Задайте вопрос юристу

883 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Миграционное право, 26 марта 2023, вопрос №82919 250₴

Передвижение за границей

Уехал из Украины больше 5 лет назад, работал в Израиле, сейчас хочу поехать в Европу по разным странам. В паспорте никаких штампов нету когда я уехал из Украины и сколько был в Израиле.


Могут ли меня задержать в аэропорту и отправить в Украину? Как я могу доказать что я выехал из Украины до начала военный действий? И нужно ли мне это доказывать?

Ответы юристов (14)

    Корнійчук Євген Іванович
    12%

    Доброго дня, вам нічого хвилюватися, вас ніхто не затримає та не депортує.

    якщо ви не порушуєте режим проживання за кордоном, вас ні яким чином не депортують в Україну.

    Не існує жодного механізму або нормативного акта, який би дозволяв би депортацію військовозобов’язаих в Україну .

    Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    • Дима Клиент год назад

      Если у меня в Израиле не было документов? Просроченная виза

      • Корнійчук Євген Іванович

        Не існує жодного механізму або нормативного акта, який би дозволяв би депортацію військовозобов’язаних в Україну .

        Вам головне легально попасти в Європу. Маючи український паспорт, я думаю проблем в цьому не буде.

        Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.

        Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Гончаренко Константин
    18%
    Гончаренко Константин год назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    Якщо Ви не вчинили будь-якого злочину та немає рішення суду , щодо депортації , ніхто вас не затримуватиме.

    Що стосується обліку військовозобов язаних дипломатичними установами України закордоном.

    2 січня 2023 р. Уряд оприлюднив новий документ – постанову №1487, якою затверджено Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів

    Також в рамках цього Порядку затверджено Правила військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    Відповідно до цих Правил призовники, військовозобов’язані та резервісти повинні:

    1) перебувати на військовому обліку:

    за задекларованим (зареєстрованим) місцем проживання — у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язані СБУ — у Центральному управлінні або регіональних органах СБУ (далі органи СБУ), військовозобов’язані Служби зовнішньої розвідки — у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки). Крім того, призовники, військовозобов’язані та резервісти, які проживають в селах та селищах, а також у містах, де відсутні відповідні районні (міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, повинні перебувати на персонально-первинному військовому обліку у відповідних виконавчих органах сільських, селищних, міських рад;

    за місцем роботи (навчання) — в центральних і місцевих органах виконавчої влади, в інших державних органах, в органах місцевого самоврядування, в органах військового управління (органах управління), військових частинах (підрозділах) Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органах спеціального призначення, на підприємствах, в установах, організаціях, закладах освіти, закладах охорони здоров’я незалежно від підпорядкування і форми власності;

    у разі вибуття за межі України на строк більше трьох місяців — за місцем консульського обліку в закордонних дипломатичних установах України;

    2) прибувати за викликом районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки на збірні пункти, призовні дільниці, до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках, розпорядженнях) районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки для взяття на військовий облік та визначення призначення на особливий період, оформлення військово-облікових документів, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на навчальні (перевірочні) та спеціальні збори військовозобов’язаних та резервістів;

    3) не змінювати місце проживання з моменту оголошення мобілізації та у воєнний час без дозволу керівника відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів СБУ, Служби зовнішньої розвідки — без дозволу відповідного керівника);

    4) проходити медичний огляд та лікування в закладах охорони здоров’я згідно з рішеннями комісій з питань приписки, призовних комісій або військово-лікарських комісій районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, закладів охорони здоров’я СБУ, а у Службі зовнішньої розвідки — за рішенням керівників відповідних підрозділів або військово-лікарської комісії Служби зовнішньої розвідки;

    5) проходити підготовку до військової служби, військову службу і виконувати військовий обов’язок у запасі, проходити службу у військовому резерві;

    6) особисто прибувати до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки з паспортом громадянина України і військово-обліковими документами для зняття з військового обліку в разі вибуття в іншу місцевість до нового місця проживання, за межі України на постійне місце проживання або на строк більше трьох місяців, у разі зміни місця проживання в межах міста з переїздом на територію іншого адміністративного району;

    7) особисто в семиденний строк з дня прибуття до нового місця проживання прибувати із паспортом громадянина України і військово-обліковими документами до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки (органу СБУ, підрозділу Служби зовнішньої розвідки, закордонної дипломатичної установи України), який організовує та веде військовий облік на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, для взяття на військовий облік;

    8) особисто повідомляти в семиденний строк органам, в яких вони перебувають на військовому обліку, про зміну персональних даних, зазначених у статті 7 Закону України “Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістівˮ, а також надавати зазначеним органам документи, що підтверджують право на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації з підстав, визначених у статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізаціюˮ;

    9) негайно повідомляти районним (міським) територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки, органам СБУ, підрозділам Служби зовнішньої розвідки за місцем військового обліку про втрату військово-облікового документа;

    10) звіряти не рідше одного разу на п’ять років власні персональні дані з обліковими даними районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки;

    11) подавати щороку до 1 жовтня до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки документи, що підтверджують право громадян на відстрочку від призову на строкову військову службу.

