Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
907 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Здравствуйте. 10 марта я совершал продажу криптовалюты через 2p2 в CryptoBot в телеграмме. Мною было продано криптовалюты USDT на 16000 грн, и после успешного пополнения моей банковской карты я перевел крипту и сделка была закрыта. На следующий день отправитель грн пожаловался на меня в банк и банк потребовал от меня подтвердить получения этих денег. Я отправил скрины сделки, квитанции об оплате, где четко видно что сделка закрыта и крипта переведена. Но банк потребовал доказательства, что это именно мой аккаунт и где видно мое ФИО. В CryptoBot нет такого меню, где это отображалось бы. Я даже написал в тех. поддержку криптобота и уточнил, они сказали что такой информации нету и никак ее не посмотреть. Единственное, что они посоветовали это сделать запись экрана и подтвердить что сделка закрыта и выполнена. Я это отправил в банк, на что получил опять такой же ответ, что нужно подтверждение что аккаунт принадлежит мне, хотя это попросту нельзя показать. Банк отказывается разблокировать мой счет. Что делать в такой ситуации?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (5)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Кирило!
Маєте право звернутися зі скаргою на банківську установу до НБУ або ж чекати на розірвання договіру із банком у зв'язку із ненаданням підтверджуючих документів, після чого переводити кошти до іншої банківської установи.
З повагою, адвокат Айвазян.
Доброго вечора Юрій! Тобто якщо в цій платформі немає данних, які потребує банк, то я можу звернутися зі скаргою до НБУ або ж закрити свій рахунок і вивести всі кошти на інший банк? Як саме вивести ці кошти, якщо мій рахунок заблковано і щоб його разблокувати треба викона умови цього банк?
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіА який у Вас інший вихід із цієї ситуації? Ви надали банку всі можливі документи, яки мали змогу надати. Якщо не існує такого документу, який вимагає банк, то у чкий спосіб Ви повинні виконати вимогу останнього?
Який в Вас банк?
Зазвичай у таких випадках банк самостійно розриває з клієнтом договір про обслуговування та надає строк задля написання заяви на виведення уоштів до іншої банківської установи.
Зрозумів, дякую
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіПрошу, Кирило! Вдачі Вам!