Задайте вопрос юристу

885 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Финансовое право, 08 августа 2022, вопрос №70868 250₴

Заблокировали вывод PariMatch

Сделала депозит, выиграла заблокировали вывод, до этого уже была пройденная верификация , но затребовали опять и жду неограниченное количество времени проверки . Что делать

Ответы юристов (7)

    Богачевська Ольга Дмитрівна
    Богачевська Ольга Дмитрівна 2 года назад

    Юрист, г. Днепр, 6 лет опыта

    Доброго дня!

    Одной из причин, по которой Parimatch может не выплачивать деньги клиенту, является время, необходимое для обработки выигрыша. Многие игроки не изучают правила букмекера и забывают, что вывод средств возможен лишь спустя 24 часа с момента первого зачисления на игровой счет.

    Отказ от верификации

    Одна из веских причин, по которым Parimatch не выплачивает выигрыш, – это отказ от повторной верификации. В случае необходимости БК может потребовать от игрока дополнительные документы, удостоверяющие его личность.

    Перечень дополнительных документов, которые могут быть затребованы: цифровое фото, на котором игрок запечатлен с паспортом, водительские права, свидетельство о рождении, заграничный паспорт, счета за коммунальные услуги, банковская выписка по счету/карте и т.д.

    Если игрок отказывается от прохождения повторной верификации или предоставляет компании чужие или поддельные документы, которые отредактированы с помощью различных программ и графических редакторов, то «Париматч» вправе аннулировать все ставки, а также отказать в возврате средств на счет и выводе денег.

    Решение, вынесенное БК, является окончательным.

    Причины отказа БК "Париматч" в выплате средств

      • Обработка выигрыша и отсутствие активности
      • Мультиаккаунтинг, бонусхантинг и договорняки
      • Отказ от верификации
    Промський Євгеній Сергійович
    100%
    Промський Євгеній Сергійович 2 года назад

    Адвокат, г. Киев, 5 лет опыта

    Добрий день! Действия букмекера являются незаконными. Вам нужно подать жалобу на действия букмекера в Комісію з регулювання азартних ігор та лотерей.

    Нормативную базу прилагаю

    Закон України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор"

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/768-20#Text

    Стаття 17. Ідентифікація (верифікація) гравця та відвідувача

    1. Ідентифікація (верифікація, встановлення даних) гравця або відвідувача для цілей цього Закону передбачає збір організатором азартних ігор інформації про:

    1) прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи;

    2) вік (дату народження) особи;

    3) наявність або відсутність особи в Реєстрі осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх.

    2. Ідентифікація (верифікація, встановлення даних) гравця або відвідувача здійснюється працівником організатора азартних ігор під час першого відвідування грального закладу на підставі оригіналу документа, що посвідчує особу та підтверджує вік, а також до моменту прийняття ставки через мережу Інтернет із застосуванням методів ідентифікації та (або) інших методів верифікації, що використовуються відповідно до законодавства про захист персональних даних та правил організатора азартних ігор.

    3. Вторинна ідентифікація (верифікація, встановлення даних) гравця або відвідувача може здійснюватися на підставі ідентифікаційної картки гравця, зокрема в електронному вигляді, виданої гравцю або відвідувачу працівником відповідного організатора азартних ігор, а у разі її відсутності - на підставі оригіналу документа, що посвідчує особу. На картці гравця обов’язково має міститися його фото та зазначаються прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), відомості про дату народження та спеціальний (унікальний) номер цієї картки або відповідний штрих-код, що дає змогу зчитувати інформацію за допомогою відповідних технічних пристроїв.

    Опис ідентифікаційної картки гравця затверджується Уповноваженим органом.

    4. Ідентифікація (верифікація, встановлення даних) гравця в мережі Інтернет здійснюється організатором азартних ігор за допомогою електронного підпису, sim-картки з підтримкою методу MobileID, методу BankID або інших методів верифікації, що використовуються відповідно до законодавства.

    5. Організатор азартних ігор для проведення ідентифікації (верифікації, встановлення даних) гравця в мережі Інтернет має право запитувати у гравця додаткові документи відповідно до правил організатора азартних ігор, зокрема власне зображення гравця з необхідним документом, або вимагати використання засобів відеозв’язку.

    6. Ідентифікація (верифікація, встановлення даних) віку гравця в мережі Інтернет проводиться організатором азартних ігор до моменту прийняття ставки.

    7. Організатор азартних ігор зобов’язаний запровадити процедури (політику), що дають можливість достовірно ідентифікувати (верифікувати, встановити дані) вік гравця.

    8. Організатор азартних ігор під час проведення ідентифікації (верифікації, встановлення даних) гравця за допомогою електронного підпису, sim-картки з підтримкою методу MobileID, методу BankID або інших методів верифікації має дотримуватися законодавства про захист персональних даних.

    9. Гравець несе відповідальність за достовірність наданих документів та інформації відповідно до законодавства.