    Якщо за будь-яких обставин повістка районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки не надійшла, громадяни призовного віку прибувають до призовної дільниці в десятиденний строк з дня початку відповідного чергового призову на строкову військову службу, визначеного указом Президента України.

    Призовники, військовозобов’язані та резервісти за порушення правил військового обліку та законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, зіпсуття або недбале зберігання військово-облікових документів, яке спричинило їх втрату, притягуються до адміністративної відповідальності згідно із Кодексом України про адміністративні правопорушення.

    Громадяни, які ухиляються від військового обліку, навчальних (перевірочних) або спеціальних зборів, від призову на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період, несуть кримінальну відповідальність.

    "Пункт 52. Закордонні дипломатичні установи України:

    інформують громадян, які перебувають на тимчасовому консульському обліку та досягли призовного віку і не мають відстрочки або не звільнені від призову на строкову військову службу, про початок чергового призову громадян України на строкову військову службу;

    сприяють поверненню військовозобов’язаних та резервістів в Україну в разі проведення мобілізації та у воєнний час (в особливий період);

    повідомляють у семиденний строк з дня взяття на консульський облік або зняття з нього про призовників, військовозобов’язаних та резервістів відповідним районним (міським) територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки, органам СБУ, підрозділам Служби зовнішньої розвідки за місцем перебування їх на військовому обліку;

    ведуть військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають на тимчасовому консульському обліку, за списком (додаток 15). Список зберігається в закордонній дипломатичної установі України протягом п’яти років.

    53. Зняття з військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які виїжджають за кордон на строк більше трьох місяців, здійснюється після особистого прибуття їх до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органу СБУ, підрозділу Служби зовнішньої розвідки з документами, що підтверджують виїзд за кордон.

    Призовники, військовозобов’язані та резервісти, які виїжджають за кордон на строк до трьох місяців, з військового обліку не знімаються."

    Якщо не станете на облік буде штраф за порушення правил обліку військовозобов язаним.

    Якщо надзвичайний і повноважний посол України у країні перебування запропонує стати на консульський облік , а ви надасте відмову, то згідно процедури він оформить акт про відмову і направить його до ТЦК СП за місцем обліку , де вирішать питання ухилення від мобілізації з накладенням штрафу окремо ст. 210-1 Купап - 3400 -5100 але протокол без вас не складуть там треба підпис ваш, тому після повернення треба буде оскаржувати постанову у суді.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Дима Клиент год назад

    при этом я сам купил билеты и улетаю в Барселону

    • Гончаренко Константин
      Гончаренко Константин год назад

      Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

      можна летіти куди завгодно, постанова передбачає лише те , що дипломатичні установи мають здійснювати облік, контроль військовозобов язаних, але процедур як вони мають це забезпечити з практичної сторони поки що не затверджено, а розшукувати кожного громадянина України закордоном консульські службовці не уповноважені.

      З повагою,

      Костянтин Гончаренко

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин год назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    Щодо перебування на території ЕС

    Безвізовий режим розповсюджується на територію держав-членів ЄС, крім Об’єднаного Королівства та Ірландії:

    Держави-члени ЄС, які є частиною території Шенген: Австрія, Бельгія, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Польща, Португалія, Словаччина, Словенія, Іспанія та Швеція;

    Держави-члени ЄС, в яких ще не в повному обсязі впроваджена Шенгенська нормативно-правова база (тобто ті, що не є частиною території Шенген без внутрішніх кордонів): Болгарія, Хорватія, Кіпр та Румунія. * * Перебування у цих країнах не буде враховуватися під час підрахування днів перебування на території Шенген. 90-денний ліміт для кожної з цих країн буде підраховуватись окремо. Наприклад, якщо у подорожуючого вичерпаний 90-денний ліміт перебування на території Шенген, він може одразу ж поїхати безпосередньо у Хорватію та перебувати там до 90 днів.

    Безвізовий режим розповсюджується також на держави - асоційовані учасники Шенгенської угоди: Ісландія, Ліхтенштейн, Норвегія та Швейцарія.

    Безвізовий режим розповсюджується тільки на європейську територію Франції та Нідерландів.

