Задайте вопрос юристу

829 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Автомобильное право, 24 июня 2022, вопрос №67608 250₴

Чи є шанс, що власника ТЗ заберуть в армію?

Добрий день. Є питання, якщо машина зареєстрована на батька, а в мене немає прав, при зупинці мене поліцейськіми які заходи будуть вжиті? І чи можуть за це його забрати в армію, якщо машина на нього зареєстр.

Ответы юристов (19)

    Адвокат Денисов Олександр Сергійович
    20%

    Доброго дня! Призов на військову службу ніяким чином не пов'язаний із адміністративним правопорушенням, яке вчинив Ваш батько, а саме, допуск до керування транспортним засобом особу, яка немає водійського посвідчення (ст. 129 КУпАП).

    В свою чергу, і Ви вчиняєте адмін. правопорушення (ст.126 КУпАП).

    Отже, якщо Вас зупинять, авто буде відібрано , а відносно Вас та Вашого батька складено протоколи про адмін. правопорушення.

    До армії це не має ніякого відношення.

    • Віталій Клиент год назад

      Чи заберуть машину на штраф. стоянку

      • Адвокат Денисов Олександр Сергійович

        Так, оскільки Ви не маєте права керувати т/з. Отримати його зможе власник , предявивши документи

      • Адвокат Евгений Александрович
        20%

        Віталій!

        МОЖУТЬ ЗАБРАТИ, ЦЕ ПРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОМ.

        ЗА КЕРУВАННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ, БЕЗ ПРАВА КЕРУВАННЯ, ВАС МОЖУТЬ ПРИТЯГНУТИ ЛИШЕ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ВИГЛЯДІ ШТРАФУ ТА ВИЛУЧИТИ АВТОМОБІЛЬ НА СПЕЦМАЙДАНЧИК:

        Кодекс України про адміністративні правопорушення:

        Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

        Стаття 126. Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред’явила їх для перевірки, або стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами

        Керування транспортним засобом особою, яка не має при собі або не пред’явила у спосіб, який дає можливість поліцейському прочитати та зафіксувати дані, що містяться в посвідченні водія відповідної категорії, реєстраційному документі на транспортний засіб, а також полісі (договорі) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), або не пред’явила електронне посвідчення водія та електронне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, чинний внутрішній електронний договір зазначеного виду обов’язкового страхування у візуальній формі страхового поліса, а також інших документів, передбачених законодавством, -

        тягне за собою накладення штрафу в розмірі двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

        Керування транспортним засобом особою, яка не має права керування таким транспортним засобом, або передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування таким транспортним засобом, -

        тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

        Керування транспортним засобом особою, стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами, -

        тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.

        Керування транспортним засобом особою, позбавленою права керування транспортними засобами, -

        тягне за собою накладення штрафу в розмірі однієї тисячі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

        Повторне протягом року вчинення порушень, передбачених частинами другою - четвертою цієї статті, -

        тягне за собою накладення штрафу в розмірі двох тисяч чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортним засобом на строк від п’яти до семи років та з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.

        Примітка: Положення частин першої та другої цієї статті не застосовуються до осіб, які у встановленому порядку навчаються водінню транспортного засобу".

        "Стаття 265-2. Тимчасове затримання транспортних засобів працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції

        У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, четвертою, шостою і сьомою статті 121, частинами третьою, п’ятою, шостою і сьомою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, порушення правил зупинки чи стоянки на місцях, що позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома)), статтями 122-5, 124, 126, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник уповноваженого підрозділу, що забезпечує безпеку дорожнього руху, тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, що дозволяється виключно у випадку, якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху або створює загрозу безпеці руху, або транспортний засіб розміщений на місцях, призначених для зупинки, стоянки, безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора. При тимчасовому затриманні транспортного засобу складається акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, форма якого затверджується Кабінетом Міністрів України. У разі фіксації обставин тимчасового затримання транспортного засобу в режимі фотозйомки (відеозапису) таке затримання відбувається без присутності понятих.

