Задайте питання юристу

880 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Бухгалтерський облік, 15 березня 2024, питання №103704 250₴

Найменування послуг в акті

Добрий день.
У моєму договорі прописані послуги , які я можу надавати так: надання інформаційно-консультаційних послуг з питань інформатизації, маркетингу та промоції (надалі «Послуги»). Послуги за цим Договором можуть включати виконання різноманітних завдань у сфері маркетингу, просування та реклами у мережі Інтернет.

Мене цікавить як я свої послуги вірно маю прописувати у акті??

Та чи маю право надавати згідно цього договору лише консультації, чи також здійснювати роботу яка стосується маркетингу: наприклад розміщувати , налаштовувати рекламу у мережі інтернет, займатись СММ, копірайтингом, стратегічним планування рекламних кампаній у мережі інтернет і т.д. та занотовувати це в актах?

Відповіді юристів (10)

    Айвазян Юрій Климентійович
    25.2%

    Доброго дня, Тетяна!

    Формулювання Ваших послуг в акті виконаних робіт повинно точно відповідати тому, що є в договорі про надання послуг.

    Обирайте саме те формулювання з договору, яке найбільше відповідає наданій конкретній послузі і використовуйте його в акті.

    В такому випадку у Вас не буде проблем з податковою при перевірці Ваших первинних фінансових документів.

    Для більш конкретної відповіді хотілося б, звичайно, бачити Ваш договір, якщо це оферта, або договори, якщо вони носять індівідуальний характер, та бодай один або два зразки акту виконаних робіт, які Ви зазвичай складаєте.

    В будь якому випадку кожен з видів робіт чи послуг, які Ви виконуєте або надаєте, повинен чітко відповідати Вашим договірним зобов'язанням, а також мати відповідники у КВЕДах, які Ви собі обрали при реєстрації підприємницької діяльності. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з Державною податковою службою.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    • Тетяна Клієнт 8 місяців тому

      і чи не буде проблемою якщо в моїх актах буде прописана постійно одна й та сама послуга протягом всієї співпраці?

      • Айвазян Юрій Климентійович

        Такий запис ніяким чином не може бути Вашою проблемою, бо його регулярне повторення в актах абсолютно нічого не порушує.

    Дерій Владислав Олегович
    50%

    Доброго дня!

    Якщо у Вас публічний договір оферта Вам потрібно вказати, що Ви можете надавати рекламні, маркетингові та інформаційно-консультаційні послуги з питань інформатизації, маркетингу та промоції (надалі «Послуги»). Послуги за цим Договором включають проведення рекламних кампаній, пошукової оптимізації (SEO), контент-маркетингу, SMM (маркетинг у соціальних мережах), email-маркетингу, аналітики ринку та інших видів маркетингових діяльностей.

    На даний час згідно формулювання - Ви можете надавати лише інформаційно-консультаційні послуги.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    • Тетяна Клієнт 8 місяців тому

      але також там прописано: Послуги за цим Договором можуть включати виконання різноманітних завдань у сфері маркетингу, просування та реклами у мережі Інтернет.То це не дає можливості не лише консультувати а й виконувати завдання?

      • Дерій Владислав Олегович

        Загалом, Ви можете надавати й інші послуги, зокрема маркетингові та рекламні, адже це передбачено договором, але на майбутнє укладайте договори з більш конкретним переліком послуг. Навряд чи, у Вас виникнуть проблеми з контролюючими органами.

        Якщо у Вас публічний договір - Ви можете просто змінити його умови. Якщо у Вас немає договору оферти, Ви можете його розробити та працювати по ньому.

        Як правило, під інформаційно-консультаційними послугами слід розуміти надання виконавцем замовникові різного роду інформації та консультацій, необхідних для провадження його підприємницької діяльності.

        • Тетяна Клієнт 8 місяців тому

          Якщо я хочу надавати такі послуги:

          Розробку та впровадження комплексної цифрової стратегії, призначеної для розміщення в мережі інтернет матеріалів Замовника з метою просування товарів чи послуг;Налаштування та менеджмент рекламних кампаній у мережі інтернет;Стратегічне планування рекламних кампаній у мережі інтернет;Налаштування аналітики ефективності рекламних кампаній;Оброблення даних, отриманих від клієнта та їх аналіз;Підтримка клієнтів відносно визначення напрямів розвитку бізнесу, планування, керування та запуск окремих проектів;Дослідження кон'юнктури ринку, сприяння збуту, статистичний аналіз результатів тощо.Розробка комунікаційної стратегіїРозробка SMM стратегіїМенеджмент кампаній в MetaМенеджмент кампаній в Google AdsРозміщення рекламних матеріалівАналіз та інтерпретація маркетингових данихВізуалізація даних та звітністьМенеджмент проектуМаркетинговий супровідРозробка рекламних креативів

          тоді мені в договорі краще прописати: надання маркетингових, рекламних, інформаційно-консультаційних послуг з питань інформатизації, маркетингу та промоції ??

          • Дерій Владислав Олегович

            Так. Ви можете прописати " надання маркетингових, рекламних, інформаційно-консультаційних послуг з питань інформатизації, маркетингу та промоції (надалі «Послуги»). Розширені відомості щодо Послуг можуть бути визначені Сторонами у Завданні (Додатку) до даного Договору.

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, Чим простіше тим краще, в акті пищить що зазначено у договорі. надання інформаційно-консультаційних послуг з питань інформатизації, маркетингу та промоції

    Просто зазначайте кількість послуг та ціну, виставляйте рахунок, отримуйте оплату.

    Пономаренко Наталія
    24.8%

    Доброго дня, шановна Тетяно!

    Це питання не cтільки юридичного, скільки практичного характеру у господарській діяльності.

    Головне, щоб у клієнта не було заперечень до наданих послуг, про що прописується в акті або у договорі.

    Найменувати можна по різному.

    Або зазначати конкретну послугу, якщо їх багато кілька.

    Зазвичай я у своїй роботі пишу: як у договорі напівжирним шрифтом. А внизу розшифровую звичайним шрифтом конкретні послуги, що пов'язане зі специфікою роботи та необхідністю доводити в суді обгрунтованість суми договору, яку сторона, що виграє в суді може стягнути з програвшої сторони.

    Наприклад:

    Надання правничої допомоги (юридичних послуг), в т.ч.

    • Попереднє ознайомлення зі справою (ситуацією);
    • Підготовка заяви про забезпечення позову Х 1;
    • Підготовка позовної заяви X 1;
    • Підготовка Відповіді на відзив X 1;
    • Участь у судових засіданнях Х 3;
    • Супровід виконання судового рішення у ДВС.

    І так, завжди у актах одна й та сама послуга, яка відповідає законодавству та Конституції.

    Податкова на такі речі уваги не звертає, якщо звісно немає зовнішньоекономічної діяльності чи ще якихось цікавинок.

    Якщо Вам такі подробиці не потрібні і клієнта все влаштовує й він розуміє за що заплатив, то це все лише зайва морока.

    Як правило такі речі потрібні дійсно для специфічних взаємовідносин.

    Наприклад, якщо надання послуг здійснюється в рамках державних закупівель, або замовник має звітувати про обгрунтованість своїх витрат перед засновниками чи контролюючими органами.

    З повагою, адвокат Наталія Пономаренко


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України