    2. Як довго можна знаходитися без візи на території країн-учасниць Шенгенської угоди?

    Ви можете перебувати на території країн-учасниць Шенгенської угоди до 90 днів протягом 180-денного проміжку часу.

    При застосуванні цього правила необхідно врахувати наступне:

    День в’їзду вважається першим днем перебування на шенгенській території;

    День виїзду вважається останнім днем перебування на шенгенській території;

    180-денний проміжок часу не є фіксованим. Мова йде скоріше про гнучкі часові рамки. При цьому проміжок часу розглядається, виходячи з відповідного дня перебування (будь то з моменту в’їзду на територію Шенген або з дня проведеної перевірки, наприклад у зв’язку з перевіркою з боку національної внутрішньої поліції або офіцера прикордонної служби при виїзді з країни);

    Відсутність у країнах Шенгенського простору безперервно протягом 90 днів дозволяє нове перебування до 90 днів.

    Прохання звернути увагу на те, що попереднє перебування під час дії дозволу на довгострокове проживання або візи, яка дозволяє перебування більше 90 днів, не враховується під час підрахунку днів безвізового перебування.

    Видача дозволів на проживання та віз, що дозволяють перебування більше 90 днів, регулюється положеннями інших законів, тому згадані вище підрахунки днів перебування сюди не відносяться. Відповідно до положень § 6 абз. 3 Федерального закону про перебування іноземних громадян в’їзд у Німеччину з метою довготривалого перебування повинен здійснюватися за наявності національної візи.

    Безвізове перебування у країнах шенгенської угоди після закінчення тривалого (більше 90 днів) перебування - по національній візі або за дозволом на проживання є можливим, проте Вам необхідно виїхати із шенгенської території, а потім в'їхати по біометричному паспорту уже після закінчення терміну дії національної візи (категорії D)/дозволу на проживання . У даному випадку при в'їзді перевіряються умови Ст. 6 Шенгенського кодексу про кордони, який регулює безвізовий в'їзд.

    Якщо Ви залишитеся у країнах Шенген, умови безвізового в'їзду не будуть виконані і у Вас можуть виникнути проблеми на кордоні через недозволене (нелегальне) перебування.

    3. Чи можу я під час цього періоду багаторазово в’їжджати на територію Шенгенських країн?

    Так, Ви можете. Проте Вам необхідно самостійно добросовісно вести підрахунок кількості Ваших попередніх днів перебування, щоб не перевищити дозволену кількість днів перебування – 90 днів у 180-денний проміжок часу (див. вище). Кількість днів перебування Ви можете підрахувати за допомогою «калькулятора терміну перебування»

    Більше інформації щодо підрахунку Ви можете знайти за наступним лінком

    Підрахунок дозволеного терміну перебування під час короткострокових поїздок

    4. Який проїзний документ я маю мати з собою для безвізового в’їзду на територію Шенгенських країн?

    Вам потрібно мати біометричний закордонний паспорт, який повинен бути дійсним ще протягом щонайменше трьох місяців після запланованої дати виїзду із шенгенської території. Ваш паспорт є біометричним, якщо він містить значок наявності чипа на передній та на ідентифікаційній сторінках паспорта. Це стосується українських паспортів серії FB, FE, FF, FG, FH, FJ, PU, SU, DU, а також усіх закордонних паспортів, виданих після 1 січня 2017 року.

    5. Чи наявність безвізового режиму надає мені право на в’їзд на територію Шенгенських країн?

    Безвізовий режим не надає Вам права на безумовний в’їзд та перебування на території Шенген. Держави-члени мають право на відмову у в’їзді та перебуванні на їх території, якщо не виконана одна або більше із перелічених нижче умов.

    Для перебування, що не перевищує 90 днів у 180-денному проміжку часу, для громадян третіх країн діють такі правила:

    а) наявність дійсного проїзного документу (див. пункт 4) або документу, що авторизує перехід кордону

    б) наявність підтвердження мети та умов запланованого перебування, наявність достатніх коштів для фінансування запланованого перебування та повернення в країну походження

    в) відсутність занесення особи до Шенгенської інформаційної системи з метою заборони в’їзду

    г) Ви не становите загрозу для громадського порядку, внутрішньої безпеки, громадського здоров'я відповідно до Ст. 2 абз. 19 Шенгенського кодексу про кордони або для міжнародних відносин однієї чи декількох країн-учасниць Шенгенської угоди, а також Ваші дані не занесені до національних баз даних з метою заборони в’їзду до цих країн з цієї ж причини.

    6. Які документи я маю показати під час перетину кордону офіцерові прикордонної служби?

