Задайте вопрос юристу

880 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 06 июля 2023, вопрос №87888 150₴

Время на рассмотрение рапорта, как узнать результат.

Добрый день.
Служу в ЗСУ с 2022 года. На данный момент являюсь обмеженно придатним.
Мать инвалид 2 группы, бессрочно. Подал Рапорт на списание с полным нотариально заверенным пакетом документов.
Как узнать время рассмотрения моего рапорта, на какой стадии находиться весь процесс, как повлиять на штаб при затягивании процесса.
Заранее спасибо.

Ответы юристов (9)

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю, Олександре!

    Коли саме подали рапорт? Загалом процедура може тривати до 50 календарних днів, а в деяких випадках і довше. Потрібно розуміти, коли Ви подали всі документи.

    Пересада Богдан Олександрович
    16.7%

    Доброго дня.

    Можете запитати самостійно або ж більш дієво - направити адвокатський запит.

    На адвокатський запит мають надати відповідь протягом пʼяти робочих днів

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, термін розгляду рапорту до 45 днів. Про Стан Розгляду Рапорту вы можете дізнатися самостійно або через адвоката.

    Можу Вам Допомогти. для обміну контактів та детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Айвазян Юрій Климентійович
    16.7%
    Айвазян Юрій Климентійович год назад

    Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Олександре!

    УСІ пропозиції, рапорти чи скарги військовослужбовця розглядаються і вирішуються у строк НЕ БІЛЬШЕ ОДНОГО МІСЯЦЯ з часу їх отримання, а ті, що НЕ ПОТРЕБУЮТЬ ДОДАТКОВОГО ВИВЧЕННЯ й перевірки, - невідкладно, але НЕ ПІЗНІШЕ П'ЯТНАДЦЯТИ ДНІВ з часу їх надходження.

    Якщо у місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, командир встановлює новий строк, про що сповіщається військовослужбовець, який подав звернення.

    При цьому ЗАГАЛЬНИЙ СТРОК розгляду пропозиції, заяви чи скарги не може перевищувати СОРОКА П'ЯТИ ДНІВ.

    Несвоєчасний, неповний розгляд скарги або незаконне рішення посадової особи, яка її розглядає, можна оскаржити встановленим порядком до суду, Військової служби правопорядку або вищого за підпорядкованістю командира.

    ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІ, які подали рапорт, МАЮТЬ ПРАВО:

    • особисто викласти свої аргументи особі, яка перевіряє заяву чи скаргу, звернутися за допомогою до свідків;

    • подати додаткові матеріали, що стосуються справи, чи клопотати, щоб їх вимагав командир або орган, який розглядає заяву або скаргу;

    • бути присутнім під час розгляду заяви чи скарги;

    • одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

    • ознайомитися з матеріалами перевірки заяви чи скарги;

    • оскаржити прийняте за їхньою заявою чи скаргою рішення в суді;

    • вимагати відшкодування збитків у встановленому законом порядку.

    Під час розгляду рапорту чи скарги не допускається розголошення командиром чи іншою особою, яка бере участь у розгляді, відомостей про особисте життя військовослужбовця без його згоди, а також розголошення іншої інформації, якщо це зачіпає його права і свободи, законні інтереси.

    Трошки відрізняється порядок розгляду рапорту про звільнення за сімейними обставинами. Як то, наприклад у Вас.

    Після надходження рапорту від військовослужбовця або заяви від його родичів про дострокове звільнення в запас за сімейними обставинами, командир військової частини зобов’язаний надіслати у триденний строк до відповідного територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем проживання сім’ї військовослужбовця запит для перевірки його сімейного стану.

    Керівник районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, одержавши документи від командира військової частини або заяву безпосередньо від родичів військовослужбовця про дострокове звільнення в запас, призначає комісію, яка перевіряє в десятиденний строк сімейний стан родичів військовослужбовця. За результатами перевірки складається акт обстеження, який надсилається для розгляду керівнику обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

    Керівник обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки зобов’язаний у триденний строк розглянути документи про дострокове звільнення військовослужбовця з військової служби і за наявності законних підстав надіслати їх командиру військової частини, де проходить службу військовослужбовець.

    У разі відсутності законних підстав для дострокового звільнення військовослужбовця з військової служби за сімейними обставинами керівник обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки надає заявнику відповідь про причини відмови і повідомляє про це командира військової частини, де проходить службу військовослужбовець.

    Що стосується контролю за проходженням через інстанції рапорту на звільнення, то, як правило, це проконтролювати складно. Хіба що у Вас є особисті контакти з хлопцями у командуванні. Якщо розгляд затягується, шлях один - оскарженння!

    У разі виникнення уточнюючих питань, зверніться до мене персонально, натиснувши кнопку "звернутись" біля мого фото.

    Маю грунтовний досвід вирішення подібних питань. Можу допомогти складсти усі необхідні рапорти та зібрати документи. Одним словом, можу реально допомогти!

