Про місцеві вибори
Розділ VIII
Стаття 57

Стаття 57. Загальний порядок використання засобів масової інформації

1. Передвиборна агітація з використанням засобів масової інформації усіх форм власності проводиться з дотриманням принципу рівних умов та можливостей у порядку, передбаченому цим Законом. Висвітлення виборчого процесу в засобах масової інформації всіх форм власності, у тому числі в інтерв’ю, дискусіях та дебатах, а також інформаційних повідомленнях, програмах новин і поточних подій, має здійснюватися на засадах об’єктивності, неупередженості та збалансованості.

2. Передвиборна агітація у засобах масової інформації усіх форм власності, що ведеться за рахунок коштів виборчих фондів, здійснюється на умовах рівної оплати за одиницю ефірного часу та одиницю друкованої площі.

3. Розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації встановлюються відповідними засобами масової інформації не пізніш як за 40 днів до дня голосування у розмірі, який не може перевищувати середньоарифметичного значення ціни за комерційну рекламу (рекламу, розповсюдження якої має на меті отримання прибутку) за перші три квартали року, що передує року проведення чергових місцевих виборів. При цьому засоби масової інформації можуть розрахувати такі розцінки вартості одиниці друкованої площі чи ефірного часу окремо для робочих днів і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних за кількістю потенційної аудиторії періодів ефірного часу чи друкованої площі. Розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації не можуть змінюватися протягом виборчого процесу. Засіб масової інформації не може надавати знижки чи встановлювати надбавки на оплату друкованої площі чи ефірного часу суб’єктам виборчого процесу.

Засоби масової інформації, зареєстровані в строки, що не дають змоги визначити середньоарифметичне значення ціни за комерційну рекламу відповідно до абзацу першого цієї частини, встановлюють розцінки вартості одиниці друкованої площі чи ефірного часу на підставі даних за весь період їх діяльності в порядку, встановленому абзацом першим цієї частини. Розміри розцінок таких засобів масової інформації не можуть перевищувати розмірів розцінок відповідно газети "Голос України" (для друкованих засобів масової інформації).

4. Засіб масової інформації, який надав ефірний час або друковану площу одному кандидату, місцевій організації партії, кандидати у депутати від якої зареєстровані в багатомандатних виборчих округах, не може відмовити у наданні ефірного часу чи друкованої площі на тих же умовах іншому кандидату, місцевій організації партії на відповідних місцевих виборах. Засіб масової інформації може відмовити у наданні ефірного часу чи друкованої площі кандидату, місцевій організації партії лише в разі, якщо надані для поширення матеріали містять відомості, зазначені у частинах третій і п’ятій статті 60 цього Закону.

5. Політична реклама - це одна з форм передвиборної агітації, розміщена за допомогою рекламних засобів, яка спонукає виборців голосувати за або не голосувати за певного суб’єкта виборчого процесу.

До політичної реклами належить використання символіки (гімну, прапору, розпізнавального знаку, девізу) або логотипів політичної партії, місцева організація якої є суб’єктом відповідного виборчого процесу, місцевої організації партії, яка є суб’єктом виборчого процесу, використання передвиборних слоганів, гасел кандидатів, політичної партії, її місцевих організацій, а так само повідомлення про проведення видовищних чи інших публічних заходів на підтримку місцевої організації партії, кандидата або про підтримку зазначених заходів місцевими організаціями партій, кандидатами, політичними партіями, місцеві організації яких є суб’єктами відповідного виборчого процесу, а також привернення уваги до участі у таких заходах місцевих організацій партій чи певних осіб як кандидатів.

6. Час мовлення, відведений на політичну рекламу на радіо та телебаченні, не може перевищувати 20 відсотків фактичного обсягу мовлення протягом астрономічної доби телерадіоорганізацією будь-якої форми власності.

Друкована площа, відведена на політичну рекламу впродовж виборчого процесу в друкованих засобах масової інформації, у тому числі рекламних, не може перевищувати 20 відсотків обсягу друкованої площі кожного номера видання чи додатка до нього.

7. Вимоги, встановлені частинами другою - четвертою цієї статті, не поширюються на засоби масової інформації, засновниками (власниками) яких є місцеві організації партій - суб’єкти відповідних місцевих виборів, організації вищого чи нижчого рівня цих політичних партій, кандидати.

Популярные вопросы пользователей

Структура Про місцеві вибори

Розділ I

Стаття 1

Стаття 2

Стаття 3

Стаття 4

Стаття 5

Стаття 6

Стаття 7

Стаття 8

Стаття 9

Стаття 10

Стаття 11

Стаття 12

Стаття 13

Розділ II

Стаття 14

Стаття 15

Стаття 16

Розділ III

Стаття 17

Стаття 18

Розділ IV

Стаття 19

Стаття 20

Стаття 21

Стаття 22

Стаття 23

Стаття 24

Стаття 25

Стаття 26

Стаття 27

Стаття 28

Стаття 29

Розділ V

Стаття 30

Стаття 31

Стаття 32

Стаття 33

Стаття 34

Розділ VI

Стаття 35

Стаття 36

Стаття 37

Стаття 38

Стаття 39

Стаття 40

Стаття 41

Стаття 42

Стаття 43

Стаття 44

Стаття 45

Стаття 46

Стаття 47

Стаття 48

Розділ VII

Стаття 49

Стаття 50

Стаття 51

Стаття 52

Стаття 53

Розділ VIII

Стаття 54

Стаття 55

Стаття 56

Стаття 57

Стаття 58

Стаття 59

Стаття 60

Розділ IX

Стаття 61

Стаття 62

Стаття 63

Стаття 64

Стаття 65

Стаття 66

Стаття 67

Розділ X

Стаття 68

Стаття 69

Стаття 70

Стаття 71

Стаття 72

Стаття 73

Розділ XI

Стаття 74

Стаття 75

Стаття 76

Стаття 77

Стаття 78

Стаття 79

Стаття 80

Стаття 81

Стаття 82

Стаття 83

Стаття 84

Стаття 85

Стаття 86

Стаття 87

Стаття 88

Стаття 89

Розділ XII

Стаття 90

Стаття 91

Стаття 92

Стаття 93

Стаття 93 - 1

Розділ XIII

Стаття 94

Стаття 95

Стаття 96

Стаття 97

Стаття 98

Стаття 99

Стаття 100

Розділ XIV

Стаття 101

Розділ XV

Стаття 39

Стаття 40