Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
883 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Зіткнувся з наступною проблемою, довгий період часу користувався банком "Восток" з ціллю накопичення коштів від Фріланс діяльності, у один момент банк заблокував рахунок та згідно з наказом НБУ зобов'язав мене надати їм певні документи.
Я у свою чергу надав усі можливі докази у вигляді скріншотів та посилань на сторінки де була реклама послуг та навіть докази переписки з одним з клієнтів де видно що клієнт оплачував мої послуги.
На це у підтримці банку сказали очікувати у строк 3 робочих днів, пройшло більше 5, тоді я вирішив закрити рахунок у банку аби повернути свої кошти які мені потрібні, оскільки в мене як у людини є власні потреби такі як харчування та комунальні послуги, на що у підтримці мене перенаправили до відділення, ніби там мені допоможуть, але коли я прибув у відділення мені повідомили, що вони цим не займаються, і що це відповідальність підтримки.
Будьласка скажіть, що я можу зробити за для того аби закрити рахунок у банку, без втрати коштів?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Богдане!
Закриття рахунків
12.1. Закриття рахунку відбувається на підставі наданої «Заяви про закриття рахунку» та повернення всіх карток, що оформлені до ПР.
12.2. Після подання Заяви та відсутності заборгованості рахунок набуває статусу «Заморожений». При цьому повертається незнижувальний залишок, припиняється нарахування відсотків, та здійснюється списання всіх заборгованостей, що є на момент подання Заяви.
12.3. Залишок за ПР перераховується на рахунок, вказаний у Заяві на закриття рахунку , або виплачується готівкою після здійснення всіх розрахунків за ПР не раніше ніж через 14 діб.
12.4. Банк має право закрити рахунок, якщо операції за цим рахунком не здійснюються протягом 3-х років підряд і на цьому рахунку немає залишку коштів та діючих карток.
12.5. У день закриття рахунку за ініціативою клієнту банк зобов’язується видати Клієнту довідку про закриття рахунку.
https://bankvostok.com.ua/Content/Entities/SparkFile/417/ru/Pravila_cards.pdf?v=63669421381000#:~:text=12.4.,Клієнту%20довідку%20про%20закриття%20рахунку.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Суми, 31 рік досвіду
Вітаю !
У питанні фінансового моніторінгу Ви зупинилися на стадії з*ясування проблеми і не вирішивши її на першому рівні можливо завчасно поставили питання на сайті.
Напишіть заяву банку про перерахування залишку коштв на Ваш конкретний рахунок.
Але інформація з моніторингу Вас може дістати будь-коли і скрізь )