    Ви маєте показати під час перетину кордону Ваш біометричний закордонний паспорт. Додатково Вас можуть попросити надати документи щодо мети та умов запланованого перебування (наприклад, квитки на літак на наступний рейс або для повернення в країну походження, бронювання житла, запрошення, якщо метою Вашої поїздки є приватний чи службовий візит, запрошення на конференцію, виставку або на інші заходи, підтвердження про зарахування Вас для участі у курсах, тренінгах або мовних курсах тощо **), а також підтвердження наявності достатніх коштів для фінансування запланованого перебування (див. нижче). Якщо подорожують неповнолітні діти, то особу, яка їх супроводжує, можуть попросити надати додатково заяву від осіб, що мають право опіки над дитиною (як правило, батьків), про їх згоду на виїзд дитини за кордон.

    ** Перелік можливих документів для підтвердження Ви можете знайти у додатку І Шенгенського кодексу про кордони (Розпорядження 562/2006)

    7. Скільки грошей мені потрібно мати з собою для в’їзду у Німеччину чи в інші країни – учасниці Шенгенської угоди?

    Для в’їзду у Німеччину не встановлено нормативної добової суми. Скоріше навпаки у кожному окремому випадку необхідна особлива перевірка з боку службовців прикордонної поліції під час контролю в’їзду на кордоні. При цьому враховуються особисті обставини, такі як тип та мета подорожі, тривалість перебування, наявність місця для проживання у друзів чи членів родини або оплаченого готелю чи іншого житла як частини туристичного перебування, а також кошти на харчування.

    Якщо іноземний громадянин не може документально підтвердити ці обставини або хоча б надати правдиву інформацію щодо свого перебування, то у нього мають бути наявні грошові кошти у розмірі 45 Євро на добу на 1 особу. У його розпорядженні є можливості підтвердження фінансування мандрівника, передбачені Візовим кодексом Європейської спільноти. Забезпечення фінансування подорожі можна підтвердити у вигляді готівкових коштів, дебетових або кредитних банківських карток, що мають міжнародне визнання, чеків, гарантійних депозитів від особи, що запрошує, або третьої особи у німецькому Відомстві в справах іноземних громадян у запланованому місці перебування, заява-зобов’язання, оформлена у німецькому Відомстві в справах іноземних громадян тощо.

    Дійсність кредитної картки може перевірятися прикордонними службами шляхом контактування з фінансовою установою, що її видала, або іншими доступними їм методами.

    Верифікація заяви – зобов’язання та інших запрошень може здійснюватися шляхом контактування з особою, що запрошує, або перевірки її фінансової спроможності через національні контактні установи тієї країни, де вона проживає.

    Окрім того, має бути гарантія того, що повернення в країну проживання або транзит іноземного громадянина є можливими. Підтвердженням цього можуть бути проїзні квитки, виписані на ім’я та прізвище мандрівника, які не можна передати в користування третій особі, або авіаквиток. Квиток має містити інформацію про дати подорожі та відповідний транспортний засіб.

    Під час подорожей в інші шенгенські країни контроль з боку службовців прикордонної поліції під час в’їзду у відповідну країну відбувається за такими ж критеріями. Прохання звернути Вашу увагу на те, що майже всі країни-учасниці Шенгенської угоди встановили нормативні добові суми (інформація англ. мовою)***

    *** Reference amounts for the crossing of the external borders, as referred to in Article 5(3) of Regulation (EC) No 562/2006 of the European Parliament and of the Council of 15 March 2006 establishing a Community Code on the rules governing the movement of persons across borders (Schengen Borders Code)

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Дима Клиент год назад

    насколько я понимаю только Израиль мог меня депортировать в Украину по решению суда за то что я пробыл здесь нелегально? Когда я поеду в Европу там главное ничего не нарушать и все будет окей ?

    Айвазян Юрій Климентійович
    24%
    Айвазян Юрій Климентійович год назад

    Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Дмитре!

    Все просто. Якщо у Вас є чинний закордонний паспорт України, то я не бачу причин для хвилювань!

    Не бачу також підстав для повернення Вас в Україну в примусовому порядку, якщо, звичайно Вас не оголошено з якихось причин у міжнародний розшук. ))

    Іншого механізму повернення громадян до України наразі не існує. Як не існує відповідальності за неповернення. Це в повній мірі стосується і гіпотетичного повернення до України військовозобов'язаних, які ухиляються від мобілізації. Втім, Вас це не стосується. Доказувати при тому, що Ви виїхали з України до початку військових дій не треба. Жоден з діючих українських законів того від Вас не вимагає!

