Начните консультацию с юристом онлайн
Добрый день, подскажите пожалуйста, обязаны ли в госучреждениях при подаче письменного заявления лично, ставить на втором экземпляре отметку о принятии заявления, или могут отказаться?,и как называется закон регулирующий этот вопрос?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (6)
Адвокат, 24 года опыта
Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуацииДоброго дня.
Вказані правовідносини регулюються Законом України "Про звернення громадян" та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.
Відповідно п. 2 вказаної Інструкції, на вимогу громадянина, який подав звернення до організації, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації, дати надходження та вхідного номера звернення. Така копія повертається громадянинові.
Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.
Спасибо Вам большое
Адвокат, 24 года опыта
Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуацииБудь ласка, звертайтесь за потреби. Якщо консультація Вам допомогла, натисніть, прошу, зелену "галочку" біля мого фото
Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта
Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуацииДоброго дня, Максиме!
Відповідь на своє питання Ви знайдете в Наказі Міністерства юстиції України Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях 22 червня 2015 р. за N 736/27181, також в Законі України "Про звернення громадян"
Благодарю Вас, спасибо!
Адвокат, г. Киев, 24 года опыта
Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуацииДоброго дня, звичайно на вашій копії документа, який ви подаєте до будь-якої організації проставляється вхідний номер і дата. Це необов'язково має бути якийсь штамп, може бути проставлено від руки дата і підпис особи яка прийняла та назва органу орган. В установах може застосовуватись одна з трьох форм реєстрації документів - журнальна, карткова та автоматизована (з використанням спеціальних комп’ютерних програм). Якщо реєстрація автоматизована, то на документі буде штрихкод, який свідчить про реєстрацію документа.