляду, проведеного поліцейським, зазначаються у протоколі про адміністративне правопорушення, до якого долучається акт огляду.

        Акт огляду складається у двох примірниках, один з яких вручається водію, а другий залишається у поліцейського та/або долучається до протоколу про адміністративне правопорушення у разі встановлення стану сп’яніння.

        Якщо технічними характеристиками спеціального технічного засобу передбачається роздрукування на папері його показників, ці результати долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення.

        11. Оформлення матеріалів огляду на стан сп’яніння водія транспортного засобу здійснюється згідно з чинним законодавством.

        12. У разі наявності підстав вважати, що водій транспортного засобу перебуває у стані наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, згідно з ознаками, визначеними в пункті 4 розділу I цієї Інструкції, поліцейський направляє цю особу до найближчого закладу охорони здоров’я.

        III. Проведення огляду на стан сп’яніння в закладах охорони здоров’я і оформлення його результатів

        1. Перелік закладів охорони здоров’я, яким надається право проведення огляду на стан сп’яніння водіїв, затверджується Міністерством охорони здоров’я України, Міністерством охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, начальниками структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

        2. Огляд може також проводитися в спеціально обладнаних пересувних пунктах (автомобілях), що належать закладам охорони здоров’я і відповідають установленим МОЗ вимогам.

        3. Огляд у закладах охорони здоров’я щодо виявлення стану сп’яніння проводиться лікарем закладу охорони здоров’я (у сільській місцевості за відсутності лікаря – фельдшером фельдшерсько-акушерського пункту), який пройшов тематичне удосконалення за відповідною програмою згідно з чинним законодавством.

        4. Метою цього огляду є встановлення наявності чи відсутності стану сп’яніння в обстежуваної особи.

        5. Лікар (фельдшер) повинен ознайомитися з документами особи, яку оглядає (паспорт, особисте посвідчення, посвідчення водія тощо) (за наявності).

        6. Відсутність документів не може бути причиною для відмови у проведенні огляду на стан сп’яніння. У цьому разі в акті медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (додаток 3) (далі – акт медичного огляду), зазначаються дані щодо зовнішнього вигляду особи, яку оглядають, а також те, що дані про цю особу записані з її слів. У разі надходження документів дані про оглянуту особу долучаються до акта медичного огляду.

        7. Проведення лабораторних досліджень на визначення наркотичного засобу або психотропної речовини обов’язкове.

        8. Метою лабораторного дослідження є виявлення або уточнення наявних речовин, що здатні спричинювати стан сп’яніння.

        9. Використання в закладах охорони здоров’я для проведення лабораторних досліджень вимірювальної техніки та обладнання, дозволених МОЗ, підтверджується сертифікатом відповідності та свідоцтвом про повірку робочого засобу вимірювальної техніки.

        10. Зразки біологічного середовища для лабораторного дослідження відбираються у дві ємності. Вміст однієї ємності використовується для первинного дослідження, вміст другої ємності зберігається протягом 90 днів.

        11. За збереження та транспортування ємностей з біологічним середовищем до іншого закладу охорони здоров’я, цілісність пломбування відповідає заклад охорони здоров’я, у якому проводився відбір біологічного середовища.

        12. Предметом дослідження біологічного середовища можуть бути слина, сеча та змиви з поверхні губ, шкірного покриву обличчя і рук.

        13. Для дослідження біологічного середовища може використовуватися кров, якщо в обстежуваної особи неможливо взяти зразки біологічних середовищ, вказаних у пункті 12 цього розділу.

        14. Якщо водій – учасник дорожнього руху внаслідок ДТП перебуває у несвідомому стані або з тяжкими травмами, обов’язково проводиться дослідження біологічного середовища або крові на вміст алкоголю, наркотичних чи психотропних речовин у закладах охорони здоров’я, куди він доставлений.

        15. За результатами огляду на стан сп’яніння та лабораторними дослідженнями встановлюється діагноз, який вноситься до акта медичного огляду.

        16. Висновок щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (далі – висновок щодо результатів медичного огляду особи на стан сп’яніння) (додаток 4), видається на підставі акта медичного огляду.

        17. Зміст висновку щодо результатів медичного огляду особи на стан сп’яніння повідомляється оглянутій особі в присутності поліцейського, який її доставив, про що робиться запис у вищезазначеному висновку.

        18. Усі записи в акті медичного огляду та висновку щодо результатів медичного огляду особи на стан сп’яніння повинні бути розбірливими, не допускається формулювання «Норма».

        19. Акт медичного огляду особи складається в одному примірнику, який залишається в закладі охорони здоров’я.

        20. Висновок щодо результатів медичного огляду особи на стан сп’яніння складається в усіх випадках безпосередньо після огляду особи у трьох примірниках: перший примірник видається під підпис поліцейському, який доставив дану особу на огляд, другий видається оглянутій особі, а третій залишається в закладі охорони здоров’я.

        21. Кожний випадок огляду на стан сп’яніння у закладі охорони здоров’я реєструється в журналі реєстрації медичних оглядів осіб з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (додаток 5).

        22. Висновки щодо результатів медичного огляду осіб на стан сп’яніння, складені з порушенням вимог цієї Інструкції, вважаються недійсними.

        23. Організація забезпечення закладів охорони здоров’я бланками акта медичного огляду, висновку щодо результатів медичного огляду особи на стан сп’яніння покладається на Міністерство охорони здоров’я України, Міністерство охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, начальників структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

        Відсутність бланків акта медичного огляду на стан сп’яніння та висновку щодо результатів медичного огляду особи на стан сп’яніння не може бути приводом для відмови в огляді на стан сп’яніння.

        24. Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров'я України здійснює клінічний моніторинг якості та результатів медичних оглядів клініко-анамнестичних даних обстежуваної особи та методичний контроль за проведенням оглядів на стан сп’яніння".

        Всего доброго!

      • Гончаренко Константин
        Гончаренко Константин 3 года назад

        Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

        Доброго дня!

        По Вашому питанню повідомляю наступне:

        У момент складання протоколу інспектор , має озвучити водію суть порушення , повідомити про те , що будуть складені адмін матеріали(протокол) , також залучаються свідки (3 особи), які підписують протокол, копія протоколу на бланку з адресою та контактами інспектора і управління поліції де він працює вручаються водію.

        Вашому чоловікові , як тільки отримає виклик до суду , необхідно звернутися до суду з заявою про ознайомлення з матеріалами справи Відповідно до вимог статті 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення. До канцеляріі суду.

        Після винесення рішення суду по справі у разі незгоди необхідно

        В подальшому скласти та подати апеляційну скаргу обгрунтувавши обставини та додавши необхідні докази.

        згідно Кодексу адміністративного судочинства є підстави для скасування рішення суду вони такі:

        Підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:...

        неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права...

        Порушення норм процесуального права є обов’язковою підставою для скасування судового рішення та ухвалення нового рішення .

        Враховуючи сказане перспективи позитивного оскарження для вас є.

        З повагою,

        Костянтин Гончаренко

      • Гончаренко Константин
        Гончаренко Константин 3 года назад

        Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

        також є ще варіант:

        Так як процедура явно порушена,

        Чоловікові необхідно звернутися з письмовою заявою на ім я начальника УПП, (управління патрульної поліції) в якій зазначити, що Інспектором поліції ( ПІБ , спеціальне звання , посада) , було порушено процедуру оформлення адмін. матеріалів, щодо Вас та просити надати матеріали справи для ознайомлення , якщо копію постанови та матеріали були надіслані Вам поштою, вкажіть у заяві , що Ви не згодні з постановою та будете оскаржувати її до суду, адже вона не є вмотивованою.

        Зазвичай такі заяви керівництво поліції розглядає формально тому , аналогічну заяві з Вашими аргументами та матеріалами направте до місцевої прокуратури , але спочатку треба витребувати адмін. матеріали по справі та виконавчий лист отримати, далі подаєте позовну заяву до суду " про скасування адмін стягнення у вигляді штрафу. Відповідачем, по справі повинен виступати поліцейський УПП , який виписав Вам постанову , його дані зазначені у постанові, поряд з цим подаєте суду на канцелярію , окрему заяву про скасування судового наказу та закриття виконавчого провадження у зв язку з необгрунтованістю.

        До позовної заяви додаєте:

        • Оригінал постанови на 1 арк;
        • Копія паспорту громадянина України на 3 арк.
        • Копія полісу на 1 арк.;
        • Копія адміністративного позову з додатками на 3 арк.
        • Квитанція про сплату судового збору 1 арк

        З повагою,

        Костянтин Гончаренко

        • Адвокат Евгений Александрович
          Адвокат Евгений Александрович 3 года назад

          Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

          Коллега!

          Здесь по ст.130 КУоАП, должен быть только ПРОТОКОЛ о совершении административного правонарушения, копию которого должны были вручить, а ПОСТАНОВЛЕНИЕ по делу выносит СУД.