        Після тимчасового затримання транспортного засобу працівник відповідного уповноваженого підрозділу Національної поліції зобов’язаний надати особі можливість повідомити про тимчасове затримання транспортного засобу та його місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації, а також забороняє експлуатацію транспортного засобу до усунення несправностей, виявлених у процесі його огляду, або до демонтажу спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.

        У разі якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво не перешкоджає дорожньому руху або не створює загрозу безпеці руху, крім розміщення транспортного засобу на місцях, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), такий транспортний засіб не може бути доставлений для зберігання на спеціальний майданчик. Випадки тимчасового затримання транспортного засобу та доставлення його для зберігання на спеціальний майданчик визначені частиною третьою статті 265-4 цього Кодексу. При тимчасовому затриманні транспортного засобу місце розташування такого транспортного засобу має бути обов’язково зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису). Інформація про тимчасове затримання транспортного засобу має невідкладно передаватися на абонентський номер рухомого (мобільного) зв’язку та на адресу електронної пошти, зазначені належними користувачами або особами, за якими зареєстровані транспортні засоби, відповідно до статті 279-4 цього Кодексу. У разі заподіяння транспортному засобу шкоди при його транспортуванні та/або зберіганні завдані збитки відшкодовуються за рахунок суб’єкта господарювання, що надає такі послуги, та/або відповідного страхового відшкодування, що здійснюється за правовідносинами обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта господарювання, що надає послуги із транспортування та/або зберігання транспортних засобів у разі їх тимчасового затримання

        Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше трьох днів з моменту такого затримання.

        Після закінчення триденного строку тимчасового затримання транспортного засобу особа має право звернутися за отриманням тимчасово затриманого транспортного засобу. Таке звернення особи є обов’язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення.

        За подання такого звернення та повернення особі тимчасово затриманого транспортного засобу не може стягуватися плата. Повернення транспортного засобу, затриманого шляхом доставки для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, відбувається невідкладно за зверненням відповідальної особи, зазначеної у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, або особи, яка ввезла транспортний засіб на територію України, або особи, яка керувала транспортним засобом на момент вчинення правопорушення, після сплати штрафу за вчинене правопорушення та оплати вартості послуги із транспортування та/або зберігання транспортного засобу.

        Порядок тимчасового затримання працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції транспортних засобів та їх зберігання встановлюється Кабінетом Міністрів України".

        У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "ЗВЕРНУТИСЯ".

        Всього доброго!

      • Савченко Олександр
        20%
        Савченко Олександр год назад

        Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

        Общаться в чате

        Віталій!

        Чи заберуть машину на штраф. стоянку - лише, якщо поруч з Вами не буде батька або іншої особи з водійським посвідченням відповідної категорії. У протилежному випадку - ні, так як згідно частини першої статті 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення тимчасове затримання транспортного засобу шляхом блокування або доставляння для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку дозволяється виключно у випадку, якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху або створює загрозу безпеці руху.

        Якщо буде потрібна моя допомога, звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

        При зверненні вказуйте свою е-пошту, по якій з Вами можна зв'язатися.

        ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!

    Мєньков Андрій Васильович
    20%

    Доброго дня Віталію.

    По перше Ви не маєте право керувати транспортним засобом без прав і Ви про це самі знаєте. Тому при зупинці Вас поліцейським на Вас і на батька складуть протоколи і Вам доведеться сплатити чималий штраф (по 3400 грн).

    При зупинці Вам, а не батьку можуть вручити повістку, звичайно якщо Ви є військовозобов"язаним. Також можуть Вам вручити повістку, щоб Ви передали батькові. Але в останньому випадку відповідальності за неявку до війсськкомату батько не понесе, бо немає підтверджень, що він особисто отримав повістку.

    Якщо ж батько з"явиться до війсськкомату, медична комісія визнає його придатним до військової служби і будуть відсутні підстави для отримання відстрочки від призову по мобілізації, тоді батька можуть забрати до армії.

    Підстави для отримання відстрочки вказані у статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович

    Доброго дня. По-перше. За управління транспортним засобом без водійського посвідчення застосовується штраф до 3400 грн., якщо Ви загалі не отримували водійського посвіжченн. Якщо просто забули - до 425 грн., якщо у Вас рініше було вилучено посвідчення - 2040 грн. При цьому автомобіль має бути у Вас вилучений та направлений на штрафний майданчик.

