Начните консультацию с юристом онлайн
Год назад открыл карту «спортбанк». Использовал карту для вывода денегьс Forex. Как кончился лимит по карте, карту официально закрыл, банк без проблем закрыл счет. Спустя год звонит этот же “спортбанк» и заявляет что были ошибочные операции по карте (14 штук) и я должен вернуть деньги за эти операции. Но банк закрыл карту и счет без претензий. Что делать в таком случае ?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Якщо дійсно були помилкові перекази, то банк має право вимагати повернення коштів. Але спочатку він повинен надіслати Вам претензію з детальним викладенням їхніх вимог, а потім може звернутись до суду.
Будуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого профілю.
Адвокат, 24 года опыта
Доброго дня.
Ці відносини урегульовані вимогами підпункту 32.3.1 і статті 35 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», а також пунктів 2.36 і 2.37 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті.Банк-порушник негайно повідомляє неналежного отримувача про помилковий переказ і про необхідність переказати банку еквівалентну суму коштів. Повідомлення надсилають неналежному отримувачеві безпосередньо або через банк, що його обслуговує. Форму повідомлення наведено у додатку 22 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті.
Таким чином, банк повинен надати Вам разом з повідомленням належні докази наявності необґрунтованих транзакцій при цьому витяг з історії операцій таким доказом не є.
Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.