    Стаття 34. Прийняття, повернення ставок та виплата виграшу (призу) за результатами парі

    1. Операції з прийняття ставок у парі, повернення ставок у парі, а також операції з виплати виграшів (призів) у парі здійснюються виключно через букмекерські пункти, мобільні додатки або вебсайт організатора букмекерської діяльності в національній валюті та з обов’язковою фіксацією таких операцій в онлайн-системі.

    2. Забороняється здійснення операцій з прийняття ставки в парі, повернення ставки, а також операцій з виплати виграшу (призу) у парі без фіксації відповідної операції в онлайн-системі, що є обов’язковою для використання організатором букмекерської діяльності.

    3. При отриманні виплати виграшу (призу) або ставки, що підлягає поверненню у букмекерському пункті, гравець має пред’явити документ, що підтверджує його особу, або інший документ відповідно до правил ідентифікації (верифікації), передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".

    4. Забороняється виплата виграшу (призу), його еквівалента або повернення ставки будь-яким третім особам, у тому числі особам, на користь яких гравець пропонує здійснити виплату виграшу (призу), його еквівалента або повернення ставки. Це обмеження не поширюється на випадки звернення щодо повернення ставок, зроблених особою, яка не досягла 21-річного віку, недієздатною особою або особою, цивільна дієздатність якої обмежена, якщо особа, яка звертається за поверненням ставки, є її законним представником.

    5. Строк здійснення виплати виграшу (призу) або повернення ставки визначається правилами організатора букмекерської діяльності, але не має перевищувати десяти робочих днів з дня визначення отримувача виплати виграшу (призу) або ставки, що підлягає поверненню.

    6. Організатор букмекерської діяльності має право продовжити передбачений частиною п’ятою цієї статті строк, але не більше ніж на десять робочих днів з обов’язковим повідомленням гравця, якому необхідно здійснити виплату виграшу (призу) або повернути ставку, про продовження такого строку із зазначенням причини такого продовження та часу здійснення виплати виграшу (призу) або повернення ставки.

    Как только возникнут вопросы - обращайтесь! Буду рад помочь.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Здравствуйте, Юлия!

    Действительно, компания имеет право на повторную процедуру Вашей верификации. Другое дело, что она имеет ограниченное время на это и перевод все равно должен быть совершен.

    Если вы столкнулись с этой проблемой, суть которой в том, что вы не имеете возможности вывести выигрыш, необходимо искать причины отказа. В некоторых случаях время проверки длится до 10 дней. Чем раньше вы начнете решать данную проблему, тем быстрее будет снят статус «На рассмотрении».

    Если букмекерская контора не выплатила вам деньги, и вы не можете понять причину происходящего, при этом вы уверены, что никаких мошеннических действий вы не совершали, стоит обратиться в техническую поддержку самой компании.

    Если вы столкнулись с несправедливостью (по вашему мнению) и вам букмекер отказал в выплате выигрыша, всегда можно обратиться в техническую поддержку самого букмекера. Не исключено, что в системе просто произошла ошибка. По крайней мере, сотрудники конторы введут вас в курс дела и обозначат причину. Также юзер может написать в лайв-чат или позвонить по номеру горячей линии.

    Техподдержка сервиса решает разные вопросы, например, проблемы с первым пополнением, неверной суммой вывода, неправильным расчетом выигрыша и другие. Самым простым способом связи с букмекером является онлайн-чат. Его могут запустить даже неавторизированные бетторы и задать вопрос. Другие способы связи со службой поддержки:

    Удачи Вам! Если есть вопросы, с удовольствием отвечу.

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович

    Обратите внимание на раздел ПОЛИТИКА РАЗРЕШЕНИЯ СПОРОВ на сайте PariMatch, а также условия публичной оферты.

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Карпенко Андрій Володимирович

    Здравствуйте!

    Перед тем как вывести деньги с Париматч первый раз, нужно пройти верификацию. Для этого нужно предоставить фото запрошенных документов. Как только проверка будет завершена, вывод станет доступен. Пока пользователь аккаунта не идентифицирован, деньги снять нельзя. Также блокировка вывода возможна в случаях:

    • неправильно заполненной анкеты;
    • несовпадения имени игрока с именем владельца карты или счета;
    • неверного указания реквизитов для вывода;
    • использования не того инструмента, с которого вносился депозит;
    • несовершеннолетия игрока;
    • отмены выигрыша из-за неправильно сделанной ставки;
    • подозрения игрока в нарушении правил БК.

    При возникновении проблем со снятием выигрыша в Пари Матч вывод средств можно сделать, обратившись в службу поддержки. После проведения проверки деньги станут доступны для вывода, но иногда для этого может потребоваться повторная верификация.

    Если букмекерская контора Пари Матч не выплатила вам деньги, и вы не можете понять причину происходящего, при этом вы уверены, что никаких мошеннических действий вы не совершали, стоит обратиться в техническую поддержку самой компании.