    Щодо другого питання, то покарання, то направлення в армію як адміністративне покарання не передбачено. До Вашого батько може бути застосований штраф за передачу автомобіля особі, яка не має права керування

    Якщо Вам потрібна більш грунтовна консультація, звяжиться зі мною через кнопку у горі

    Тарасюк Віктор  Анатолійович
    20%

    Доброго дня Віталію! Ваше запитання має два запити: 1) які санкції за керування транспортним засобом без водійського посвідчення? 2) чи можуть за скоєне вами правопорушення призвати батька до ЗСУ?

    1. На даний момент в Україні штрафи за їзду без посвідчення водія можна розділити на три категорії. Якщо водій має дійсні права, актуальність яких можна підтвердити в базі, то за відсутність самого фізичного документа передбачено штраф у розмірі 425 грн.

    Ваш випадок, якщо я правильно зрозумів: у вас взагалі немає прав, тоді -штраф 3400 гривень. Такий же штраф накладається на вашого батька, який пустив за кермо людину без водійського посвідчення.

    Якщо ж водій був позбавлений прав, то його оштрафують на 20400 грн якщо зловлять на дорозі без посвідчення водія.

    2. Скоєне вами правопорушення ніяк не впливає на призов чи мобілізацію вашого батька. Його не призовуть якщо він не підлягає призову чи мобілізації.

    Будуть питання, звертайтесь. Щасти Вам!

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю:

    1. зупинитись на вимогу інспектора УПП - Ви обов язково повинні.

    2. За керування авто без документів - передбачено адмін. стягнення у вигляді штрафу за ст. 126 КУпАП, накладається постановою інспектора. (сумма -3 400 грн)

    3. Рекомендую у разі зупинки мати при собі документ , котрий підтверджує ваше навчання у автошколі.

    До армії це не має жодного відношення.

    Вас відсторонять від керування , складуть матеріали, викличуть власника , також складуть матеріали по ст.129 Купап ( допуск до керування особи, яка не має права керування).

    У разі якщо власник не буде встановлений авто транспортують на штраф майданчик.

    У власника буде 10 -ть днів на сплату після чого матеріали передадуть до суду.

    Штраф відобразиться у Дії власника , якщо є.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Тарасюк Віктор  Анатолійович

    Ваш випадок не передбачає тимчасового затримання автомобіля. Автомобіль буде переданий власникові.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю!

    Добрий день. Є питання, якщо машина зареєстрована на батька, а в мене немає прав, при зупинці мене поліцейськіми які заходи будуть вжиті? І чи можуть за це його забрати в армію, якщо машина на нього зареєстр.

    ПОЛІЦЕЙСЬКІ МОЖУТЬ ВЖИТИ ТАКИХ ЗАХОДІВ:

    1. СКЛАДЕННЯ ПОСТАНОВИ ЩОДО ВАС ЗА КЕРУВАНННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ НЕ МАЮТЬ ВОДІЙСЬКОГО ПОСВІДЧЕННЯ ЗА СТАТТЕЮ 126 КУПАП.

    2. ВИЛУЧЕННЯ АВТОМОБІЛЯ НА СПЕЦІАЛЬНИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ТА ПОДАЛЬШОГО ПЕРЕДАННЯ ВЛАСНИКУ.

    3. МОЖУТЬ ВИКЛИКАТИ ВАШОГО БАТЬКА ТА СКЛАСТИ ПОСТАНОВУ І НА НЬОГО - ЗА ДОПУСК ДО КЕРУВАННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ.

    ...

    Віталій, на мобілізацію це не впливає, поліцейські не будуть займатись цим.

    Але відповісти на те, чи може Ваш батько бути мобілізований я не можу, адже маю замало інформації.

    Скільки йому років? Який висновок у військово-обліковому документі він має? Чи є у нього право на відстрочку.

    Для більш детальної консультації звертайтесь індивідуально, натиснувши зелену кнопку «Звернутися»!