          ПРОКУРАТУРА лишена общего надзора с октября 2014 года и такими вопросами не занимается.

          Всего доброго!

          • Гончаренко Константин
            25%
            Гончаренко Константин 3 года назад

            Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

            Дякую Вам!

            Дещо помилився в підслідності органів правопорядку.

            Вибачаюсь!

            З повагою,

            Костянтин Гончаренко

    Винограденко Антон Анатолійович
    20%
    Винограденко Антон Анатолійович 3 года назад

    Юрист, г. Харьков, 13 лет опыта

    Доброго дня! В суді посилайтесь на те, що протокол складений з порушенням законодавства (без підпису свідків).

    Доведеність вини особи у керуванні транспортним засобом у стані алкогольного сп'яніння не може базуватися на протоколі, складеному з порушенням законодавства.

    Відповідне положення міститься у постанові апеляційного суду від 17 січня 2020 року у справі № 686/27255/19:

    Апеляційний суд скасував постанову місцевого суду , якою апелянта визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 КпАП (керування транспортним засобом у стані алкогольного сп'яніння), стягнуто з нього 10 200 грн штрафу і на 1 рік позбавлено права керувати транспортними засобами.

    Водій оскаржував постанову. На його переконання, огляд на стан сп`яніння поліцейські провели з порушенням вимог законодавства, зміст їхнього протоколу також не відповідає закону - зокрема, там, як і в акті огляду, немає підписів свідків. Вказав, що правоохоронці безпідставно відмовились забезпечити проведення огляду в закладі охорони здоров`я, а з результатами тесту на місці зупинки він не погодився. Тому постанову місцевого суду апелянт просив скасувати, а провадження у справі закрити.

    Як встановив апеляційний суд, доказів, які б підтверджували факт згоди водія з результатом огляду на стан сп'яніння, проведеного на місці, та небажання проходити огляд в медичному закладі, у матеріалах справи немає: апелянт і свідки не підписали акт огляду на стан сп'яніння, не підписана водієм і роздруківка тесту, і сам протокол про адміністративне правопорушення. Натомість на відеозаписі, дослідженому в апеляційній інстанції, апелянт висловлює незгоду із результатами Драгеру і просить додатково пройти огляд в медичному закладі.

    За таких обставин, апеляційний суд приходить до висновку, що працівниками поліції порушено вимоги Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, оскільки не дотримано процедури оформлення результатів огляду, що вказує на недопустимість доказів, зібраних в даному провадженні.

    Протокол про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 130 КпАП (керування в стані сп`яніння), як такий, що складений з порушенням вимог законодавства, не може вважатися допустимим доказом і бути покладеним в основу доведеності вини особи, що притягується до відповідальності (позаяк не дає підстав, що апелянт був згідний з результатами огляду на місці).

    Відтак колегія суддів апеляційного суду прийшла до висновку, що за таких обставин у судді місцевого суду не було правових підстав визнавати водія винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 КпАП - керування в стані алкогольного сп`яніння, тому його постанову слід скасувати, а провадження в справі - закрити в зв`язку з відсутністю в діях апелянта складу адмінправопорушення, на підставі п. 1 ст. 247 КпАП.

    Постанова Хмельницького апеляційного суду

    Костромина Виктория
    25%
    Костромина Виктория 3 года назад

    Адвокат, г. Киев, 19 лет опыта

    так как у Вашего мужа показало алкоголь в крови и это на первый раз - его оштрафуют и лишат правединственное если пройдет 3 мес с момента нарушения или протокол оформлен с нарушениями

    Стаття

    130. Керування транспортними засобами або суднами особами, які

    перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або

    під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість

    реакціїКерування транспортними засобами особами в стані

    алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом

    лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а

    також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в

    стані такого сп’яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так

    само відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження

    відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного,

    наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо вживання лікарських

    препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -тягнуть за

    собою накладення штрафу на водіїв у розмірі однієї тисячі

    неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права

    керування транспортними засобами на строк один рік і на інших осіб -

    накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів

    доходів громадян.

    Крижановська Єлізавета Сергіївна

    Доброго дня! Вам необхідно звернутися письмо з заявою до поліції, що протокол складено з порушенням та не надано Вам копії протоколу. Якщо справа буде передана до суду Вам необхідно направити письмові заперечення, як правило всі протоколи складені з процесуальними порушеннями, та данні шо зазначені не відповідають дійсності, . Бажаю Вам позитивного вирішення свого питання.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України