Про місцеві вибори
Розділ VIII
Стаття 59

Стаття 59. Порядок використання електронних (аудіовізуальних) засобів масової інформації

1. Ефірний час за рахунок коштів виборчого фонду надається на підставі угоди, що укладається від імені місцевої організації партії розпорядником поточного рахунку її виборчого фонду, а від імені кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости - розпорядником відповідного виборчого фонду з телерадіоорганізацією будь-якої форми власності. Без укладення такої угоди та (або) у разі ненадходження коштів на рахунок телерадіоорганізації надання ефірного часу для ведення передвиборної агітації забороняється.

2. Місцеві організації партій, кандидати, їх довірені особи для проведення передвиборної агітації погоджують із відповідною телерадіоорганізацією режим передачі, що містить передвиборну агітацію (прямий ефір або аудіо-, відеозапис).

3. Телерадіоорганізації здійснюють аудіо-, відеозаписи усіх передач, що містять передвиборну агітацію, і зберігають ці записи протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів.

4. Телерадіоорганізації всіх форм власності за письмовими запитами Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Центральної виборчої комісії, територіальних виборчих комісій чи суду зобов’язані надавати інформацію про виділення ефірного часу для проведення передвиборної агітації, а в разі необхідності - копії відповідних угод, платіжних документів і передач у запису на плівці або інших носіях інформації.

5. Замовниками політичної реклами під час виборчого процесу для показу телерадіоорганізаціями можуть бути тільки місцеві організації партій, кандидати від яких зареєстровані у багатомандатному виборчому окрузі, кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, старости. Протягом демонстрації політичної реклами обов’язково демонструється повна назва (або прізвище, ім’я та по батькові) її замовника у формі текстового повідомлення, яке має займати не менше п’ятнадцяти відсотків площі екрану, бути виконане контрастним кольором до фону та бути сприйнятним для глядача.

Популярные вопросы пользователей

Структура Про місцеві вибори

Розділ I

Стаття 1

Стаття 2

Стаття 3

Стаття 4

Стаття 5

Стаття 6

Стаття 7

Стаття 8

Стаття 9

Стаття 10

Стаття 11

Стаття 12

Стаття 13

Розділ II

Стаття 14

Стаття 15

Стаття 16

Розділ III

Стаття 17

Стаття 18

Розділ IV

Стаття 19

Стаття 20

Стаття 21

Стаття 22

Стаття 23

Стаття 24

Стаття 25

Стаття 26

Стаття 27

Стаття 28

Стаття 29

Розділ V

Стаття 30

Стаття 31

Стаття 32

Стаття 33

Стаття 34

Розділ VI

Стаття 35

Стаття 36

Стаття 37

Стаття 38

Стаття 39

Стаття 40

Стаття 41

Стаття 42

Стаття 43

Стаття 44

Стаття 45

Стаття 46

Стаття 47

Стаття 48

Розділ VII

Стаття 49

Стаття 50

Стаття 51

Стаття 52

Стаття 53

Розділ VIII

Стаття 54

Стаття 55

Стаття 56

Стаття 57

Стаття 58

Стаття 59

Стаття 60

Розділ IX

Стаття 61

Стаття 62

Стаття 63

Стаття 64

Стаття 65

Стаття 66

Стаття 67

Розділ X

Стаття 68

Стаття 69

Стаття 70

Стаття 71

Стаття 72

Стаття 73

Розділ XI

Стаття 74

Стаття 75

Стаття 76

Стаття 77

Стаття 78

Стаття 79

Стаття 80

Стаття 81

Стаття 82

Стаття 83

Стаття 84

Стаття 85

Стаття 86

Стаття 87

Стаття 88

Стаття 89

Розділ XII

Стаття 90

Стаття 91

Стаття 92

Стаття 93

Стаття 93 - 1

Розділ XIII

Стаття 94

Стаття 95

Стаття 96

Стаття 97

Стаття 98

Стаття 99

Стаття 100

Розділ XIV

Стаття 101

Розділ XV

Стаття 39

Стаття 40