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Віталію!

    Ви грубо порушили Правила дорожнього руху, покарання за що у вигляді штрафу у сумі 3400 гривен передбачене статтею 126 Кодексу України про админістративні правопорушення. Транспортний засіб в такому випадку можуть поставити на штрафмайданчик до з'явлення власника, тобто батька

    Що стосується Вашої мобілізації, то ці дві речи аж ніяк не пов'язані.

    Для того, щоби Вас мобілізували, Спочатку Вас повинні викликати до військомату повісткою, яка повина бути оформлена і вручена з дотриманням закону, а вже потім, якщо у Вас не має підстав для відстрочки, Вас можуть і мобілізувати лише після проходження військово-лікарської комісії.

    Для отримання відстрочки від мобілізації потрібні законні підстави, з якими Вам варто ознайомитися уважно:

    Стаття 23 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text) надає вичерпний перелік категорій осіб, які можуть мати право на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації:

    Зокрема в ній зазначено:

    «Не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов’язані:

    заброньовані на період мобілізації та на воєнний час за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, а також за підприємствами, установами і організаціями в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

    визнані в установленому порядку особами з інвалідністю або відповідно до висновку військово-лікарської комісії тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров’я на термін до шести місяців (з наступним проходженням військово-лікарської комісії);

    {Абзац третій частини першої статті 23 в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    жінки та чоловіки, на утриманні яких перебувають троє і більше дітей віком до 18 років;

    {Абзац четвертий частини першої статті 23 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1614-VII від 25.07.2014; в редакції Законів № 2226-VIII від 06.12.2017, № 2122-IX від 15.03.2022}

    жінки та чоловіки, які самостійно виховують дитину (дітей) віком до 18 років;

    {Абзац п’ятий частини першої статті 23 в редакції Законів № 1614-VII від 25.07.2014, № 2122-IX від 15.03.2022}

    жінки та чоловіки, опікуни, піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі, які виховують дитину з інвалідністю віком до 18 років;

    {Частину першу статті 23 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 339-VIII від 21.04.2015; в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    жінки та чоловіки, опікуни, піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі, які виховують дитину, хвору на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що підтверджується документом, виданим лікарсько-консультативною комісією закладу охорони здоров’я в порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, але якій не встановлено інвалідність;

    {Частину першу статті 23 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2226-VIII від 06.12.2017; в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    жінки та чоловіки, на утриманні яких перебуває повнолітня дитина, яка є особою з інвалідністю I чи II групи;

    {Частину першу статті 23 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 1614-VII від 25.07.2014; в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    усиновителі, опікуни, піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі, на утриманні яких перебувають діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування, віком до 18 років;

    {Частину першу статті 23 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 1614-VII від 25.07.2014; в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    зайняті постійним доглядом за хворою дружиною (чоловіком), дитиною, а також батьками своїми чи дружини (чоловіка), які за висновком медико-соціальної експертної комісії чи лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребують постійного догляду;

    {Абзац десятий частини першої статті 23 в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    які мають дружину (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю та/або одного із своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю I чи II групи;

    {Абзац одинадцятий частини першої статті 23 в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    опікуни особи з інвалідністю, визнаної судом недієздатною; особи, зайняті постійним доглядом за особою з інвалідністю I групи; особи, зайняті постійним доглядом за особою з інвалідністю II групи або за особою, яка за висновком медико-соціальної експертної комісії або лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного догляду, у разі відсутності інших осіб, які можуть здійснювати такий догляд;

    {Частину першу статті 23 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 1357-IX від 30.03.2021; в редакції Закону № 2122-IX від 1.03.2022}

    жінки та чоловіки, які мають неповнолітню дитину (дітей) і чоловіка (дружину), який (яка) проходить військову службу за одним із видів військової служби, визначених частиною шостою статті 2 Закону України "Про військовий обов’язок і військову службу";

    {Частину першу статті 23 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2169-IX від 01.04.2022}

    народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

    {Абзац частини першої статті 23 в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    працівники органів військового управління (органів управління), військових частин (підрозділів), підприємств, установ та організацій Міністерства оборони України, Збройних Сил України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України, Національної поліції України, податкової міліції, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Державної виконавчої служби України, Управління державної охорони України;

    {Абзац частини першої статті 23 в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    інші військовозобов’язані або окремі категорії громадян у передбачених законом випадках.