    Харченко Оксана Олексіївна
    Харченко Оксана Олексіївна год назад

    Юрист, г. Киев, 5 лет опыта

    Доброго дня. Необхідно відправити адвокатський запит.

    Гончаренко Константин
    16.7%
    Гончаренко Константин год назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    Зверніться в канцелярію командування частини повідомте , номер , дату , тему рапорту , вам мають повідомити про стан його проходження.

    Згідно ст. 20 ЗУ Про звернення громадян питання , що не потребують детального вивчення розглядаються у 15 ти денний термін з продовженням строку до 30 , але не більш як 45 днів.

    У виняткових випадках треба подавати адвокатський запит. командуванню.

    Або через урядовий контакт центр 15-45 де спрямують ваш запит до МОУ.

    https://www.mil.gov.ua/kontakti/

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Крикун Сергій  Павлович
    16.7%
    Крикун Сергій Павлович год назад

    Юрист, г. Днепр, 31 год опыта

    ДИСЦИПЛІНАРНИЙ СТАТУТ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/551-14#n12):

    "РОЗДІЛ V ПРОПОЗИЦІЇ, ЗАЯВИ ТА СКАРГИ...

    115. Вимоги до звернення військовослужбовця, порядок розгляду пропозицій, заяв та скарг, строки розгляду, права військовослужбовця під час розгляду заяви чи скарги, обов’язки командирів, органів військового управління щодо розгляду звернень військовослужбовців регулюються законодавством України про звернення громадян,...".

    Закон України "Про звернення громадян" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%...):

    "Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

    Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

    На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.".

    Адвокат  Євген Олександрович
    16.7%
    Адвокат Євген Олександрович год назад

    Адвокат, г. Киев, 31 год опыта

    Доброго дня, Олександр!

    НА НЕЗАКОННІ ДІЇ , ВИ МАЄТЕ ПРАВО:

    1) ПОДАВАТИ СКАРГИ ДО:

    - ГЕНЕРАЛЬНОГО ШТАБУ, МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ.

    2) ТЕЛЕФОНУВАТИ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ:

    - МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ:

    0 800 50 04 42

    Гарячі лінії | Міністерство оборони України (mil.gov.ua)

    - УРЯДОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ:

    Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово

    Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

    3) ТАКОЖ ШЛЯХОМ: "подачи административного иска в Окружной административный суд, в порядке Кодекса административного судопроизводства Украины":

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15

    При наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

    Всього доброго!

    Савченко Олександр
    16.7%
    Савченко Олександр год назад

    Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

    Олександре!

    Строк розгляду рапорту - 30 календарних днів з моменту реєстрації документа у військовій частині (п. 3.11.6 «Інструкції з діловодства в Збройних Силах України»).

    Раджу такі шляхи оскарження:

    Усна скарга на гарячі лінії Міністерства оборони України за цими номерами: 0-800-500-442, 0-800-500-410, 044-454-44-99.

    Звернення на електронну пошту Міністерства оборони України: zvernmou@post.mil.gov.ua, vzg@mil.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання військовослужбовця, викладено суть скарги. На письмовому зверненні має бути підпис заявника та дата. Строк розгляду – один місяць. Контролювати процес можна за номером (044) 253-11-56.

    Звернення до регіональних приймалень Міноборони України.

    Звернення до Командування медичних сил ЗС України, яке об'єднує під своїм управлінням усі військові шпиталі, санаторії, медичні служби військових частин тощо: +38 (044) 230-73-64, kms_zsu@post.mil.gov.ua.

    У тексті звернення потрібно зазначити, що скарга подається на підставі п. 110 Дисциплінарного статуту ЗСУ на неправомірні дії / бездіяльність стосовно військовослужбовця з боку командирів або інших військовослужбовців. Це важливо зазначити, оскільки ст. 1 Закону "Про звернення громадян" забороняє звертатися військовослужбовцям щодо питань службової діяльності.

    За Дисциплінарним статутом ЗСУ звернутись особисто або подати скаргу можна також до:

    – посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку та інших державних органів;

    – з інших питань службової діяльності, крім зазначених, до безпосереднього командира (начальника), дії якого оскаржуються;

    – якщо особа, яка порушує права, невідома, то скарга подається в порядку підпорядкованості.

    Зокрема, командири військових частин, начальники органів військового управління зобов’язані проводити особисте приймання військовослужбовців, членів їхніх сімей з питань, що стосуються діяльності військової частини.

    Варто проконтролювати внесення скарги до Журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг, а також мати в себе підписану копію скарги, якщо подання здійснюється в письмовому вигляді.

    Військовослужбовець має право на отримання письмової відповіді на скаргу. Подання скарги не звільняє від виконання службових обов’язків і наказів командирів (начальників). Таку скаргу можна спробувати подати до Військової служби правопорядку в ЗСУ (och_vsp@mil.gov.ua, (044) 454-73-08, (044) 454-73-03) з проханням видати подання відповідним державним органам чи посадовим особам щодо усунення порушень закону, причин і умов, що їм сприяють.

    Успіхів!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України