Начните консультацию с юристом онлайн
Перевірка ділової репутації клієнта. Це вимоги міжнародної платіжної системи при підключенню еквайрингу.
Що саме цікавить:
1. Що описано нормативно про перевірку ділової репутації клієнта (або рекомендації НБУ);
2. Як необхідно оформлювати таку перевірку?
3. Що необхідно перевіряти?
4. Джерела перевірки?
5. Періодичність (регулярність)? При підключенні послуги та щомісячно (поки уточняються вимога в МПС щодо щомісячної актуалізації);
6. Як оформлювати результати перевірки?
7. Можливо інші питання, які виникнуть з аналізу нормативки.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Киев, 5 лет опыта
Добрий день!
Можу для вас підготувати таку письмову консультацію.
Натискайте кнопку "Звернутися" для зв'язку.
Адвокат, 24 года опыта
ДОБРОГО ДНЯ!
Перевірка ділової репутації клієнта передбачена Законом України "Про платіжні послуги". На підставі цього Закону та рекомендацій НБУ, фінінсова установа - надавач еквайрингових платіжних інструментів розробляє власний норматив щодо перевірки.
Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.
За потреби може бути надана письмова консультація