    {Абзац частини першої статті 23 в редакції Закону № 2122-IX від 15.03.2022}

    Особи з інвалідністю, а також особи, зазначені в абзацах четвертому - дванадцятому частини першої цієї статті, у зазначений період можуть бути призвані на військову службу за їхньою згодою і тільки за місцем проживання.

    {Статтю 23 доповнено новою частиною згідно із Законом№ 2122-IX від 15.03.2022}

    Призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також:

    здобувачі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти;

    {Абзац другий частини статті 23 в редакції Законів № 2745-VIII від 06.06.2019, № 2196-IX від 14.04.2022}

    наукові і науково-педагогічні працівники закладів вищої та фахової передвищої освіти, наукових установ та організацій, які мають вчене звання та/або науковий ступінь, і педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів загальної середньої освіти, за умови що вони працюють відповідно у закладах вищої чи фахової передвищої освіти, наукових установах та організаціях, закладах професійної (професійно-технічної) чи загальної середньої освіти за основним місцем роботи не менш як на 0,75 ставки;

    {Абзац третій частини статті 23 в редакції Законів № 2745-VIII від 06.06.2019, № 2196-IX від 14.04.2022}

    жінки та чоловіки, чиї близькі родичі (чоловік, дружина, син, донька, батько, мати, дід, баба або рідний (повнорідний, неповнорідний) брат чи сестра) загинули або пропали безвісти під час проведення антитерористичної операції з числа:

    {Частину доповнено абзацом четвертим згідно із Законом № 1387-VIII від 31.05.2016}

    військовослужбовців або працівників утворених відповідно до законів України військових формувань, що захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, які загинули або пропали безвісти під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення;

    {Частину доповнено абзацом п’ятим згідно із Законом № 1387-VIII від 31.05.2016}

    працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися до забезпечення проведення антитерористичної операції та загинули або пропали безвісти під час забезпечення проведення антитерористичної операції безпосередньо в районах та у період її проведення;

    {Частину доповнено абзацом шостим згідно із Законом № 1387-VIII від 31.05.2016}

    осіб, які загинули або пропали безвісти під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, за умови що в подальшому такі добровольчі формування були включені до складу утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів;

    {Частину доповнено абзацом сьомим згідно із Законом № 1387-VIII від 31.05.2016}

    осіб, які загинули або пропали безвісти під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах її проведення у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, але в подальшому такі добровольчі формування не були включені до складу утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів, і виконували завдання антитерористичної операції у взаємодії з утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами.

    {Частину доповнено абзацом восьмим згідно із Законом № 1387-VIII від 31.05.2016}

    {Статтю 23 доповнено новою частиною згідно із Законом № 1575-VII від 03.07.2014; із змінами, внесеними згідно із Законом № 277-VIII від 07.04.2015; в редакції Закону № 570-VIII від 01.07.2015}

    Особи, зазначені в абзацах четвертому - восьмому частини другої цієї статті, у зазначений період можуть бути призвані на військову службу за їхньою згодою.

    {Статтю 23 доповнено новою частиною згідно із Законом № 1387-VIII від 31.05.2016}

    Не підлягають призову на військову службу під час часткової мобілізації протягом шести місяців з дня звільнення з військової служби військовозобов’язані з числа громадян, які проходили військову службу за призовом під час мобілізації та були звільнені зі служби у запас (крім військовослужбовців, зарахованих на службу у військовому оперативному резерві першої черги). Такі особи у зазначений період можуть бути призвані на військову службу за їх згодою.

    {Статтю 23 доповнено частиною згідно із Законом № 259-VIII від 18.03.2015; із змінами, внесеними згідно із Законом № 413-VIII від 14.05.2015}

    Будуть питання, звертайтесь до мене персонально, натиснувши кнопку "звернутись". Буду радий допомогти.