    Як поводити себе в ЄС, я думаю, Ви знаєте не гірше за мене. З українськими біженцями тут не має наразі абсолютно ніяких проблем. Так що питань до Вас не повинно виникнути жодних.

    Якщо виникнуть до мене питання, звертайтесь персонально, натиснувши кнопку "звернутись" біля мого профілю. Охоче на них відповім!

    • Дима Клиент год назад

      спасибо большое за ответ)

      • Айвазян Юрій Климентійович
        Айвазян Юрій Климентійович год назад

        Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта

        Общаться в чате

        Прошу! Звертайтесь, як буде потреба! Завжди допоможу порадою!

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    ЯКЩО У ВАС ЧИННИЙ БІОМЕТРИЧНИЙ ЗАКОРДОННИЙ ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ТО НІЯКИХ ПЕРЕШКОД ДО ПОДОРОЖІ У ЄВРОПУ У ВАС НЕМАЄ.

    Карпенко Андрій Володимирович
    18%

    Як громадяни Європейського Союзу, так і громадяни України мають право на безвізові поїздки по всій території ЄС. Однак це право обмежене 90 днями протягом 6 місяців (180 днів). Це означає, що на кожне півріччя календарного року громадяни України мають загалом 90 днів безвізового перебування на всій території ЄС, незалежно від того, проживали вони лише в одній чи кількох країнах.

    Однак цей безвізовий режим до країн ЄС доступний лише тим громадянам України, які мають дійсний біометричний паспорт – незалежно від того, чи зареєстровані вони в деякій країні для тимчасового захисту, чи ще не зареєстровані в жодній країні ЄС.

    Громадяни України, які не мають біометричного паспорта, не мають права на це безвізове подорожування і перебування на 90 днів протягом 6 місяців (180 днів). Якщо вони мають звичайний закордонний паспорт і їм надано тимчасовий захист, вони мають право на полегшення у видачі візи для в’їзду та перебування в країні ЄС. На цій основі вони можуть вирішити переїхати до іншої країни ЄС, щоб скористатися правами, пов’язаними з тимчасовим захистом, або приєднатися до членів своєї родини, родичів чи близьких, які перебувають у цій іншій європейській країні.

    Деякі країни ЄС не входять до Шенгенської зони вільного пересування без внутрішнього прикордонного контролю – це Румунія, Болгарія, Хорватія, Кіпр та Ірландія. Якщо громадянин України в'їхав до ЄС через одну з цих країн, він матиме право їздити до інших країн ЄС, але його документи перевірятимуть ще раз на першому кордоні Шенгенської зони, наприклад, якщо він в'їхав до ЄС через Румунія та подорожує до Угорщини підлягатиме прикордонній перевірці як на румунському кордоні, так і на угорському кордоні. Після в’їзду в країну, яка є частиною Шенгенської зони, ви можете пересуватися, як правило, без прикордонних перевірок, до інших країн, які є частиною Шенгенської зони. Однак ви можете робити це лише протягом 90 днів протягом загального періоду в 180 днів (6 місяців).

    Кирда Вячеслав Володимирович
    28%

    Вітаю, Дима.

    Уехал из Украины больше 5 лет назад, работал в Израиле, сейчас хочу поехать в Европу по разным странам. В паспорте никаких штампов нету когда я уехал из Украины и сколько был в Израиле.

    Могут ли меня задержать в аэропорту и отправить в Украину?

    НІ, НЕ МОЖУТЬ. МЕХАНІЗМУ ПОВЕРНЕННЯ ОСІБ В УКРАЇНУ НА ДАНИЙ ЧАС НЕ ЗАТВЕРДЖЕНО. ТІЛЬКИ ПОЧИНАЮТЬСЯ РОЗМОВИ ПРО ТЕ, ЩО БУДЕ ЗАПРОВАДЖУВАТИСЬ АЛГОРИТМ ПОВЕРНЕННЯ ОСІБ, ЯКІ ВИЇХАЛИ З 24.02.2022 НЕЗАКОННО. ТОМУ ВАМ НЕМАЄ ПРО ЩО ХВИЛЮВАТИСЬ.

    Как я могу доказать что я выехал из Украины до начала военный действий? И нужно ли мне это доказывать?

    ВАМ НЕ ПОТРІБНО НІКОМУ НІЧОГО ДОВОДИТИ. ГОЛОВНЕ, ЩО ВИ ПРОЖИВАЄТЕ ЗА КОРДОНОМ НА ЗАКОННИХ ПІДСТАВАХ.

    Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA

Официальный блог Юристы.UA 19 0 23 нояб. 2024
Официальный блог Юристы.UA 0 0 19 нояб. 2024