Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день.
Допоможіть, будь ласка, розібратись, як правильно завіряти фінансову звітність, подану в електронному вигляді через кабінет ДФС.
В ЗУ «Про приватизацію державного і комунального майна» є вимога до учасника, додавати до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації останню річну або квартальну фінансову звітність. Так як більшість підприємств подають електронну звітність через кабінет ДФС, то в паперовому варіанті її у них немає, вони можуть завантажити з кабінету ДФС лише сам електронний документ. І тут виникає питання, як правильно вона має бути завірена для передачі її в паперовому вигляді: 1) в роздрукованому документі з кабінету ДФС має бути поставлений фізичний підпис керівника у місці відведеному для підписів; 2) роздрукований документ з кабінету ДФС має бути завірений керівником, відповідно до стандарту завірення на кожній сторінці («Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії); 3) роздрукований документ з кабінету ДФС має бути підписаний керівником у місці відведеному для підписів, після чого зробити копію та завірити відповідно до стандарту завірення; 4) чи можливо якийсь інший варіант?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (7)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Фінансова звітність підтверджується Вашим електроним підписом. Більше для того нічого не треба. Такий підпис містить в собі всі дані про особу, яка його подає.
Якщо Ви хочете отримати свій звіт в паперовому вигляді, його треба роздрукувати , підписати уповноваженою особою та завірити печаткою підприємства.
Буде бажання поговорити далі, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото!
Якщо ж консультація задовільнила Вас, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки
Дякую за відповідь. Підкажіть, будь ласка, якщо при здачі електронної звітності був один директор, і його дані зазначаються в електронному документі, а при необхідності подачі до заявки в аукціоні паперового варіанту звітності змінився директор, то як завірити в такому випадку паперовий варіант новим директором?
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеВи поставили до відома податкову про зміну керівництва? Чому не змінили електронний підпис в кабінеті? Про який аукціон йдеться?
Я задаю запитання зі сторони електронного майданчика, який приймає заявки на аукціони по малій приватизації, щоб правильно консультувати клієнтів по завіренню і підготовці документів для аукціону. З Вашого питання розумію, що при зміні директора і при доведенні до відома Податкову про ці зміни, учасник може витягнути звітність, в якій будуть зазначені вже дані нового директора?
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеНа жаль ні, новий директор має право підписувати фінансові документи, в тому числі, звітність, тільки з того дня, коли був виданий наказ про його призначення.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеМожливо право підпису було ще у бухгалтера. Так часто буває... Тоді він міг би підпмсати звітність своїм підписом.
Зрозуміла, дякую за консультацію!