    Адвокат Евгений Александрович

    Добрий день, Віталій!

    НА СТРОКОВУ ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ НЕ ПРИЗОВУТЬ, ТАК ЯК:

    1) ЦЕ НЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ДАНОГО АДМІНІНСТРАТИВНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ;

    2) ПРИЗОВ НА СТРОКОВУ ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ СКАСОВАНО:

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №230/2022 — Офіційне інтернет-представництво Президента України (president.gov.ua)

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №230/2022

    Про внесення змін до Указу Президента України від 29 грудня 2021 року № 687/2021

    У зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102–IX, Указу Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 15 березня 2022 року № 2119–IX, а також Закону України "Про військовий обов’язок і військову службу" постановляю:

    1. Внести до Указу Президента України від 29 грудня 2021 року № 687/2021 "Про звільнення в запас військовослужбовців строкової військової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2022 році" такі зміни:

    абзац другий пункту 1 та абзац другий пункту 2 статті 1 доповнити словами "але не раніше оголошення в установленому порядку демобілізації";

    пункт 1 статті 2 та пункт 1 статті 3 виключити;

    у статті 7 слова та цифри "пункту 1 статті 3, який набирає чинності з 1 березня 2022 року, та" виключити.

    2. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

    Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ

    11 квітня 2022 року.

    ЗА КЕРУВАННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ, БЕЗ ПРАВА КЕРУВАННЯ, ВАС МОЖУТЬ ПРИТЯГНУТИ ЛИШЕ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ВИГЛЯДІ ШТРАФУ ТА ВИЛУЧИТИ АВТОМОБІЛЬ НА СПЕЦМАЙДАНЧИК:

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    Стаття 126. Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред’явила їх для перевірки, або стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами

    Керування транспортним засобом особою, яка не має при собі або не пред’явила у спосіб, який дає можливість поліцейському прочитати та зафіксувати дані, що містяться в посвідченні водія відповідної категорії, реєстраційному документі на транспортний засіб, а також полісі (договорі) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), або не пред’явила електронне посвідчення водія та електронне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, чинний внутрішній електронний договір зазначеного виду обов’язкового страхування у візуальній формі страхового поліса, а також інших документів, передбачених законодавством, -

    тягне за собою накладення штрафу в розмірі двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним засобом особою, яка не має права керування таким транспортним засобом, або передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування таким транспортним засобом, -

    тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним засобом особою, стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами, -

    тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.

    Керування транспортним засобом особою, позбавленою права керування транспортними засобами, -

    тягне за собою накладення штрафу в розмірі однієї тисячі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушень, передбачених частинами другою - четвертою цієї статті, -

    тягне за собою накладення штрафу в розмірі двох тисяч чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортним засобом на строк від п’яти до семи років та з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.

    Примітка: Положення частин першої та другої цієї статті не застосовуються до осіб, які у встановленому порядку навчаються водінню транспортного засобу".

    "Стаття 265-2. Тимчасове затримання транспортних засобів працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції

    У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, четвертою, шостою і сьомою статті 121, частинами третьою, п’ятою, шостою і сьомою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, порушення правил зупинки чи стоянки на місцях, що позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома)), статтями 122-5, 124, 126, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник уповноваженого підрозділу, що забезпечує безпеку дорожнього руху, тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, що дозволяється виключно у випадку, якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху або створює загрозу безпеці руху, або транспортний засіб розміщений на місцях, призначених для зупинки, стоянки, безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора. При тимчасовому затриманні транспортного засобу складається акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, форма якого затверджується Кабінетом Міністрів України. У разі фіксації обставин тимчасового затримання транспортного засобу в режимі фотозйомки (відеозапису) таке затримання відбувається без присутності понятих.

    Після тимчасового затримання транспортного засобу працівник відповідного уповноваженого підрозділу Національної поліції зобов’язаний надати особі можливість повідомити про тимчасове затримання транспортного засобу та його місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації, а також забороняє експлуатацію транспортного засобу до усунення несправностей, виявлених у процесі його огляду, або до демонтажу спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.