    ЕСЛИ ВЫ СЧИТАЕТЕ, ЧТО В ОТНОШЕНИИ ВАС СОВЕРШЕНЫ ПРОТИВОПРАВНЫЕ ДЕЙСТВИЯ, ОБРАТИТЕСЬ С ЗАЯВЛЕНИЕМ В КИБЕРПОЛИЦИЮ.

    Обратитесь с Заявлением о возможном мошенничества в киберполицию.

    Для оперативного предоставления помощи и информации Департамент киберполиции Национальной полиции Украины ввел сервисную службу и ввел в действие телефонный номер– 0 800 50 51 70.

    По указанному бесплатному номеру граждане могут узнать о состоянии рассмотрения поданного ранее электронного обращения или получить разъяснения по деятельности подразделения, получить консультацию квалифицированного специалиста или высказать замечания или предложения к работе Департамента.

    Сервисная служба Департамента киберполиции работает с понедельника по пятницу с 09:00 до 18:00.

    Контакти

    Юридична адреса:вул.Бориспільська,19, м.Київ, 02093, УкраїнаФактична адреса:вул.Бориспільська,19, м.Київ, 02093, Україна

    Телефони:

    Для довідок за електронними зверненнями, відправленими через форму зворотнього зв'язку:0800 50 51 70Приймальня:+380 (44) 374 3713Канцелярія Департаменту кіберполіції:+380 (44) 374 3751Факс:+380 (44) 374 3700

    Електронна пошта:

    Для ЗМІ:press@cyberpolice.gov.uaДля надання додаткової інформації за електронними зверненнями, відправленими через форму зворотнього зв'язку:callcenter@cyberpolice.gov.ua

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Юлия!

    Обращайтесь по этой ссылке (пишите на каждый ресурс и каждый день): https://parimatch.com/ru/support

    Удачи Вам! Всего доброго!

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Юлія!

    По ідеї з виведенням грошей з букмекерської контори не повинно виникнути проблем. Насамперед, потрібно дотримуватися простих правил, щоб букмекер випадково не запідозрив вас у шахрайстві. Тому не можна часто поповнювати рахунок і виводити кошти без виконання ставок. Не потрібно переводити кошти другу (в деяких БК є така опція), а також треба враховувати, що гроші на рахунок вводити і виводити можна тільки одним способом. Якщо ви зробили депозит з карти Приватбанку, то і виводити потрібно саме на неї. У разі порушення будь-якого з цих компонентів букмекерська контора отримає формальний привід для перевірки вашого акаунту з боку служби безпеки.

    Одним з найбільш популярних варіантів для кешауту є банківська карта. Для того щоб вивести гроші на неї, потрібно лише ввести її номер і вказати необхідну суму. Надходження грошей на рахунок довго чекати не доведеться. Зазвичай максимальний термін виведення – п’ять днів. Букмекер просто страхується на випадок непередбачених обставин. У більшості випадків гроші приходять протягом доби, а іноді виведення коштів узагалі займає не більше півгодини. Банки не йдуть на співпрацю з шахраями, тому наявність такого способу операцій з рахунком свідчить на користь обраної вами контори. Також варто відзначити, що за операції з банківськими картами букмекери не стягують комісію.

    Другий популярний спосіб виведення кошти в Україні – електронні гаманці. В країні активні більшість відомих платіжних сервісів QIWI, WebMoney і навіть Skrill, який перестав працювати на території Росії. Також можна вивести гроші на рахунок мобільного оператора – наприклад, МТС Україна та LifeCell. У такому разі кошти надійдуть вам на телефон.

    Виводити можна також за допомогою платіжних систем, таких як Neteller і ECO, або використовувати криптовалюту. Багато букмекерських контор дозволяють робити депозити і кешаути в криптовалюті.

    Важливий момент – верифікація акаунту на сайті букмекера. Це процес підтвердження особи, який проходять відразу, коли реєструються. Саме тому без наявності паспорта у вас не вийде зняти свої кошти з електронних рахунків або карт. Процес верифікації має на увазі відправлення копії паспорта електронною поштою. Іноді з клієнтами букмекерських контор зідзвонюються по відеозв’язку для підтвердження особи. Так роблять багато служб безпеки контор. Без цієї процедури неможливо вивести гроші з акаунту.

    Тепер по Вашому питанню. Перш за все, букмекер має право на повторну веріфікацію. Якщо у Вас є така проблема, треба поцікавитись причиною відмови у виплаті вийграшу.

    Якщо ніякого результату не має, Ви можете звернутись в технічну підтримку ПариМатч. Можливо причина полягає в якомусь технічному сбої. Також Ви можете звернутись на гарячу лінію.

    Ось її телефони та електроні адреси:

    • e-mail support@parimatch.ru;
    • Горячая линия +7 800 770-73-71;
    • Телеграм @PMSupport_bot;
    • WhatsApp PMSupport.

    Будуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого профілю.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA