Задайте вопрос юристу

508 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

+38 (093) 138-30-83

Задать вопрос на сайте

Недвижимость, 10 июня 2021, вопрос №43540

Приватизація на підставі ордеру

По кроково: куди звертатись - що писати (перелік установ), які потрібно документи для приватизація квартири на підставі ордеру

Ответы юристов (1)

    Ткаченко Катерина Сергіївна
    Ткаченко Катерина Сергіївна 12 дней назад

    Юрист, г. Киев, 2 года опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Доброго дня. Для початку потрібно звернутись в ЖЕК або ОСББ. При собі мати паспорт та свідоцтва про народження дітей, менше 14 років.

    Там вам необхідно буде заповнити бланк (форму №4 або №5, в залежності від типу нерухомості), надати копії квартирного ордера та довідку з попереднього місця проживання, а також отримати копію технічного паспорта.

    Подача документів для приватизації квартири здійснюється в державному житловому фонді (відділі комунальної власності), який надає такі послуги в районній адміністрації за місцем розташування нерухомості.

    Це може бути:

    • Відділ приватизації місцевої держадміністрації
    • Органи місцевого самоврядування
    • Державні підприємства, організації, установи, в повному господарському веденні або оперативному управлінні яких знаходиться державний житловий фонд.
    • Центр надання адміністративних послуг.Зазвичай, частіше для приватизації звертаються в ЦНАП.

    До органів приватизації потрібно подати такі документи:

    • заява на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі (бланк надається в органі приватизації);
    • копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним;
    • копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
    • копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо);
    • довідки про реєстрацію місця проживання громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), жилому приміщенні в гуртожитку, кімнаті у комунальній квартирі;
    • технічний паспорт на квартиру (кімнату, жилий блок, секцію) у житловому будинку (гуртожитку), а на одноквартирний будинок - технічний паспорт на садибний (індивідуальний) житловий будинок;
    • копія ордера на жиле приміщення або ордера на жилу площу в гуртожитку;
    • документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду;
    • копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації відповідно до законодавства (за наявності);
    • заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;
    • витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла (для громадян, які проживають у гуртожитку);
    • копію договору найму жилого приміщення та/або копію договору оренди житла (для громадян, які проживають у гуртожитку);
    • форму первинної облікової документації № 028/0 "Консультаційний висновок спеціаліста" з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз (для громадян, які проживають у гуртожитку).

    Уповноважений орган реєструє папери, після чого вони йдуть на розгляд. Процес займає не більше 1 місяця з моменту подачі заяви.

    У разі позитивної відповіді, свідоцтво про право власності на квартиру необхідно зареєструвати в Бюро технічної інвентаризації (БТІ). Процес займе не більше місяця з моменту подачі заяви.

    При видачі цього документу в паспортах (свідоцтвах про народження) всіх власників приватизованої квартири робиться відмітка, а також укладається договір, згідно з яким будуть нараховуватися витрати з утримання будинку та прибудинкової території.

    0 / 0

Похожие вопросы