    У разі якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво не перешкоджає дорожньому руху або не створює загрозу безпеці руху, крім розміщення транспортного засобу на місцях, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), такий транспортний засіб не може бути доставлений для зберігання на спеціальний майданчик. Випадки тимчасового затримання транспортного засобу та доставлення його для зберігання на спеціальний майданчик визначені частиною третьою статті 265-4 цього Кодексу. При тимчасовому затриманні транспортного засобу місце розташування такого транспортного засобу має бути обов’язково зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису). Інформація про тимчасове затримання транспортного засобу має невідкладно передаватися на абонентський номер рухомого (мобільного) зв’язку та на адресу електронної пошти, зазначені належними користувачами або особами, за якими зареєстровані транспортні засоби, відповідно до статті 279-4 цього Кодексу. У разі заподіяння транспортному засобу шкоди при його транспортуванні та/або зберіганні завдані збитки відшкодовуються за рахунок суб’єкта господарювання, що надає такі послуги, та/або відповідного страхового відшкодування, що здійснюється за правовідносинами обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта господарювання, що надає послуги із транспортування та/або зберігання транспортних засобів у разі їх тимчасового затримання

    Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше трьох днів з моменту такого затримання.

    Після закінчення триденного строку тимчасового затримання транспортного засобу особа має право звернутися за отриманням тимчасово затриманого транспортного засобу. Таке звернення особи є обов’язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення.

    За подання такого звернення та повернення особі тимчасово затриманого транспортного засобу не може стягуватися плата. Повернення транспортного засобу, затриманого шляхом доставки для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, відбувається невідкладно за зверненням відповідальної особи, зазначеної у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, або особи, яка ввезла транспортний засіб на територію України, або особи, яка керувала транспортним засобом на момент вчинення правопорушення, після сплати штрафу за вчинене правопорушення та оплати вартості послуги із транспортування та/або зберігання транспортного засобу.

    Порядок тимчасового затримання працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції транспортних засобів та їх зберігання встановлюється Кабінетом Міністрів України".

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "ЗВЕРНУТИСЯ".

    Всього доброго!

    Рибінцев Сергій Сергійович

    Доброго дня, Віталій!

    Питання армії в даному випадку не стоїть.

    Лише питання адміністративної відповідальності.

    Штраф - так, позбавлення прав - так, конфіскація авто-можлива, але все це на розсуд суду.

    Звертайтесь.

    Крикун Сергій  Павлович

    Указ Президента України " Про загальну мобілізацію" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/65/2022#Text):

    "4. Призов військовозобов'язаних, резервістів ...здійснити в обсягах, визначених згідно з мобілізаційними планами.".

    ---

    Доброго дня, Віталію! По-перше, порушення Правил дорожнього руху, притягнення до адміністративної відповідальності за це порушення не має, як зазначили колеги, стосунку до призову на військову службу під час мобілізації, не може бути мірою покарання за адміністративне порушення. По-друге, призов, зокрема, військовозобов'язаних під час мобілізації не спонтанним, хаотичним, переданим на відкуп рішення керівника РТЦК та СП (військомат), а має відповідати мобілізаційному плану, тобто призову тієї категорії військовозобов'язаних, що передбачена мобілізаційним планом до призову на відповідний момент. По-третє, відповідно до мобілізаційного плану виданню та направленню повістки має передувати складання розпорядження РТЦК та СП про призов, в якому зазначені конкретні особи-військовозобов'язані та до якого додані складені відповідні повістки про призов, тобто у розпорядженні мають зазначені конкретний перелік повісток. По-четверте, вручення повісток поліцейськими, судом не передбачено, є, буде незаконним, як і складання повістки службовцем РТЦК та СП на вулиці, "на коліні".

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питання

    В армію Вас заберуть, після отримання повістки та проходження ВЛК.

    Керувати транспортним засобом без прав Ви не можете.

    За їзду без посвідчення водія штрафи. Розмір штрафу залежить від ситуації, а саме:

    від 425 грн — за їзду без посвідчення водія або власник транспортного засобу має прострочене водійське посвідчення;

    від 3400 грн — за управління чи передачу управління особі, яка не має такого права (у т.ч. якщо у правах немає потрібної категорії);

    від 40800 грн — за повторне порушення протягом року з позбавленням права управління т/з на 5—7 років та з можливою конфіскацією т/з;

    від 20400 грн — за неправомірну їзду після позбавлення водійських прав.

    Найвищі штрафи передбачені за їзду у нетверезому стані або під впливом наркотичних речовин. Кримінальна відповідальність настає, якщо з вини нетверезого водія у ДТП є постраждалі особи.

    Успіхів

    Костромина Виктория

    Є питання, якщо машина зареєстрована на батька, а в мене немає прав, при зупинці мене поліцейськіми які заходи будуть вжиті? протокол и машину на штраф- площадку

    І чи можуть за це його забрати в армію, якщо машина на нього зареєстр. - связи ни какой , призыв и мобилизация - компетенция военкомата

    Чи заберуть машину на штраф. стоянку - могут если не будет лица с водительским удостоверением

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю, Віталій.

    Добрий день. Є питання, якщо машина зареєстрована на батька, а в мене немає прав, при зупинці мене поліцейськіми які заходи будуть вжиті? І чи можуть за це його забрати в армію, якщо машина на нього зареєстр.

    ЧИ ВИРІШИЛОСЬ ВАШЕ ПИТАННЯ?

    ЗАГАЛОМ ПОЛІЦЕЙСЬКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВРУЧАТИ ВАМ ПОВІСТКУ ПРО ЯВКУ ДО ТЦК та СП, ТОМУ ПІДСТАВ ДЛЯ ХВИЛЮВАНЬ НЕМАЄ.

    НАТОМІСТЬ ПОЛІЦЕЙСЬКІ МОЖУТЬ ВЖИТИ ТАКИХ ЗАХОДІВ:

    1. СКЛАДЕННЯ ПОСТАНОВИ ЩОДО ВАС ЗА КЕРУВАНННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ НЕ МАЮТЬ ВОДІЙСЬКОГО ПОСВІДЧЕННЯ ЗА СТАТТЕЮ 126 КУПАП.

    2. ВИЛУЧЕННЯ АВТОМОБІЛЯ НА СПЕЦІАЛЬНИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ТА ПОДАЛЬШОГО ПЕРЕДАННЯ ВЛАСНИКУ.

    3. МОЖУТЬ ВИКЛИКАТИ ВАШОГО БАТЬКА ТА СКЛАСТИ ПОСТАНОВУ І НА НЬОГО - ЗА ДОПУСК ДО КЕРУВАННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ.

    ЧОГОСЬ ІНШОГО У ДАНІЙ СИТУАЦІЇ НЕ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ.

    Всього доброго! Сподіваюсь, що консультація була корисною.Якщо є додаткові питання або Вам потрібна індивідуальна консультація, натискайте зелену кнопку «Звернутися»!

    Савченко Олександр
    Савченко Олександр год назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Віталій!

    1) Є питання, якщо машина зареєстрована на батька, а в мене немає прав, при зупинці мене поліцейськіми які заходи будуть вжиті? - якщо Ви будете їхати самі (без батька), то складання працівником поліції протоколу про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.126 КУпАП, винесення постанови про накладення адміністративного стягнення (штрафу в розмірі 425 грн) + тимчасове затримання транспортного засобу. Якщо будете їхати з батьком, то протокол також складуть і на нього. Однак, вже за ч.2 ст.126 КУпАП (передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування таким транспортним засобом) з винесенням постанови про накладення адміністративного стягнення (штрафу в розмірі 3400 грн).

    2) І чи можуть за це його забрати в армію, якщо машина на нього зареєстр. - ні, це не є підставою для мобілізації. Призову на військову службу під час мобілізації підлягають лише військовозобов'язані, які не мають підстав для відстрочки, передбачених ст. 23 ЗУ "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", та за результатами проходження ВЛК визнані придатними до військової служби за станом здоров'я.

    Якщо буде потрібна моя допомога, звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

    При зверненні вказуйте свою е-пошту, по якій з Вами можна зв'язатися.

    ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України